Pitääkö keskustelupalstalla kirjoittavan olla looginen ja kaikella kirjoittelulla olla jokin tarkoitus? Miten on, kirjoitetko loogisesti vaiko mitä sattuu?
Minua on haukuttu epäloogiseksi ja sekavaksi kirjoittajaksi, ja ihmetelty tarkoitusperiäni.
Pitäisikö minun olla täällä loogisempi ja selvempipäisempi kuin livessä? HÄH
Pitääkö täällä olla looginen?
72
1940
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
ainakin noissa höpötysketjuissa voi loogisuuden heittää romukoppaan, kukaan ei ymmärrä edes omia sanomisiaan. Asiaketjuissa olisi hyvä omata jonkinlaista taitoa loogiseen ajatteluun, ettei koko joukkue mene ihan sekaisin. Toisaalta, jos ei ole livessä looginen niin miten sitä voisi täällä olla. Joten ihan miten vaan.
- Wappuhellu
Sitähän minäkin, että turhaa yrittää teeskennellä täällä nikin takana jotain sellaista, mitä ei livessäkään ole.
Mistä sinä tunnistat, milloin joku höpöttää, ja milloin on tosissaan? Joskus tuntuu kun jonkin jutun lukee, että siinä on kyllä kaikkea sekaisin, totta, tarua ja naurua sisäänpäin... - tähtitoimittaja ejk
Wappuhellu kirjoitti:
Sitähän minäkin, että turhaa yrittää teeskennellä täällä nikin takana jotain sellaista, mitä ei livessäkään ole.
Mistä sinä tunnistat, milloin joku höpöttää, ja milloin on tosissaan? Joskus tuntuu kun jonkin jutun lukee, että siinä on kyllä kaikkea sekaisin, totta, tarua ja naurua sisäänpäin...kun aikansa täällä virtuaalikehdossa kiikkuu niin oppii kyllä erottamaan aikas hyvin eri jutut. Tietysti se on aina oletusarvo, ei voi varmaksi tietää mutta jossain vaiheessa sekin menettää merkityksensä onko jokin totta vai ei.
Mitähän tarkoitit että sun tarkoitusperiä epäillään? *pohtii raivokkaasti* - Wappuhellu
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
kun aikansa täällä virtuaalikehdossa kiikkuu niin oppii kyllä erottamaan aikas hyvin eri jutut. Tietysti se on aina oletusarvo, ei voi varmaksi tietää mutta jossain vaiheessa sekin menettää merkityksensä onko jokin totta vai ei.
Mitähän tarkoitit että sun tarkoitusperiä epäillään? *pohtii raivokkaasti*Hih, no jos vaikka hurmaa jonkun kirjoittamalla, jos vaikka iskisin sinut nyt tällä tekstillä. Menisit sekaisin pelkästä tekstistä, etkä enää koskaan palautuisi ennallesi, pelkkä "hengentuotokseni" saisi sinut pyörryksiin. Voisko sellaista muka tapahtua, en oikein usko :D
- tähtitoimittaja ejk
Wappuhellu kirjoitti:
Hih, no jos vaikka hurmaa jonkun kirjoittamalla, jos vaikka iskisin sinut nyt tällä tekstillä. Menisit sekaisin pelkästä tekstistä, etkä enää koskaan palautuisi ennallesi, pelkkä "hengentuotokseni" saisi sinut pyörryksiin. Voisko sellaista muka tapahtua, en oikein usko :D
eipä totta totisesti onnistuisi, varsinkin kun epäilen että olet naisimmeinen. Kirjoitustyyli on miehillä ja naisilla erilainen, ja kirottua, jonain päivänä selvitän missä se ero on.
Eikäpä ole tähän päivään mennessä vielä kukaan onnistunut kirjoituksillaan hurmaamaan iskutarkoituksessa. Tietysti toisilla on sana hallussa, ja toisten tyyli miellyttää enemmän kuin toisten. Mutta, uskon kyllä että virtuaalisti voi ihastua. - Wappuhellu
eipä totta totisesti onnistuisi, varsinkin kun epäilen että olet naisimmeinen. Kirjoitustyyli on miehillä ja naisilla erilainen, ja kirottua, jonain päivänä selvitän missä se ero on.
Eikäpä ole tähän päivään mennessä vielä kukaan onnistunut kirjoituksillaan hurmaamaan iskutarkoituksessa. Tietysti toisilla on sana hallussa, ja toisten tyyli miellyttää enemmän kuin toisten. Mutta, uskon kyllä että virtuaalisti voi ihastua.Minusta sinä kirjoitat niinkuin miehet! Olisin voinut vaikka pistää siitä pienen vedon, jos löisin vetoa, siis!
Miten miehet muka kirjoittaa eri tavalla? Ei jummarra?! - tähtitoimittaja ejk
Wappuhellu kirjoitti:
Minusta sinä kirjoitat niinkuin miehet! Olisin voinut vaikka pistää siitä pienen vedon, jos löisin vetoa, siis!
Miten miehet muka kirjoittaa eri tavalla? Ei jummarra?!et vielä osaa erottaa näitä juttuja. Enhän minä tiedä miten ne kirjoittaa eri tavalla, justhan sanoin että joku päivä sen selvitän. Ihan lyhyissä lauseissa ja vähän aikaa voi nainenkin pinnistellä miehenä, mutta jossain vaiheessa se ero tulee esiin, en osaa sanoa miten.
- taikanainen
et vielä osaa erottaa näitä juttuja. Enhän minä tiedä miten ne kirjoittaa eri tavalla, justhan sanoin että joku päivä sen selvitän. Ihan lyhyissä lauseissa ja vähän aikaa voi nainenkin pinnistellä miehenä, mutta jossain vaiheessa se ero tulee esiin, en osaa sanoa miten.
pikku tunnustus..minäkin luulin sua aluksi mieheksi kirjoitusten perusteella, mutta vain päivän. Muistatko hakkikselle tuli eräs heppu jolla oli komee "muki" profiiilivalokuvassa..siinä sitä lystiä piisasi hetkeksi, ja hoksasin että nainenhan se sielläkin toimittajan nikin takana luuraa :))
ps en kyllä ollut ajatellut hurmata sua ;D - Seppojuhani
Wappuhellu kirjoitti:
Minusta sinä kirjoitat niinkuin miehet! Olisin voinut vaikka pistää siitä pienen vedon, jos löisin vetoa, siis!
Miten miehet muka kirjoittaa eri tavalla? Ei jummarra?!Miehillä ja naisilla on eroja, vaikken tilastoja olekaan nähnyt. Otan tämän asian huomioon omassa työssäni.
