Elämme valinnan aikaa

Anonyymi

Nyt, jos koskaan, ihmiset tekevät mielessään valintoja, kenen oma haluavat olla.

Moni valitsee väärin, eli itsekeskeisen ja himokeskeisen elämän, jota Perkele tarjoaa.
Siihen liittyy voimakkaasti Jeesuksen, Raamatun ja Jeesuksen omien pilkkaaminen.

Onneksi on toinenkin vaihtoehto: Jeesuksen seuraaminen ja Jumalan tahdon tekemiseen pyrkiminen. Sen lopullinen päätöspiste ja maali on Jeesuksen sovitustyön ansiosta Taivaan koti!

” Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.”
Ilm 22:11

21

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesusta seuraamalla päätyy tolppaan roikkumaan.
      En suosittele. Ennemmin kannattaa serurata vaikka jänistä.

• Anonyymi

On sitä taas aikoihin eletty! Välillä elätte valinnan aikoja, välillä taas lopun aikoja. Yrittäkää nyt joskus elää ihan normaaleja aikoja.

• Anonyymi

Tyyylsää. Jollain sitä pitää ajaa itsensä kiihkoon että tietää taas elävänsä.

• Anonyymi

Ne ovat samaa aikaa edustavia, eivätkä toisiaan poissulkevia. Lopunaikoina eletään vielä armonaikaa jolloin toivottavasti ihmiset tekevät oikeita valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat samaa aikaa edustavia, eivätkä toisiaan poissulkevia. Lopunaikoina eletään vielä armonaikaa jolloin toivottavasti ihmiset tekevät oikeita valintoja.

Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.”
        Joh 15:16

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.”
        Joh 15:16

Jeesus vie perille Taivaan Kotiin!

• Anonyymi

Jeesus johtaa tätä letkajenkkaa?
      Let- kis- let- kis-...

• Anonyymi

Ei ole muuta elämää olemassa kuin itsekäs ja pilkallinen sekä muita loukkaava.
      Henki ja liha on kokeiltu. Ei ne sovi kaikille Kristinuskon muodossa. Islamissa ehkä.
      Elämä on kristinuskon suola. Se ei ole väärin elää. Kristus on Elämä.
      Islam on hengen voimakas opas ja hindulaisuus on lihan huomioon ottaja?
      Ainakaan eivät ole lihansyöjiä vaan vegejä.
      Kyllä elämä kuuluu myös Kristinuskoon.

• Valheelinen kuolemankutti on jesusianismi.

Pelkäävät raukat omaa kuolemaansa kun kuvittelevat olevansa vallan korvaamattoman hienoja taikauskoisia. Säälittävää sakkia.

• Anonyymi

Niinpä! Jotkut valitsevat pilkkaajan osan. Omaksi tuhokseen!

• Anonyymi

Epäpyhä liitto?
      USA: ssä on siirretty sian sydän ihmiselle!
      Potilas voi hyvin.

• Anonyymi

Kohta ne siirtävät aivotkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Musa oli hyvää, hyvin puhalsi sakspiippua.
      James Webb teleskooppi on onnistuneesti auennut.
      Tulemme näkemään hyvin kaukaa tulevaa ir- säteilyä.
      Alkuräjähdyksen hehkua miljardien valovuosien päästä.

• Anonyymi

On kysymys ikuisuudesta.

• Anonyymi

Jeesus Kristus valitsi minut ja minä valitsen Hänet!

• Anonyymi

Onnea hääyölle.

• Anonyymi

Vapaina luomuksina meillä on mahdollisuus tehdä valintoja elämässä. Hengellisessä kamppailussa valintojen tekeminen on erityisen merkityksellistä. Kysymys on elämästä. Ihminen joutuu vääjäämättä elämässään tekemään tärkeimmän valinnan kuullessaan sanoman Jeesuksesta. Haluaako seurata häntä, antaa elämänsä hänelle vai kääntää selkänsä. On vain kaksi vaihtoehtoa joista valita. Jumala Kristuksen kautta tarjoaa nämä vaihtoehdot jokaiselle. Toivon että jokainen tekisi elämässään oikean valinnan, sillä maailmassa vallitsevat olosuhteet kertovat, että nykyinen aikakausi tulee pian päätösvaiheeseen. Jumala poistaa kaiken väkivallan ja pahuuden.
      Kristityiltä uskovilta taas vaaditaan sitä, että evankeliumin sanomaa levitetään, siitä kerrotaan ihmisille, jotta he voivat saamansa tiedon perusteella tehdä valintansa. Miten kukaan voi valita, jos kukaan uskova ei evankelioi tänä aikana. Juuri hedelmän kantamista kestävinä ja uskollisina Kristus odottaa seuraajiltaan. Edellä mainittuun tulisi suhtautua suurella vakavuudella.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kannattaa suostua parannukseen!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      353
      4112
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2371
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      8
      2200
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1835
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1379
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1030
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe