Ensivuonna katulähetys kokouksia ulkona ym. Nettityön lisäksi. Jos elämme ja Herra suo.
Pastori Profeetta J Pasanen laajentaa toimintaa
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mikään profeetta.
Eikä mikään pastorikaan.- Anonyymi
Aloittajalla lukee myös facebook profillissaan tittelinä profeetta. Tosin etunimen kohdalla, kokonimi: "Profeetta Pasanen"
- Anonyymi
Jari Pasanen on väärä profeetta. Pysykää erossa hänestä.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mihin pedofiili karvoistaan pääsisi?
Olet vain kateellinen profeetalle
- Anonyymi
Miksi haluat että mieheltä ajellaan karvat (ilmeisesti myös ns. "sieltä") vaikka miehen karvaton alapää on Jeesukselle kauhistus??
- Anonyymi
En tiedä karvoista mutta onko hyvä sielunhoitaja, onko kellään kokemusta?
- Anonyymi
Kyseessä henkilö joka pelkästään itse kerskaa olevansa profeetta.
- Anonyymi
Matt.7:12 Sentähden, kaikki, mitä tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Gal.5:14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Room.13:8-10. Jaak.2:8-9
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950