Epäsosiaaliset tyypit kokevat syrjintää koko ajan kun kaikenlaiset sosiaaliset koirat vaativat heiltä olemaan parempia sosiaalisesti muuten heitä ajetaan ryhmästä ja paikoista pois.
Mikä epäkohta ja epädemokraattinen asia.
Kyllä nyt tasaarvon nimissä epäsosiaalisiakin ihmisiä pitää kunnioittaa ja ottaa huomioon.
Muuten sosiaalinen ihminen saa leiman epäsosiaaliselta, että on tyhmä kuin pässi.
Sosiaalikot tyytymättömiä sosiaalittomiin
Anonyymi
2
166
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei kukaan jaksa epäsosiaalista ihmistä, ei edes toinen epäsosiaalinen. Tällaisten ihmisten on vain yksinkertaisesti opeteltava olemaan yksin ja häiritsemättä normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi
Onko ihmisen normaaliudella jotain tekemistä sosiaalisuuden kanssa? Tuollaista ajatusta voidaan soveltaa ihan mihin vaan. Onko autottomat ihmiset epänormaaleja? Onko alle 160 cm pitkät aikuiset ihmiset epänormaaleja? Miettippä nyt vähän sen luultavasti "epänormaalin pitkän" nokkaasi pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680