Ajanvaraus

Anonyymi

Aiemmin Hyviksessä ajanvaraukseni kolmanteen rokotukseen ei onnistunut, koska tuli aina tieto, että toisesta rokotuksesta ei ole kulunut tarpeeksi aikaa. Tänään kokeilin varausta ja se onnistui huomiseksi. Sen jälkeen kuitenkin luin, että toisesta rokotuksesta pitää olla vähintään 5,5 kk. Minulla on kuitenkin vain 5 kk ja 3 päivää. Käännytetäänkö minut rokotuspaikasta pois?

10

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onnihan se voisi olla .....

• Anonyymi

Jaa, että olisi onni jos saisin kolmannen rokotuksen vasta kahta viikkoa myöhemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, että olisi onni jos saisin kolmannen rokotuksen vasta kahta viikkoa myöhemmin?

No vaikka kolmenkymmenen vuoden päästä...

• Anonyymi

Jos varaus meni läpi, kunnassasi noudatetaan suositusta lyhyemmästä rokotusvälistä.

• Anonyymi

Toivotaan näin. Iltapäivällä sen näkee.

• Anonyymi

Nyt huomasin, että asuinkaupungissani on hiljattain rokotusväli lyhennetty kolmeen kuukauteen. Kummallista vain, että se ei vielä näkynyt ajanvaraussivustolla.

• Anonyymi

Ottakaa geenimuokkaajaa, mutta älkää syyttäkö kuin itseänne jos alkaa ilmetä sydänvikoja jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Joka paikkaanko pitää tunkea tuota sontaa? Kysyin ihan muuta ja vastaus tuli mennessäni rokotuspaikalle. Ei kannattanut uskoa siihen virheelliseen tietoon, joka näkyy edelleen olevan ajanvaraussivulla. Rokotus tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka paikkaanko pitää tunkea tuota sontaa? Kysyin ihan muuta ja vastaus tuli mennessäni rokotuspaikalle. Ei kannattanut uskoa siihen virheelliseen tietoon, joka näkyy edelleen olevan ajanvaraussivulla. Rokotus tuli.

Otan osaa 🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otan osaa 🙏

Otan osaa. ;-(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe