Piikitys ei siis toimi

Anonyymi

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_covid19inci?row=quadrimestermonth-642750.642731.642733.642741.642742.651506.&column=incivacstatus-639350&filter=measure-639168&fbclid=IwAR025a5xp1bBtuKtlZUK1vRPCtx3cBa8-lJm8GxWT8pMqKYUVQpEzZ8CLn4

Piikitetyt sii johtaa kuolintilastoja

13

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistähän tuokin linkki on. Taitaa olla joku harhautus sivu, täyttä valetta sanon minä. Kukaan rokotettu ei ole kuollut mihinkään, kaikki muu on puppua ja venäjän trollia. Kannattaa katsoa tv-uutisia ja lukea sanomalehteä. Muu on puppua ja kukkua. Uskokaa älkääkä kyseenalaistako mitään. Kyllä viranomaiset ja päättäjät tietää mikä on parasta.

• Anonyymi

Näiden hölönpölöuutisten levittäjät tekevät pitkää työpäivää ja sitten nämä kotimaiset seinähullut ( PS , KD )levittävät niitä ilmaiseksi eteenpäin.

• Anonyymi

No ihan THL,n sivu,käy tsekkaamassa...

• Anonyymi

Täyttä valetta koko linkki. Jäljet johtaa puuttinin tehtaaseen, trolli.

• Anonyymi

Mitäs Putin tekee THL,n sivulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs Putin tekee THL,n sivulla?

Ei voi pitää paikkaansa kun ei ollu ilikas eikä muiskaan uutisis mainintaa tästä.

• Anonyymi

Virallinen THL sivu. Rokote EI estä saamasta koronaa. Ota piikki, saat siltikin koronan..

• Anonyymi

Anon VKK propagandaosasto, ovat heränneet joulukänneistään.

• Anonyymi

On se hyvä et edes yksi kansanedustaja ajaa kansan asiaa Ano.Muut tuhoaa Suomen.

• Anonyymi

Sekin et yhden piikin jälkeen lasketaan rokottamattomaksi 3 viikkoa.Joten piikkivaurion saaneet lasketaan piikittämättömiksi.Ovelaa.Senkin voit tarkistaa kysymällä THL,ltä-

https://www.facebook.com/thl.fi

• Miljoonia rokotettuja ja rokotteen luvataan suojaavan 95%, eli 5%:lle ei syystä tai toisesta muodostu tehokasta tai ollenkaan suojaa, joten hyvin on linjassa siihen mitä jo etukäteen valmistajat lupasivat.

Rokottamattomat ovat nuoria ja lapsia joille korona ei ole niin vaarallinen, vain yksi kuollut siihen, joten nuo rokottamattomat kuolleet täytyy olla noita aikuisia "koronarealisteja". Heitä kuolee siis suhteessa aivan hurja määrä, koska heitä on lopulta hyvin pieni osa väestöstä. N. 90% on ottanut ainakin yhden rokotteen, joten laske siitä lapset ja nuoret pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8149
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4741
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3234
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2789
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2730
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      46
      2687
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2602
    Aihe