Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja

Anonyymi

Varoitus! Älkää aina uskoko näitä keskustelupalstoja, missä jatkuvasti kehuskellaan, lupaillaan ja mainostellaan jotain. Itse tein sen virheen, että valitsin aikoinaan itselle plastiikkakirurgiksi juuri tämän TT:n, koska hänestä oli vain näillä keskustelupalstoilla pelkkää hyvää palautetta. Kävin reilu vuosi sitten yksinkertaisessa leikkauksessa hänellä. Totuus oli karmiva, sillä tulokset olivat jotain ihan muuta, mitä hän kertoi ennen operointia vastaanotollansa. Operaatio oli kasvojen alueella, minkä piti olla korjausleikkaus, mutta toisin kävi, sillä hän tyri kasvoni pahanpäiväisesti ja arpeutti kasvoni 12-15cm pitkällä kiristävällä ja pahalla Z arvella. Jälkeenpäin hän yritti puolustella itseään ja laittaa potilaan syyksi hänen epäonnistunutta leikkaustaan. Olen myös kertonut epäonnistuneesta tuloksesta ja suuresta pettymyksestäni hänelle viesteillä ja lähettänyt kuvia tuloksesta, mutta häntä ei ikinä tavoita, tai hän ei halua vastata ja ottaa vastuuta, mikä on todella vastuuntunnotonta lääkäriltä, joka on saanut suuret palkkiot. Olen nuori tyttö, jonka kasvot hän turmeli pahasti ja pilasi elämäni. Kirurgi vaikutti ensin osaavalta, luotettavalta ja myös ihmisenä mielyttävältä, mutta lopputulos olikin järkytys, josta saan nyt jatkuvasti joka päivä kärsiä. Itse en suosittele oman kokemukseni perusteella tätä kyseistä kirurgia. Kannattaa harkita leikkauksia ja muita plastiikkakirurgian toimenpiteitä muutenkin tarkasti, eikä mennä noin vain leikkauksiin ja muihin kauneuskirurgian toimenpiteisiin, jos ei ole edes tarve, ja jos on tarve, niin kannattaa harkita plastiikkakirurgi todella huolella ja tarkasti ja ottaa selvää asioista, plastiikkakirurgista ja sen tutkinnoista ja koulutuksista, kokemuksesta ja pätevyydestä, yms. ja onko plastiikkakirurgilla riittävää kokemusta toimenpiteestä yms., sairaalasta ja sen tasosta, toimenpiteistä ja myös toimenpiteiden riskeistä ja onnistumisen mahdollisuuksista ennen toimenpiteitä. Ei kannata valita kirurgia keskustelupalstojen perusteella. Uskon itse kuitenkin, että riskit leikkauksissa ja muissa plastiikkakirurgian toimenpiteissä ovat aina kuitenkin suuremmat, kuin onnistumiset. Suurin osa epäonnistuneista toimenpiteistä vain lakaistaan maton alle. Ja, jos joku plastiikkakirurgi onnistuu jonkun kohdalla, niin sinun kohdallasi se voi hyvin epäonnistua. Kokemusta myös muista plastiikkakirurgeista, jotka ovat myös tyrineet kohdallani ja tehneet hoitovirheitä. Osasta kokemistani plastiikkakirurgeista mainostavat toimenpiteitään lehdissä ja netissä, sekä osasta kirurgeista on kirjoittelua keskustelupalstoilla, paljon kehuja yms. , jotka piti olla hyviä, mutta todellisuudessa eivät ollutkaan sitä, mitä piti olla, ainakaan minun kohdallani. Se, mikä näyttää liiankin hyvältä, ei aina kumminkaan sitä ole. Suuret palkkiot menivät vain heille, mutta minä sain vain järkyttävät jäljet heiltä, joista saan joka päivä aina vaan kärsiä. Plastiikkakirurgeihin ei voi kyllä aina luottaa, tottakai he lupailevat hyviä tuloksia, riskien kertominen jää aina yleensä vähemmälle, että he saisivat suuret palkkiot, mutta todellisuudessa he voivat tuhota kasvosi ja kehosi lopullisesti ja peruuttomasti.

12

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama täällä Tatu Tarkka leikkasi minun nenän leikkauksesta ei ollut mitään apua nenän tukkoisuuteen, eli rahat meni.

