Kyllä olisi joku 50-60 luvun jenkki pickup laitettuna siistiksi, hiljaisella kasilla, matalaviritteisellä ja hiljaisella äänillä eli paljon vaimennettuna hyvä, Helteisellä kesäaamulla kruisailla rakennustavirkkeita hakemaan ja mökille.
50-60 luvun jenkki pickup
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän v8 pitää olla v8 äänet, jotka myös kuuluu!
- Anonyymi
Hiljainen on minulle parempi, ei tarvitse kuulua ääniä. Pyörissä sama juttu, iso custom niin miellyttävämpi ajella kun ei pakoääniä tule paljon.
Voisi olla todella hyvä myös sähkömoottorilla tuollainen pick-up, joku sähköauton iso akku ja moottori. Ajella kesällä ajot, istumakorkeus on hyvä ja lavalla voisi kuljettaa kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljainen on minulle parempi, ei tarvitse kuulua ääniä. Pyörissä sama juttu, iso custom niin miellyttävämpi ajella kun ei pakoääniä tule paljon.
Voisi olla todella hyvä myös sähkömoottorilla tuollainen pick-up, joku sähköauton iso akku ja moottori. Ajella kesällä ajot, istumakorkeus on hyvä ja lavalla voisi kuljettaa kaikkea.minä laittaisin kaasuturbiinin
suhina vaan kuuluisi kun renkaasta savu nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122787
- 82786