Missä vika kun ei enää onnistu nuo kaikki temput mitä ennen nuorena tuli tehtyä?
Aina juhannussaunaan minä kannoin vedet muuripataan 10 litran ämpärillä. Nimittäin hepinpäässä. Nykyään ei enää onnistu kuin puoliämpärillistä?
Nimittäin polvet pettää.
Heikko kunto
13
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vika on polvissa. Nivelrikko?
- Anonyymi
Se on vanhenemista, ei sen vakavampaa. Polvet voidaan varmaan hoitaa. Hepin kanssa voisi olla hankalampaa.
- Anonyymi
Eikö se heppi kutistu kylmässä jos ulkoa kannat vedet sisälle?Voisko johtuu ettei sun heppi enää kestä kylmää ja on sen takia heikommassa kunnossa?
- Anonyymi
Jos vain kerran vuodessa juhannuksena sellaista tekee niin aika on ajanut ohitsesi. Minä teen sen joka viikonloppu perjantaina, lauantaina ja vielä sunnuntaiaamunakin kun tykkään mokkisaunasta niin kovasti. Ja emäntä vielä enemmän.
- Anonyymi
Täytyypäs hiekottaa pihamaa jotta ei liukastu. Polvi ei tykkää.
Nyt harjoittelemaan vaan. Ensin hakkaan heppiä pöytään viisi minuuttia niin se virkoaa päivän töihin.Kiitos vinkeistä. Se saattaa olla vaan harjoituksen puutetta.Varmaan niitä polvia voisi harjoittaa kyykkyyn ylös metodilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypäs hiekottaa pihamaa jotta ei liukastu. Polvi ei tykkää.
Nyt harjoittelemaan vaan. Ensin hakkaan heppiä pöytään viisi minuuttia niin se virkoaa päivän töihin.Kiitos vinkeistä. Se saattaa olla vaan harjoituksen puutetta.Varmaan niitä polvia voisi harjoittaa kyykkyyn ylös metodilla.Tuossa ohjeissa oli hepin kutistuminen mutta se ei sinällänsä haittaa. Jos vartta jää kutistumisen jälkeen vielä 16 senttiä niin ämpäri pusuu huvin kun sen kahvan laittaa siihen esinahan ja terskan koloon. Siis liikkuvat taakse ämpäri terskan taakse ja liikkuvat eteen. Näinhän se menee.
- Anonyymi
Nyt loppui vedenkanto kalulla. Jouduin sairaalaan tuossa syksyllä tapaturman vuoksi. Harrastin myöskin tuota vesiämpärin kantamista hepillä kun kävi sitten källi. Olin kaivolta menossa täyden ämpärin kanssa kun vastaan tuli naapurimökin nuori emäntä pikku pikku bikineissä ja voin vakuuttaa että hän on muodollisesti pätevä. Pysähtyi siihen pikalle ja sanopi että valmisteletkos kalua iltaa varten ja loi mairean katseen minulle. No kun olen sellainen herkkä mies niin siitähän se kalu intaantui ja pamahti pystyyn. Hepin nokassa ollut täysi sinkkiämpärä singahti ylös ja osui kylkeen minua ja 4 kylkiluuta murtui.
Kaksin käsin taitoin kalua alas että sain ämpärin pois- Anonyymi
Sulla näköjään liian pienet ämpärit. Kokeile aikamiehen ämpäreitä. Herkillä miehillä on myös riisitautisen hennot luut jokka ei kestä tuskin mitään. Ja lisäksi myös käsivoimat aivan olemattomat. Taidat olla sohvalla nyhjöttävää tyyppiä ja kalpea naamastakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla näköjään liian pienet ämpärit. Kokeile aikamiehen ämpäreitä. Herkillä miehillä on myös riisitautisen hennot luut jokka ei kestä tuskin mitään. Ja lisäksi myös käsivoimat aivan olemattomat. Taidat olla sohvalla nyhjöttävää tyyppiä ja kalpea naamastakin.
Ämpäri on noita Tokmannin ilmaisjakelu muoviämpäretit.Ennen nuorempana treenasin heppiä painojen kanssa. Ei tosin ollut kuin 2,5 kiloa mutta 56"leuanvetoa "meni kyllä nuorena aina treeneissä. Vahvistui hepin lihakset oikein kunnolla.
Sitten tuli aika että en voinut enää hallita heppiä. Oli liian voimaksa ja teki omia temppuja.Nyt olen jo vanha mies mutta tuo ämpäritemppu on vielä säilynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ämpäri on noita Tokmannin ilmaisjakelu muoviämpäretit.Ennen nuorempana treenasin heppiä painojen kanssa. Ei tosin ollut kuin 2,5 kiloa mutta 56"leuanvetoa "meni kyllä nuorena aina treeneissä. Vahvistui hepin lihakset oikein kunnolla.
Sitten tuli aika että en voinut enää hallita heppiä. Oli liian voimaksa ja teki omia temppuja.Nyt olen jo vanha mies mutta tuo ämpäritemppu on vielä säilynyt.Tiedoksesi että siinä ei ole lihaksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksesi että siinä ei ole lihaksia.
Paineilmallakos se heppi paukasee pystyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paineilmallakos se heppi paukasee pystyyn?
Hydrauliikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hydrauliikalla.
No nyt selkes.
Ainahan sitä on sanottu että se on maailman keveintä lihaa kun nousee ajatuksen voimasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055