Jeesus, olet elämäni,
puolestani taistelit,
kärsit tuskaa synneistäni,
kuolemani kukistit.
Kuljit kadotuksen vaivaan,
että saisin riemut taivaan.
Nimellesi iäisen,
Jeesus, annan kiitoksen.
JEESUS, ELÄMÄNI
48
3950
Vastaukset
- Anonyymi
”Lapset vilkuttivat autosta, kun hyvästelimme”
Kun Riina Haakana, 29, menetti auto-onnettomuudessa kaksi pientä lastaan, hän odotti kolmatta. Pian hän joutui huomaamaan, miten surua yritetään hoitaa pillereillä pois – ja kohtaamaan ilkeyttä, johon ei ollut osannut varautua.
Katariina Lehtikanto
Katariina Lehtikanto
[email protected]
Tänään klo 8:57
Vaaleahko hiuskiehkura minigrip-pussissa. Kelakortti. Tutti. Hopeinen kaulakoru. Viimeiset tarhakuvat.
Ne ovat Riina Haakanan, 29, aarteita. Muistoja Sofiesta ja Benjaminista.
Samassa vitriinissä hän säilyttää enkelihahmoja. Suojelusenkeleitä, joita lapsilla ei ollut matkassaan tammikuussa 2018.
-TUO VISIO ON MONELLE MIEHELLE TUTTU, KUN ERONNUT VAIMO ON VIENYT LAPSET JA TEHNYT KAIKKENSA TUHOTAKSEEN ISÄN MUISTON LASTEN MIELISSÄ.
SITÄ TUSKAA EI NÄHDÄ KOSKA KOHTEENA ON MIES! MAKSUMIES SANAA EI OLE HALUTTU KORJATA NEUTRAALIKSI EDES FEMINISTIEN TOIMESTA. - Anonyymi
Katsoin viime vuoden avioerotilastot ja karkeasti voi todeta, että kun avioliittoja perustettiin hiukan yli 22 000, avioeroja oli yli 14 000. Tämä suhde ja se, että avioeroissa lapset useimmiten määrätään äidille, isien karusta kohtalosta maailman kylmyyden keskellä. Valtaosa, ellei lähes kaikki, jotka huoltajuusasioista päättävät, ovat naisia niin sosiaalitoimessa kuin oikeudessakin. --Mutta Suomalainen mies taipuu "hiljaiseksi yhtiömieheksi", joka maksaa samalla kun ex selvittää lapsille kuinka paha ja kelvoton suomalainen mies on.
- Anonyymi
Onnistuu tuo sama hyvin ihan jo avioliitossakin.
Itse olet jumalasi valinnut:
Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!Raamatun kohta, johon viittaat, on aito. En kiistä sitä, mutta on sinne se armokin kirjoitettu. Kannattaa tulkita kokonaisuutena, eikä tuomita itseään tai muita. Se on ainoastaan Jumalan tehtävä.
Jeesus oli kyllä eniten huolissaan näistä eksyneistä lampaista. Lisäksi tunnetaan tuhlaajapojan tarina. Pietari kielsi Jeesuksen kolmasti. Opetuslapset lähtivät karkuun, mutta palasivat takaisin. Tuomas uskoi vasta, kun konkreettisesti näki Jeesuksen haavat ylösnousemuksen jälkeen.
Mitä tulee esim. Juudakseen, ei hän uskonut anteeksiantoon ja armoon ja Jeesukseen ylipäätään. Niinpä hän hirtti itsensä ja viimeiseksi näkemykseksi varmaan jäi, että usko Jeesukseen oli turhaa. Minä en häntä uskalla tuomita, se on ollut Jumalan tehtävä, mutta ei tarina Juudaksen kannalta kauhean hyvältä kuullostanut.
Itse näkisin näin, että niin kauan kuin on elämää, niin kauan on toivoa pelastuksesta. Kyseessä on kuitenkin armon ilosanoma, ei uusi laki joka on vielä armottomampi kuin Vanhan testamentin laki.- Anonyymi
Emc2 kirjoitti:
Raamatun kohta, johon viittaat, on aito. En kiistä sitä, mutta on sinne se armokin kirjoitettu. Kannattaa tulkita kokonaisuutena, eikä tuomita itseään tai muita. Se on ainoastaan Jumalan tehtävä.
