Kun Herran Henki valtaa minua niin Profetoin ?
Onko käynnyt niin sinulle ?
https://www.youtube.com/watch?v=a58ig7A7Sjk
Ihmellinen Hän on !!!
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kun psykoosi valtaa minut niin profetoin 🤣
- Anonyymi
Saviksen on kyllä vallannut henki ja henget, mutta laadultaan mitään pyhää se ei ole. Valtaa eli ottaa vallan yht'äkkiä kuin riivaaja on toista kun Pyhä Henki vaikuttaa. Koska Saviksella ei ole pyhää henkeä hän odottelee kaikessa pyhyydessään henkeä alhaalta tai yläpuolelta kuten muutkin lahkoriivatut tahtomalla tulla "vallatuksi".
Kun Herran Henki Valtaa minut!!! Silloin saan Oikea Herätys.
Halleluuja !!!
https://www.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQRakkaat Vanhan Liiton aikana oli monilla valtavia kokemuksia Pyhässä Hengessä vaikka ei olleet kastettu Pyhässa Hengessä joka Jeeus vasta Ristinkuoleman jälkeen alkoi tehdä..
Siis on paljon jotka kulkee ja toimii Pyh'ss' Hengessä vaikka ei koskaan ovat kastettuja Tulessa ja Hengessä !!
A.pt. 1
4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594