Kamalaa kun Sannan hallinto rosvoaa.
Bensa on yli 2 euroa litra työäivän tili menee työmatkaan.
8
778
Vastaukset
- Anonyymi
Kansa on kohta kadulla kuin Kazakstanissa .
- Anonyymi
persutko sitten laskisi hintaa ja tyämiäs pääsisi tyähön. tämä persujen ohjelma on kuin kommarien käsikirjasta kopioitu ajatus. Tyämiäs on huonoissa hommissa ku pensiini on tyydistä hei
- Anonyymi
Rikkaille sähköautot ja köyhille halpa bensan hinta.
- Anonyymi
ei hallinto mitää rosvoa huoltikset omistaa joku muu ku hallitus ja 2 euroo litra menee päivän tili täytyy olla tosi huono palkka tai työmatka 1000 kilsaa bensan pitäis maksaa 50 euroo litra niin poistuis köröttelijät ja rutisijat ja muut tollaset aina on jotain vikaa tyypit jaloista sit olis baanaa päästellä ja tulis vaan tuttuja vastaan ku pummit ja köyhät kävelis ja liikkuis joukkojen kuljetus välineillä eli linja-autoilla
- Anonyymi
Bensiinin hinnassa on noin 65-70%
Dieselissä noin 55%
On erilaisia Veroja
Tämä tieto kesältä 2020, ja tuskin ovat vähentyneet. - Anonyymi
Köyhät kyykkyyn. Rikkaat tulee.
- Anonyymi
Kehä 3 sisäpuolelle iso haittavero autoilusta.
- Anonyymi
SDP on Suomen suurin porvaripuolue. Se sakki vähät välittää, mitä energia maksaa. Luonnollisesti koko vihervasemmisto on kansan kyykyttämisen puolella. Tilanne vain pahenee lähivuosina, jos ilmastokörttiläiset, eli koko vihervasemmisto saa tihutöitään jatkaa. Ääni demarille on ääni korkealle energian hinnalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569