Jeesus oli kyllä eniten huolissaan näistä eksyneistä lampaista. Lisäksi tunnetaan tuhlaajapojan tarina. Pietari kielsi Jeesuksen kolmasti. Opetuslapset lähtivät karkuun, mutta palasivat takaisin. Tuomas uskoi vasta, kun konkreettisesti näki Jeesuksen haavat ylösnousemuksen jälkeen.
Mitä tulee esim. Juudakseen, ei hän uskonut anteeksiantoon ja armoon ja Jeesukseen ylipäätään. Niinpä hän hirtti itsensä ja viimeiseksi näkemykseksi varmaan jäi, että usko Jeesukseen oli turhaa. Minä en häntä uskalla tuomita, se on ollut Jumalan tehtävä, mutta ei tarina Juudaksen kannalta kauhean hyvältä kuullostanut.
Itse näkisin näin, että niin kauan kuin on elämää, niin kauan on toivoa pelastuksesta. Kyseessä on kuitenkin armon ilosanoma, ei uusi laki joka on vielä armottomampi kuin Vanhan testamentin laki.Sinulla on terve käsitys Jumalasta.
Jeesus tuli nimenomaan armahtamaan. Hän on täynnä armoa ja totuutta.
Vaikka hän näkee täydellisesti, mitä ihmisessä on, hän on armollinen sille, joka hänen puoleensa kääntyy. Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on terve käsitys Jumalasta.
Vaikka hän näkee täydellisesti, mitä ihmisessä on, hän on armollinen sille, joka hänen puoleensa kääntyy.Jeesus meidät armahtaa ja vain Hän on suuri, Jos jotain järkevää osaan netissä joskus sanoa, niin Jumalalle kunnia, ei minulle.
Oli mukava lukea, että joku haluaa kannustaa minua ristin tiellä eteenpäin. Jumalan armo, rauha ja rakkaus myös sinulle.- Anonyymi
Emc2 kirjoitti:
Jeesus meidät armahtaa ja vain Hän on suuri, Jos jotain järkevää osaan netissä joskus sanoa, niin Jumalalle kunnia, ei minulle.
Oli mukava lukea, että joku haluaa kannustaa minua ristin tiellä eteenpäin. Jumalan armo, rauha ja rakkaus myös sinulle.Hyvä! Jeesus olkoon meille armollinen loppuun asti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on terve käsitys Jumalasta.
Vaikka hän näkee täydellisesti, mitä ihmisessä on, hän on armollinen sille, joka hänen puoleensa kääntyy.Kun katson ristin ihmettä,
niin pääni painuu häpeillen.
Jo murtuu mieli ylpeä
ja suuruus, valta ihmisen. Anonyymi kirjoitti:
Kun katson ristin ihmettä,
Jo murtuu mieli ylpeä
ja suuruus, valta ihmisen.Uskon sinua, sillä Saatana oni todella Suuri ja mahtava, kun pystyi tappamaan Jumalan Pojan, että sai sinutkin omakseen.
- Anonyymi
Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!
En ole aloittaja,
tiedätkö Teuvo,sinäkään et pääse heti valoon. Matkasi uskoakseni jatkuu vielä hetken.
Ymmärrät Jumalan ja Kristuksen sekä pyhän hengen mutta RAKKAUTTA et ymmärrä !!!
Olet lahkolainen,tapaasi taipuva.Liian pitkälle mennyt lahkossa jonka ihminen on perustanut ja sairastanut jäseniään.
Kirjoituksesi on,kuin kultti toimintaa ja määräystä mutta ei Rakkautta vain pakkoa ja orjuuttamista.
Miksi,et puhu Rakkaudesta? Niin puhui Kristuskin?
On kaikkia asioita ja määräyksiä..
MUTTA SUURIN ON RAKKAUS! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!
En ole aloittaja,
tiedätkö Teuvo,sinäkään et pääse heti valoon. Matkasi uskoakseni jatkuu vielä hetken.
Ymmärrät Jumalan ja Kristuksen sekä pyhän hengen mutta RAKKAUTTA et ymmärrä !!!
Olet lahkolainen,tapaasi taipuva.Liian pitkälle mennyt lahkossa jonka ihminen on perustanut ja sairastanut jäseniään.
Kirjoituksesi on,kuin kultti toimintaa ja määräystä mutta ei Rakkautta vain pakkoa ja orjuuttamista.
Miksi,et puhu Rakkaudesta? Niin puhui Kristuskin?
On kaikkia asioita ja määräyksiä..
MUTTA SUURIN ON RAKKAUS!Voi jestas, täällä satujen uskovat käy jäsentenvälisiä...
- Anonyymi
Kun mainen matka vaikea
kuolemaan päättyy kerran,
vanhurskauden vaatteessa
saan käydä eteen Herran.
Se olkoon ainut verhoni,
tahraton juhlapukuni,
ihana loistossansa.
Näin kaunistettu morsian
käy suuriin häihin Karitsan
ja kiittää riemuissansa. - Anonyymi
Emc2 kirjoitti:
Jeesus meidät armahtaa ja vain Hän on suuri, Jos jotain järkevää osaan netissä joskus sanoa, niin Jumalalle kunnia, ei minulle.
Oli mukava lukea, että joku haluaa kannustaa minua ristin tiellä eteenpäin. Jumalan armo, rauha ja rakkaus myös sinulle.Jeesus meidät armahtaa ?
Luuletteko oikeasti,että Kristus armahtaa kaikki?
Minä en usko,koska pahuus on niin suuri maailmassa.
murhat
raiskaukset/lasten ja ihan kaikkien
huumeet/ rikollisuus
pahan palvonta
Luetttelo voisi olla todella pitkä,en vain kirjoita nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katson ristin ihmettä,
Jo murtuu mieli ylpeä
ja suuruus, valta ihmisen.Kun katson ristin ihmettä,
Katso ristiä ylpeänä,sillä Kristus on kuollut sinun puolestasi !
Älä paina päätäsi,sillä näin oli Jumalan Isän tahto vaan ole ylpeä siitä,että Krsitus voitti kuoleman kuolemalla meidän tähden. Muutoin ei olisi syntynyt maailman suurinta uskontoa !
Nosta vaan pääsi ja kiitä! - Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Uskon sinua, sillä Saatana oni todella Suuri ja mahtava, kun pystyi tappamaan Jumalan Pojan, että sai sinutkin omakseen.
Uskon sinua, sillä Saatana oni todella Suuri ja mahtava, kun pystyi tappamaan Jumalan Pojan, että sai sinutkin omakseen.
lusifer..ei ole tappanut Jumalan poikaa. Hän elää aina ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Jeesus olkoon meille armollinen loppuun asti!
Taas on yksi vuosi mennyt
saamastani ajasta.
Siitä kannan kiitoksen nyt,
kaiken annoit lahjana.
Kiitos, armon Jumala,
hyvyydestä kaikesta.
Minut muistit koko vuoden
voimaa, siunausta suoden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on yksi vuosi mennyt
saamastani ajasta.
Siitä kannan kiitoksen nyt,
kaiken annoit lahjana.
Kiitos, armon Jumala,
hyvyydestä kaikesta.
Minut muistit koko vuoden
voimaa, siunausta suoden.Jatkan vielä:
ja vielä kiitos leipäjonon kasseista ja sossun rahoista.
- Anonyymi
Jeesuksen olen valinnut, Jumalani ja siitä saan olla ikuisesti kiitollinen.
Jeesus on ihana Vapahtaja!
Tosin, jos tarkkoja ollaan, Jeesus valitsi minut.- Anonyymi
Kauheasti ruumistasi - annoit piestä, haavoittaa
Paljon vaati yritystä - jos tähdeksi kuuseen kurkottaa
Oman stagen, ristinpuun - sait pystyyn pykätä.
julmat lyönnit, ruoskimiset - taisit Jeesus tykätä.
Apua hait viimein vaivaan,
turhaan luotit isään taivaan.
Vain kerran kärsit tuskaas puussa,
Vaimo vuotaa kerran kuussa. - Anonyymi
Näetkö tai kuulet olemattomia? Mene ihmeessä lanttulääkärille.
Tapaat hänen loppusijoituspaikassasi hiilihanko käsissä.
Jeesus ei ole ainotakaan Anonyymiä valinnut, vaan antanut Saatanan sovittaa ne hänestä vuodattamalla verellä itselleen.
Henki nousi taivaaseen, mutta veri jäi Saatanalle, tämän maailman jumalalle.
MINÄ NÄIN GOLGATAN
Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
Kuolema tuolle miehelle!"
"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."
Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.
Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"
Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.
"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."
" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."
"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu,
Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "
"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."
Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:
"Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät."
Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
"Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:
"Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."- - -Tuo suuri ihmisjoukko, joka kiirehti Karitsan veripesuun on se sama joukko, jonka Johannes sai nähdä Saatanan perässä matkalla kadotukseen.
" Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Saatana joukkoineen pääsi tuhatvuotisesta vankeudesta maan ja meren uumenista, juuri sopivasti samalla hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin.
Siellä se sai pitää ihmiskunnan ensimmäisen herätyskokouksen:
"Onko Jumala todella sanonut - Ei suinkaan."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Tapaat hänen loppusijoituspaikassasi hiilihanko käsissä.
Jeesus ei ole ainotakaan Anonyymiä valinnut, vaan antanut Saatanan sovittaa ne hänestä vuodattamalla verellä itselleen.
Henki nousi taivaaseen, mutta veri jäi Saatanalle, tämän maailman jumalalle.
MINÄ NÄIN GOLGATAN
Jeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
Kuolema tuolle miehelle!"
"Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."
Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.
Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"
Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:
"Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.
"Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."
" Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."
"Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu,
Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "
"Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."
Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.
Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:
"Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!- - -Oli Golgatalla yksi, joka sai valkeat vaatteet, ei verestä vaan Jeesuksen omasta puhdistusmenetelmästä:
"Te olette jo puhtaat, sillä se sana, jonka olen teille puhunut, on puhdistanut teidät."
Jeesuksen pään yläpuolella oli myös kirjoitus:
"Tämä on juutalaisten kuningas."Toinen ristillä riippuvista pahantekijöistä herjasi hänkin Jeesusta. Hän sanoi: "Etkö sinä ole Messias? Pelasta nyt itsesi ja meidät!"
Mutta toinen moitti häntä: "Etkö edes sinä pelkää Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Mehän olemme ansainneet tuomiomme, meitä rangaistaan tekojemme mukaan, mutta tämä mies ei ole tehnyt mitään pahaa."
Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi."Jeesus vastasi:
"Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."- - -Tuo suuri ihmisjoukko, joka kiirehti Karitsan veripesuun on se sama joukko, jonka Johannes sai nähdä Saatanan perässä matkalla kadotukseen.
" Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan,
ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan. Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa.
Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."
Saatana joukkoineen pääsi tuhatvuotisesta vankeudesta maan ja meren uumenista, juuri sopivasti samalla hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset paratiisiin.
Siellä se sai pitää ihmiskunnan ensimmäisen herätyskokouksen:
"Onko Jumala todella sanonut - Ei suinkaan."Olen ollut töissä firmassa jossa kaikki johtajat olivat l-positiivisia. M***umpaa sakkia saa hakea.
- Anonyymi
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."
T: nauru uskovaisille hehehehhee- Anonyymi
Siihen evoluutioteoriaan uskominen se vasta uskoa vaatiikin.
- Anonyymi
Sellainen korjaus että tämä "Jeesus" historiallisena henkilönä on hyvin epävarmaa. Tutkijat ovat tunnistaneet useita jeesuksia ajanlaskun alun molemmin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen evoluutioteoriaan uskominen se vasta uskoa vaatiikin.
Se ei kuule ole mikään uskon asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei kuule ole mikään uskon asia.
No se vasta onkin! 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jeesus antaa vuoden synnit anteeksi
- Anonyymi
ps. 112
Tapan sinut Jeesus - omin käsin ja niin monesti kun kukko laulaa. Voi Ristus mitä paskaa suustasi suolsit.
Poikaystäväsi Saul Tursiainen oli suureksi suruksemme kirjoitustaitoinen. Mikäli manianestolääkityksesi olisi ollut kunnossa, tuskin sinustakaan olisi massamurhaajaa tullut. Tämän psalmin rakenne on yhtä lailla sekava, tulkinnanvarainen ja jäsentelemätön, kun on vanhan houreisen kirjasi, joka aivopessyt ja manipuloinut satoja vuosia ihmisiä vastakkain isäsi jussin nimeen. Ja totisesti Nasaretilainen, sinä elät vielä - liian monen kollektiivisessa fiktiossa. #jeesusonkuollut - Anonyymi
Kuuluu samaan luokkaan kuin Mustanaamio, Batman, Tarzan, Joulupukki , Tex Willer eli taruolento jolla ei ole mitään totuuspohjaa.
" Totuus on tuolla ulkona"- Anonyymi
Jos kerran noin ajattelet, turvaudu sinä sitten vaikka Batmaniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran noin ajattelet, turvaudu sinä sitten vaikka Batmaniin.
Miksi ihmeessä pitäisi? En tarvitse satuolentoja.
- Anonyymi
Ainakin pastori antaa anteeksi sakasatin puolella.
- Anonyymi
Asiaa !!!!eletään lopun aikoja korona ja Dan.2 ilmestys 1 päästetään kruunu heprea kruunu is korona valloilleen ihmiskunnan harvantamiseks mutta ylistys musaa ihmiset
- Anonyymi
Huh huh, miten noin muuten menee?
- Anonyymi
Jeesus Kristus on minun rakas Vapahtajani!
- Anonyymi
Hiipii joka yö sänkyyni.
- Anonyymi
Teuvo kirjoittaa oikein mutta Teuvo on ahdistunut ja todella vanhoillinen ihminen.
Kristus on,kuitenkin Rakastaa meitä virheistämme huolimatta.
Mutta Teuvo ei !
On tottakai ohjeet miteen elää ja ne 10.käskyä.
Miksi Teuvo haluat ihmisen elämästä vaikeamman,kuin jokin Islamin Imaami. Lahkolaisuus on sairasta,se sairastuttaa ihmisen mielen ja pahasti.
Tiedät miten pitkälle eronneet lahkolaiset ovat menneet?
Minä tiedän,kun näen.
Se on sitä,kun ihmisen itsensä ei annetta olla sitä mitä hän tahtoo(ei pahaa),mutta sitten on näitä hulluja jotka määräävät yli Raamatun, OLLA ORJA!
Me emme syntyneet tänne olemaan kuolleita lahkojen saarnojen mukaan vaan me synnyimme ELÄMÄÄN,ETTÄ SAAMME ELÄÄ JA OLLA ILOISIA RAKKAUDELLA!- Anonyymi
Teuvo ei kirjoita oikein, eikä Raamatun mukaisesti, vaan vääristyneen mielensä mukaisesti, sairaasti.
- Anonyymi
Hu-huu, onko ketään kotona?
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle Kristukselle, mun vapahtajalleni, kuluneesta vuodesta. Toivon rauhaa kaikille ja edes hitusen järkeä persuille - jos teoriassa mahdollista edes Jumalalle. Suo maamme johtajille viisautta olla lähentymättä niin natoa kuin putinia. Itsenäisyys ja riippumattomuus on ja olkoon tulevaisuudessakin tiemme! Kiitos maastamme, jota ahneet grynderit ja muut porvarit tosin pyrkivät sabotoimaan ja tuhoamaan. Siunaa ja varjele kieltämme ja kulttuuriamme, jota kielipuolet pyrkivät tuhoamaan anglismeineen.
Amen! <3 - Anonyymi
Devoit
"Pelätkää Jumalaa, älkää Saatanaa!Minäkin aluksi kauhistuin, kun tulin Saatanalle heitetyksi, että nyt joudunkin todelliseen helvettiin, mutta toisin kävi, kun heti sain Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi.
Teuvon seurassa sain kantaa jatkuvasti raskasta syntisäkkiä mukanani, matkalla kohti ahdasta porttia, josta en kuitenkaan sisään päässyt. Kuten varmaankin tiedätte.
Mutta vl-papin synninpäästön jälkeen olen voinut sydämeni saastaan purkaa heti ulos:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen." - Anonyymi
Ylistys Jeesukselle!
- Anonyymi
Pyllistys jeesekselle vaikka siinä voi pylly kipeytyä.
- Anonyymi
Melkoinen paskahousu oot
- Anonyymi
JUU KUNDI KÄYTTI ÖLJYMÄEN KANNABISTA 12 KAVERINSA KANSSA,JOTKA PUHUIVAT KIELILLÄ ELI SOPERSIVAT KAMOISSAAN!!!!
- Anonyymi
Montako kertaa pitää antaa jeesukselle että saa syntinsä anteeksi?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992