      • Anonyymi

        Minulta operoitiin nenä. Tulos oli mitätön, tuntui että maksoin ihan turhasta.
        Lisäksi toinen sierain jäi epäsymmetriseksi, joku nirhauma sattui?hänellä ja tosiaan toisessa sierainkaaressa pieni lovi.
        Kun kerroin etten ole tyytyväinen, ettei tämä ole mitä puhuttiin, hän vain totesi että kaikki mitä leikkauksella voi tehdä, on tehty.
        Enpähän usko tuota, aika helppo ymmärtääkseni pitäisi olla tämmöinen korjata kun ei luuhunkaan tarvinnut koskea. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta operoitiin nenä. Tulos oli mitätön, tuntui että maksoin ihan turhasta.
        Lisäksi toinen sierain jäi epäsymmetriseksi, joku nirhauma sattui?hänellä ja tosiaan toisessa sierainkaaressa pieni lovi.
        Kun kerroin etten ole tyytyväinen, ettei tämä ole mitä puhuttiin, hän vain totesi että kaikki mitä leikkauksella voi tehdä, on tehty.
        Enpähän usko tuota, aika helppo ymmärtääkseni pitäisi olla tämmöinen korjata kun ei luuhunkaan tarvinnut koskea. Harmi.

        Televisiossa pyörii parhaillaan sarja jossa kaksi plastiikkakirurgia korjailee muiden jättämiä surkeita jälkiä. Osalle potilaista he eivät suostu tekemään mitään kun asiakas pyytää mahdottomia. Korjausleikkauksitakin kerrotaan reilusti ettei täydellistä tulosta pystytä takaamaan, mutta tehdään mitä pystytään ja aika paljon pystyvätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Televisiossa pyörii parhaillaan sarja jossa kaksi plastiikkakirurgia korjailee muiden jättämiä surkeita jälkiä. Osalle potilaista he eivät suostu tekemään mitään kun asiakas pyytää mahdottomia. Korjausleikkauksitakin kerrotaan reilusti ettei täydellistä tulosta pystytä takaamaan, mutta tehdään mitä pystytään ja aika paljon pystyvätkin.

        Kävin TT:llä otsankohotuksessa. TT oli kyllä ystävällinen yms, mutta tulos ei ollut lähellekään luvattua.

        Harmittaa yhä.

        Ilmaisin tyytymättömyyteni, hän olisi tehnyt ihan toisen leikkauksen korvaukseksi, olisin kumminkin joutunut maksamaan osan.

        Hän itse suositteli alkuperäistä leikkausta ja näytti, mitä tulokset olisivat. (Eivät olleet lähellekään.)

        Hän syytti paksua ihoani sitten???

        Muissa pikku toimenpiteissä olen hänellä käynyt sen jälkeenkin (ihokasvainten poistoa yms) mutta isompaan en menisi enää

        Sorry. Tosi sympaattine hän on, mutta totuuden nimissä kerrottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin TT:llä otsankohotuksessa. TT oli kyllä ystävällinen yms, mutta tulos ei ollut lähellekään luvattua.

        Harmittaa yhä.

        Ilmaisin tyytymättömyyteni, hän olisi tehnyt ihan toisen leikkauksen korvaukseksi, olisin kumminkin joutunut maksamaan osan.

        Hän itse suositteli alkuperäistä leikkausta ja näytti, mitä tulokset olisivat. (Eivät olleet lähellekään.)

        Hän syytti paksua ihoani sitten???

        Muissa pikku toimenpiteissä olen hänellä käynyt sen jälkeenkin (ihokasvainten poistoa yms) mutta isompaan en menisi enää

        Sorry. Tosi sympaattine hän on, mutta totuuden nimissä kerrottava.

        Mulla sama! Otsan kohotuksesta huolimatta botoxia menee. Otsa kurottu tiukille, kipeäkin osin. Tulos ihan muuta kuin piti. Olis pitänyt vaan kohottaa kulmat tms.


    • Anonyymi

      Kopioit sitten vanhoja juttuja tuolta toisesta keskustelusta:DDD

    • Anonyymi

      Hoitotakuun mukaan tiettyyn vaivaan täytyy saada apua tietyn ajan sisällä. Ajatuksen ydin on, että onnellinen ja tyytyväinen potilas syntyy siitä, että hän saa hoitoa määrättyyn päivään mennessä. Saattaa olla, että joillekin ja joissakin tapauksissa tämä on riittävää, mutta unohdammeko jotain? Takuu on voimakas käsite ja sillä tulee olla vahva kate myös käytännössä. Tuskin on riittävää, […]

      Hoitotakuun mukaan tiettyyn vaivaan täytyy saada apua tietyn ajan sisällä. Ajatuksen ydin on, että onnellinen ja tyytyväinen potilas syntyy siitä, että hän saa hoitoa määrättyyn päivään mennessä. Saattaa olla, että joillekin ja joissakin tapauksissa tämä on riittävää, mutta unohdammeko jotain? Takuu on voimakas käsite ja sillä tulee olla vahva kate myös käytännössä. Tuskin on riittävää, että saa vain jotakin hoitoa tiettyyn päivämäärään mennessä ellei kyseessä ole henkeä uhkaava sairaus tai vamma. Takuun tulee kattaa koko prosessi alusta loppuun; taata hyvä ja asianmukainen hoito, hyvä tulos ja tyytyväinen asiakas. Välttävä tai keskinkertainen ei riitä. Esteettisessä kirurgiassa tämä on erityisen tärkeää koska vaivat eivät ole henkeä uhkaavia ja hoidon nyansseista ja tuloksesta voidaan perustellusti olla useaa eri mieltä.

