Nuorille naisille Virsikirjoja ja Uusia testamentteja

Anonyymi

Esimerkiksi isompien kauppaliikkeiden ulko-ovilla Seinäjoella voisi jakaa Virsikirjoja ja saman kokoisia Uusia testamentteja. Ne mahtuvat hyvin taskuihin ja käsilaukkuihin. Kohderyhmänä voisivat olla erityisesti nuoret naiset. Korona-aikana tulisi ajatella näitä elämän perimmäisiä kysymyksiä.

27

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä voisko jakaa koraania

• Anonyymi

Ei. Suomi on kristitty maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Suomi on kristitty maa.

Ainoa Suomalainen uskonto on perinteinen Ukon, Tapion, Ahdin, ynnä muiden Suomen jumalien palvonta.

Aavikon lammaspaimenten harhaopit ei tänne kuulu.

• Anonyymi

Naisillehan niitä enintään voikin tarjota, kun miehet ei oikein enää taida osata lukea. Juttua siitä oli lehdessä.

• Anonyymi

Jos mun akka lähtöö, se on mun asia. Mut kuka mulle ny lukoo päivän lehtee kun omat taidot siihen ei riitä?

• Vanha testamentti on ainoa oikea raamattu. Sen mukaan meidän tulee elää.

• Anonyymi

Ei, vaan Uusi Testamentti on tärkeämpi. Siihen sisältyy Jeesuksen opetukset ja kristinuskon keskeisin pelastussanoma.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan Uusi Testamentti on tärkeämpi. Siihen sisältyy Jeesuksen opetukset ja kristinuskon keskeisin pelastussanoma.

Eli ihminen saa tehdä saman sunnin seitsemän kertaa ja vielä silloinkin anteeksi? Ei tuollainen ole lähtöisin Jumalasta. Jos rikot hänen lakejaan, joudut vastaamaan jo ensimmäisestä synnistä.
        Ei maallisessakaan oikeudessa ole tuollaista välinpitämättömyyttä lakia kohtaan. Mihin se johtaisi? Tielle HeIvettiin!

• Anonyymi

Näitä uusia testamentteja on myös jaettava nuorille miehille, jotka sitten kanniskelevat niitä perstaskuissaan!

• Anonyymi

No mee jakamaan äläkä odota että taas joku muu tekee jotakin. Onnea kustannusten kanssa.

• Anonyymi

Vain naisille? On siinä oikein miehiä syrjivä feministi asialla! Mitä hittoa??

• Anonyymi

Kun alat lukea Raamattua, niin suosittelisin, että aloitat Johanneksen evankeliumista.

• Anonyymi

Joka päivä hyvä lukia Raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka päivä hyvä lukia Raamattua.

Maailman suurinta satukirjaako?

• Anonyymi

Me asumma raamattuvyöhykkeellä!

• Anonyymi

Eiks me asutakaan nordisk social demokratis jossa miehen paikka on naisen puon ja tiskikoneen välissä :)

• Anonyymi

Virsikirjan lehdistä sai nuorena miehenä sätkään paperit jos ei oikeaa ollut satavilla. Mitään muuta hyötyä ei opuksesta ole ollut.

• Anonyymi

Huonostippa sinulla on asiat. Et taida olla Eteläpohjanmaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonostippa sinulla on asiat. Et taida olla Eteläpohjanmaalta.

No kuka tuon nyt kehtaisi tunnustaa vaikka olisikin?

• Anonyymi

Kannatetaan minun puolesta

• Anonyymi

tämä uusi sukupolvi e-p aluellakin joka on katsonut lapsena kun isä on kännissä pääsetellyt äiteetä turpaan ja aamulla lukenut raamattua...ne ei paljon enää lue ne on tää jotka heiluu tuolla keklu taskussa, ei onneksi kaikki

• Anonyymi

Hyvää luettavaa

• Anonyymi

Aivan kannatettava ajatus.

• Anonyymi

No joo, voishan sitä käyttää vessapaperina tarvittaessa.

• Anonyymi

Nuorista naisista tärkeää asiaa kertoo tämäkin teksti, kannattaa lukea.

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/kylla-naiset-hoitaa-suomessa-ei-koskaan-ole-oikea-hetki-nostaa-hoitoalan-naisten-palkkoja/?shared=1206627-579a56aa-4&fbclid=IwAR1og3ZXL22JfYCtW-zDU-0KOdFm5_hpfGUMKzh6vLLlNWFvoOmgt63_AnI

• Anonyymi

Taitaa nuoret naiset kiihottaa?

• Anonyymi

Jopa niin paljon, että nuorta naista nyt olen äänestänytkin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4956
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      217
      2671
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1740
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1735
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1568
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      151
      1170
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1154
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      972
    Aihe