Denialismi on voittanut jo liian kauan...

Anonyymi

Onko valmistelevat henget luotu ennen valmistajaa?
Tässä on Saatanan lankeemuksen syy, kuten Luciferinkin. Heidä toli Jumala omasta ajastaan käsin(tulevaisuudesta) lähettänyt valmistelemaan luomistyötään, ja he luulivat olevansa vanhempia kuin Maailmankaikkeuden valmistuksesta päättäneet.
Ja kreationisteille sellainen uutinen, teidän suhteenne EVOLUUTIOTEORIAAN on teilattu denialismiksi, tiedättekö mitä se tarkoittaa? Teidän on syy, että evolutionistit ovat usein hekin denialisteja Luojan Olemassaolon suhteen hekin... Jos joskus hylkäätte denialismin teiltä silti loppuu valehtelun taito...

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi moraalinen sääntö ainakin on erilainen tieteessä ja uskonnossa - vaikkakaan ei tiede ole koskaan tehnyt kirjallisesti montaakaan MORAALISTA sääntöä.
      Tieteessä ei saa olla tietoisesti hullu tai järjetön. Uskonnoissa kyseiset asiat liitetäänkin tietämättömyyteen, eli joko ihmisen ruumiin/sielun/hengen tietämättömyyteen. Eli jos joku TIEDEVALVOJA, ei tiedä sitä, kaikki alokkaat tiedemiehinä olisi pitänyt erottaa heti ensimmäisestäkin mokasta tiedeyhteisöstä poies. Mutta jos TEISSÄ on heitä, niin enää ette voi enää tän' jälkeen sanoa "ettette tiedä", ettei alokasoppilaat(kuten fuxit) tiedä kaikista tavoistanne ja sosiaalisen elämän vaatimuksista mitään, eikä edes sitä, että minkä tietämisen jälkeen/ennen pitää vetää kännitkään?! Ja sekin teidän pitäisi tietää, ettei kaikkea havaittua asiaa voi heti liittyä totuudessa pysyessään seuraavaan ja muualta pongattuun havaintoonsa...
      "Kaikki joka ei perustu uskoon - on syntiä". Koska tehän omaksutte kaikki valheenkin, jos ette omaksu riittävän varmaa uskoa, johonkin nykyisenkään tietoonne... 4=>5. On väärä persoonallisuutta, tai hyppyheikki - mentaliteettia hypätä vaikkapa epäilystä 3=>5. Siihen tuleen, mikä ei siis ollut tultakaan... EI kaikki usko, että kovan, uskossaan varman 4- tiedon voi omaksua ennen 5:ta, ellei usko, että joku muu pistetään sekin asia heidän puolestaan kärsimään. Täydellinen oli se, joka ottaa kaikkia arvostelmia, mutta ei tahallaan jätä yrittämättä hyvääkään/erinomaista arvosanaakaan, vaikka tietysti valitettavasti oli demonista valhetta ja sairasta psyykettä joillekin, vain salakuunnella hyväkin tieto, jota ei itse ymmärtänyt kuitenkaan, mutta edes käsitti... Lunttaus on näppärä ja ihan oikea tapa alaluokilla selvitä kokeesta, itse olen alaikäisenä(ala ja -yläasteella) luntannut yhteensä kaksi kertaa, aika oudoilla tavoilla silti, ja minua käytettiin paljon kaverien toimesta ylä-asteella ruotsinkielen sanakokeissani lunttiapuna... Silloin vain normaalisti, lunttilapuilla tms...
      Jos ette ymmärrä jotakin, olette käsittänyt sen vasta, sanallisena lauseena, mutta jos haluatte ymmärtää oikein, teidän on edes veikattava oikein, oliko kyseinen tieto totta, vai ei. Ja vain väärä ymmärrin omaksuu tuolloin tahallaan valheen.
      Yleensä on viisainta hyväksyä totena kaikki, mikä on/oli edes mahdollista, vaikkei aina kukaan todista ehkä koskaan edes varmasti tapahtuneita asioita, ja vaikka jotkut ovat tehneet niin vaikeitakin asioita, jota itsekin joutuisitte opettelemaan kymmeniäkin vuosia... Niin silloin uskovainenkin saa palkinnon, jos on uskonut sellaiseen, mitä ei itse osaa, ja joku muu osaa. Joskus on valhe sekin, että joku teki helpon asian? Kuten, kävin tämä aamuna kirjastossa, jos ei "TARKKAANOTTAEN" käynytkään, mutta tuollaisilla valheilla ei joudu suureen valheeseen ja harhaan vielä, jos käy silti edes huomenna tai oli eilen käynyt...
      Ymmärrättekö muuten(itse luulen vasta), että Suomenkielen oikeellisuuden syntaksitarkastussofta on vieläkin lähes 15 - kertaisesti suurempi massamuistinhaaskaaja kuin englanninkielen(substantiiveille ja adjektiiveille), ja syy teidänkin pitäisi tietää...
      Se on silti suomalaisten vasta nörttien laiskuuden syytä(oma syy)...

• Anonyymi

On vielä nipin napin nopeampaa, jos voi tehdä suomenkielen tarkastussoftan, pelkästään 15-kertaisella sanastolla, mutta ei kaikissa vanhoissa koneissa esim. gigatavun softaa voi korvata 15 gigatavunsoftalla, jos kovalevystäkin uhkaa loppua tila, ja tekoälynkin kehittäminen jää puolitiehen, jos muissakin kielissä sanoja ei taivuteta nominatiiviisista kategorioista havaittuihin sanaluokkien taivutettuun merkkijonoon ensisijassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135