Kolmannesta rokotteesta

Anonyymi

Hei

Olen ottanut 2 koronarokotusta. Toisen jälkeen tuli kuukausiksi imusolmukeongelmia rokotetun olkavarren puoleiseen vartaloon. Imusolmukkeet kasvoivat ja tulivat kipeiksi kainalossa, kaulalla ja korvan takana. Lisäksi, kun välillä ongelma katosi kokonaan, alkoholin juominen toi ongelman takaisin. Ja käytän erittäin vähän alkoholia. Kysyisinkin, että uskallanko nyt hakea kolmannen koronarokotuksen? Olen 36 v. nainen ja kuuluun 2. riskiryhmään.

20

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö oma järki pelaa ollenkaan?

      • Anonyymi

        Taidat itse olla terveydenhuollon ammattilainen? Minä joka tapauksessa en ole, joten siksi kyselen...tämä foorumi tosin ei kai ole paras mahdollinen, mutta en keksinyt muutakaan...


    • Anonyymi

      Mielestäni tuo kuukausien imusolmukkeiden turvotus viittaa siihen, että sun immuunipuolustuksella alkaa olla jo suuria vaikeuksia poistaa tuota piikkiproteiinia sun kehosta. Jokainen injektio heikentää sun t- solu tuotantoa. Otat vielä yhden ja saatat päätyä tilanteeseen, missä sun solut tuottavat loputtomiin piikkiproteiinia. Et pääse siitä enää eroon. Vaarallista leikkiä tuo....Eikä sitä tiedä mitä kaikkea ne injektiot sisältää. Joa siellä on grafeenioksidia, niin sehän ei poistu koskaan sun elimistöstä. Keho reagoi siihen omalla tavallaan.

      • Anonyymi

        Ei taida olla paljon vaihtoehtoja...en haluaisi taas tähän "ralliin", mutta en myöskään halua sairastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla paljon vaihtoehtoja...en haluaisi taas tähän "ralliin", mutta en myöskään halua sairastua.

        Itse olen onnistunut välttämään taudin. (Jos ei sitten oireettomana olisi ollut kerran sekin on mahdollista.) Ei tullut otettua piikkiä kun en mitenkään löytänyt tarpeeksi tietoa tarjottavasta aineesta ja sen mahdollisista vakavista haitoista. Sitten laitoin merkille että aihe sensuroidaan valtamediassa joten annoin olla.
        Aina, kaikkialla olen käyttänyt maskia tunnollisesti (koulu, työ, kauppa, bussi yms.)
        Välttänyt kontakteja kun se on ollut mahdollista ja pitänyt välimatkaa muihin (jopa perääntynyt kauemmaksi kun joku tulee viereen puhumaan) ja käsihygieniasta huolehdin hyvin. Olen huomannut että se on useille yllättävän vaikeaa.
        Ei se piikin ottaminen toistuvasti pelkästään ratkaise asiaa. Myös oma varovaisuus ja riskien välttäminen auttaa pysymaan terveenä mutta ei kaikki ole itsestä kiinni.
        Kaikki eivät piittaa ohjeista ja vaarantavat toisetkin. (Teki illalla mieli kysyä eräältä maskittomalta ponnarimieheltä joka rouvansa kanssa oli CM Kolmisopessa kassalla klo 20 jälk. että eikö rouva osaa yksin käydä ostoksilla kun sun piti mukaan tulla yskimään? Olisi voinut oikeasti odottaa autossa tai kotona kuten sairaana kuuluisi levätä kotona. Olin tosi ärtynyt kun ukko oli takanani ja kiireesti piti kamat sen takia runnoa kasaan ja poistua vaaravyöhykkeeltä. Kuinka se kehtasi? Näitä voisi alkaa sakottamaan, ei muu tehoa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen onnistunut välttämään taudin. (Jos ei sitten oireettomana olisi ollut kerran sekin on mahdollista.) Ei tullut otettua piikkiä kun en mitenkään löytänyt tarpeeksi tietoa tarjottavasta aineesta ja sen mahdollisista vakavista haitoista. Sitten laitoin merkille että aihe sensuroidaan valtamediassa joten annoin olla.
        Aina, kaikkialla olen käyttänyt maskia tunnollisesti (koulu, työ, kauppa, bussi yms.)
        Välttänyt kontakteja kun se on ollut mahdollista ja pitänyt välimatkaa muihin (jopa perääntynyt kauemmaksi kun joku tulee viereen puhumaan) ja käsihygieniasta huolehdin hyvin. Olen huomannut että se on useille yllättävän vaikeaa.
        Ei se piikin ottaminen toistuvasti pelkästään ratkaise asiaa. Myös oma varovaisuus ja riskien välttäminen auttaa pysymaan terveenä mutta ei kaikki ole itsestä kiinni.
        Kaikki eivät piittaa ohjeista ja vaarantavat toisetkin. (Teki illalla mieli kysyä eräältä maskittomalta ponnarimieheltä joka rouvansa kanssa oli CM Kolmisopessa kassalla klo 20 jälk. että eikö rouva osaa yksin käydä ostoksilla kun sun piti mukaan tulla yskimään? Olisi voinut oikeasti odottaa autossa tai kotona kuten sairaana kuuluisi levätä kotona. Olin tosi ärtynyt kun ukko oli takanani ja kiireesti piti kamat sen takia runnoa kasaan ja poistua vaaravyöhykkeeltä. Kuinka se kehtasi? Näitä voisi alkaa sakottamaan, ei muu tehoa.)

