Voiko käydä niin

Anonyymi

Että juot uutena vuotena viinaa?

76

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei voi, mutta saatan juoda vodka-russianin ilman vodkaa ja kossu-vissyn ilman kossua.

• Anonyymi

Kyllä niin käy. Eihän sitä selvinpäin naisia saa. Naine kutsunut luokseen juhlimaan joten saan varmsti seksiä.

• Jos joisi itsensä räkäkänniin, sitten menisi seisomaan discon jonoon, jonottaisi pakkasessa kaksi tuntia, jännäten päästääkö poke sisälle.

Eläisin nuoruutta uudelleen...

• Anonyymi

Tee se, valomerkki tulee klo 17.

• Räätön känni?

• Wwuwuw kirjoitti:

Räätön känni?

Räkähän siinä kuitenkin valuaa kun pakkasessa jonottaa, eikä sitä palelua selvinpäin kestä.
        Mutta se oli hurjaa nuoruutta.

Nykyään käyn pari kertaa vuodessa laivalla. Laiva on All in One -ratkaisu, jossa voi juoda, syödä ja makoilla samassa tilassa.

• Anonyymi

En käytä sellaista myrkkyä, parempiakin on.

• Anonyymi

En olen raitis ja onnellinen.

• Anonyymi

Piikillä saisi suoraan suoneen..........

• Anonyymi

Ei käy. Pidän tavallisen arkipäivän, vähän lenkkeilen ja syön kinkunloppuja. Kartan raketteja.
      Kuulitteko tv:stä, että nyt kansa haluaa hiljaisemmin paukkuvia raketteja, joita on sitten kehiteltykin myytäväksi. Hm..

• Anonyymi

Muutama poikkeava promille raketin ostajista ei ole kansa.

• Sehän on hyvä. Äänettömät olis vielä paremmat.

• Anonyymi

Alkoholi on MYRKKY.

• Anonyymi

*Erittäin vaarallinen myrkky*

• Anonyymi

Kyllä näin on. MYRKKYÄ!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on. MYRKKYÄ!

Kaikki on tarpeeks nautittuna, jopa vesi.

• Anonyymi

On tullut juotua niin paljon ettei se enää mene päähän joten taidan jättää väliin. Yksi olut tuo ihan hyvän olon joten sillä voisi mennä toistaiseksi.

• Anonyymi

Onko alkoholikielteisillä ihmisillä ollut alkoholiongelmia vai mistä tämä fanaattisuus johtuu?
      Itse olen pystynyt kontrolloimaan kulutustani, vaikka määrät ovat olleet välillä suuria.
      Tiheimmillään juon kerran viikossa ja humalassa on aina hyvä fiilis.

• Anonyymi

Humalaa seuraa krapula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalaa seuraa krapula.

Taidat olla vasta aloittelija sitten?

• Anonyymi

Eipä ole ollut ongelmia. En ole koskaan juonut itseäni pöydän alle. Krapulakin on ollut vain nuorena kerran. En koe nousuhumalasta iloa. Tulee suoraan laskuhumalan tunne. En saa alkoholista siis mitään iloa. Miksi juoda jotain mikä ei toimi?

• Anonyymi

Inhoan humalan tunnetta. Siinäpä mulle riittävä syy olla juomatta. Selvinpäin on kivempaa.

• Anonyymi

Mitä luultavamnin, kuin tänä vanhana.. töissä menee tämä vanha vuoden loppu ja uutta on se 360 ja risat vielä jäljellä.

• Anonyymi

Pakko juoda koska ei muuten kutsuta bileisiin uutta vuotta juhlimaan. Mainaako joku muka bilettää kaveri porukassa selvinpäin. No ei raitista kutsuta varmaan mihinkään kaveri porukkaan.

• Anonyymi

Porukassa on aina joku juoppokuski ja se on selvänä. Kännissä olevat on JUOPPOJA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porukassa on aina joku juoppokuski ja se on selvänä. Kännissä olevat on JUOPPOJA.

Jotkut ovat vieläpä viskisieppoja... (lue viskijuoppoja)
        Nih

• Anonyymi

En muista enää edes aikaa, kun join uutena vuotena? 10 vuotta siitä on ainakin jo aikaa? Järki syyt puhuvat sen puolesta, ettei tänäkään uutena vuotena tule juotua.