Miehet ajattelevat käsitteiden kautta, naiset ihmisten kautta. Ei toki kaikki, mutta sen verran moni, että sen huomaa.
Wappuja kaikille - tähtitoimittaja ejk
taikanainen kirjoitti:
pikku tunnustus..minäkin luulin sua aluksi mieheksi kirjoitusten perusteella, mutta vain päivän. Muistatko hakkikselle tuli eräs heppu jolla oli komee "muki" profiiilivalokuvassa..siinä sitä lystiä piisasi hetkeksi, ja hoksasin että nainenhan se sielläkin toimittajan nikin takana luuraa :))
ps en kyllä ollut ajatellut hurmata sua ;Dihan alkuaikoina kun Hakkikselle pöllähdin, monikin luuli mieheksi, ja tietysti vanhaksi palstapieruksi. ;)) Mutta joskus kun seuraa arvailuja tietyistä nikeistä onko ne miehiä vai naisia niin ohhoijakkaa... selvästi näkee kirjoituksista kumpaa lajia on, jos henkilö kirjoittaa paljon, harvat pystyvät hämäämään.
Jossain mielessä olet oikeassa siinä "poikamaisessa suhtautumisessa elämään", ehkä se näkyy kirjoitustyylissä. Ja kun muutenkin tykkään miehistä, yhymmmm.
Hah haa, vai et aikonut hurmata, se olisikin ollut... mutta tavallaan kyllä olet tehnyt sen noin kirjoitusten perusteella *nuoleskelee huolellisesti* - taikanainen
Seppojuhani kirjoitti:
Miehillä ja naisilla on eroja, vaikken tilastoja olekaan nähnyt. Otan tämän asian huomioon omassa työssäni.
Miehet ajattelevat käsitteiden kautta, naiset ihmisten kautta. Ei toki kaikki, mutta sen verran moni, että sen huomaa.
Wappuja kaikillesullekin :)
- tähtitoimittaja ejk
Seppojuhani kirjoitti:
Miehillä ja naisilla on eroja, vaikken tilastoja olekaan nähnyt. Otan tämän asian huomioon omassa työssäni.
Wappuja kaikilleeläköön se ero!
- yopollo
Eikäpä ole tähän päivään mennessä vielä kukaan onnistunut kirjoituksillaan hurmaamaan iskutarkoituksessa. Tietysti toisilla on sana hallussa, ja toisten tyyli miellyttää enemmän kuin toisten. Mutta, uskon kyllä että virtuaalisti voi ihastua.täysi-ikäisenä pitäisi tietää missä se ero on ja myös hyväksyä että siinä se sitten on.
- heppuwallu N
sekavuus ja tarkoitusperien hämäryys kuuluvat olennaisesti vappuun ja vielä olennaisemmin palstoille ;D
Itse kirjoitan miten milloinkin, välillä täyttä potaskaa välillä tiukkaakin tiukempaa asiaa.
Lupaan sulle kautta kiven ja kannon...saat pitää sekavan pääsi ja epäloogisuutesi ihan vapaasti, ei tarvi skarpata.......- Wappuhellu
On mukavaa, kun saan olla ihan oma itseni, hiukan sekava ja vähän epälooginen, joskus sitä joutuu pakosti olemaan niin kamalan looginen ja epäsekava, että sellaisten ponnistusten jälkeen on ihanaa olla taas omimmillaan!
- taikanainen
Wappuhellu kirjoitti:
On mukavaa, kun saan olla ihan oma itseni, hiukan sekava ja vähän epälooginen, joskus sitä joutuu pakosti olemaan niin kamalan looginen ja epäsekava, että sellaisten ponnistusten jälkeen on ihanaa olla taas omimmillaan!
lienevät uuvuttavia, joitain harvoja kokemuksia ko tilanteista on eteenikin tulla tupsahtanut, on pitänyt jopa yrittää esiintyä viisaana, huh huh.
Tuollaisen panostamisen jälkeen..ah mikä autuuden tunne päästä niinkuin omiin nahkoihinsa :) - Wappuhellu
taikanainen kirjoitti:
lienevät uuvuttavia, joitain harvoja kokemuksia ko tilanteista on eteenikin tulla tupsahtanut, on pitänyt jopa yrittää esiintyä viisaana, huh huh.
Tuollaisen panostamisen jälkeen..ah mikä autuuden tunne päästä niinkuin omiin nahkoihinsa :)On hirvittävän kauhistuttavaa yrittää olla niin looginen, ja puhua älyllistä ja ymmärrettävää kieltä. Ja jotain älykästäkin aina väliin! Jos ei siis ole sellainen ihan luonnostaan!
Täällä saa lässyttää, täällä saa sitten olla hölömö. - taikanainen
Wappuhellu kirjoitti:
On hirvittävän kauhistuttavaa yrittää olla niin looginen, ja puhua älyllistä ja ymmärrettävää kieltä. Ja jotain älykästäkin aina väliin! Jos ei siis ole sellainen ihan luonnostaan!
Täällä saa lässyttää, täällä saa sitten olla hölömö.en ole ainakaan itse porttikieltoa saanut, vaikkei nämä minunkaan kirjoitukseni taida likimainkaan nobelille yltää... jotan....lässyttämisiin vaan, ja riemullista wappua.
- Wappuhellu
taikanainen kirjoitti:
en ole ainakaan itse porttikieltoa saanut, vaikkei nämä minunkaan kirjoitukseni taida likimainkaan nobelille yltää... jotan....lässyttämisiin vaan, ja riemullista wappua.
Taidanpa kohta laittaa saunan tulille!
WAPPUA!!!! - tähtitoimittaja ejk
taikanainen kirjoitti:
Tuollaisen panostamisen jälkeen..ah mikä autuuden tunne päästä niinkuin omiin nahkoihinsa :)törkylehdelle voisi antaa jonkinlaisen anti-Nobelin, on se sellainen tekele. Toisaalta, semmoinen lehti kuis on aiheet... *pinkoo pakoon*
- taikanainen
törkylehdelle voisi antaa jonkinlaisen anti-Nobelin, on se sellainen tekele. Toisaalta, semmoinen lehti kuis on aiheet... *pinkoo pakoon*
pitäisi pitää lehden kunniaksi jonkinasteiset virtuaalipalkinnonjaot, TörkyNobel, ensimmäinen maailmassa...siinä olis jotain.
onko korkkarit kenties jalassa..niillä et pitkälle pötki pakoon, ainakaan kakstoistasenttisillä :) - tähtitoimittaja ejk
taikanainen kirjoitti:
pitäisi pitää lehden kunniaksi jonkinasteiset virtuaalipalkinnonjaot, TörkyNobel, ensimmäinen maailmassa...siinä olis jotain.
onko korkkarit kenties jalassa..niillä et pitkälle pötki pakoon, ainakaan kakstoistasenttisillä :)ihmiset on noi korkkarit saaneet päähänsä, sellaisen mielikuvan on saanut useampi kuin yksi... Aika monella on muutenkin menneet noi kuvitelmat persuksilleen minun kohdallani, sulla taisi osua eniten oikeaan. Se oli kuule melkoista kieppumista 12 cm koroilla, mutta pysyin sentäs pystyssä, vaikka oli niissä sellaiset 3 cm liikaa.
