Sellaista kyselen että minkä takia voimailukaverit ”pompauttaa” penkiltä? Eikö olisi kaikille tasapuolisempaa tehdä ns bodaustyylillä hidas rauhallinen nosto…. Kaipa tuolla jonkin kilon enemmän nostaa mutta tuomaroinnin kannalta varmasti hankalampaa kun toiset pompauttaa enemmän kun toiset.
Penkkipomppu
5
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Kisoissa ei hyväksytä jos pompauttaa…
- Anonyymi
Silti pompotellaan
- Anonyymi
Smultterikin sanoi jotain tyyliin ”minä aina nostan persettä kun tuomari ei huomaa”
- Anonyymi
Jos harjoitellessa pompauttaa niin ei väliä. Kylle se sitten kisoissa kostautuu. Ennen harjoiteltiin niin että suurimmat romut nosteltiin salilla ja kisoissa jopa 50 kiloa vähemmän liikkeestä riippuen.
Nykyään tajutaan (tai ainakin viisaammaat tajuaa) että suurimmat painot nostellaan kisoissa koska salilla HARJOITELLAAN, ei kokeilla rajoja. - Anonyymi
Tehohakuista. Esimerkiksi heittolajien, varsinkin kuulan työnnön oheisharjoitteena pompulla penkkaaminen palvelee lajin tehohakuisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818