• Anonyymi

Menin kerran yökerhoon uutena vuotena. Vittu siel oli jotain 5 asiakasta ja lähdin äkkiä kotiin enkä ole sen jälkeen käynyt missään baareissa tai kerhoissa. Siitä on nyt 16 vuotta.

• Anonyymi

Kato kun parhaat bileet on varastohalleissa, kultturitaloissa, urheilutaloissa jne. Ei koskaan missään bisnesyökerhossa.

• Anonyymi

Moniko palstalainen tulis juhliin jossa juodaan limpparia ja syödää jotain keksejä ja sitten pelataan monopolia loppuilta.

T viinamies

• Anonyymi

Minä saattaisin mennä sellaisiin bileisiin. Kunhan lisänä on kahvia. Mutta monopolipeliä en pelaisi.

• Anonyymi

Tulisin! Toisin mukana kenties oman lempilimpparini puolukka tonic veden. Normilimuista en pidä, sitruunasooda poikkeus. No sitä ei saakaan mistään, niin ei ole normi sekään.

- Sheena

• Anonyymi

Kuulostaa tosi hyvältä. Missäs noin hyvät bileet on? Voin tuoda muassani muitakin lautapelejä, jos talon puolesta löytyy vain Monopoli. Saako tuoda mukanaan myös kivennäisvettä, kun nuo limsat ei oikein maistu? Yhden lasin voin ottaa vaikka Pommacia kilistelyyn. Onhan tarjolla myös suolaisia keksejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tosi hyvältä. Missäs noin hyvät bileet on? Voin tuoda muassani muitakin lautapelejä, jos talon puolesta löytyy vain Monopoli. Saako tuoda mukanaan myös kivennäisvettä, kun nuo limsat ei oikein maistu? Yhden lasin voin ottaa vaikka Pommacia kilistelyyn. Onhan tarjolla myös suolaisia keksejä?

Todellakin loistavaa! Voisi olla jopa hauskaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Minä saattaisin mennä sellaisiin bileisiin. Kunhan lisänä on kahvia. Mutta monopolipeliä en pelaisi.

Mä taas aattelin, että olispas kiva pelata monopolia. 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tuoda banaanipuolukkakuivakakun ja tiikerikakun.
        Maittaisko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin loistavaa! Voisi olla jopa hauskaa!

Olis tosi hauskaa sellaiset nyyttikestit jossa jokainen tois jotain herkkua ja juotavaa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mä taas aattelin, että olispas kiva pelata monopolia. 😬

Entäs totuus ja tehtävä, pullon pyöritystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin tuoda banaanipuolukkakuivakakun ja tiikerikakun.
        Maittaisko?

Mä olen enemmän suolasen ystävä, mutta toki tuollaisikin mielellään maistelis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan noin teini mä en ainakaan ole. Kuulostaa enemmän teiniporukan ryyppäjäisten viihdykkeeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan noin teini mä en ainakaan ole. Kuulostaa enemmän teiniporukan ryyppäjäisten viihdykkeeltä.

Satavuotiaidenpas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellaa monopolia. https://www.silvergames.com/en/monopoly

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

• Anonyymi

Luultavasti juon, mutta se on sitten haikea huomen.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla on mukana porukoissa ja tapaa naisia.

t. viinamies

• Anonyymi

Missä tapaa viiniä juovia miehiä? Onko heitä olemassakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tapaa viiniä juovia miehiä? Onko heitä olemassakaan?

On heitä, paljonkin. Työpaikalla ainakin tapaa.

- Sheena

• Anonyymi

😅viinamies on aika mies

• En usko, ei ole sitä talossa eikä ainakaan nyt tulossa. Jonkun keppanan hörppään taatusti, miten nyt jaksaa työviikon jälkeen.

• Anonyymi

En juo uutena vuotena enkä juuri muinakaan päivinä. 24 cl viiniä pari kertaa kuukaudessa jos sitäkään.

- Sheena

• Anonyymi

Juoppo on kuiva kun alkoholi on diureetti!

• Anonyymi kirjoitti:

👌..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

👌..

Oliko munansaannos sun? Tuo naiva kurttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on DIRUEETTI! Mut niin on kahvikin dirueetti ja ananasmehu myös. Vesikin on dirueetti.