        Sairastin mahdollisesti koronan lievänä keväällä 2020, mutta sitä ei testattu koska oireet eivät olleet riittävän voimakkaat. Mahdollisesti siitä jäi kuitenkin joku vastustuskyky, koska ensimmäisten kahden koronapiikin jälkeen tuli vain rokotuskohta hiukan kipeäksi. Nyt kolmas rokote sai käsivarren vähän kipeämmäksi, kättä ei meinannut saada nostettua rokotuspäivän illalla. Kipu katosi 24 tunnissa, eikä muuta ole ilmennyt.

        Eihän näistä tiedä varmasti miten mRNA rokote vaikuttaa kenellekin, mutta tuntuu oudolta että olisi vaikuttanut imusolmukkeisiin (sitä ei ole yleensä mainittu rokotusoireissa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla paljon vaihtoehtoja...en haluaisi taas tähän "ralliin", mutta en myöskään halua sairastua.

        Et nyt taida ymmärtää. Mitä enemmän otat piikkejä, niin sitä helpommin sairastut.
        T- solut on ensikäden puollustus patogeeneja vastaan. Rokotteiden on todettu heikentävän sitä= Taudit tarttuu herkemmin.
        Tämä on hyvin todettavissa, että rokotteet ovat lisänneet esiintyvyyttä. Afrikassa korona ei leviä kun ei ole paljon rokotettu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Katso https://rokotehaitat.fi/
      En uskalla ottaa kantaa mitä olisi parasta tehdä.
      Onnea valintaan, päätätpä mitä tahansa!

    • Anonyymi

      Sairastin koronan ja nyt omikronin.
      En ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä enkä ota.
      Kyllähän siinä vähän jomotti kovemmin, mutta ei se hirveästi poikennut nuhakuumeflunssasta. Sitten tuli luonnollinen vaste taudille.
      En ottanut rokotetta koska minulla on mahdollisuus kuulua riskiryhmään. Myöhemmin olen miettinyt että tosi hyvä kun en ottanut. Luomu on paras minulle.

      • Anonyymi

        Jos olet sairastanut kahdesti koronan ja siitä on saatu myös laboratoriovahvistus ja selvinnyt vain "flunssaoireilla", olet todella hyväonninen. Yhtä hyvin vaihtoehtona olisi voinut olla hautajaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet sairastanut kahdesti koronan ja siitä on saatu myös laboratoriovahvistus ja selvinnyt vain "flunssaoireilla", olet todella hyväonninen. Yhtä hyvin vaihtoehtona olisi voinut olla hautajaiset.

        Hehe...hyvi on sut peloteltu nurkkaan.itsellä oli liki oireeton ns.hörönä ja tunnen parisenkymmentä hklöä kellä on ollut ja kuumetta ihmeempää ei yhdelläkään.joten tauti on helpomi kuin influenssa.piste


    • Anonyymi

      En ottaisi.

    • Anonyymi

      Imusolmukkeiden turpoaminen on yksi rokotteen tunnetuista haittavaikutuksista. EI kuitenkaan vaarallista ja kuten itsekin totesit - ohimenevää.

      Vakava koronavirustauti on aina se pahempi vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Joo, se on tosi yllättävää että keho reagoi kun siihen pumpataan myrkkyjä. Eiku ainiin, nämähän ovat vain merkkejä siitä että piikki toimii. Kyllä loistaa taas järki poissaolollaan.


      • Anonyymi

        Niissä imusolmukkeissa voi kohta olla syöpä.


    • Anonyymi

      Mä en ota kolmatta rokotetta, nyt riittää tuli hirveät sydän oireet ja nokkorokot yms..
      Olin täysin terve 61v ei mitään lääkityksiä.

      • Anonyymi

        Juu ei todella kannata.toivotaan että parannut


      • Anonyymi

        Lobbari ei tykkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lobbari ei tykkää!

        Juu lobbarit ja marionetit ei diggaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe