Aina vaan Juhlitaan mutta muistakaa Rukoilla että sydämenne Ilo täyttyisi täysi !!
Luuk. 21
36 Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
https://www.youtube.com/watch?v=JRnHLA2hwx8
https://www.youtube.com/watch?v=eBi_L4tvo_4
Syntynyt on Poika Jumalaan !!!
11
100
Vastaukset
- Anonyymi
Onkos se Jeesus noin pahan näköiseksi ittensä päästänny ettei sitä kestä vähällä katsoa.
Lienee tietty kunto päässy huonoksi ja perse mätänee 2000v istumisen aikana. - Anonyymi
jumalani jumalani miksi minut hylkäsit 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tosipaikan tullen oli jo liian myöhäistä palata todellisuuteen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosipaikan tullen oli jo liian myöhäistä palata todellisuuteen .
Ei välttämättä. Kyllä monista uskontokunnista ihan ehjänä eroon pääsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeesuksella se oli myöhäistä , jumalani jumalani miksi minut hylkäsit.
Anonyymi kirjoitti:
jeesuksella se oli myöhäistä , jumalani jumalani miksi minut hylkäsit.
Noin sanoo aina ihminen joka ei ymmärrä mitään niinkuin sinä,,, kun Pyhä Henki poistunut on ja ihminen ei voi ymmärtää kohtalonsa !! Mutta onletko sinä koskaan saanut Pyhän Hengen ???? Toivottavasti ei !! Silloin sulla on mahdollisuus vielä sen Saada !!!
Mutta Jumala piti Hänestä huolta koska Hän eli synnitön ja kuoli synnitön ja laki teki vääryyttä Häntä vastaan ja kuolema ei voinut pitää Hänet koska Isä herätti Rakkaudella Poikansa Kuolemasta !!! Suloinen Voitto joka muutti kaiken ..........Noin sanoo aina ihminen joka ei ymmärrä mitään niinkuin sinä,,, kun Pyhä Henki poistunut on ja ihminen ei voi ymmärtää kohtalonsa !! Mutta onletko sinä koskaan saanut Pyhän Hengen ???? Toivottavasti ei !! Silloin sulla on mahdollisuus vielä sen Saada !!!
Mutta Jumala piti Hänestä huolta koska Hän eli synnitön ja kuoli synnitön ja laki teki vääryyttä Häntä vastaan ja kuolema ei voinut pitää Hänet koska Isä herätti Rakkaudella Poikansa Kuolemasta !!! Suloinen Voitto joka muutti kaiken ..........No onko siinä mun vanha tuttu Jukka ,, jonka en voi sanoa ystäväksi !! Koska mun Ystävät tekevät niinkuin Jeesus Tahtoo ja halua sinun tekevän !
Mutta yksi asiasta olen kiitollinen sinulle Jukka että Jumala sinun kautta sai minut tutustumaan Oikeesta Herätykseen joka muuttaa ihminen täysin Jeesuksen kaltainen !!!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakas !
Monet aivan ehjiä ulkoisesti suoraan helvettiin Jeesuksesta..
Hyljät Hänet ja Hän hylkää sinut !! Niin helppo se on !!!!! Valinta on sinun !!
- Anonyymi
"Syntynyt on Poika Jumalaan !!!"
Kiitos, savis! Aamen, Jumala antakoon täyteytensä... Raikas viesti palstan tarjonnan joukossa. Siunausta sinulle. Terv.seriousRakas !!! En voi ottaa kunnia itsellenne siitä mitä Pyhä Henki inspiroi minua kirjoittamaan !
Mutta kiitetään Jumala siitä Yhdessä ja mitä kylvät sen myöskin niittäät se pätee myös siunauksen suhteessa jos nyt Suomenkieli meni oikein niinkuin tässä ajattelen myös kun rukoillaan toinen toiste ja toisemme puolesta !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128