Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Heikko kunto

Anonyymi

Missä vika kun ei enää onnistu nuo kaikki temput mitä ennen nuorena tuli tehtyä?
Aina juhannussaunaan minä kannoin vedet muuripataan 10 litran ämpärillä. Nimittäin hepinpäässä. Nykyään ei enää onnistu kuin puoliämpärillistä?
Nimittäin polvet pettää.

13

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vika on polvissa. Nivelrikko?

    • Anonyymi

      Se on vanhenemista, ei sen vakavampaa. Polvet voidaan varmaan hoitaa. Hepin kanssa voisi olla hankalampaa.

    • Anonyymi

      Eikö se heppi kutistu kylmässä jos ulkoa kannat vedet sisälle?Voisko johtuu ettei sun heppi enää kestä kylmää ja on sen takia heikommassa kunnossa?

    • Anonyymi

      Jos vain kerran vuodessa juhannuksena sellaista tekee niin aika on ajanut ohitsesi. Minä teen sen joka viikonloppu perjantaina, lauantaina ja vielä sunnuntaiaamunakin kun tykkään mokkisaunasta niin kovasti. Ja emäntä vielä enemmän.

      • Anonyymi

        Täytyypäs hiekottaa pihamaa jotta ei liukastu. Polvi ei tykkää.
        Nyt harjoittelemaan vaan. Ensin hakkaan heppiä pöytään viisi minuuttia niin se virkoaa päivän töihin.Kiitos vinkeistä. Se saattaa olla vaan harjoituksen puutetta.Varmaan niitä polvia voisi harjoittaa kyykkyyn ylös metodilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyypäs hiekottaa pihamaa jotta ei liukastu. Polvi ei tykkää.
        Nyt harjoittelemaan vaan. Ensin hakkaan heppiä pöytään viisi minuuttia niin se virkoaa päivän töihin.Kiitos vinkeistä. Se saattaa olla vaan harjoituksen puutetta.Varmaan niitä polvia voisi harjoittaa kyykkyyn ylös metodilla.

        Tuossa ohjeissa oli hepin kutistuminen mutta se ei sinällänsä haittaa. Jos vartta jää kutistumisen jälkeen vielä 16 senttiä niin ämpäri pusuu huvin kun sen kahvan laittaa siihen esinahan ja terskan koloon. Siis liikkuvat taakse ämpäri terskan taakse ja liikkuvat eteen. Näinhän se menee.


    • Anonyymi

      Nyt loppui vedenkanto kalulla. Jouduin sairaalaan tuossa syksyllä tapaturman vuoksi. Harrastin myöskin tuota vesiämpärin kantamista hepillä kun kävi sitten källi. Olin kaivolta menossa täyden ämpärin kanssa kun vastaan tuli naapurimökin nuori emäntä pikku pikku bikineissä ja voin vakuuttaa että hän on muodollisesti pätevä. Pysähtyi siihen pikalle ja sanopi että valmisteletkos kalua iltaa varten ja loi mairean katseen minulle. No kun olen sellainen herkkä mies niin siitähän se kalu intaantui ja pamahti pystyyn. Hepin nokassa ollut täysi sinkkiämpärä singahti ylös ja osui kylkeen minua ja 4 kylkiluuta murtui.
      Kaksin käsin taitoin kalua alas että sain ämpärin pois

      • Anonyymi

        Sulla näköjään liian pienet ämpärit. Kokeile aikamiehen ämpäreitä. Herkillä miehillä on myös riisitautisen hennot luut jokka ei kestä tuskin mitään. Ja lisäksi myös käsivoimat aivan olemattomat. Taidat olla sohvalla nyhjöttävää tyyppiä ja kalpea naamastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla näköjään liian pienet ämpärit. Kokeile aikamiehen ämpäreitä. Herkillä miehillä on myös riisitautisen hennot luut jokka ei kestä tuskin mitään. Ja lisäksi myös käsivoimat aivan olemattomat. Taidat olla sohvalla nyhjöttävää tyyppiä ja kalpea naamastakin.

        Ämpäri on noita Tokmannin ilmaisjakelu muoviämpäretit.Ennen nuorempana treenasin heppiä painojen kanssa. Ei tosin ollut kuin 2,5 kiloa mutta 56"leuanvetoa "meni kyllä nuorena aina treeneissä. Vahvistui hepin lihakset oikein kunnolla.
        Sitten tuli aika että en voinut enää hallita heppiä. Oli liian voimaksa ja teki omia temppuja.Nyt olen jo vanha mies mutta tuo ämpäritemppu on vielä säilynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämpäri on noita Tokmannin ilmaisjakelu muoviämpäretit.Ennen nuorempana treenasin heppiä painojen kanssa. Ei tosin ollut kuin 2,5 kiloa mutta 56"leuanvetoa "meni kyllä nuorena aina treeneissä. Vahvistui hepin lihakset oikein kunnolla.
        Sitten tuli aika että en voinut enää hallita heppiä. Oli liian voimaksa ja teki omia temppuja.Nyt olen jo vanha mies mutta tuo ämpäritemppu on vielä säilynyt.

        Tiedoksesi että siinä ei ole lihaksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi että siinä ei ole lihaksia.

        Paineilmallakos se heppi paukasee pystyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paineilmallakos se heppi paukasee pystyyn?

        Hydrauliikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hydrauliikalla.

        No nyt selkes.
        Ainahan sitä on sanottu että se on maailman keveintä lihaa kun nousee ajatuksen voimasta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe