Tätä aihetta ei olla nähdäkseni palstalla laajemmin käsitelty.
Takapuolen myynti on väitetysti ehkä maailman vanhin ammatti ja sen harjoittajia lienee satoja miljoonia ? Amatöörit sitten vielä päälle.
Takapuolia vuokranneiden määrät lienevät miljardeissa ?
Tässä pikku kirjoitukseni aiheesta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16957640/sukupuolioletettua-moraalipohdintaa-
Niin ja tuo profiilikuvani.
Se ei ole säädytön eikä edes rohkea vaan rantapoika Pattayalla.
Mitä mieltä herrat ovat takapuolien vuokrauksista ?
12
259
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoisen ruma ja tuollaisiako sinä siellä Thaimaassa paneskelet, vai miksi valitsit kuvaksi?
- Anonyymi
Kyl sä saat tehdä ihan mitä haluat, ei me tuomita.
Mutta älä oleta että se tarkoittaa että toimisimme samoin. - Anonyymi
Homo sinä viktor olet.
- Anonyymi
Olin joskus kaverin kanssa Amsterdamissa.
En ollut koskaan ennen pannut mustaa naista, en ees koskenut.
Punaisten lyhtyjen alla sellainen pullea otus oli, hymyili mulle leveästi ja sormikoukutti.
Mitäs. Hyvänä piti, eikä paljoa maksanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin joskus kaverin kanssa Amsterdamissa.
En ollut koskaan ennen pannut mustaa naista, en ees koskenut.
Punaisten lyhtyjen alla sellainen pullea otus oli, hymyili mulle leveästi ja sormikoukutti.
Mitäs. Hyvänä piti, eikä paljoa maksanut.Ilmeisesti kuitenkin isku kuppa aivoihin?
- Anonyymi
Niin on Haavistoki ja melkeen presidentti.
Mitä mieltä arvon palstalaiset ovat tänään tästä taannoisesta avauksestani? ... D
- Anonyymi
Onhan se hyvä ettei tartte kaikkia tavaroita omistaa vaan voi vuokrata.
- Anonyymi
Niin se ihmiskauppa on edelleen huono asia, ja siihen osallistuvat on halveksittavissa.
Parempi jos jokainen osallistuja kylmättäisiin aina tavatessa.
Toisen ihmisen hyväksikäyttö ei ole mitenkään perusteltavissa, yrityskin on säälittävä.- Anonyymi
Suurin osa huorista on ihan yksityisyrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa huorista on ihan yksityisyrittäjiä.
Valehteletko itsellesi useinkin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926