Judaistit yrittävät pilata meidän Joulua monilla valheilla ja keksivät mitä vaan pysäyttää meitä, ettei me saisimme antaa Rakkautta Pojalle ja Hänen Syntymäpäivänä joka ja jota Isä niin Rakastaa ja kunnioittaa .
- Kinkku ei saa syödä
-Vapahtajamme syntymäJuhla juhlitaan mukamas väärä päivä ja vuodenaika.
Ja paljon muuta keksitään että saa Isä joka Rakastaa Poikansa Taivassa oikein suuttumaan !!
Rakkaat Luterilaiset !!
6
89
Vastaukset
Mutta me juhlitaan Jouluna ja syödään Jouluruuat luvalla ja lauletaan !!
https://www.youtube.com/watch?v=UaZV351JERE- Anonyymi
Jokainen tietää, että joulua viettää viljelijät talvipäivänseisaus juhlana.
Se valoa kohden meno paljastaa teidät ei ihmiset tyhmiä nykyaika ole .- Anonyymi
Kyllä näin on. Tänään tämä juhlan hetki koittaa kello 17:59.
Se on jokaisen asia rakas. Jos joku tietää talvitalvipäivänseisaus juhlasta ? Harva on niin viisas kuin sinä.
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se on jokaisen asia rakas. Jos joku tietää talvitalvipäivänseisaus juhlasta ? Harva on niin viisas kuin sinä.
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.kyllä täällä vietettiin samaan aikaan tätä valon juhlaa ja te jeesustelijat kaappasitte sen muinoin omaksi juhlaksenne. Oli varmaa ovela juoni saada pohjoisen ihmiset puolellenne 🤣
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.Tartut perinnevalheeseesi kynsin ja hampain.
Valitettavasti papit ja tiedotusvälineet eivät kerro joulun alkuperästä ja sen kristillistämisestä Paavien toimesta.
Elämme vähän kuin Putinlandiassa mekin.
😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833536
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658