Judaistit yrittävät pilata meidän Joulua monilla valheilla ja keksivät mitä vaan pysäyttää meitä, ettei me saisimme antaa Rakkautta Pojalle ja Hänen Syntymäpäivänä joka ja jota Isä niin Rakastaa ja kunnioittaa .
- Kinkku ei saa syödä
-Vapahtajamme syntymäJuhla juhlitaan mukamas väärä päivä ja vuodenaika.
Ja paljon muuta keksitään että saa Isä joka Rakastaa Poikansa Taivassa oikein suuttumaan !!
Rakkaat Luterilaiset !!
6
101
Vastaukset
Mutta me juhlitaan Jouluna ja syödään Jouluruuat luvalla ja lauletaan !!
https://www.youtube.com/watch?v=UaZV351JERE- Anonyymi
Jokainen tietää, että joulua viettää viljelijät talvipäivänseisaus juhlana.
Se valoa kohden meno paljastaa teidät ei ihmiset tyhmiä nykyaika ole .- Anonyymi
Kyllä näin on. Tänään tämä juhlan hetki koittaa kello 17:59.
Se on jokaisen asia rakas. Jos joku tietää talvitalvipäivänseisaus juhlasta ? Harva on niin viisas kuin sinä.
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Se on jokaisen asia rakas. Jos joku tietää talvitalvipäivänseisaus juhlasta ? Harva on niin viisas kuin sinä.
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.kyllä täällä vietettiin samaan aikaan tätä valon juhlaa ja te jeesustelijat kaappasitte sen muinoin omaksi juhlaksenne. Oli varmaa ovela juoni saada pohjoisen ihmiset puolellenne 🤣
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Mutta kaikki tietää mikä Joulu on ja Jeesuksen syntymäpäivä. Turha yrittää syylistää ja olla paha syyttäjä.Tartut perinnevalheeseesi kynsin ja hampain.
Valitettavasti papit ja tiedotusvälineet eivät kerro joulun alkuperästä ja sen kristillistämisestä Paavien toimesta.
Elämme vähän kuin Putinlandiassa mekin.
😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181