Ainakin tuon perheen isännän oireet ovat juuri samanlaiset kuin lunssassa.
Sieltähän se kadoksissa oleva Influenssa löytyi.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b26b9b0-7364-4283-9250-1ee3d7da6f1f
Omicron on influenssa.
12
54
Vastaukset
- Anonyymi
Influenssan kanssa ei ole leikkimisrä, joka vuosi siihen kuolee muutamia satoja ihmisiä, ettekö tiedä? Ainakin tilastot sen kertovat menneiltä vuosilta.
- Anonyymi
Olet säälittävän pelokas. Viruksia et sinä pääse mitenkään pakoon.
- Anonyymi
No eipä aimmin ole isoja otsikoita ja sulkutiloja ja pakkopiikityksiä puuhattu. Oppiihan tuo binesmaailma hyödyntämään kaiken sitten viime kädessä kuitenkin.
- Anonyymi
On monta hyvää lunssaa mennyt ohi. Nyt sitten on rahat käärineet tästä oikein triplana vähintään.
- Anonyymi
En ole koskaan tarvinnut influenssarokotetta. Miksi olisinkaan? Noin reilu 10v välein kärsinyt flunssaa kuumeessa.
- Anonyymi
Influenssaa on nyt vähemmän koska ihmiset desinfioi käsiä ja käyttää maskeja. Sama juttu covidin kanssa.
Molemmissa myös samoja oireita, kun ovat keuhkoperäisiä tauteja. Kuumetta jne.
Covidissa on muutakin. - Anonyymi
koronakuolema antaa elinikäisen suojan tautia vastaan!
T: Foliohattupersu- Anonyymi
"""Influenssaa on nyt vähemmän koska ihmiset desinfioi käsiä ja käyttää maskeja. Sama juttu covidin kanssa.""
Ai vähemään covidia, heh, miksei sitten tehoa koronaan ja omikroniin?
- Anonyymi
Näin väitti bilehile-pääministeri Marin kevättalvella 2020 covidistakin verraten kausiflunssaan jopa piti maskit tarpeettomia Ylen lähetyksessä.
- Anonyymi
Vuoden 2016 alussa Suomessa oli teho-osastoilla enimmillään noin 200 ihmistä influenssan vuoksi. Ei taidettu repiä isompia otsikoita?
- Anonyymi
Tajusin just että tähän voisi tepsiä vanha kunnon lunssapiikki? Saako niitä vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin just että tähän voisi tepsiä vanha kunnon lunssapiikki? Saako niitä vielä?
Vähän myöhäistä ottaa lunssapiikki kun tämä omicron, anteeksi lunssa on jo päällä-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743