Hmm.. törky-Nobel olisi kova sana, vaikka jaetaanhan kaikenmaailman Sitruunoita sun muuta julkkiksille. - taikanainen
ihmiset on noi korkkarit saaneet päähänsä, sellaisen mielikuvan on saanut useampi kuin yksi... Aika monella on muutenkin menneet noi kuvitelmat persuksilleen minun kohdallani, sulla taisi osua eniten oikeaan. Se oli kuule melkoista kieppumista 12 cm koroilla, mutta pysyin sentäs pystyssä, vaikka oli niissä sellaiset 3 cm liikaa.
Hmm.. törky-Nobel olisi kova sana, vaikka jaetaanhan kaikenmaailman Sitruunoita sun muuta julkkiksille.mielikuvista...ajatteles joku toimittaja(nainen) kirjoittamassa jossain lehden toimituksessa, tottakait hänellä on korkokengät ja siisti vaatetus, :)
toinen mielikuva taas..toimittaja kentällä juttua etsimässä...rento pukeutuminen, mokkarotsi ja tukevat nahkakengät...kameralaukku olalla...
sää ooot kaksjakoinen hahmo ;DD
Juu, mä kiikun useinkin korkkareilla, kun olen luonnostani pikkuinen, saa hiukan lisäsenttejä siinä.. - tähtitoimittaja ejk
taikanainen kirjoitti:
mielikuvista...ajatteles joku toimittaja(nainen) kirjoittamassa jossain lehden toimituksessa, tottakait hänellä on korkokengät ja siisti vaatetus, :)
toinen mielikuva taas..toimittaja kentällä juttua etsimässä...rento pukeutuminen, mokkarotsi ja tukevat nahkakengät...kameralaukku olalla...
sää ooot kaksjakoinen hahmo ;DD
Juu, mä kiikun useinkin korkkareilla, kun olen luonnostani pikkuinen, saa hiukan lisäsenttejä siinä..T.R.Maalari puhui myös tuplapersoonallisuudesta, höh... Joskus sitä miettii kun lukee näitä mielikuvia, että asia saattaakin olla niin. Sitä ei vain itse tiedosta. Taas täytyy miettiä ankarasti perhana, ottaa voimille. ;))
- Wappuhellun yllätys
ihmiset on noi korkkarit saaneet päähänsä, sellaisen mielikuvan on saanut useampi kuin yksi... Aika monella on muutenkin menneet noi kuvitelmat persuksilleen minun kohdallani, sulla taisi osua eniten oikeaan. Se oli kuule melkoista kieppumista 12 cm koroilla, mutta pysyin sentäs pystyssä, vaikka oli niissä sellaiset 3 cm liikaa.
Hmm.. törky-Nobel olisi kova sana, vaikka jaetaanhan kaikenmaailman Sitruunoita sun muuta julkkiksille.Miehen, joka yrittää olla nainen....hahhhaaaaa!
*dadadadadadaaa...wappuhelluuu*
(lauletaan batmanin sävelin) - tähtitoimittaja ejk
Wappuhellun yllätys kirjoitti:
Miehen, joka yrittää olla nainen....hahhhaaaaa!
*dadadadadadaaa...wappuhelluuu*
(lauletaan batmanin sävelin)-----
- Mies, herra 66
Haluaisin sanoa pari wappusanasta, ja saanen ilmoittaa, etten ole simassa tai muissakaan wappuriehajuomissa, -pois se minusta! Olen ammatiltani toimittaja, niinkuin eräät muutkin täällä, ja olen aina erittäin looginen, aivoni eivät osaa toimiakaan muuten kuin loogisesti eteenpäin. Jos tarvitsen joitakin tietoja entisestä, niin ajattelen vaan asiaa taaksepäin, sieltähän se löytyy, asia, kronologisessa aikajärjestyksessä säilöttynä muistiini. Toimitan erästä erittäin arvostettua julkaisua, wappupistiäsitä, johon on koottu kaikkein aikojen vakavimmat wappuaiheet. Esim. seuraavat jutut löytyvät tämän wapun painoksesta:
1. Walpuri ja Vappu, kaksi naisen nimeä
-vertaileva tutkimus nimien käytöstä sekä niiden yleisyydestä maamme 57-63v naisten niminä
2. Wappujuomat, maito ja maitokahvi
Miten maitoa tulee käyttää maitokahvista, ja kumpaa on suositeltavampaa laittaa kuppiin ensiensin? Maidon määrä kahvissa ja päiväyksen merkitys maitokahvin makuun
3. Vedenpinnan vaihtelut Nirkkolammessa kesäkuukausina, tutkimustulokset vuosilta 2002 ja 2004, laaja-alainen selvitys vedenpinnan nousuista ja lsakuista tunnin välein mitattuna
4. Sukkahousujen silmäkokotutkimus, testiryhmämme testasi 52 erilaiset 40denierin sukkahousut, tässä luotettavaa tietoa polvista napaan saakka, jokainen reikä millimetrin tuhannesosan tarkkuudella mitattuna
5. Hiuslisäkkeet ja puoliperuukit, käyttötutkimus
Seikkaperäinen selvitys päänahan hengittävyydestä peruukin kanssa tai ilman. Liitteenä kuvia päänahasta ja mikroskooppikuvia huokosista
Ja tietysti lehdessäni on muitakin artikkeleja, saattaa olla, että kyseinen looginen julkaisu jo löytyykin postilaatikostanne?- Wappuhellu
Lähdetäänkö laittamaan jalalla koreesti?
*taluttaa papan parketille; parkettien-pappanen*
- poika
Ei missään nimessä, mitä sekavampi sen vakuuttavampi, ja vielä kun laitat jonkun osuvan lopetuksen esim. "haista v:ttu" tai "äitees on", niin hyvä tulee
- Wappuhellu
En oo enää poikanen ;D
- merliNelli
yritys..minä en osaa kirjottaa mitään tänne.Ihan sama yrittääkö olla asiallinen tai ihan vaan muuten.
Kai oma ittensä on kaikista paras.Välttämättä kukaan ei siltikään ymmärrä:D
Onneksi on kuitenkin tuo toinen elämä...kaiken varalta..:D
Wappua vain sullekkin:)- tähtitoimittaja ejk
moinen purkaus? Olet kirjoittanut hienoja novelleja, mä ainakin tykkään! Niissä on ihanan haikea tunnelma.
Sen olen huomannut että sättikansa on aika paatunutta, aloituksessa pitää olla semmoinen jutska, vaikea selittää mikä se on. Minä en ainakaan saa sellaista aikaan, joten en yritäkään. ;) - merliNelli
moinen purkaus? Olet kirjoittanut hienoja novelleja, mä ainakin tykkään! Niissä on ihanan haikea tunnelma.
Sen olen huomannut että sättikansa on aika paatunutta, aloituksessa pitää olla semmoinen jutska, vaikea selittää mikä se on. Minä en ainakaan saa sellaista aikaan, joten en yritäkään. ;)on Sumpparit ja kirjotat hyvin:)
En minä mitään valokeilaa oo täällä hakemassa, mukavaa lörpöttelyä vaan.Kai tuo haikeus juontaa noista lehmistä ja nyt tuntuu ettei olut ookkaan mun juoma...:P
Tämmöinen tunneihminen...välillä sataa, toisinaan paistaa.
Mukavaa Vappua sinulle kans:) - tähtitoimittaja ejk
merliNelli kirjoitti:
on Sumpparit ja kirjotat hyvin:)
En minä mitään valokeilaa oo täällä hakemassa, mukavaa lörpöttelyä vaan.Kai tuo haikeus juontaa noista lehmistä ja nyt tuntuu ettei olut ookkaan mun juoma...:P
Mukavaa Vappua sinulle kans:)että manailit myös chat-palstalla aikoinaan. ;)
Noista avauksista, en kerta kaikkiaan pysty tekemään niitä, olen joskus yrittänyt vääntää mutta kun ei niin ei.
Sumpparit on törkylehti (minkä kaikki tietävät) eikä sitä olisi ilman kuppikuntaa. Lehden kirjoittaminen on helppoa mutta se ketjujen lukeminen, ohhoijakkaa. Niinkuin Anoska tuuratessaan sanoi, kyllähän sitä kirjoittaisi jos löytyisi aiheita (kun ketjuja luki) elikäs... - tähtitoimittaja ejk
merliNelli kirjoitti:
on Sumpparit ja kirjotat hyvin:)
Mukavaa Vappua sinulle kans:)kun sanot noin, jostakin syystä. Ihan kuin törkylehden toimittaminen olisi suurtakin riemua. ;) Lehti sai alkunsa SättiSanomista, joka taas sai alkunsa aamunavauksista. Eli en keksinyt lehteä, vaan se syntyi tavallaan itsestään.
Kieltämättä välillä ottaa paiseeseen kun huudetaan joka aamu sanomia, en minäkään vaadi ihmisiä kirjoittamaan tai olemaan täällä joka ainoa päivä. Omat mielentilat näkyy lehdessä vaikka ei saisi, ja siksi tauko on välillä paikallaan. Nykyään tuntuu että taukoja tarvitsee entistä enemmän, edessä on kauhistuttava ajatus siitä että liukenee kokonaan liveen, hui. - merliNelli
että manailit myös chat-palstalla aikoinaan. ;)
Noista avauksista, en kerta kaikkiaan pysty tekemään niitä, olen joskus yrittänyt vääntää mutta kun ei niin ei.
Sumpparit on törkylehti (minkä kaikki tietävät) eikä sitä olisi ilman kuppikuntaa. Lehden kirjoittaminen on helppoa mutta se ketjujen lukeminen, ohhoijakkaa. Niinkuin Anoska tuuratessaan sanoi, kyllähän sitä kirjoittaisi jos löytyisi aiheita (kun ketjuja luki) elikäs...jo mutta tarkennan vielä:) en minä itseäni haikaile Sumppareihin(hiihtokilpailuissakin olin aina viimeinen), uteliaana tykkään lukea muiden edesottamuksia:D..saa aina hymynkareen suupieleen ja pivisiin päiviin auringonvalon.
Pikkuisen omaa etua ajatellen...ei tarvi kahlata kaikkea läpi kun on pitempään pois:D mutta oikeasti kiitos, kokemuksesta tiedän että tyhjästä on paha nyhjästä:D
Jaksami - tähtitoimittaja ejk
merliNelli kirjoitti:
jo mutta tarkennan vielä:) en minä itseäni haikaile Sumppareihin(hiihtokilpailuissakin olin aina viimeinen), uteliaana tykkään lukea muiden edesottamuksia:D..saa aina hymynkareen suupieleen ja pivisiin päiviin auringonvalon.
Pikkuisen omaa etua ajatellen...ei tarvi kahlata kaikkea läpi kun on pitempään pois:D mutta oikeasti kiitos, kokemuksesta tiedän että tyhjästä on paha nyhjästä:D
Jaksamiettei siitä ole kyse. Ja ymmärrän senkin että sanomia halutaan laiskuuden takia. ;) Ai jai, se on yksi seitsemästä kuolemansynnistä, miettikääs sitä kurjat. Se on sitä mitä Rossu sanoo hengen velttoudeksi! Mikä on tullessa valmiiseen pöytään, voi teitä laiskimuksia!
Yleisesti ottaen ei yllättävää kyllä ole kovin paljon haukuttu littuun, jos on niin se on ollut joku puskajussimarakattihankieläin. Sellaiselta ei voi välttyä ja kyllähän se pitää tietää kun tänne kirjoittelee että välillä tulee lunta tupaan. Jos minä arvostelen lehdessä niin minua saa arvostella sen jälkeen, selvä se. Reilua tosin olisi että sen tekisi jokainen vakinikillään, koska minäkin teen, mutta minkäs asialle voi. - merliNelli
kun sanot noin, jostakin syystä. Ihan kuin törkylehden toimittaminen olisi suurtakin riemua. ;) Lehti sai alkunsa SättiSanomista, joka taas sai alkunsa aamunavauksista. Eli en keksinyt lehteä, vaan se syntyi tavallaan itsestään.
Kieltämättä välillä ottaa paiseeseen kun huudetaan joka aamu sanomia, en minäkään vaadi ihmisiä kirjoittamaan tai olemaan täällä joka ainoa päivä. Omat mielentilat näkyy lehdessä vaikka ei saisi, ja siksi tauko on välillä paikallaan. Nykyään tuntuu että taukoja tarvitsee entistä enemmän, edessä on kauhistuttava ajatus siitä että liukenee kokonaan liveen, hui.en enään huutele, paitsi jos menee monta päivää etkä ole ilmoittanut miksi lehti ei ilmesty:D
Inhoan itsekkyyttä ja huomaan nyt itseni syyllistyneen..*nappaa luunapin otsaansa*..työtähän lehden tekeminen vaatii ja kaikenkarvaisten kommenttien lukemisia.
