Menkää ateistien palstalle jauhamaan soopaa!

Anonyymi

Mormonien palsta ei ole sitä tarkoitusta varten!
Höpölöpsis voi aloittaa lähtemisen palstalta ensimmäisenä!

36

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän vuoden paras kehotus!!!!
      Toimikaa ressukat!

    • Täytyyhän jonkun täällä pitää tasoa yllä. Mormoneista lähinnä vain Olli kirjoittelee täällä, mutta hänen tietonsa mormonismista ja sen historiasta ovat valitettavan vähäiset. Joku Jehovan todistaja täällä yrittää käännyttää omaan uskoonsa. Parhaiten mormonismia ja Raamatun syntyhistoriaa tuntevana minun panokseni on arvokas.

      • Anonyymi

        Mihinkäs uskoon yrität sinä Höpölöpsis käännyttää? Jostain syystäs sä täällä oot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkäs uskoon yrität sinä Höpölöpsis käännyttää? Jostain syystäs sä täällä oot

        Yritän käännyttää pois epäinhimillisistä lahkoista.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Yritän käännyttää pois epäinhimillisistä lahkoista.

        Ootko ite ollut mormoni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ite ollut mormoni?

        En.


      • Nehän ovat normaaleja asioita muillakin eläimillä, mm. lähisukulaisillamme bonobo-apinoilla.


      • Kiitos esittäytymisestä!


      • En kuulu. Minä vastustan saatanallisuutta, mm. mormonioppia, homofobiaa ja muuta ahdasmielisyyttä.

        Mielestäni hyväksi ohjeeksi sopii mm. tämä ortodoksipapin ajatus:

        "Kirkot ja uskonnolliset ryhmät tarjoavat paikan kieroutuneille ja häiriintyneille ihmisille, jotka pyhyyden ja moraalin nimissä toteuttavat julmaa, tiedostamatonta ja kätkettyä satanismia. He tekevät heikkoudesta ja ehdollistavasta rakkaudesta uskonnollisen vallankäytön välineen. Heiltä puuttuu elämästään kyky rakkaudelliseen, toisen ihmisen tasa-arvoiseen kohtaamiseen."

        Tuossa mainittua satanismia on syytäkin vastustaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        En kuulu. Minä vastustan saatanallisuutta, mm. mormonioppia, homofobiaa ja muuta ahdasmielisyyttä.

        Mielestäni hyväksi ohjeeksi sopii mm. tämä ortodoksipapin ajatus:

        "Kirkot ja uskonnolliset ryhmät tarjoavat paikan kieroutuneille ja häiriintyneille ihmisille, jotka pyhyyden ja moraalin nimissä toteuttavat julmaa, tiedostamatonta ja kätkettyä satanismia. He tekevät heikkoudesta ja ehdollistavasta rakkaudesta uskonnollisen vallankäytön välineen. Heiltä puuttuu elämästään kyky rakkaudelliseen, toisen ihmisen tasa-arvoiseen kohtaamiseen."

        Tuossa mainittua satanismia on syytäkin vastustaa.

        Korulauseita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korulauseita.

        Sinä et ole pystynyt perustelemaan väitettäsi minun saatanallisuudestani. Minä pystyn perustelemaan mormonien ja homofoobikoiden saatanallisuuden.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        En kuulu. Minä vastustan saatanallisuutta, mm. mormonioppia, homofobiaa ja muuta ahdasmielisyyttä.

        Mielestäni hyväksi ohjeeksi sopii mm. tämä ortodoksipapin ajatus:

        "Kirkot ja uskonnolliset ryhmät tarjoavat paikan kieroutuneille ja häiriintyneille ihmisille, jotka pyhyyden ja moraalin nimissä toteuttavat julmaa, tiedostamatonta ja kätkettyä satanismia. He tekevät heikkoudesta ja ehdollistavasta rakkaudesta uskonnollisen vallankäytön välineen. Heiltä puuttuu elämästään kyky rakkaudelliseen, toisen ihmisen tasa-arvoiseen kohtaamiseen."

        Tuossa mainittua satanismia on syytäkin vastustaa.

