Corsodyl Sivu/Haittavaikutukset

Kuuluuko sivu/haittavaikutuksiin kurkku on vähän kipeä /ärtynyt (sitä enne ei ollut kurkku kipeä/ärtynyt)sai sitä ien/bakteeri tulehduksiin.. Onko normaalia että ien on kipeäpi corsodyl käytönaikana

4

2043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla siis on suussasi ientulehdus. Tulehduksen vuoksi ien on kipeä, se kuuluu tulehdukseen. Corsodylin pitäisi auttaa suun paranemisessa vähitellen, siihen voi mennä viikko tai enemmän. Corsodyl tappaa bakteereja. Kurkkukipu on oire jostain muusta. Korona?

Jotta ikenesi paranisivat kunnolla, hampaat on puhdistettava hammaskivestä. Muuten ei ientulehdus parane. Onhan tapanasi hampaiden harjaus aamuin illoin!

• luin vielä että tiettyjä hamamstahanaa voi käyttää, mutta voiko PARODONTAX COMPLETE PROTECTION EXTRA FRESH HAMMASTAHNA käyttää ei siis samaa aikaan

• vanilja09_sara13 kirjoitti:

luin vielä että tiettyjä hamamstahanaa voi käyttää, mutta voiko PARODONTAX COMPLETE PROTECTION EXTRA FRESH HAMMASTAHNA käyttää ei siis samaa aikaan

siis hammastahnaa

• Anonyymi

Voipa olla näin. Mulla tuli taasen kieli niin hemmetin kipeeksi Corsodylistä. Nyt just purskuttelin viikon kuurin Paroexilla mikä sopi mun suulle paremmin. Mullakin tuo aine tuntui siinä kipeässä vihlovassa ienkohdassa (lihaa ikenen alle ja tulehtui?) vähän, mutta ei likikään sillai kun Corsodyl kielessä!

Ei muuten oikein auttanut nyt ja koska nyt tuntui kipua ja vihlontaa (myös poskissa!)siellä sun täällä niin ehkä pientä reiänalkua ja jotain muuta hermoston ärtymistä. Ehkä ainakin alaleuan puolella kilpirauhasperäistä säteilykipua ja niskaperäistä kipua?

Sitten kun täällä hammastahnan käytöstä samaan aikaan, niin ei mulle ole hammaslääkäri koskaan muuta sanonut kuin, että hampaat kannattaa harjata vähintää 0,5-1 tuntia ennen suuvedellä purskuttelua.

Monisairas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe