Jalkapallo kentällä jälleen sydänpysähdys

Anonyymi

Voi voi.tällä kertaa algeriassa.piikitysten alettua prosentit ovat kuolleisuudesssa jalkapallokentillä nousseet tuhansilla prosenteilla.se on sitä nykyaikaa se

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi.tällä kertaa suomessa.piikitysten alettua prosentit ovat typeryydessä rokotedenujen päissä nousseet tuhansilla prosenteilla.se on sitä nykyaikaa se

      • Anonyymi

        Rokotetuilta on aistittavissa paniikkia, parasta on vain elää sen piikin kanssa.


      • Anonyymi

        Kommentoi virologi, jonka ainoa mahdollisuus olla "joku" on möläytellä puskista jotakin etäisesti suomea muistuttavaa kieltä. Joka kasvotusten ei kehtaisi edes avata suutaan. Minkähän ikäinen kirjoittaja mahtaa olla kyseessä? Kieli viittaa hiukan alle parikymppiseen, "ajatukset" päälle kuusikymppiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoi virologi, jonka ainoa mahdollisuus olla "joku" on möläytellä puskista jotakin etäisesti suomea muistuttavaa kieltä. Joka kasvotusten ei kehtaisi edes avata suutaan. Minkähän ikäinen kirjoittaja mahtaa olla kyseessä? Kieli viittaa hiukan alle parikymppiseen, "ajatukset" päälle kuusikymppiseen.

        Kun olet noin hyvä arvailemaan.niin arvaillaan yhdessä! Moniko piikki olikaan se laupeuden tuoja ja vapahtaja? Minä veikkaan että se on se etukäteen sovittu 8/8. Määkäise sinäkin se oma arvaus.ja muista samalla varata aika seuraavalle piikille🐑☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet noin hyvä arvailemaan.niin arvaillaan yhdessä! Moniko piikki olikaan se laupeuden tuoja ja vapahtaja? Minä veikkaan että se on se etukäteen sovittu 8/8. Määkäise sinäkin se oma arvaus.ja muista samalla varata aika seuraavalle piikille🐑☺️

        Sinä et sitä välttämättä ole näkemässä jos korona siirtää sinut tuonpuoleiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä välttämättä ole näkemässä jos korona siirtää sinut tuonpuoleiseen.

        Ei se kuule ole mihinkään siirtänyt.sen kertoo toi natsipassin jonka tosta teatterista sain.ainiin ja minulla oli myös nuha oireena


      • Anonyymi

        Hyvää Uutta Vuotta sinullekin, naamareikä.


      • Anonyymi

        Tuuppa sanomaan nenät vastakkain. Voi tulla puukko keuhkoihin ja todella äkkiä ja siihen ei rokotuis tehoa. nyt alkaa meneen pinna ja jokainen rokotettu saa olla varuillaan jos ylemmyyttään pullistelee kadulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuppa sanomaan nenät vastakkain. Voi tulla puukko keuhkoihin ja todella äkkiä ja siihen ei rokotuis tehoa. nyt alkaa meneen pinna ja jokainen rokotettu saa olla varuillaan jos ylemmyyttään pullistelee kadulla.

        Korkea verenpaine ei tee hyvää pitemmän päälle. Kannattaa mittailla silloin tällöin.


    • Anonyymi

      Siis pysähtyikö nyt jalkapallon sydän vai jonkun pelaajan?

      • Anonyymi

        No mitäs noita tänä vuonna kuollut ..oliko se fifan pelaajia vajaa 200kpl kuollut sydänpysähdykseen.ilmeisen huono onninen vuosi 🧐


    • Anonyymi

      Hys, hys, ei näistä saa puhua tai lääkefirmojen bisnes kärsii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe