Nyt, jos koskaan, ihmiset tekevät mielessään valintoja, kenen oma haluavat olla.
Moni valitsee väärin, eli itsekeskeisen ja himokeskeisen elämän, jota Perkele tarjoaa.
Siihen liittyy voimakkaasti Jeesuksen, Raamatun ja Jeesuksen omien pilkkaaminen.
Onneksi on toinenkin vaihtoehto: Jeesuksen seuraaminen ja Jumalan tahdon tekemiseen pyrkiminen. Sen lopullinen päätöspiste ja maali on Jeesuksen sovitustyön ansiosta Taivaan koti!
” Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”
Ilm 22:11
Elämme valinnan aikaa
18
245
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesusta seuraamalla päätyy tolppaan roikkumaan.
En suosittele. Ennemmin kannattaa serurata vaikka jänistä. - Anonyymi
On sitä taas aikoihin eletty! Välillä elätte valinnan aikoja, välillä taas lopun aikoja. Yrittäkää nyt joskus elää ihan normaaleja aikoja.
- Anonyymi
Tyyylsää. Jollain sitä pitää ajaa itsensä kiihkoon että tietää taas elävänsä.
- Anonyymi
Ne ovat samaa aikaa edustavia, eivätkä toisiaan poissulkevia. Lopunaikoina eletään vielä armonaikaa jolloin toivottavasti ihmiset tekevät oikeita valintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat samaa aikaa edustavia, eivätkä toisiaan poissulkevia. Lopunaikoina eletään vielä armonaikaa jolloin toivottavasti ihmiset tekevät oikeita valintoja.
Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.”
- Anonyymi
Jeesus johtaa tätä letkajenkkaa?
Let- kis- let- kis-... - Anonyymi
Ei ole muuta elämää olemassa kuin itsekäs ja pilkallinen sekä muita loukkaava.
Henki ja liha on kokeiltu. Ei ne sovi kaikille Kristinuskon muodossa. Islamissa ehkä.
Elämä on kristinuskon suola. Se ei ole väärin elää. Kristus on Elämä.
Islam on hengen voimakas opas ja hindulaisuus on lihan huomioon ottaja?
Ainakaan eivät ole lihansyöjiä vaan vegejä.
Kyllä elämä kuuluu myös Kristinuskoon.Valheelinen kuolemankutti on jesusianismi.
Pelkäävät raukat omaa kuolemaansa kun kuvittelevat olevansa vallan korvaamattoman hienoja taikauskoisia. Säälittävää sakkia.
- Anonyymi
Niinpä! Jotkut valitsevat pilkkaajan osan. Omaksi tuhokseen!
- Anonyymi
Epäpyhä liitto?
USA: ssä on siirretty sian sydän ihmiselle!
Potilas voi hyvin.- Anonyymi
Kohta ne siirtävät aivotkin.
- Anonyymi
Molenpi parenpi avaruudet huomioon ottaen tokikin https://youtu.be/S8ac1x2ghNY
🔥💧 - kaikella on määräikansa auringon alla. - Anonyymi
Musa oli hyvää, hyvin puhalsi sakspiippua.
James Webb teleskooppi on onnistuneesti auennut.
Tulemme näkemään hyvin kaukaa tulevaa ir- säteilyä.
Alkuräjähdyksen hehkua miljardien valovuosien päästä. - Anonyymi
On kysymys ikuisuudesta.
- Anonyymi
Jeesus Kristus valitsi minut ja minä valitsen Hänet!
- Anonyymi
Onnea hääyölle.
- AnonyymiUUSI
Vapaina luomuksina meillä on mahdollisuus tehdä valintoja elämässä. Hengellisessä kamppailussa valintojen tekeminen on erityisen merkityksellistä. Kysymys on elämästä. Ihminen joutuu vääjäämättä elämässään tekemään tärkeimmän valinnan kuullessaan sanoman Jeesuksesta. Haluaako seurata häntä, antaa elämänsä hänelle vai kääntää selkänsä. On vain kaksi vaihtoehtoa joista valita. Jumala Kristuksen kautta tarjoaa nämä vaihtoehdot jokaiselle. Toivon että jokainen tekisi elämässään oikean valinnan, sillä maailmassa vallitsevat olosuhteet kertovat, että nykyinen aikakausi tulee pian päätösvaiheeseen. Jumala poistaa kaiken väkivallan ja pahuuden.
Kristityiltä uskovilta taas vaaditaan sitä, että evankeliumin sanomaa levitetään, siitä kerrotaan ihmisille, jotta he voivat saamansa tiedon perusteella tehdä valintansa. Miten kukaan voi valita, jos kukaan uskova ei evankelioi tänä aikana. Juuri hedelmän kantamista kestävinä ja uskollisina Kristus odottaa seuraajiltaan. Edellä mainittuun tulisi suhtautua suurella vakavuudella.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313