        Höpsislöpsis taitaa olla ortodoksi


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Nehän ovat normaaleja asioita muillakin eläimillä, mm. lähisukulaisillamme bonobo-apinoilla.

        Eräs apinalaji syö myös jälkeläisiään mutta sehän on normaalia. Nyt sitten vaan popsimaan vauvoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsislöpsis taitaa olla ortodoksi

        En ole, mutta ortodokseissa on järkiporukkaa ja muistan kuulleeni Uskontojen uhrien tuki ry:n edustajan haastattelun, jossa häneltä kysyttiin, että mistä kaikista uskonnollisista ryhmistä heille tulee asiakkaita, hän vastasi ensin, että ihan kaikista, mutta sitten lisäsi, että ortodokseista en muista kenenkään kertoneen tulleensa.

        Eräässä jehnujen minulle luettavaksi antaneessa kirjassa oli piirroskuva muinaisen keskiamerikkalaisen uskonnon edustajasta leikkaamassa sydäntä irti elävän ihmisen rinnasta ja kuvan alla oli kysymys: "Ovatko kaikki uskonnot samanarvoisia?" Vastasin jehnuille, että eivät ole, koska toiset riistävät sydämen mm. tervehtimiskielloillaan.

        Olen siis sitä mieltä, että uskonnot eivät ole samanarvoisia, vaikka sitä kauniina korulauseena käytetäänkin. Ortodokseja arvostan enemmän kuin jehnuja, vaikka heilläkin on "vikansa" ja historialliset rasitteensa mm. itänaapurissamme ja Balkanilla. Ja tietenkin naispappeuden puuttuminen on rasite


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eräs apinalaji syö myös jälkeläisiään mutta sehän on normaalia. Nyt sitten vaan popsimaan vauvoja.

        Ei luonnosta tarvitse kaikkea huonoa ottaa, vaikka se olisi miten luonnollista. Ihminen pystyy jopa syömään lihaa, mutta minä en sitä tee.


    • Anonyymi

      höpsislöpsiksellä on paljon aikaa. on postannut täällä paljon muita enemmän. onko hän kenties työtön? perheetön? ken tietää?

      • Tämä palsta vie ajastani vain murto-osan. Olen jo monta kertaa maininnut, että olen yrittäjä, joka käyttää työssään automatiikkaa, joten koko ajan ei tarvitse olla lenkkiavain kädessä vääntämässä jotain mutteria. Koneet ovat nykyajan orjia ja aika hyviä sellaisia. Perhe kyllä on.


    • Ateistit ja muut uskonnot ovat tietysti ristiriidassa kirkon opin kanssa. Ihan hyvä, että tulevat keskustelemaan. Mutta jotkut ikäänkuin perskärpäset ovat ottaneet juuri meidän hienon kirkon silmätikukseen.

      Kyllä silloin sopii epäillä että he ovat meidän omia luopioita. Silloin käy noin psynodynaamisista syistä. Täytyy vakuuttaa itselleen, että aikaisempi usko ja jopa Pyhän Hengen todistus siitä olikin väärä. Ei enää tutustu kunnolla apologiaan vaan uskoo heti kaiken pahan kirkosta, vaikkei sellaista edes ole Jumalan kirkossa. Ihmisten virheitä vaan.

      Tämä on Jumalan Kirkko. Jeesuksen.

      • Anonyymi

      • Kuka on ottanut teidän hienon kirkon silmätikukseen? Eihän teillä ole hienoa kirkkoa!

        Kuten olen monta kertaa tehnyt selväksi, minä tutustuin lähemmin mormonismiin vasta kun siitä kirjoiteltiin lehdissä ennen Salt Lake Cityn olympialaisia ja samaan aikaan tutustuin kiinalaisiin, joista yksi oli ottanut mormonikasteenkin, mutta ei hän koskaan ryhtynyt kymmenyksiä maksamaan. Tapasin tuolloin myös lähkäreitä, jotka kävivät heidän luonaan.

        Psykologisena ilmiönä Smithin oppiin uskominen kiinnostaa kovasti.

        On niin uskomatonta, että vielä nykyaikana jotkut uskovat mormonismin kaltaiseen kusetukseen. Varsinkin käännynnäiset ihmetyttävät. Se on jotenkin ymmärrettävää, jos joku on joutunut lapsesta asti mormonien aivopesun uhriksi.

        Sinä itse tunnet mormonikirkon historian ja opit varsin huonosti, koska et suostu lukemaan sellaisia juttuja, jotka voisivat horjuttaa uskoasi, esim. Averyn ja Newellin kirjaa.

        Sinulla kesti 7 vuotta hoksata hoksata sekin asia, ett kirkkosi myönsi jo vuonna 2014 valehdelleensa aiemmin väittäessään, että Smithillä ei ollut sukupuolisuhdetta muiden kuin Emman kanssa. Tyttöjen valaehtoiset lausunnotkin leimattiin vastustajien harjoittamaksi panetteluksi! Kirkon omien tutkijoiden (Newell ja Avery) paljastukset kirkon historiasta (mm. Fanny Algerin tapaus) olivat kiusallisia kirkolle, kun kyseessä olivat kuitenkin ansioituneet kirkon omat tutkijat. Pakko oli lopulta myöntää heidän olevan oikeassa.

        Minä olen tutustunut hyvinkin tarkasti kirkon apologiaan, paljon tarkemmin kuin Olli. Sehän on aivan luokatonta monissa asioissa, esim. DNA-selityksissä pallopurkkijuttuineen! Yksikään oikea perinnöllisyystieteilijä ei voi muuta kuin nauraa sellaisille yrityksille!

        Väität, että kirkossa ei ole vikaa vaan yksittäisissä jäsenissä. Kyllä vika on itse kirkossa ja sen perkeleellisissä opeissa, mm. pikkutyttöjen moninaintiopissa.

        Kyseessä ei luonnollisesikaan ole Jumalan kirkko vaan Joseph Smithin.



      • Olli.S kirjoitti:

        Syy jäädä on, kun saa Pyhän Hengen todistuksen, että tämä on Jumalan Kirkko. Noudattaa evankeliumin opetuksia ja tulee onnelliseksi.

        Jos ei näin käy, on parempi jättää kirkko.

        Miksi ihmeessä jäät mormonismin pauloihin? Hoxhasta sentään pääsit lopulta irti.

        Ei kysymyksessä voi olla mikään Pyhän Hengen todistus vaan perkeleen. Smith itsekin epäonnistuttuaan MK:n tekijänoikeuksien myyntiä koskevassa profetiassaan tunnusti, että hän ei voi tietää milloin ilmoitukset tulevat Jumalalta, milloin perkeleeltä ja milloin ihmismielestä.

        Tosin Smith kyllä tiesi tasan tarkkaan, että mistä moninainti-ilmoitus tuli, koska hän kehitteli sen itse ystäviensä neuvosta jäätyään housut nilkoissa kiinni piikansa/ottotyttärensä Fanny Algerin naiskentelusta.

        Onhan jokaiselle täysijärkiselle täysin selvää, ettei pikkutyttöjen moninainti-ilmoitus voinut tulla Jumalalta!

        Tokihan voi tulla onnelliSEKSI ajatellessaan moninaintioppia ja sen toteutumista viimeistään korotuksessa. Se on kuitenkin itsekästä ja jopa sairasta onnellisuutta.

        Evankeliumin oppia sellainen ei luonnollisestikaan ole, mutta mormonit käyttävät tuota sanaa hämäykSEKSI markkinoidessaan Smithin oppia.

        Kyllä sinun olisi syytä tehdä Smithille sama, minkä lopulta teit Hoxhalle; heivata syrjään!


    • Anonyymi

      Jos ateistit lähtisivät mormonipalstalta ja vain mormonit jäisivät jäljelle, niin sittenhän palstalla ei muuta olisikaan kuin soopaa.

      • Anonyymi

        Mormonit eivät ole missään niin hyviä kuin vastustamaan Pyhää Henkeä (Gabriel). Siinä he ovat kunnostautuneet sataprosenttisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit eivät ole missään niin hyviä kuin vastustamaan Pyhää Henkeä (Gabriel). Siinä he ovat kunnostautuneet sataprosenttisesti.

