, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu ( Room. 9:33).
Kuinka tämä on mahdollista? Kuinka Kristus voi tulla meille vahingoksi ja turmioksi? Evankelistain kertomuksista näemme miten se toteutui juutalaisiin nähden. He loukkaantuivat hänen alhaisuuteensa ja hänen häpeälliseen kuolemaansa. Sitten he loukkaantuivat hänen oppiinsa ja tuomioonsa, ne kun olivat aivan heidän käsitykselleen vastakkaiset.
Samoin käy vielä tänä päivänä. Koko sokea maailma loukkaantuu Kristukseen ja hänen evankeliumiinsa, ikään kuin tyhmään saarnaan ja hulluuteen. Jumalan Pojan ihmiseksi tuleminen, hänen syvä alentumisensa, syntien sovitus hänen kuolemansa kautta, sakramentit, kaikki se on luonnolliselle ihmiselle hulluutta.
Mutta varsinainen »loukkauskallio», jota tekstimme kokonaisuudessaan pääasiassa tarkoittaa on, että Kristus antaa armon ja autuaaksi tekee kelvottomimmankin syntisen, mutta hylkää hurskaimmat tekopyhät. Tämä on kaikkien aikojen »loukkauskallio».
Yhä vielä sanotaan: »tämä vastaanottaa syntisiä», ja »jos hän tietäisi millainen tämä vaimo on, joka häneen tarttuu, että hän on syntinen» jne. Kristuksen ei sopisi ottaa vastaan syntisiä, ainoastaan pyhiä.
Tämmöinen kompastus eli loukkaus syntyy kaikkialla, missä evankeliumia Hengessä ja totuudessa saarnataan. Ja tätä ei esim. tapaa ainoastaan kevytmielisissä ihmisissä, vaan niissäkin, joilla on kiivautta Jumalan puolesta ja »tavoittavat vanhurskautta», valistuneissa kristityissä.
He joutuvat tämän johdosta raivoon ja alkavat evankeliumia, Kristuksen armosanaa parjata. He nimittävät sitä uudeksi, pyhitykselle vaaralliseksi opiksi ja heistä tulee suorastaan sen vihollisia. Niille käy profeetan sanojen mukaan: »Moni heistä kiedotaan ja saadaan kiinni.»
Sillä jollei Kristus evankeliuminsa kanssa olisi tullut heidän luoksensa, olisivat he häiritsemättä pysyneet omassa hurskaudessaan. Mutta nyt heidät kiedotaan valheeseen, ja silloin ilmenee, että he ovat evankeliumin vihollisia, sen takia, että se tuli heidän luoksensa kirkkaammassa valossa, hengen ja voiman osoituksena.
Ja joka häneen uskoo, se ei joudu häpeään. Kiitetty olkoon Herran nimi! Vaikka suuri joukko Israelissa ja kristikunnassa loukkaantuu ja kompastuu tähän kiveen, niin on kuitenkin niitä, joille hän on »kallis kulmakivi,» autuuden kallio, jolle he perustavat toivonsa elämässä ja kuolemassa. Näille annetaan tämä vakuutus: »Joka häneen uskoo, se ei joudu häpeään.» »Ei joudu häpeään», merkitsee, että he eivät pety asettaessaan toivonsa häneen.
Me siis totisesti saamme kaiken, minkä uskossa Kristukseen olemme toivoneet. Emme siinä toivossamme siis pety. Uskovaisetkin voivat usein joutua tällaiseen pelkoon ja epäilykseen, koska Herra näin vakuuttaa. Omistanenkohan minä sen, mitä tavoitan ja mitä nämä sanat sisältävät ja lupaavat?
Pyhäin historiassa näemme tämmöisen epäilyksen toisinaan vaivanneen heitä ja sitä tunnemme myös omassa povessamme. Niin salattua on elämä Jumalassa. Niin monet ovat meidän puutteemme ja vikamme, niin heikko ja himmeä on meidän uskomme, että useinkaan emme tiedä olemmeko todella autuasta kansaa, vaikka uskommekin Jeesukseen.
Silloin tulee iankaikkinen Isä ja vakuuttaa: Rakentakaa turvallisin mielin sille kivelle, jonka minä panen Siioniin. Se ei koskaan petä. »Joka häneen uskoo, se ei joudu häpeään.» Jokainen, ilman mitään erotusta, joka häneen uskoo. Jokainen, joka syntihädässään pakenee hänen luoksensa.
