minulla on ollut monta tuttavaa joita lääkäri on kohdellut törkeästi , minuakin kohdeltiin huonosti mutta hommasi tälle lääkärile siirron helpompiin tehtäviin.
velipoika halvaantui kun lääkäri laittoi selkätukiin liian pitkät ruuvit jooloin halvautui.
Tuli kallis lääkääri yhteiskunnalle kun joutui vastuuseen
voiko lääkäri olla näin tyhmä
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
juu
- Anonyymi
Lehmänpaskamajasta tulevat väärillä papereilla lääkäriksi, niin ei ihme että palvelu on mitä on.
- Anonyymi
Juu tuli luonto-ohjelma. Kun haarapääskyt ovat keksineet lehmänpaskasta tehdä niitä savimajoja . Eli linnut opettaneet afrikkalaisia ? Eli vähän heiniä sekaan . Ois linnut jättänyt opettamatta ! harmi .
- Anonyymi
Kongolaista luontaishoitoa.
- Anonyymi
Tuskinpa se rajoittuu pelkästään kongolaisiin?
- Anonyymi
Huomaan.Kannattaisko muuttaa toiseen kaupunkiin jossa on eri lääkärit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan.Kannattaisko muuttaa toiseen kaupunkiin jossa on eri lääkärit.
Sekin mutta kun noista kaksi jo häädetty ? eri kaupunkeihin ( erikoistumaan ? )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin mutta kun noista kaksi jo häädetty ? eri kaupunkeihin ( erikoistumaan ? )
Lehmänpaska majasta Viron n.s koulun kautta alkaneet valkoisia kaapuja pitämään . Suomen Hus sairaaloissa .Keskittyneet Hus.voittoa sijoittajille pitämään näitä enempi ilta ja yö päivystyksessä väsäämässä liukuhihnalla ihmisiä Invaliideiksi tapaturmissaan.
- Anonyymi
Tekikö rikosilmoituksen ? Minä olen tekemässä !
- Anonyymi
Osa näistä kaikkitietävistä potilaista lukee lääkärikirjaa ja ottavat sieltä oireet ja sen perusteella lääkäriin ja kertomaan että minulla on tämä tauti. No jos lääkäri on eri mieltä niin se leimataan heti puoskariksi. En tarkoita yleistää mutta tällainen kansanosa on Suomessakin olemassa. Ovat ns luulosairaita ja kuormittavat turhaan terveyspalveluita. Keksivät tauteja itselleen luettuaan lääkärikirjasta sopivat oireet.
No asiansa osaava lääkäri kyllä osaa hoitaa tällaiset tapaukset , mutta on myös lääkäreitä jotka uskovat potilasta sokeasti ja tässä saattaa olla vaaranpaikka jos lääkkeitä määrätään olemattomaan tautiin. Ehkä näiden lääkäreiden kohdalla kielimuuri on liian suuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osa näistä kaikkitietävistä potilaista lukee lääkärikirjaa ja ottavat sieltä oireet ja sen perusteella lääkäriin ja kertomaan että minulla on tämä tauti. No jos lääkäri on eri mieltä niin se leimataan heti puoskariksi. En tarkoita yleistää mutta tällainen kansanosa on Suomessakin olemassa. Ovat ns luulosairaita ja kuormittavat turhaan terveyspalveluita. Keksivät tauteja itselleen luettuaan lääkärikirjasta sopivat oireet.
No asiansa osaava lääkäri kyllä osaa hoitaa tällaiset tapaukset , mutta on myös lääkäreitä jotka uskovat potilasta sokeasti ja tässä saattaa olla vaaranpaikka jos lääkkeitä määrätään olemattomaan tautiin. Ehkä näiden lääkäreiden kohdalla kielimuuri on liian suuri.Sipilän tilaamiin verraten. Pekka Laiho olisi aivokirurgi vähintään .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065