Vihreiden varapuheenjohtaja Iiris Suomela ilmoitti että haluaa purkaa ahdistavat miehen mallit eivätkä paina enää ehdokasjulisteisiin ihmisten sukupuolia !
WOW..., juuri tällaista radikaalia muutosta olemme kaivanneet !
Jumalauta, nyt helpottaa !
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sale on Suomen presidentti etkä sille mitään voi mulkero.
Voisitko siistiä suusi. Ei pidä kenenkään käyttää tuollaista kieltä. Edes maatietoisen. Otapa saippua suuhusi, kurlaa ja sylje lika ja kuona. Rumaa kielenkäyttöä!
ViktorAtaman kirjoitti:
Tietääkseni vainoajani hra Persekärpänen ei ole maatietoinen.
Minä en tiedä sellaisista kärpäsistä mitään. En ole tavannut. Enkä ole vielä kohdannut täällä. Olen sen verran uusi tulokas täällä. Mutta joo, me maatietoiset kohtaamme vastustusta, se on totta. Älkäämme lähtekö kuitenkaan näitä vastustajiamme jallittamaan ja ilkkumaan. Jos lähdemme taistelee heitä vastaan, he ummistavat vielä lujemmin silmänsä maatietoisuudelle. Vihalla ja vängällä ei totuus leviä, vaan rakkaudella ja lempeydellä. Rakastakaamme tällaisia kärpäsiäkin. Rumaa käytöstä ei tarvi eikä pidä hyväksyä, mutta ihmisiä kohti ei pidä lähtee, vaikka joku kävis itteä... Rakkaudessa totuuskin leviää!
ViktorAtaman kirjoitti:
Eli jos tällaiset kärpäset riivaa ja rienaa, niin älkäämme lähtekö siihen mukaan. Annetaan kärpästen pörrää, missä pörrää. Keskittykäämme me itse rakkauden lähettiläinä olemiseen. Maatietoisuus leviää vain rakkauden kautta!
Maatietoinen kirjoitti:
Minä en tiedä sellaisista kärpäsistä mitään. En ole tavannut. Enkä ole vielä kohdannut täällä. Olen sen verran uusi tulokas täällä. Mutta joo, me maatietoiset kohtaamme vastustusta, se on totta. Älkäämme lähtekö kuitenkaan näitä vastustajiamme jallittamaan ja ilkkumaan. Jos lähdemme taistelee heitä vastaan, he ummistavat vielä lujemmin silmänsä maatietoisuudelle. Vihalla ja vängällä ei totuus leviä, vaan rakkaudella ja lempeydellä. Rakastakaamme tällaisia kärpäsiäkin. Rumaa käytöstä ei tarvi eikä pidä hyväksyä, mutta ihmisiä kohti ei pidä lähtee, vaikka joku kävis itteä... Rakkaudessa totuuskin leviää!
Rohkenen heittää tähän Mahatma Gandhin ajatelman:
" Ensin he ovat välinpitämätömiä ja nauravat teille kunnes he ryhtyvät taistelemaan teitä vastaan kunnes te voitatte!"- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Rohkenen heittää tähän Mahatma Gandhin ajatelman:
" Ensin he ovat välinpitämätömiä ja nauravat teille kunnes he ryhtyvät taistelemaan teitä vastaan kunnes te voitatte!"Ja missäs yhteydessä herra Gandhi tuon viisauden lausui?
Kun Intia oli hakemassa itsenäisyyttä VALKOISEN MIEHEN HERRUUDESTA.
Pidetäänpäs asiat kokonaisuutena, eikä irroitella niitä Jehovien tapaan.
Historiasta opimme että Intia itsenäisyyden saavutti. - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Sinä kutsut kaikkia muita persekärpäsiksi, ja me älykkäät ja sivistyneet edelleen tiedämme asuvamme maapallolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4803744Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152786Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2782154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4492003Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841354- 1561261
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631128- 791035
- 561019
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411018