        Pyhä henkikö enkeli Gabriel.........hahahhahahahahahhahahahahahhahaha
        Mitä kamaa pitää vetää, että saa noin typerän ajatuksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit eivät ole missään niin hyviä kuin vastustamaan Pyhää Henkeä (Gabriel). Siinä he ovat kunnostautuneet sataprosenttisesti.

        Teikäläishörhöstä ei ole kyllä paljonkaan iloa tällä palstalla. Mormonien jutuille saa edes joskus nauraa, mutta teikäläisen jutut ovat huumoriksikin todella huonoa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Teikäläishörhöstä ei ole kyllä paljonkaan iloa tällä palstalla. Mormonien jutuille saa edes joskus nauraa, mutta teikäläisen jutut ovat huumoriksikin todella huonoa.

        Eivätkä mormonit ole ainoita näköjään jotka etsivät ruokaa ja aineellista ja sellaista mitä he eivät voi käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä henkikö enkeli Gabriel.........hahahhahahahahahhahahahahahhahaha
        Mitä kamaa pitää vetää, että saa noin typerän ajatuksen?

        Oletko sinäkin tuon Sovjet Union Republic ateistien kannattaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä mormonit ole ainoita näköjään jotka etsivät ruokaa ja aineellista ja sellaista mitä he eivät voi käsittää.

        Eivät toki.


      • Mitä pahaa on ateismissa? Sitä paitsi minä olen pikemminkin agnostikko. Mutta siitä olen varma, että mitään mormonijumalaa ei ole olemassa. Eikä mitään homofoobikkojumalaa.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mitä pahaa on ateismissa? Sitä paitsi minä olen pikemminkin agnostikko. Mutta siitä olen varma, että mitään mormonijumalaa ei ole olemassa. Eikä mitään homofoobikkojumalaa.

        Agnostikko....hahahhahahahahahhahahahahahahha
        Olet ateisti, piste!


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mitä pahaa on ateismissa? Sitä paitsi minä olen pikemminkin agnostikko. Mutta siitä olen varma, että mitään mormonijumalaa ei ole olemassa. Eikä mitään homofoobikkojumalaa.

        Kun Israelilainen joka avoimesti kannatti homoutta ja lesboutta, voitti viimeksi euroviisut ja nuo euroviisut pidettiin Israelissa jossa monet hänen kannattajansa (homot ja lesbot) kokoontuivat, tuo saastaisuuden henki oli melkein käsin kosketeltava. Hyi olkoon.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Mitä pahaa on ateismissa? Sitä paitsi minä olen pikemminkin agnostikko. Mutta siitä olen varma, että mitään mormonijumalaa ei ole olemassa. Eikä mitään homofoobikkojumalaa.

        Ateisteja on kaikki jotka vastustaa Raamatun sanaa, turha selitellä muuta soopaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Agnostikko....hahahhahahahahahhahahahahahahha
        Olet ateisti, piste!

        Sinäkö muka tiedät paremmin kuin minä itse? Jumalan olemassaolo on mielestäni täysin mahdollista mutta ei välttämätöntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Israelilainen joka avoimesti kannatti homoutta ja lesboutta, voitti viimeksi euroviisut ja nuo euroviisut pidettiin Israelissa jossa monet hänen kannattajansa (homot ja lesbot) kokoontuivat, tuo saastaisuuden henki oli melkein käsin kosketeltava. Hyi olkoon.

        Kyse on sinun mielesi saastaisuudesta. Yrittäisit päästä itse kehittämistäsi peikoista eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateisteja on kaikki jotka vastustaa Raamatun sanaa, turha selitellä muuta soopaa!

        Eivät todellakaan ole! Nyt sinulla ovat käsitteet aivan hukassa! Luuletko, että kristinusko on ainoa uskonto maailmassa? Eivätkä läheskään kaikki kristitytkään usko Raamatun jokaiseen sanaan kirjaimellisesti; esim. homojen tappokäskyyn, luomiskertomukseen, vedenpaisumuskertomukseen, ym, ym.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe