Ruutuun tulee loputtomiin näkyviin seuraava teksti:
Tarkista selaimesi ennen kuin avaat www.mvlehti.net.
Tämä prosessi on automaattinen. Selaimesi ohjaa pian pyytämääsi sisältöön.
Uudelleenohjataan…
Cloudflaren DDoS-suojaus
En pääse mv lehden sivuille
9
68
Vastaukset
Älä huoli veli hyvä.
Kyseessä on huoltokatkos eikä minkään vihamielisen tahon hyökkäys.- Anonyymi
Kannattaa käyttää vpn:ää, jossa voi laittaa sijaintinsa Venäjälle.
- Anonyymi
Näin voit lahjoittaa kaikki Internetin selailutietosi venäläiselle palvelimelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin voit lahjoittaa kaikki Internetin selailutietosi venäläiselle palvelimelle.
Tuon estämiseksi on helpot keinot.
- Anonyymi
Twitterissä Janus Putkonen kertoi la-su 18-19.12.2021 alkaneista erinlaisista hyökkäyksistä ja sivusto ei välillä ollut heidän hallinnassa, kertoi jostain ddos hyökkäyksistä ja Nato trollien ja hybri porukan olevat hyökkäyksen takana.
Sunnuntai 19.12.2021 iltana YouTube Leveli ohjelmassa juontajat kertoi sivun olleen kaatunut, välillä he pääsi sivulle ja toisinaan ei.
Minulla sivu sununtaina näkyi hetken nyt ei näy.- Anonyymi
Olisko Putinille selvinnyt että Janus on CIA mies ja lähtö on lähellä?
- Anonyymi
NATO pitää varmaan MV lehteä niin suurena uhkana,jotta tuhoaa sitä avaruus aseillaan
- Anonyymi
Minä varmaankin pääsisin menemään sinne sivulle, mutta en halua.
En siis koskaan tule sitä tekemään. Jospa MV-lehteläisiä on alkanut oikeasti hävettämään tämä profetiansa, että tässä joulukuussa kuolisi tavaton määrä koronarokotettuja.
Nyt on jo jouluk. 21. pv ja ruumiskasat loistavat poissaolollaan. Eli MV-lehdellä on enää 10 pv armonaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458