Jokainen, joka heittää kaiken toivon omaan vanhurskauteensa ja lakkaa yrittämästä itse pelastaa itsensä, mutta hädässään kuulee ja vastaanottaa evankeliumin Kristuksesta so. tulee vedetyksi hänen puoleensa ja liittyy häneen samoin kuin hänen eläessään täällä maan päällä syntiset häneen liittyivät ja tulivat uusiksi ihmisiksi.
Jokainen, joka näin häneen uskoo, se ei joudu häpeään. Hän ei saa, eikä voi joutua häpeään, vaan hän saa iankaikkisen elämän, niin totta kuin Jumala on totinen ja uskollinen, eikä saata omiansa pettää.
( C.O.Rosenius)
s-seutulainen
KATSO, MINÄ PANEN SIIONIIN LOUKKAUSKIVEN JA KOMPASTUKSEN KALLION
44
76
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin loukkaantuvat ne ihmiset, joiden vääriä oppikäsityksiä tänä aikana ojennetaan oikeaan.
- Anonyymi
niin. helluntailaisuus "heräs" 1900 -luvulla ja toivat sen "paremman" evankeliumin , joka tosin ei ole kristinuskon "isiemme evankeliumia".
"jäljestäpäin vihollinen kylvi lustetta", tuo 1900 -luku on kyllä sitä JÄLJESTÄPÄIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin. helluntailaisuus "heräs" 1900 -luvulla ja toivat sen "paremman" evankeliumin , joka tosin ei ole kristinuskon "isiemme evankeliumia".
"jäljestäpäin vihollinen kylvi lustetta", tuo 1900 -luku on kyllä sitä JÄLJESTÄPÄIN.Kirkollisuus lieveilmiöineen keskeytti raittiin raamatullisuuden vuosisadoiksi.
Muun muassa vapaat suunnat, kuin myös "suunnattomat", ovat alkaneet lopun aikoina palauttaa alkuperäistä raamatun opetusta takaisin. Danielkin sen vahvistaa, että ymmärrys lisääntyy nimenomaan loppua kohden mentäessä. Oikeaa ymmärrystä siis ei ole ollut menneinä vuosisatoina.
Tosin sekaan on kylväytynyt myös lustetta, kuten menstysteologiaa ja äärikarismaattisuutta. Siitäkin huolimatta väärät käsitykset ovat alkaneet murtua ja ymmärrys lisääntyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"jäljestäpäin vihollinen kylvi lustetta", tuo 1900 -luku on kyllä sitä JÄLJESTÄPÄIN.Danielit on kadonnut
- Anonyymi
Jeesus sanoi, niiden olevan autuaita, jotka eivät loukkaanu Häneen.
2 Mutta kun Johannes vankilassa ollessaan kuuli Kristuksen teot, lähetti hän opetuslapsiansa
3 sanomaan hänelle: "Oletko sinä se tuleva, vai pitääkö meidän toista odottaman?"
4 Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä kuulette ja näette:
5 sokeat saavat näkönsä, ja rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, ja kuurot kuulevat, ja kuolleet herätetään, ja köyhille julistetaan evankeliumia.
6 Ja autuas on se, joka ei loukkaannu minuun."
( Matt 11)
Ja evankeliumia alettiin julistamaan ja paljon oli heitä, jotka kääntyivät, tulivat Elävän kiven tykö.
4 Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
5 ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.
6 Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva".
7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
( 1Piet 2)
Jumala ei asu käsin tehdyissä temppeleissä, vaan elävistä kivistä, uskovista, rakentuneissa hengellisissä huoneissa.
10 Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.
11 Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.
12 Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,
13 niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.
14 Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;
15 mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.
16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
( 1Kor 3)
"Katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa"
Usko Toivonen- Anonyymi
"kuinka sille rakentaa"
"rakentaako Jumalan armoon Pojassaan Jeesukseen Kristukseen, vai "omiin töihin". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kuinka sille rakentaa"
"rakentaako Jumalan armoon Pojassaan Jeesukseen Kristukseen, vai "omiin töihin".Jumalan armosta käsin, kuten Paavali toteaa.
10 Mutta Jumalan armosta minä olen se, mikä olen, eikä hänen armonsa minua kohtaan ole ollut turha, vaan enemmän kuin he kaikki minä olen työtä tehnyt, en kuitenkaan minä, vaan Jumalan armo, joka on minun kanssani. ( 1Kor 15)
31 Niin oli nyt seurakunnalla koko Juudeassa ja Galileassa ja Samariassa rauha; ja se rakentui ja vaelsi Herran pelossa ja lisääntyi Pyhän Hengen virvoittavasta vaikutuksesta.
( Apt 9)
Pyhän Hengen virvoittavasta vaikutuksesta, Jumalan antamien armolahjojen kautta.
10 Hän, joka on astunut alas, on se, joka myös astui ylös, kaikkia taivaita ylemmäksi, täyttääkseen kaikki.
11 Ja hän antoi muutamat apostoleiksi, toiset profeetoiksi, toiset evankelistoiksi, toiset paimeniksi ja opettajiksi,
12 tehdäkseen pyhät täysin valmiiksi palveluksen työhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen,
13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
14 ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;
15 vaan että me, totuutta noudattaen rakkaudessa, kaikin tavoin kasvaisimme häneen, joka on pää, Kristus,
16 josta koko ruumis, yhteen liitettynä ja koossa pysyen jokaisen jänteensä avulla, kasvaa rakentuakseen rakkaudessa sen voiman määrän mukaan, mikä kullakin osalla on.
(Ef 4)
Usko Toivonen
- Anonyymi
Matt.7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Room.13:8 Älkää olko kenellekään mitään velkaa; muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Jaak.2:8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi, niin te hyvin teette
- Anonyymi
"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat."
Mikä on julistettu salatieteeksi, se toimii. Näin ollen kuten minä ymmärrän ihmisiä heidän luonteensa perusteella, niin myös haluan, että te tunnustatte, että ymmärrätte mikä on minun luonteeni tekijät, jotta ymmärtäisitte käytöstäni, ettekä tuomitsisi. Ymmärtäminen on hyväksymisen alku.
- Anonyymi
Jer.31-34 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimom ja Juudan heimon kanssa liiton; en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kannssa silloin, kun minä tartui heidän käteeensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra. Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä. Hebr.8:8-13 Sillä moittien heitä hän sanoo: Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton, en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartui heidän käneesä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huollinut, sanoo Herra. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: Tunne Herra; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan tuntevat minut. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä. Sanoessaan uuden, hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.
- Anonyymi
Ne ei ottanut vastaan evankeliumia juutalaiset. Lankesivat pois.
- Anonyymi
Ilmestyskirjan peto. Kaksi SARVEA niinkuin lampaalla ja puhuu kuin lohikäärme! Psykologia ja teologia, siinä sarvet! Roseniuksenkin opit ovat teologista porton oppia! Yksinkertainen usko riittää! Rukousta paljon ja Herra opettaa. Siihen ei maallisia hengellisiä isiä tarvita! Te saastat, jotka porton hekumassa olette! Nöyrtykää Herran edessä ja tehkää parannus! Kaikki nykyajan lahkot ovat porton hekumaa! Lukekaa ensimmäinen käsky niin tiedätte, kuinka te palvotte kuvia eli epäjumalia te saastat!
- Anonyymi
Oma pilkka osuu omaan nilkkaan, ja älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.
Kerro: mitä he voivat rahan vallalle.?
Kertoisitko myös, olisitko itse valmis hylkäämään tämän maan, ja pakenemaan täältä, koska paholainen on astunut idästä (SSSR) länteen (EU), kuten sen jo mediakin todistaa? - Anonyymi
Kadonneet lampaat on sarvipäitä juutalaiset arabit ja sinä nimittelet Jumalan omia saastaiseksi olit muutenkin syypää ikuiseen syntiin sanomalla Jeesus messiasta saastaiseksi. Oletkin sitä itse. Käytkö boredelleissa ?
- Anonyymi
Onko kivaa, kun teillä on saastainen ja likainen sotahullu Jumala.
- Anonyymi
On kivaa, että olen oppinut tunnistamaan sinut täältä, ja tietämään, että sairastat mm. psykopaattista narsismia, ja tekeydyt ateistiksi, mutta silti pilkkaat Jumalaa. Kuten sanoit "ihan sama mikä hihhuli, kunhan on valtaa ja asema"?
