Miten todistetaan, että ateismi on olemassa?
Onko ateismi olemassa?
14
87
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen olemassa ja tuo pappisi eteeni niin sitä ei ole hetkenpäästä olemassa 🤣
En tosipaikan tullen anna armoa muuta kun riviuskoville 😠 Ateismia ei ole itsenäisenä käsitteenä olemassa lainkaan. Se edellyttää aina ensin teismin ilmiön ja käsitteen olemassaolon.
Ihan sama kuin minä kysyisin: "Onko a-crutinge" olemassa?" Näitä kysymyksiä voi generoida loputtomasti kun ottaa sanan tästä puppugeneraattorista ja laittaa a:n sen eteen. Tästä voi jokainen vähemmilläkin älyn lahjoilla varustettu päätellä, että ilmiön, käsitteen ja nimen vastakohta edellyttää aina ensin sitä ilmiötä.
https://www.soybomb.com/tricks/words/- Anonyymi
Minä epäilen kovasti sitä, että teismiä esiintyisi. Sitä ei ole ainakaan voitu todistaa, että sitä olisi olemassa. Niinpä ei ole voitu todistaa sitäkään, että ateismi olisi todellisuutta. Mitä lie fiktiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä epäilen kovasti sitä, että teismiä esiintyisi. Sitä ei ole ainakaan voitu todistaa, että sitä olisi olemassa. Niinpä ei ole voitu todistaa sitäkään, että ateismi olisi todellisuutta. Mitä lie fiktiota
Ateismi on itse asiassa myös uskonto.
- Anonyymi
Toivottavasti tuo oli huumoria.
Vai oletko pahasti vajaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tuo oli huumoria.
Vai oletko pahasti vajaa?Ei hän on Hellari ja sukkien nuuskija
ei juo jaffaa vodkalla kuten minä
- Anonyymi
Ateismi on tietokoneohjelma simuloidussa universumissa. Ei sen todellisempi kuin Jaffa, jota nyt juon. Kuvitelmia kaikki. Fiktiota.
- Anonyymi
Luterilaisena kumminkin uskon, etttä tää jaffa on fiktota aiheuttavaa kun lisäsin siihen vodkaa ja vähän akkuahappoa Auts, olet jäähyllä.
- Anonyymi
Ateismi on virhe tietokoneohjelmassa, ei muuta. Sitä ei tule ottaa vakavasti.
- Anonyymi
Tietokone :Teismi toimii väärin ja tietokoneen Luoja(Jumala) ei ole osannut asiaansa.
Luojaa ei tule ottaa vakavasti. - Anonyymi
Uskovaiset ei virheitä ota vakavasti: Lue Raamattu se on täynnä virheitä
- Anonyymi
Teismi on tietokone joka ajaa ohlemia simuloidussa universumissa. Ei sen todellisempi kuin Jaffa, jota nyt juon. Kuvitelmia kaikki. Fiktiota. Vähänkuin battlefield 2042. Uskottiin olevan Jumalohjelma mutta olikin kuni palsatn Luterilainen
säälittävä kunnoton ruma ylikallista peräaukko - Anonyymi
Se kun jää digitaalimaailmaan oikean voittaessa.
- Anonyymi
teismi on itse asiassa myös uskonto: voiko sitä ottaa vakavasti?
Avaaja ainakin on ottanut tosissaan, kun vertailee jo elämäänsä tietokoneen sisään
Kiihottaako muistikorttiuakko?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366