Kaikesta huolimatta lukeminen on hauskaa, jos vaikka kuntoutusta työssä jaksamiseen..nyt kyllä pitää muidenkin palstalaisten herätä, toimittajan hyvinvointihanke tai jotain..:)
Hyvää yötä ja ei haittaa vaikkei huomenna ilmesty, jos vaikka maanantaina tai ens viikolla:)
Jaksamisiin:) - tähtitoimittaja ejk
merliNelli kirjoitti:
en enään huutele, paitsi jos menee monta päivää etkä ole ilmoittanut miksi lehti ei ilmesty:D
Inhoan itsekkyyttä ja huomaan nyt itseni syyllistyneen..*nappaa luunapin otsaansa*..työtähän lehden tekeminen vaatii ja kaikenkarvaisten kommenttien lukemisia.
Kaikesta huolimatta lukeminen on hauskaa, jos vaikka kuntoutusta työssä jaksamiseen..nyt kyllä pitää muidenkin palstalaisten herätä, toimittajan hyvinvointihanke tai jotain..:)
Hyvää yötä ja ei haittaa vaikkei huomenna ilmesty, jos vaikka maanantaina tai ens viikolla:)
Jaksamisiin:)en tarkoittanut syyllistää sinua mitenkään erityisesti, herran tähden. Mutta on se hyvä huomata syntinsä! *käkättää* Kieltämättä tuntui mukavalta kun NurinperiN haki oikein etsintäkuulutuspalstan kautta pariin kertaan, vaikka tiesin että sillä on oma lehm... eikun lehti ojassa.
Mistä nuo lehmät koko ajan pullahtelee tähän? Sinähän kirjoitit novellin lehmästä, sekin vielä. Noh, kirjoittelen Sumppareita aina kun tuntuu siltä, ja aiheitakin olisi hyvä olla *vihjaa*. - merliNelli
en tarkoittanut syyllistää sinua mitenkään erityisesti, herran tähden. Mutta on se hyvä huomata syntinsä! *käkättää* Kieltämättä tuntui mukavalta kun NurinperiN haki oikein etsintäkuulutuspalstan kautta pariin kertaan, vaikka tiesin että sillä on oma lehm... eikun lehti ojassa.
Mistä nuo lehmät koko ajan pullahtelee tähän? Sinähän kirjoitit novellin lehmästä, sekin vielä. Noh, kirjoittelen Sumppareita aina kun tuntuu siltä, ja aiheitakin olisi hyvä olla *vihjaa*.vaari...ja niin eespäin..:)
No joo.. se en sitten ole minä joka myrskyjä ja mylväyksiä tuottaa näille palstoille:DD
*lualaa viistoista miestä arkulla vainaa..*
Nyt mie meen nukkuun, huomenna on uus päivä ja toivottavasti aurinko nousee:) - hurlumHei
en tarkoittanut syyllistää sinua mitenkään erityisesti, herran tähden. Mutta on se hyvä huomata syntinsä! *käkättää* Kieltämättä tuntui mukavalta kun NurinperiN haki oikein etsintäkuulutuspalstan kautta pariin kertaan, vaikka tiesin että sillä on oma lehm... eikun lehti ojassa.
Mistä nuo lehmät koko ajan pullahtelee tähän? Sinähän kirjoitit novellin lehmästä, sekin vielä. Noh, kirjoittelen Sumppareita aina kun tuntuu siltä, ja aiheitakin olisi hyvä olla *vihjaa*....yksi lehmä ruumasta (hemmetin mäks) tiedustelee, onko sinulla elämää virtuaalin ulkopuolella? (sainpas kerrankin sanottua!)
Mä olen selvinpäin ja osittain töissä. Kaikkinensa vähän pienimmässäkin määrin reaalissa. Aikanakin ideaalitilanteen mukaisesti, jota toisinaan sattuu harvoin. Jos silloinkaan. Useimmiten valtaan kevätlaitumet myöhään syksyllä, koska harvoin lataan mitään kevääseen. Paitsi tietysti mahlaan. Jota me siis juomme. Vaikka minä en siis juo, koska olen puolittain kotona ja jo kohta menossa. Alma materista alter egoon spesifisti juuri tänään.
Ps. Jos joku ymmärsi äskeisestä jotakin, lupaan perustella sen kuitenkin liian monimieliseksi (seksiseksiseksi) ajatusten juoksuksi, jota kuitenkin on höystetty jollain miestä väkevämmällä tantranesteellä, josta en sitten todellisuuspohjaa enää löydäkään. Väitän silti omaavai vakavahkon mielenlaadun. Ja auliin, altiin mielen. Ainakin miehille.
Hyvää wappua sinne jonnekin, tähtitoimittaja ja muut... - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...yksi lehmä ruumasta (hemmetin mäks) tiedustelee, onko sinulla elämää virtuaalin ulkopuolella? (sainpas kerrankin sanottua!)
Mä olen selvinpäin ja osittain töissä. Kaikkinensa vähän pienimmässäkin määrin reaalissa. Aikanakin ideaalitilanteen mukaisesti, jota toisinaan sattuu harvoin. Jos silloinkaan. Useimmiten valtaan kevätlaitumet myöhään syksyllä, koska harvoin lataan mitään kevääseen. Paitsi tietysti mahlaan. Jota me siis juomme. Vaikka minä en siis juo, koska olen puolittain kotona ja jo kohta menossa. Alma materista alter egoon spesifisti juuri tänään.
Ps. Jos joku ymmärsi äskeisestä jotakin, lupaan perustella sen kuitenkin liian monimieliseksi (seksiseksiseksi) ajatusten juoksuksi, jota kuitenkin on höystetty jollain miestä väkevämmällä tantranesteellä, josta en sitten todellisuuspohjaa enää löydäkään. Väitän silti omaavai vakavahkon mielenlaadun. Ja auliin, altiin mielen. Ainakin miehille.
Hyvää wappua sinne jonnekin, tähtitoimittaja ja muut...no ei ole mitään elämää muualla, olen sen sanonut sen tuhannen kertaa, pitäisi mennä sinunkin (minunkin) kaaliisi.
Ymmärsin oikein hyvin mitä tarkoitit, koska et tarkoittanut yhtään mitään. Se ei millään tavoin poikkea siitä mitä muut kirjoittavat, koska kukaan ei lopultakaan tarkoita yhtikäs mitään vaikka tulisi millaisia hehtaarianallyyzzejä. Tämä on spesifi totuus, jota voi anallyzzeerata vaikka kuinka.
Mielestäni sinä tarvitset miehen, kaikki naiset tarvitsevat. Kun saa miehen/mieheltä, ei tule mieleenkään anallyzzeerata virtuaalihöpötyksiä siinä määrin kuin tällä foorumilla tehdään, en mainitse mitään nimimerkkejä. Aulius ja alttius tämän jalon päämäärän saavuttamisessa ovat hyveitä, joita ei voi kyllin ylistää. Hyvää vappua sinullekin, oi alter egoni.
Rakkaudella, t: tähtitoimittaja - hurlumHei
no ei ole mitään elämää muualla, olen sen sanonut sen tuhannen kertaa, pitäisi mennä sinunkin (minunkin) kaaliisi.
Ymmärsin oikein hyvin mitä tarkoitit, koska et tarkoittanut yhtään mitään. Se ei millään tavoin poikkea siitä mitä muut kirjoittavat, koska kukaan ei lopultakaan tarkoita yhtikäs mitään vaikka tulisi millaisia hehtaarianallyyzzejä. Tämä on spesifi totuus, jota voi anallyzzeerata vaikka kuinka.
Mielestäni sinä tarvitset miehen, kaikki naiset tarvitsevat. Kun saa miehen/mieheltä, ei tule mieleenkään anallyzzeerata virtuaalihöpötyksiä siinä määrin kuin tällä foorumilla tehdään, en mainitse mitään nimimerkkejä. Aulius ja alttius tämän jalon päämäärän saavuttamisessa ovat hyveitä, joita ei voi kyllin ylistää. Hyvää vappua sinullekin, oi alter egoni.
Rakkaudella, t: tähtitoimittaja...millä tavoin oletat, että minun totuuteni olisi selvinnyt sinulle sinun nykyisestä kosteahkosta tilastasi johtuen? Ammutko muuten vappusummparit ulos huomenna? Minä ainakin lupaan ammua päässäsi...
*luo utuisen lehmäkatseensa pitkin virvoittavia miesketoja* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...millä tavoin oletat, että minun totuuteni olisi selvinnyt sinulle sinun nykyisestä kosteahkosta tilastasi johtuen? Ammutko muuten vappusummparit ulos huomenna? Minä ainakin lupaan ammua päässäsi...
*luo utuisen lehmäkatseensa pitkin virvoittavia miesketoja*luoda utuisia lehmänkatseita ihan minne tahansa, en kyseeenalaista niitä. Tosin voisin vääntää aiheesta hyvinkin pitkän ja antoisan anallyyzzin.
Sinun totuutesi = minun totuuteni, koska asumme samassa päässä, sen pitäisi olla sinullekin selvää.
Voit ammua mielin määrin, se ei tukahduta luomisvoimaani jota tosin ei riitä huomisaamuun eli Sumppareihin. Tähän sinun kuin muunkin, erittäin suuren lukijamäärän, on tyytyminen. En pidä vihjailuista hmm... kosteaan olotilaani. - hurlumHei
luoda utuisia lehmänkatseita ihan minne tahansa, en kyseeenalaista niitä. Tosin voisin vääntää aiheesta hyvinkin pitkän ja antoisan anallyyzzin.
Sinun totuutesi = minun totuuteni, koska asumme samassa päässä, sen pitäisi olla sinullekin selvää.
Voit ammua mielin määrin, se ei tukahduta luomisvoimaani jota tosin ei riitä huomisaamuun eli Sumppareihin. Tähän sinun kuin muunkin, erittäin suuren lukijamäärän, on tyytyminen. En pidä vihjailuista hmm... kosteaan olotilaani....kaikki juopot sanoo...
*pohtii deliriumin sävytteistä aamua toimittajalle* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...kaikki juopot sanoo...
*pohtii deliriumin sävytteistä aamua toimittajalle*kyseisen aineen käyttämistä ihan itseenne, en tarkkaan ottaen edes tiedä mitä se on. Mahahaavani, joka puhkesi koska hillitön määrä alter egoja metelöi päässäni, estää epämääräisten särkylääkkeiden käytön. Oletan että em. kuuluu niihin, ellei se satu olemaan joku hippakiihdytin?
Jotenkin tuntuu että eräs alter agoistani on miestä vailla, enkä voi auttaa. Se tekee minut hyyviiin surulliseksi. - hurlumHei
kyseisen aineen käyttämistä ihan itseenne, en tarkkaan ottaen edes tiedä mitä se on. Mahahaavani, joka puhkesi koska hillitön määrä alter egoja metelöi päässäni, estää epämääräisten särkylääkkeiden käytön. Oletan että em. kuuluu niihin, ellei se satu olemaan joku hippakiihdytin?
Jotenkin tuntuu että eräs alter agoistani on miestä vailla, enkä voi auttaa. Se tekee minut hyyviiin surulliseksi....sanoisin deliriööttisen mielen aikaansaamaksi hallusinatoriseksi ajatuskuluksi. Jotenkin tuntuu, että eräällä alter egoistani on hippakiihdytin hukassa ja se saa minut melankolian valtaan.
*toisilla puhkeaa vatsahaava, toiset puhkeavat kukkaan*
Ps. Mistä muuten plokkasit sumppareihin sen ylen viehkon testin tänään? Tarkoitan: miten täältä A - klinikalta pääsee pois? - hurlumHei
hurlumHei kirjoitti:
...sanoisin deliriööttisen mielen aikaansaamaksi hallusinatoriseksi ajatuskuluksi. Jotenkin tuntuu, että eräällä alter egoistani on hippakiihdytin hukassa ja se saa minut melankolian valtaan.
Ps. Mistä muuten plokkasit sumppareihin sen ylen viehkon testin tänään? Tarkoitan: miten täältä A - klinikalta pääsee pois?...kun olen ensikertalainen, niin viitsisitkös ottaa huomenna täällä käydessäsi mukaasi? Noin niinkuin samaa perhettähän tässä...
*pohtii leputysscabinolin ostamista* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...sanoisin deliriööttisen mielen aikaansaamaksi hallusinatoriseksi ajatuskuluksi. Jotenkin tuntuu, että eräällä alter egoistani on hippakiihdytin hukassa ja se saa minut melankolian valtaan.
Ps. Mistä muuten plokkasit sumppareihin sen ylen viehkon testin tänään? Tarkoitan: miten täältä A - klinikalta pääsee pois?melankolia ei ole huono asia, ei lainkaan. Itse puhkean lauluun sen kohdatessani, tai sitten kuuntelen muiden laulua, esimerkiksi uupperaa.