Eli sinulle on määrätty suomalaisten harhaanjohtaminen, koska heidän seassaan on todellisia israelilaisia, myös geneettisesti (isaskar), sekä venäläisten tuhon toivominen ja vaatiminen, koska siellä kirkot ovat nousseet uudelleen. Sen maan ja armeijan polkemista väitteiden kautta harrastaa jo Suomen media ja hallituskin.
Muistakaa mitä Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Te, jotka haluatte: astukaa pois siteistänne.
https://pixabay.com/fi/illustrations/tarot-suuri-arcana-paholainen-6249974/
Kun palvelijat muuttuvat, on myös jumalan muututtava.
Kun kansa muuttuu, on myös hallinnon muututtava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kivaa, että olen oppinut tunnistamaan sinut täältä, ja tietämään, että sairastat mm. psykopaattista narsismia, ja tekeydyt ateistiksi, mutta silti pilkkaat Jumalaa. Kuten sanoit "ihan sama mikä hihhuli, kunhan on valtaa ja asema"?
Eli sinulle on määrätty suomalaisten harhaanjohtaminen, koska heidän seassaan on todellisia israelilaisia, myös geneettisesti (isaskar), sekä venäläisten tuhon toivominen ja vaatiminen, koska siellä kirkot ovat nousseet uudelleen. Sen maan ja armeijan polkemista väitteiden kautta harrastaa jo Suomen media ja hallituskin.
Muistakaa mitä Jeesuksen kerrotaan sanoneen: "Te, jotka haluatte: astukaa pois siteistänne.
https://pixabay.com/fi/illustrations/tarot-suuri-arcana-paholainen-6249974/
Kun palvelijat muuttuvat, on myös jumalan muututtava.
Kun kansa muuttuu, on myös hallinnon muututtava."Kun palvelijat muuttuvat, on myös jumalan muututtava."
Uskovat: Jumala ei muutu!
Vastaan: no missä ovat esikoisuhrit ja eläinuhrit? Ne ovat satanisteiksi kutsuttujen rituaaleissa, ja juutalaiset ja islamilaiset uhraavat eläimiä. Tekevätkö he väärin?
"Kun kansa muuttuu, on myös hallinnon muututtava."
- Ei me voida...
Vastaan: Uskotko siihen? Usko perustuu olettamukseen, joka on kaikkien mokien äiti. Onko Jumalan olemassaolo uskosta kiinni? - Anonyymi
Jahve sotii Jeesus on ☮️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun palvelijat muuttuvat, on myös jumalan muututtava."
Uskovat: Jumala ei muutu!
Vastaan: no missä ovat esikoisuhrit ja eläinuhrit? Ne ovat satanisteiksi kutsuttujen rituaaleissa, ja juutalaiset ja islamilaiset uhraavat eläimiä. Tekevätkö he väärin?
"Kun kansa muuttuu, on myös hallinnon muututtava."
- Ei me voida...
Vastaan: Uskotko siihen? Usko perustuu olettamukseen, joka on kaikkien mokien äiti. Onko Jumalan olemassaolo uskosta kiinni?Usko ja luulo käyvät käsikädessä, aivan kuten viha ja pelkokin.
- Anonyymi
Jos se on julistettu salatieteeksi, se toimii.
Joka ei tunnusta salatieteitä, ei tunnusta realiteettiä, vaan elää unelmissaan.
Kristus on uskoville kompastuksen kallio, koska uskovat valitsevat raamatusta sen, mikä heitä miellyttää, määrittelevät sen uudelleen.
Raamatussa on useita epäkohtia, mutta eipä haittaa.- Anonyymi
Jos olisin luonut S24:n, olisin ohjelmoinut siihen valvontaohjelman, joka ilmoittaa kaikista merkittävistä luvuista mm. jäljelle jäävien merkkien suhteen, joista voidaan saada yhteenlaskulla joku tietty luku, joka auttaa ymmärtämään enemmän.