      Yksityissektorilla on luonnollista valita oma lääkärinsä ja suunnitella konsultaatioaika ja mahdollinen toimenpideaika itselleen sopivaksi. Lienee yhtä luonnollista, että valittu erikoislääkäri tutkii, hoitaa ja jälkitarkastaa. Potilaalle tämä luo turvallisuutta ja hoitavalle lääkärille kokemusta ja asiantuntemusta. Tutulle lääkärille ja tuttuun klinikkaan on helppo palata myöhemminkin. Jos homma ei toiminut on helppo äänestää jaloillaan ja etsiä parempi vaihtoehto. On huomattava, että hoitava klinikka ei voi olla kolikkoautomaatti, josta voi ostaa haluamiaan hoitoja, vaan alan asiantuntija, joka omaan tietoon, taitoon ja kokemukseen perustuen valitsee parhaan mahdollisen hoidon. Joskus plastiikkakirurgiassa paras leikkaus on leikkaamatta jättäminen. Myös tämän asiantuntija kertoo. Leikkaamattomuus ei ole hoitamattomuutta; monesti kevyempi hoito tai pelkkä opastus on riittävää. Saattaa olla, että maailmanympärysmatka on antoisampi ja virkistävämpi kuin mahdollinen kokovartalokohotus.

      Toimenpiteisiin liittyy paitsi terveydellisiä riskejä niin usein myös huomattava taloudellinen panostus. On erityisen tärkeää, että saat hoidoillesi tarkan ja pitävän hintalapun kaikkine lisäkuluineen. Sitovan ja muuttumattoman. Leikkauksiin liittyviä välillisiä kuluja voidaan vähentää räätälöimällä leikkausaika lomiin, vapaisiin tai muihin sopiviin rakoihin. Määrätty leikkausaika helpottaa myös kotiavun ja auttavien käsien hankkimista. Hoidon tarkoitus ei ole fyysinen, psyykkinen tai sosiaalinen latistus – ei edes väliaikainen.

      Päämääränä on terve elämä ja uusi kukoistus. Hoitojen on oltava laadukkaita, tutkittuja, nopeita ja turvallisia. Hoidon hyvyys ei muodostu prameista tiloista, kiiltävästä tekniikasta ja kiireisistä hoitajista vaan hyvästä ihmisen mittaisesta hoidosta ja inhimillisestä ilmapiiristä. Hoitajiemme lanseeraama ajatus ”Olemme sinua varten” kuvaa hoitotakuuhoitoa erittäin hyvin. Ihminen kohtaa ihminen pönöttämättä, parhaansa tehden, kuunnellen ja omaan ammattitaitoonsa nojaten.

      • Anonyymi

        Siinä sitä tuli ihannetta.
        Todellisuudessa hoidon tulokseen vaikuttaa myös potilas itse. Potilaan motiiveja ennen leikkausta ja toimia leikkauksen jälkeen on parhaimmankaan plastiikkakirurgin mahdoton kontrolloida.


    • Anonyymi

      Eipäs taas lähdetä syyllistämään potilasta. Mitähän salaisia motiiveja voisi potilaalla olla? Etukäteenkö toive, että leikkaus menee pieleen ja sitten saa syyttää leikannutta lääkäriä. Vai se, että lopputulos on erittäin hyvä ja potilas vaan valittaa? Hyvä lääkäri kertoo etukäteen riskit, leikkauksesta toipumisesta ja keskustelee potilaan kanssa hänen toiveistaan ja miten ne voidaan toteuttaa, vai voidaanko edes.

      • Anonyymi

        "Salaiset motiivit" on yllättävän usein ihan tavallisia utopioita, että leikkauksella tulee kauniimmaksi, suositummaksi, menestyvämmäksi, älykkäämmäksi ja jopa rikkaammaksi. Mikään lääkärin vakuuttelu rajallisista tuloksista, riskeistä ja kivuista ei auta.

        Hirviöiksi leikeltyjä ihmisiä on nähty.


    • Anonyymi

      Ei kannata antaa koskea, ainakaan kasvojen alueelle.

    • Anonyymi

      En voi suositella minäkään. Juurikin näin kuin joku sanoi, että ei kannata antaa leikata kasvojen aluetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe