Kyllä olisi joku 50-60 luvun jenkki pickup laitettuna siistiksi, hiljaisella kasilla, matalaviritteisellä ja hiljaisella äänillä eli paljon vaimennettuna hyvä, Helteisellä kesäaamulla kruisailla rakennustavirkkeita hakemaan ja mökille.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllähän v8 pitää olla v8 äänet, jotka myös kuuluu!
- Anonyymi
Hiljainen on minulle parempi, ei tarvitse kuulua ääniä. Pyörissä sama juttu, iso custom niin miellyttävämpi ajella kun ei pakoääniä tule paljon.
Voisi olla todella hyvä myös sähkömoottorilla tuollainen pick-up, joku sähköauton iso akku ja moottori. Ajella kesällä ajot, istumakorkeus on hyvä ja lavalla voisi kuljettaa kaikkea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljainen on minulle parempi, ei tarvitse kuulua ääniä. Pyörissä sama juttu, iso custom niin miellyttävämpi ajella kun ei pakoääniä tule paljon.
Voisi olla todella hyvä myös sähkömoottorilla tuollainen pick-up, joku sähköauton iso akku ja moottori. Ajella kesällä ajot, istumakorkeus on hyvä ja lavalla voisi kuljettaa kaikkea.minä laittaisin kaasuturbiinin
suhina vaan kuuluisi kun renkaasta savu nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j921393Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga83961- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden296767Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️82641- 48631
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 47617
- 28574
- 40571