Ihminen on kuin seula, siinä ei neste pysy, vaan valuu alas jalkovälistä pakottavan tarpeen ajamana. (Ajatelkaa jos ei tarvitsisi juoda ja syödä tai olisi vain vesi ja yksi syötävä hedelmä.)
        Ihmisessä on enimmäkseen vettä ja mitä vesi tekee kun otat vaikka huikan, se palaa takaisin alkuun maahan ja vesilähteelle, jopa. Pienistä noroista kasvaa lätäkkö, puro, joki, lampi, järvi ja meri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on DIRUEETTI! Mut niin on kahvikin dirueetti ja ananasmehu myös. Vesikin on dirueetti.

Ihminen on kuin seula, siinä ei neste pysy, vaan valuu alas jalkovälistä pakottavan tarpeen ajamana. (Ajatelkaa jos ei tarvitsisi juoda ja syödä tai olisi vain vesi ja yksi syötävä hedelmä.)
        Ihmisessä on enimmäkseen vettä ja mitä vesi tekee kun otat vaikka huikan, se palaa takaisin alkuun maahan ja vesilähteelle, jopa. Pienistä noroista kasvaa lätäkkö, puro, joki, lampi, järvi ja meri.

Diureetti on diureetti on diureetti. Menikö perille? Diureetti on DIUreetti on diureetti.

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko munansaannos sun? Tuo naiva kurttu?

Mitä? Ei.

• Anonyymi

Jaa, ei!

• Anonyymi

Hienoa että ette juo joten ette sitten naisiakaan tapaile.

T viinamies

• Anonyymi

Miksi se on hienoa sinusta viinamies? Ettäkö kaikki naiset sitten sinulle😅

• Anonyymi

Naiset ei juo viinaa eikä moni nykymiehistäkään, reliikki.

• Anonyymi

Pablo on aivan mykkä vesiselvänä, siksi aivonystyrät tarvii lobotomian!!🎉🎉

• Anonyymi

En juo viinaa, mutta viiniä juon. Ja sen jälkeen alka tipaton tammikuu.

• Anonyymi

Monella alkaa tipat on.

• Anonyymi

Juon vain olutta. Eipä sitä jaksa mitenkään juhlia edes.

• En juo alkomahoolia laisinkaan, mutta musiikkia meinaan kuunnella.

https://youtu.be/61t2D08sr8s

Måneskinilta kivan svengaava biisi... Alkaa tanssittaa kuunnellessa..

• Anonyymi

Ihan paskaa musiikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan paskaa musiikkia.

Mielipiteitä erilaisia mutta sun lemuaa.

• Anonyymi

Ei voi käydä koska juon vain olutta. Viina on pahaa vaikka sitä lantraisi miten erilaisilla mehuilla ja limsoilla.

• Anonyymi

alkoholi on nössöille

• Anonyymi

Jaa, en taida juoda viinaa uutena vuotena mutta ehkä lasin punkkua jos siltä tuntuu. Viinamies toistaa loistavaa mantraa mutta minun kohdalla tuo ei oikein toimi. Löydän seuraa ihan selvinpäin, ongelma on vaan se että en kaipaa seuraa…siis panoseuraa tai kumppania. Kysyntää kyllä on ollut ja on edelleen mutta kun en sitä halua.

• Anonyymi

Nitro tippoja vois kokeilla ja pommac limunaadia!💓💓

• Anonyymi

Ihan vettä vaan olen tänään juonut, en edes mehua. Toki aamupuuron kanssa oli mustikkakeittoa.

• Nöy. 🍺👋🤫

• Anonyymi

Just korkkasin saunakaljan. CoronaExtraa.
      On muuten ruottinmalli eli huimat 3,2 %.
      Saatan juoda jopa kaksi. Ans kattoo ny.

• Anonyymi

Ei voi käydä niin. Ensinnäkin jotta sitä voisin juoda, sitä pitäisi hankkia ensin. Toiseksi ei kiinnosta sitä juoda, siksi sitä en ole ostanut. Kolmanneksi pää sekaisin tai usvassa ihan miten vaan, niin ei ole kiva olla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9375
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2121
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1830
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1621
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1149
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      952
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      865
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta