Sen on Saatana sellaiseksi kadotukseen joutuvien mielissä muuttanut.
Evankeliumi Jeesuksen ristin työstä on IHANA PELASTUKSEN SANOMA.
Miksi evankeliumin julistamista pidetään solvauksena?
21
57
Vastaukset
- Anonyymi
” Iloitse, kaikki kansa,
nyt armon aikana,
kun tullut taivaastansa
on Jeesus, auttaja.
Hän kulkee aasillaan.
On hänen voima, valta,
vaan valta saatanalta
jo kaatuu kokonaan.” - Anonyymi
Raamatussa ei esiinny alkukielellä lainkaan kadotusta. Luukas 15:ssä hopearaha, lammas ja veljeksistä nuorempi olivat kadoksissa eivätkä suinkaan missään "kadotuksessa". Joka ei usko, on kadoksissa, ei sen kummempaa.
Ihmisen Poika tuli etsimään sitä, joka on KADOKSISSA, eli kaikkia meitä, ja Hän ei epäonnistu tehtävässään. Meillä täysijärkisillä tulee olla rauha taikauskon julistamiselta. Kutsun poliisin paikalle aina kun joudun tahtomattani kuuntelemaan vähämielisten satuja epäjumalistaan.
Siinä sinulla on lähetystehtävä.
Kun käyt kuuntelemassa jokaisessa Helsingin kirkossa, ja kutsut sinne poliisit.
.TeuvoSuni kirjoitti:
Siinä sinulla on lähetystehtävä.
Kun käyt kuuntelemassa jokaisessa Helsingin kirkossa, ja kutsut sinne poliisit.
.Valitettavasti en saa esittää tosiasioita kirkossa koska silloin rikon uskonharhanrauhaa.
Olematon epäjumalanne tarvitsee maallista lakia olemattomuutensa suojaksi! Ironista, eikö totta?he-ma kirjoitti:
Valitettavasti en saa esittää tosiasioita kirkossa koska silloin rikon uskonharhanrauhaa.
Olematon epäjumalanne tarvitsee maallista lakia olemattomuutensa suojaksi! Ironista, eikö totta?En saa minäkään.
Etkö enää minua muista?
Minähän tutkamiehenä pyysin sinua tykistöupseeria kaveriksi jo vuosia sitten, mutta et suostunut:
Minä näytän tutkalta, missä ne milloinkin luuraavat, ja sinä ammut ne alas.Eipä mennä asioiden edelle.
Tosiuskonsoturilta odottaisi jonkinlaista puolustuskirjoitusta epäjumalansa olemassaolon todistukseksi, mutta koska ymmärrät ettei epäjumalaasi voi mitenkään puolustaa, hyökkäät viestintuojaa vastaan.
Nolottaako edes? Häpäisit epäjumalasi, itsesi ja kaikki epäjumalasi seuraajat!- Anonyymi
Ohhoijaa. Jotenkin alkaa nuo sisäpiirijutut haukotuttamaan.
Kyllä Antikristus on varmasti jo pannut merkille vihanne kristittyjä kohtaan.
No, seitsemän vuotta saatte vihanne hekumassa riehua, mutta sillekin on Jumala jo etukäteen päätepisteen säätänyt. Anonyymi kirjoitti:
Ohhoijaa. Jotenkin alkaa nuo sisäpiirijutut haukotuttamaan.
Kyllä Antikristus on varmasti jo pannut merkille vihanne kristittyjä kohtaan.
No, seitsemän vuotta saatte vihanne hekumassa riehua, mutta sillekin on Jumala jo etukäteen päätepisteen säätänyt.Merkille on pannut minutkin:
Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:
"Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"
Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.
Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:
"Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla ,Joulunakin palkkaa, ikuista elämää varten:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Eipä mennä asioiden edelle.
Tosiuskonsoturilta odottaisi jonkinlaista puolustuskirjoitusta epäjumalansa olemassaolon todistukseksi, mutta koska ymmärrät ettei epäjumalaasi voi mitenkään puolustaa, hyökkäät viestintuojaa vastaan.
Nolottaako edes? Häpäisit epäjumalasi, itsesi ja kaikki epäjumalasi seuraajat!Miten sinä joudat länklyttämään täällä, kun sinun pitäisi tehdä sitä aerobicin historian väikkäriä?
T. äitisi, joka syöttää sinut joka päivä - Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Valitettavasti en saa esittää tosiasioita kirkossa koska silloin rikon uskonharhanrauhaa.
Olematon epäjumalanne tarvitsee maallista lakia olemattomuutensa suojaksi! Ironista, eikö totta?"Valitettavasti en saa esittää . . . "
Olet oikeassa, että Jumala, fysiikan, kemian, biologian ja ajan ulkopuolella ei ole lakiemme varassa. Vaikka valjastaisimme ihmiskunnan huutamaan yhtenä miehenä ja naisena: "Jumalaa ei ole", ei auta asiassa. Ihmiskunta katoaa joskus, mutta aineelle käänteinen"fysiikka" on katoamattomuutta. - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Merkille on pannut minutkin:
Tapahtui 8.11.1988 kello 03.30
Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:
"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:
"Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"
Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.
Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:
"Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla ,Joulunakin palkkaa, ikuista elämää varten:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."Ei auta pilkkaaja sinua mitkään tarinat, niin kauan kuin olet asemoinut itsesi solvaajien eturintamaan, solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä ja Jeesuksen omia.
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta pilkkaaja sinua mitkään tarinat, niin kauan kuin olet asemoinut itsesi solvaajien eturintamaan, solvaamaan Jeesuksen sovitustyötä ja Jeesuksen omia.
Se lon Saatanalle ja hänen omilleen suurin synti, kun pilkataan Saatanan urotekoa, kun sillä oli voimaa ja rohkeutta tappaa Jumalan Poika, jonka verellä sovitti koko inhmiskunnan itselleen, ikomalle veripellolle:
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä joudat länklyttämään täällä, kun sinun pitäisi tehdä sitä aerobicin historian väikkäriä?
T. äitisi, joka syöttää sinut joka päiväNo tuo on perustavanlaatuinen todiste ihan aikuisten oikean jumalan olemassaolosta, nyt minäkin uskon!
Anonyymi kirjoitti:
"Valitettavasti en saa esittää . . . "
Olet oikeassa, että Jumala, fysiikan, kemian, biologian ja ajan ulkopuolella ei ole lakiemme varassa. Vaikka valjastaisimme ihmiskunnan huutamaan yhtenä miehenä ja naisena: "Jumalaa ei ole", ei auta asiassa. Ihmiskunta katoaa joskus, mutta aineelle käänteinen"fysiikka" on katoamattomuutta.Ei auta niitäkään, jotka sanovat olevansa kristittyjä, Jeesuksen tappaneiden jälkeläisiä:
Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä.
Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän hulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta.
- Anonyymi
Jeesus on meidän pelastaja.
Monet sanovat minulle sinä päivänä:
'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'
- Anonyymi
Pilkkaajat tuomitaan kerran!
- Anonyymi
Sielunvihollinen osaa vääristellä kaiken.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992