Kyseinen dokumentti on peräisin sähköpostista, ja se miten A-klinikalta pääsee pois on taas toinen juttu. Hätä keinot keksii, mutta senhän sinä tiesitkin. Kun siinä kirjoittelet. *käkättää kun sai viimeisen sanan* - hurlumHei
melankolia ei ole huono asia, ei lainkaan. Itse puhkean lauluun sen kohdatessani, tai sitten kuuntelen muiden laulua, esimerkiksi uupperaa.
Kyseinen dokumentti on peräisin sähköpostista, ja se miten A-klinikalta pääsee pois on taas toinen juttu. Hätä keinot keksii, mutta senhän sinä tiesitkin. Kun siinä kirjoittelet. *käkättää kun sai viimeisen sanan*sitä ollaan jo melankolisessa pisteessä? Muistelen, että seuraavaksi tulevat ponnettomat seksuaalifantasiat? Joista minulla ei tietoa vielä olekaan (suht. järisyttävän reaalielämäni vuoksi, siis), mutta ehkäpä seur. sumppareissa sekin onni osalleni osuu.
Käkättely on epänaisellista. Ja epätantramaista.
*haroo pitkiä, silkkisiä hiuksiaan hiusverkon lävitse* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
sitä ollaan jo melankolisessa pisteessä? Muistelen, että seuraavaksi tulevat ponnettomat seksuaalifantasiat? Joista minulla ei tietoa vielä olekaan (suht. järisyttävän reaalielämäni vuoksi, siis), mutta ehkäpä seur. sumppareissa sekin onni osalleni osuu.
*haroo pitkiä, silkkisiä hiuksiaan hiusverkon lävitse*epätoivoinen tilanne, epätoivoiset aseet. Voi voi. En voi mitään ponnettomille seksuaalifantasioillesi, joita ei siis ole *käkättää epätantramaisesti*
En ymmärrä miten Sumppareiden ilmestyminen voisi vilkastuttaa seksuaalielämääsi, mutta näkökúlma sekin, enkä millään muotoa aliarvioi sitä. Se kannustaa minua entistä parempiin toimituksellisiin (?) saavutuksiin. Tämä siksi, että toivon kaikille alter egoilleni pelkkää hyvää. Ohhoijakkaa. - hurlumHei
epätoivoinen tilanne, epätoivoiset aseet. Voi voi. En voi mitään ponnettomille seksuaalifantasioillesi, joita ei siis ole *käkättää epätantramaisesti*
En ymmärrä miten Sumppareiden ilmestyminen voisi vilkastuttaa seksuaalielämääsi, mutta näkökúlma sekin, enkä millään muotoa aliarvioi sitä. Se kannustaa minua entistä parempiin toimituksellisiin (?) saavutuksiin. Tämä siksi, että toivon kaikille alter egoilleni pelkkää hyvää. Ohhoijakkaa.voi. Olemme silleen kinkyjä. Etkös tuota muistanut?
Ja hohhoijakkaa. Ilman kapisia sumppisanomiasi en täällä viihtyisi. Kaipaan laatukirjoituksia, joita summpareissa ei siis kylläkään ole. Mutta lämmin lähestymistapa nyt ainakin.
Mutta nyt: hyvää vappua vielä kerran, punanenä. Lähden tästä irishkoffailemaan oikke olan takaa. Ehkä minä ja lukuisat mieheni herätämme sinut kesken makeiden krapulauniesi hoilaamalla jazzia yms. muuta mukavaa. - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
voi. Olemme silleen kinkyjä. Etkös tuota muistanut?
Ja hohhoijakkaa. Ilman kapisia sumppisanomiasi en täällä viihtyisi. Kaipaan laatukirjoituksia, joita summpareissa ei siis kylläkään ole. Mutta lämmin lähestymistapa nyt ainakin.
Mutta nyt: hyvää vappua vielä kerran, punanenä. Lähden tästä irishkoffailemaan oikke olan takaa. Ehkä minä ja lukuisat mieheni herätämme sinut kesken makeiden krapulauniesi hoilaamalla jazzia yms. muuta mukavaa.sanaa kinky, en siis voi ottaa asiaan kantaa. Varmasti jotain epämääräistä ja seksuaalista, jos sinua yhtään tunnen.
Niin, laatua on vaikea saada. Yleensä siitä pitää maksaa. Rahan puutteessa täytyy tyytyä siihen mitä saa, eikä vinkua, mutta kommentistasi ymmärsin että olet jo tajunnut asian. Se on oikein hyvä, lämmöllä tämä.
Pidä hauskaa missä oletkin, ja ihan näin toivomuksena, voisit kerrankin kiivetä pääkoppaani metelöimättä. - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
sitä ollaan jo melankolisessa pisteessä? Muistelen, että seuraavaksi tulevat ponnettomat seksuaalifantasiat? Joista minulla ei tietoa vielä olekaan (suht. järisyttävän reaalielämäni vuoksi, siis), mutta ehkäpä seur. sumppareissa sekin onni osalleni osuu.
*haroo pitkiä, silkkisiä hiuksiaan hiusverkon lävitse*tavoitit minut heikolla hetkellä, noin kirjallisesti, koska olen juovuksissa. Voimme toki jatkaa keskustelua kun olemme yhtä selviä. Huomasin nimittäin että vastaukseni olivat tekofiksuja, naurettavia ja hampaattomia. Senkin kuttu.
- hurlumHei
tavoitit minut heikolla hetkellä, noin kirjallisesti, koska olen juovuksissa. Voimme toki jatkaa keskustelua kun olemme yhtä selviä. Huomasin nimittäin että vastaukseni olivat tekofiksuja, naurettavia ja hampaattomia. Senkin kuttu.
en kyllä huomannut mitään eroa ns. normaalin kirjoittelusi kanssa, narttuseni.
*pötkii kerrankin pakoon, mutta älämöiisee aamuyöstä sitäkin enemmän* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
en kyllä huomannut mitään eroa ns. normaalin kirjoittelusi kanssa, narttuseni.
*pötkii kerrankin pakoon, mutta älämöiisee aamuyöstä sitäkin enemmän*pakko myöntää *kiristelee hampaitaan* että tästä sain päivän naurut. Se ei estä sitä ettenkö kostaisi kun aika on sopiva. Arggg.
Älä sinä yhtään välitä jos haukutaan epäloogiseksi. Et ole ainut. Enkä ole tällä hetkellä yhtään selväpäisempi kuin sinä, eh.
Katselin just kahta televisiota yhtäaikaa, toisesta lätkämatsia, toisesta *vuosisadan viihde* (vai olikohan se nyt noin). Siellä Topi Sorsakoski revitteli täysillä *hopeinen kuu luooo...merelle siltaaa, ja nyt tekis mieli tanssimaan. Tekeekö kenenkään muun mieli, siis tanssimaan?- hurlumHei
Mieli tekee. Aina.
Hyvää vappua sinullekin... - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
Mieli tekee. Aina.
Hyvää vappua sinullekin...asenteesi on melko vapaamielinen, en haluaisi käyttää sanaa "hutsahtava", ja siksi en sitä käytäkään. Uskomatonta, että asut samassa päässä.
hurlumHei kirjoitti:
Mieli tekee. Aina.
Hyvää vappua sinullekin...Ai sinunkin tekee mieli, ei kuitenkaan tanssimaan, höh. En tainnut saada sinustakaan kaveria ravintolaan.
Hyvää Vappuyötä sinulle myös.
Ei auta kuin kerätä taas tyynyt sänkyyn (3 kpl) ja sukeltaa perään. Öitä palstahöperöt.- hurlumHei
asenteesi on melko vapaamielinen, en haluaisi käyttää sanaa "hutsahtava", ja siksi en sitä käytäkään. Uskomatonta, että asut samassa päässä.
vähänkin joltisella älykkyystasolla oleva on oivaltanut sen jo nikistäni, hutsuseni. Minun tehtäväni onkin ylläpitää jos jonkinlaista vapaamielistä, villiä, eroottista etc. huminaa päässäsi, ettet vallan puutuisi.
Ja onhan meillä kivaa ollutkin. Siis, kun minä lukisista alter egoistasi vallan saan. Jonka soisin tapahtuvan useammin, narttuseni! - hurlumHei
Mariet kirjoitti:
Ai sinunkin tekee mieli, ei kuitenkaan tanssimaan, höh. En tainnut saada sinustakaan kaveria ravintolaan.
Hyvää Vappuyötä sinulle myös.
Ei auta kuin kerätä taas tyynyt sänkyyn (3 kpl) ja sukeltaa perään. Öitä palstahöperöt....ainoastaan viimeiseen sanaasi: talking to me?
Vai oikein tyynyjen kanssa hurjastellaan? Tuota en ole vielä kokeillutkaan... - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
vähänkin joltisella älykkyystasolla oleva on oivaltanut sen jo nikistäni, hutsuseni. Minun tehtäväni onkin ylläpitää jos jonkinlaista vapaamielistä, villiä, eroottista etc. huminaa päässäsi, ettet vallan puutuisi.
Ja onhan meillä kivaa ollutkin. Siis, kun minä lukisista alter egoistasi vallan saan. Jonka soisin tapahtuvan useammin, narttuseni!meikätytöllä riittää vapaamielisyyttä molempien tarpeisiin *kiristää nutturaa* mutta kun teikäläinen, en halua mitenkään nimitellä niin kuin eräät, saa vallan, on meno vähän niin kus Danten Helvetissä josta usein muutenkin mainitsen.
Kivaa on ollut, en sitä kiellä. *pyyhkii hikeä* mutta tolkku talkkunan syönnissäkin. Vai vielä useammin... - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
...ainoastaan viimeiseen sanaasi: talking to me?
Vai oikein tyynyjen kanssa hurjastellaan? Tuota en ole vielä kokeillutkaan...sinulle ja kaikille muillekin jotka päässäni asustava. Mielestäni liian vapaamielinen seksuaalinen ilmapiiri ei tee hyvää ihmiselle, saati sitten virtuaalihenkilöille. Olisihan noita esimerkkejä, mutta jääköön sanomatta.
- hurlumHei
meikätytöllä riittää vapaamielisyyttä molempien tarpeisiin *kiristää nutturaa* mutta kun teikäläinen, en halua mitenkään nimitellä niin kuin eräät, saa vallan, on meno vähän niin kus Danten Helvetissä josta usein muutenkin mainitsen.
Kivaa on ollut, en sitä kiellä. *pyyhkii hikeä* mutta tolkku talkkunan syönnissäkin. Vai vielä useammin...talkkunasta puheen ollen...
Miten muuten Dante ja urea liittyvät yhteen?
*kiskaisee irishcoffeet väärään kurkkuun* - tähtitoimittaja ejk
hurlumHei kirjoitti:
talkkunasta puheen ollen...
Miten muuten Dante ja urea liittyvät yhteen?
*kiskaisee irishcoffeet väärään kurkkuun*en ymmärrä lainkaan mistä puhut. Mielestäni Danten ja urean yhdistäminen on, jos ei rienausta, niin kuitenkin sopimatonta. Mutta mitäpäs muuta ´tässä voi odottaakaan. Ohhoijakkaa. Ps. Tiesitkö että useimmissa käsivoiteissa on hiukka ureaa *valistaa*
- hurlumHei
sinulle ja kaikille muillekin jotka päässäni asustava. Mielestäni liian vapaamielinen seksuaalinen ilmapiiri ei tee hyvää ihmiselle, saati sitten virtuaalihenkilöille. Olisihan noita esimerkkejä, mutta jääköön sanomatta.
mää kauhiast odotan...
Kylläpäs olikin antoisaa keskustella itsensä kanssa epäloogisesti. Met menemma nyt pehkuihin. Ja mikäs on mennessä, kun vag...hmmm...vakituinen varustus sängyssä on hyvä.
Rakkaudella, eettisyydellä, esteettisyydellä ja pieteetillä :hurlumHei, seksuaalivastaava (täysin palvellut) - Rainer
sinulle ja kaikille muillekin jotka päässäni asustava. Mielestäni liian vapaamielinen seksuaalinen ilmapiiri ei tee hyvää ihmiselle, saati sitten virtuaalihenkilöille. Olisihan noita esimerkkejä, mutta jääköön sanomatta.
Musta se tekee erittäin hyvää, lienen esimerkki =)
- hurlumHei
Ei tarvitse olla looginen, ei. Aina ei edes selväpäinen.
Vrt. allekirj. eiliset vappuviestittelyt; on kirjoitettu näemmä, mitä sattuu...- HeliumHui
täällä on nykyään joka päivä ihan mitä sattuu, ei siihen vappua tarvita.
Kuusi vuotta eikä kuin sumeammaksi käy logiikka? Toisaalta tuolloin näyttää virtuaalielämä voittaneen kirkkaasti (!) liven.
Ketjun nostajalla aistin kaihon kyyneleet.
Ehkä tämä vappu täytti odotukset - sitä heillen toivon ja toivotan sumppisäättäjille
ajatusten aateluutta!- ejk..............
En tiedä mitä tarkoitat kunhan muistat ettei tämä ole Huuhaa palsta! Siellä saa olla mitä vain.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635489Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193762Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172776- 1392031
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 691072
- 8807