Tuosta ylemmästä jutusta saadaan jäljelle jääneiden merkkien luvun perusteella 36, joka on:
periaatteella 36 35 34... jne. yhteen saakka = 666.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/search?q=36
ja kellonaika ja päivä lisättynä 66, joka on
pyöreä numero .
kolmion muotoinen luku
kuusikulmainen luku
puolikeskiarvoinen luku
puolitäydellinen luku , joka on täydellisen luvun kerrannainen
Erdős –Woods-luku , koska on mahdollista löytää 66 peräkkäisen kokonaisluvun sekvenssiä siten, että jokainen sisäjäsen jakaa kertoimen joko ensimmäisen tai viimeisen jäsenen kanssa.
palindromi ja toistonumero emäksissä
Sekä:
Messier-objekti Spiraaligalaksi M66 , magnitudin 10,0 (10 =korkein arvosana) galaksi Leijonan tähdistössä. (Jeesuksesta puhuttaessa viitataan myös leijonaan, leijona on kissaeläin)
NGC -objekti NGC 66 , erikoinen spiraaligalaksi Cetuksen tähdistössä. (Cetus, eli valas, vesimaailman suurin olento. Nyt eletään tiettävästi vielä kalojen aikaa, ja olen luonteeltani jänis, eli kissa, joka vastaa länsimaalaisessa horoskoopissa kalat luonnetta). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin luonut S24:n, olisin ohjelmoinut siihen valvontaohjelman, joka ilmoittaa kaikista merkittävistä luvuista mm. jäljelle jäävien merkkien suhteen, joista voidaan saada yhteenlaskulla joku tietty luku, joka auttaa ymmärtämään enemmän.
Tuosta ylemmästä jutusta saadaan jäljelle jääneiden merkkien luvun perusteella 36, joka on:
periaatteella 36 35 34... jne. yhteen saakka = 666.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/search?q=36
ja kellonaika ja päivä lisättynä 66, joka on
pyöreä numero .
kolmion muotoinen luku
kuusikulmainen luku
puolikeskiarvoinen luku
puolitäydellinen luku , joka on täydellisen luvun kerrannainen
Erdős –Woods-luku , koska on mahdollista löytää 66 peräkkäisen kokonaisluvun sekvenssiä siten, että jokainen sisäjäsen jakaa kertoimen joko ensimmäisen tai viimeisen jäsenen kanssa.
palindromi ja toistonumero emäksissä
Sekä:
Messier-objekti Spiraaligalaksi M66 , magnitudin 10,0 (10 =korkein arvosana) galaksi Leijonan tähdistössä. (Jeesuksesta puhuttaessa viitataan myös leijonaan, leijona on kissaeläin)
NGC -objekti NGC 66 , erikoinen spiraaligalaksi Cetuksen tähdistössä. (Cetus, eli valas, vesimaailman suurin olento. Nyt eletään tiettävästi vielä kalojen aikaa, ja olen luonteeltani jänis, eli kissa, joka vastaa länsimaalaisessa horoskoopissa kalat luonnetta).Ja olen varma, että kuten Mooseksenlain kannattajat hyökäsivät Jeesuksen, koska hän oli outo heille, niin myös te edeltäjienne kaltaisesti hylkäätte tuon.
Mooses tuli n. 2000 vuotta ennen Jeesusta.
Jeesus tuli n. 2000 vuotta ennen meitä.
Te tuomitsette Mooseksenlain kannattajat, koska eivät kuunnelleet Jeesusta, mutta itseänne ette tuomitse siinä, ettette ota vastaan mitään "uutta".
Te luette raamattua kuin Mooseksenlain kannattaja Mooseksen lakia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen varma, että kuten Mooseksenlain kannattajat hyökäsivät Jeesuksen, koska hän oli outo heille, niin myös te edeltäjienne kaltaisesti hylkäätte tuon.
Te tuomitsette Mooseksenlain kannattajat, koska eivät kuunnelleet Jeesusta, mutta itseänne ette tuomitse siinä, ettette ota vastaan mitään "uutta".
Te luette raamattua kuin Mooseksenlain kannattaja Mooseksen lakia.hyökäsivät = hylkäsivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen varma, että kuten Mooseksenlain kannattajat hyökäsivät Jeesuksen, koska hän oli outo heille, niin myös te edeltäjienne kaltaisesti hylkäätte tuon.
Te luette raamattua kuin Mooseksenlain kannattaja Mooseksen lakia."Te tuomitsette Mooseksenlain kannattajat"
(Te = uskovat)
- Anonyymi
"Niin salattua on elämä Jumalassa".
Ei, vaan siinä, mitä ihminen haluaa ymmärtää, ja minkä uskon oppineet haluavat salata tai kieltää.
"Niin monet ovat meidän puutteemme ja vikamme, niin heikko ja himmeä on meidän uskomme, että useinkaan emme tiedä olemmeko todella autuasta kansaa, vaikka uskommekin Jeesukseen."
Onko usko tiedon väärti? Tutustu itseesi! Tee itsestäsi luonteenpiirteidesi kartta.
Viisauden kirjassa sanotaan että planeettojen voima on hämmästyttänyt jo muinaisia esi-isiämme ja niiden voiman Jumala opettaa profeetoilleen.
https://astro.cafeastrology.com/natal.php
Minä pääsin "kaapista ulos" tuon tiedon jälkeen. Nyt ymmärrän miten aikaani edellä olen, kuten Jeesus.
Uskovat: hän tekee itsestään Jeesuksen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen"
Aiemmin Mooseksenlain kannattajat: Hän tekee itsestään Jumalan kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!
Montako messiasta on maailmaan tultava, ennenkun ihmiset oppivat ajattelemaan omalla päällään?- Anonyymi
"Uskovat: hän tekee itsestään Jeesuksen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen"
Aiemmin Mooseksenlain kannattajat: Hän tekee itsestään Jumalan kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!"
Tulevaisuudessa: Hän tekee itsestään normaalin ihmisen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!
Tätä ei olisi kukaan muu voinut teille kertoa, paitsi minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskovat: hän tekee itsestään Jeesuksen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen"
Aiemmin Mooseksenlain kannattajat: Hän tekee itsestään Jumalan kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!"
Tulevaisuudessa: Hän tekee itsestään normaalin ihmisen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!
Tätä ei olisi kukaan muu voinut teille kertoa, paitsi minä."Tulevaisuudessa: Hän tekee itsestään normaalin ihmisen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!"
Tulevaisuus on n. v. 4000. Silloin on kulunut taas 2000 vuotta näistä päivistä. Ja kun katsoo tekniikan nousua... Entä vuonna 6000?
"Hän väittää olevansa ihminen! Varmasti harhaoppinen!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tulevaisuudessa: Hän tekee itsestään normaalin ihmisen kaltaisen! Varmasti harhaoppinen!"
Tulevaisuus on n. v. 4000. Silloin on kulunut taas 2000 vuotta näistä päivistä. Ja kun katsoo tekniikan nousua... Entä vuonna 6000?
"Hän väittää olevansa ihminen! Varmasti harhaoppinen!"Ja vielä tuohon viitaten muistakaa viisaus:
10.000:n vuoden päästä maata hallitsee rotu, joka kieltää polveutumisensa ihmisestä. - Anonyymi
Kotkassa on myös ABC Amiraali.
Wiki: "Amiraali on korkea sotilasarvo, jota käytetään korkeimpana arvona eri maiden merivoimissa. Se vastaa yleensä maavoimien täyttä kenraalia."
Minä olen vuosiluonteeltani kissa, joka vastaa kalat luonnetta, joka kuuluu vesielementtiluonteisiin ravun ja skorpionin lisäksi. Nk. rapusumu sijaitsee härän tähdistössä. Olen kuukausiluonteeltani härkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wiki: "Amiraali on korkea sotilasarvo, jota käytetään korkeimpana arvona eri maiden merivoimissa. Se vastaa yleensä maavoimien täyttä kenraalia."
Minä olen vuosiluonteeltani kissa, joka vastaa kalat luonnetta, joka kuuluu vesielementtiluonteisiin ravun ja skorpionin lisäksi. Nk. rapusumu sijaitsee härän tähdistössä. Olen kuukausiluonteeltani härkä.https://keskustelu.suomi24.fi/t/9299091/mita-satanismi-tarkalleen-ottaen-on
Sijoiltaan oleva paukku parani, kun henkilö kirjoitti satanismipalstalla. Paholainenko paransi? Eli ihme tapahtui. Millaisen ihmeen uskovat tarvitsevat nähdäkseen, että he uskovat... ja uskovat mihin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9299091/mita-satanismi-tarkalleen-ottaen-on
Sijoiltaan oleva paukku parani, kun henkilö kirjoitti satanismipalstalla. Paholainenko paransi? Eli ihme tapahtui. Millaisen ihmeen uskovat tarvitsevat nähdäkseen, että he uskovat... ja uskovat mihin?Muistakaa mitä on kirjoitettu, koska niitä sanoja te täällä viljelette, mutta joihin ette usko:
"Kun lainoppineet sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa"?
Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Ja:
Ihmislapsi, Olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani. Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Mutta jos sinä varoitat jumalatonta, ja hän ei käänny jumalattomuudestansa, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vuosiluonteeltani kissa, joka vastaa kalat luonnetta, joka kuuluu vesielementtiluonteisiin ravun ja skorpionin lisäksi. Nk. rapusumu sijaitsee härän tähdistössä. Olen kuukausiluonteeltani härkä.Voi kabbalistin noita parkaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa mitä on kirjoitettu, koska niitä sanoja te täällä viljelette, mutta joihin ette usko:
"Kun lainoppineet sen näkivät, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Miksi teidän opettajanne syö publikaanien ja syntisten kanssa"?
Mutta kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. Mutta menkää ja oppikaa, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria.' Sillä en ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."
Ja:
Ihmislapsi, Olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani. Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Mutta jos sinä varoitat jumalatonta, ja hän ei käänny jumalattomuudestansa, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.Se, mitä uskovat pelkäävät, ei ole Jumala, vaan heidän uskon sisarensa ja veljensä.
Uskovat pelkäävät joutuvansa eroon piireistään. Ihmiskunnia on heille tärkeämpää.
Samoin tehtiin 2000 vuotta sitten:
Joh. 9:22 Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta.
Jeesus sanoi: Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, mitä uskovat pelkäävät, ei ole Jumala, vaan heidän uskon sisarensa ja veljensä.
Uskovat pelkäävät joutuvansa eroon piireistään. Ihmiskunnia on heille tärkeämpää.
Samoin tehtiin 2000 vuotta sitten:
Joh. 9:22 Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta.
Jeesus sanoi: Minun oppini ei ole minun, vaan hänen, joka on minut lähettänyt.Vis. 7-19 Sillä Hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta, mikä on, niin että minä tunnen maailmanrakenteen ja alkuaineitten voiman, aikojen alun, lopun ja keskivälin, päivänseisaukset ja vuodenaikain vaihteet, vuosien kierron ja tähtien asennot...
Uskovat: Raamatussa kielletään astrologia!
Minä vastaan: Sitten Jumala kumoaa omia sanojaan: 5. Moos. 4:19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.
Miksiköhän israelilaisilta haluttiin kieltää totuus?
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vis. 7-19 Sillä Hän antoi minulle pettämättömän tiedon kaikesta, mikä on, niin että minä tunnen maailmanrakenteen ja alkuaineitten voiman, aikojen alun, lopun ja keskivälin, päivänseisaukset ja vuodenaikain vaihteet, vuosien kierron ja tähtien asennot...
Uskovat: Raamatussa kielletään astrologia!
Minä vastaan: Sitten Jumala kumoaa omia sanojaan: 5. Moos. 4:19 ja ettet, kun nostat silmäsi taivasta kohti ja katselet aurinkoa ja kuuta ja tähtiä, kaikkea taivaan joukkoa, anna vietellä itseäsi kumartamaan ja palvelemaan niitä, sillä Herra, sinun Jumalasi, on jakanut ne kaikille muille kansoille koko taivaan alla.
Miksiköhän israelilaisilta haluttiin kieltää totuus?
"Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet tiedon avaimen! Itse ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet!"Helluntailaiset jakavat ruokaa köyhille, ja se on kyllä oikein, mutta miten he sen tekevät? Ensin he saarnaavat, ja sitten jakavat ruuan, koska tietävät, että jos tekisivät sen toisinpäin, kansa ei jäisi kuulemaan saarnaa.
Ja he kuuntelevat kyllästyneinä, koska siinä ei ole mitään uutta.
- Anonyymi
Sana rististä on hyllytys kadotukseen meneville. Juutalaiset on kadotettuja. Kadonneet lampaat eksyneet hukkuneet. Ne on kadotettuja. Kieltää oman Jumalansa.
- Anonyymi
Te olette kadotettuja itse.
- Anonyymi
Aloittaja on väärässä. Moni yrittää tehdä täällä itsestään tietäjän ja selittäjän, mutta sellainen voi olla vain todellinen hengellä voideltu tietäjä - sellainen, jonka jutut ovat samankaltaisia kuin Jeesuksen jutut Mooseksenlain kannattajille, eli niitä ei voida ottaa vastaan, vaikka niissä olisi totuus.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066