Hei! Haluaisin tietää kauan yksi diatsepaami 10 mg vaikuttaa? Google yms ei anna kunnon vastausta. 8 h väitetään mut jos ottaa 3 niin onko 24 h? Ojalan lasku opilla siis. Eilen illalla 40 mg hyvä olo ollut aamun onko se jälkivaikutusta? Vai. Kiitän vastauksista.
Vaikutus aika.
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yksi joka ei ole lukenut lääkeohjetta.Voidaan käyttää unettomuuden hoitoon.Eli jos olet ottanut lääkkeen illalla niin silloin se on tehonnut unettomuuteen.Lue se lääkeohje ensi kerralla.
- Anonyymi
No kuule olen lukenut. En mihinkään vtun unettomuuteen käytä. Lääke ohje ei kerro vaikutus aikaa. Sinä pelle tuut lässyttää ymmärtämättä pointtia. Kauan vaikutus kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule olen lukenut. En mihinkään vtun unettomuuteen käytä. Lääke ohje ei kerro vaikutus aikaa. Sinä pelle tuut lässyttää ymmärtämättä pointtia. Kauan vaikutus kestää.
Kuule kun sen puoliintumisaika on 20-100 tuntia. Opettele käyttämään googlea niin tämäkin tieto löytyi googlen hakukoneella.
vinkkinä annan hakusanta : diapam 40 mg vaikutusaika
Linkki löytyy jostakin sivun linkeistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kun sen puoliintumisaika on 20-100 tuntia. Opettele käyttämään googlea niin tämäkin tieto löytyi googlen hakukoneella.
vinkkinä annan hakusanta : diapam 40 mg vaikutusaika
Linkki löytyy jostakin sivun linkeistäMikäs Ilves sä oot tuunko sorkkaudalla vetää sisuskalut ulos. Mdpv voi sen tehdä hyvinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs Ilves sä oot tuunko sorkkaudalla vetää sisuskalut ulos. Mdpv voi sen tehdä hyvinkin.
Ota lisää rauhoittavaa!
- Anonyymi
Ei rattiin seuraavana päivänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779