Sain ekan rokotteen. Parin kuukauden kuluttua alle 12v lapseni saivat koronan. Hoidin heidät kotona karanteenissa enkä sairastunut. Hain myöhemmin toisen piikin. Siitä parin kk kuluttua mieheni sairastui koronaan. Asumme samassa pienessä kodissa ja olin suudellut häntä testitulospäivänä moneen kertaan. En sairastunut. Mietin nyt vain, että lisääkö nämä altistumiset vastustuskykyäni? Luulisi että jos elimistö on rokotteen tuella touhunnut kovasti taudinaiheuttajia vastaan, tämä jäisi johinkin elimistön muistiin ja se tietäisi mitä tehdä kun taas tapaa viruksia. Vai oliko vaan tuuria kun molemmista rokotteista oikeaan aikaan mennyt juuri pari kuukautta eli suojaus vahvimmillaan ja jatkossa saan viruksen sitten randomisti jostain kun kulunut aikaa rokotteista. Tietääkö kukaan lisäävätkö ei sairauteen johtaneet voimakkaat altistumiset vastustuskykyä?
Korona: Paraneeko vastustuskyky jos altistuu?
Anonyymi
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092284- 641538
- 571279
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1361124Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k10976Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33828Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39790