Onko ateismi olemassa?

Anonyymi

Miten todistetaan, että ateismi on olemassa?

14

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen olemassa ja tuo pappisi eteeni niin sitä ei ole hetkenpäästä olemassa 🤣
      En tosipaikan tullen anna armoa muuta kun riviuskoville 😠

• Ateismia ei ole itsenäisenä käsitteenä olemassa lainkaan. Se edellyttää aina ensin teismin ilmiön ja käsitteen olemassaolon.

Ihan sama kuin minä kysyisin: "Onko a-crutinge" olemassa?" Näitä kysymyksiä voi generoida loputtomasti kun ottaa sanan tästä puppugeneraattorista ja laittaa a:n sen eteen. Tästä voi jokainen vähemmilläkin älyn lahjoilla varustettu päätellä, että ilmiön, käsitteen ja nimen vastakohta edellyttää aina ensin sitä ilmiötä.

https://www.soybomb.com/tricks/words/

• Anonyymi

Minä epäilen kovasti sitä, että teismiä esiintyisi. Sitä ei ole ainakaan voitu todistaa, että sitä olisi olemassa. Niinpä ei ole voitu todistaa sitäkään, että ateismi olisi todellisuutta. Mitä lie fiktiota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä epäilen kovasti sitä, että teismiä esiintyisi. Sitä ei ole ainakaan voitu todistaa, että sitä olisi olemassa. Niinpä ei ole voitu todistaa sitäkään, että ateismi olisi todellisuutta. Mitä lie fiktiota

Ateismi on itse asiassa myös uskonto.

• Anonyymi

Toivottavasti tuo oli huumoria.

Vai oletko pahasti vajaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tuo oli huumoria.

Vai oletko pahasti vajaa?

Ei hän on Hellari ja sukkien nuuskija
        ei juo jaffaa vodkalla kuten minä

• Anonyymi

Ateismi on tietokoneohjelma simuloidussa universumissa. Ei sen todellisempi kuin Jaffa, jota nyt juon. Kuvitelmia kaikki. Fiktiota.

• Anonyymi

Luterilaisena kumminkin uskon, etttä tää jaffa on fiktota aiheuttavaa kun lisäsin siihen vodkaa ja vähän akkuahappoa Auts, olet jäähyllä.

• Anonyymi

Ateismi on virhe tietokoneohjelmassa, ei muuta. Sitä ei tule ottaa vakavasti.

• Anonyymi

Tietokone :Teismi toimii väärin ja tietokoneen Luoja(Jumala) ei ole osannut asiaansa.
        Luojaa ei tule ottaa vakavasti.

• Anonyymi

Uskovaiset ei virheitä ota vakavasti: Lue Raamattu se on täynnä virheitä

• Anonyymi

Teismi on tietokone joka ajaa ohlemia simuloidussa universumissa. Ei sen todellisempi kuin Jaffa, jota nyt juon. Kuvitelmia kaikki. Fiktiota. Vähänkuin battlefield 2042. Uskottiin olevan Jumalohjelma mutta olikin kuni palsatn Luterilainen

säälittävä kunnoton ruma ylikallista peräaukko

• Anonyymi

Se kun jää digitaalimaailmaan oikean voittaessa.

• Anonyymi

teismi on itse asiassa myös uskonto: voiko sitä ottaa vakavasti?

Avaaja ainakin on ottanut tosissaan, kun vertailee jo elämäänsä tietokoneen sisään
        Kiihottaako muistikorttiuakko?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe