Miksi nykyään Salkkareissa tuijotetaan vaan pitkän aikaa puhumatta mitään? Ärsyttävää. Onko kohtausideat jo lopussa, että pitää venyttää jaksoa tuijottamalla tyhmän näköisenä?
Tuijottelua Salkkareissa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos salkkarinäyttelijät ei muista repliikkejään?
- Anonyymi
Siinä matkitaan kaunareita.
- Anonyymi
Jumalaisesta Amerikan Yhdysvalloista otettu tämä käyttöön. Sieltä kun kaikki täytyy matkia. Kohta voisivat puhua myös englantia kotimaisissa draamasarjoissa.
- Anonyymi
Ehkä joku tarkoituksellinen tehokeino,kun jätetään kohtaus kesken ja viimeinen repliikki sanomatta niin katsoja jää miettimään eri vaihtoehtoja
- Anonyymi
Studiossa haisee pieru. Näyttelemiseen ei pysty keskittymään vaan täytyy vetää nenäkarvat sisään. Ei voi sanoo mitään tai muuten lentää laatta. Sen takii noi hahmot jäätää jatkuvasti.
- Anonyymi
Haisoo se ja haisooha se pahasti, kun
Ulla tai Ismo on paikalla.
Löysä-Lassekin päästelee välillä tuhnujaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysä-Lassekin päästelee välillä tuhnujaan.No Ismo ja Ulla ovat jo iäkkäitä. Tulee suolikaasun mukana kiinteää tuotetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Ismo ja Ulla ovat jo iäkkäitä. Tulee suolikaasun mukana kiinteää tuotetta.
Warrella tulee ja välillä ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysä-Lassekin päästelee välillä tuhnujaan.Siis hyi hitto miten ällöö! Eiks ne vois vaik kattoo ruokavalioaan tai jotain!? Tosi inhottavaa kuvaajillekki tommosessa löyhkässä!
- Anonyymi
koska kaikki on jo sanottu, mitä tuollaisessa paskasarjassa nyt yleensä voi sanoa, pelkkää ajan haaskaamista, moinen soopa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328