Esimerkiksi isompien kauppaliikkeiden ulko-ovilla Seinäjoella voisi jakaa Virsikirjoja ja saman kokoisia Uusia testamentteja. Ne mahtuvat hyvin taskuihin ja käsilaukkuihin. Kohderyhmänä voisivat olla erityisesti nuoret naiset. Korona-aikana tulisi ajatella näitä elämän perimmäisiä kysymyksiä.
Nuorille naisille Virsikirjoja ja Uusia testamentteja
27
66
Vastaukset
- Anonyymi
Entä voisko jakaa koraania
- Anonyymi
Ei. Suomi on kristitty maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Suomi on kristitty maa.
Ainoa Suomalainen uskonto on perinteinen Ukon, Tapion, Ahdin, ynnä muiden Suomen jumalien palvonta.
Aavikon lammaspaimenten harhaopit ei tänne kuulu.
- Anonyymi
Naisillehan niitä enintään voikin tarjota, kun miehet ei oikein enää taida osata lukea. Juttua siitä oli lehdessä.
- Anonyymi
Jos mun akka lähtöö, se on mun asia. Mut kuka mulle ny lukoo päivän lehtee kun omat taidot siihen ei riitä?
Vanha testamentti on ainoa oikea raamattu. Sen mukaan meidän tulee elää.
- Anonyymi
Ei, vaan Uusi Testamentti on tärkeämpi. Siihen sisältyy Jeesuksen opetukset ja kristinuskon keskeisin pelastussanoma.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan Uusi Testamentti on tärkeämpi. Siihen sisältyy Jeesuksen opetukset ja kristinuskon keskeisin pelastussanoma.
Eli ihminen saa tehdä saman sunnin seitsemän kertaa ja vielä silloinkin anteeksi? Ei tuollainen ole lähtöisin Jumalasta. Jos rikot hänen lakejaan, joudut vastaamaan jo ensimmäisestä synnistä.
Ei maallisessakaan oikeudessa ole tuollaista välinpitämättömyyttä lakia kohtaan. Mihin se johtaisi? Tielle HeIvettiin!
- Anonyymi
Näitä uusia testamentteja on myös jaettava nuorille miehille, jotka sitten kanniskelevat niitä perstaskuissaan!
- Anonyymi
No mee jakamaan äläkä odota että taas joku muu tekee jotakin. Onnea kustannusten kanssa.
- Anonyymi
Vain naisille? On siinä oikein miehiä syrjivä feministi asialla! Mitä hittoa??
- Anonyymi
Kun alat lukea Raamattua, niin suosittelisin, että aloitat Johanneksen evankeliumista.
- Anonyymi
Joka päivä hyvä lukia Raamattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä hyvä lukia Raamattua.
Maailman suurinta satukirjaako?
- Anonyymi
Me asumma raamattuvyöhykkeellä!
- Anonyymi
Eiks me asutakaan nordisk social demokratis jossa miehen paikka on naisen puon ja tiskikoneen välissä :)
- Anonyymi
Virsikirjan lehdistä sai nuorena miehenä sätkään paperit jos ei oikeaa ollut satavilla. Mitään muuta hyötyä ei opuksesta ole ollut.
- Anonyymi
Huonostippa sinulla on asiat. Et taida olla Eteläpohjanmaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonostippa sinulla on asiat. Et taida olla Eteläpohjanmaalta.
No kuka tuon nyt kehtaisi tunnustaa vaikka olisikin?
- Anonyymi
Kannatetaan minun puolesta
- Anonyymi
tämä uusi sukupolvi e-p aluellakin joka on katsonut lapsena kun isä on kännissä pääsetellyt äiteetä turpaan ja aamulla lukenut raamattua...ne ei paljon enää lue ne on tää jotka heiluu tuolla keklu taskussa, ei onneksi kaikki
- Anonyymi
Hyvää luettavaa
- Anonyymi
Aivan kannatettava ajatus.
- Anonyymi
No joo, voishan sitä käyttää vessapaperina tarvittaessa.
- Anonyymi
Nuorista naisista tärkeää asiaa kertoo tämäkin teksti, kannattaa lukea.
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/kylla-naiset-hoitaa-suomessa-ei-koskaan-ole-oikea-hetki-nostaa-hoitoalan-naisten-palkkoja/?shared=1206627-579a56aa-4&fbclid=IwAR1og3ZXL22JfYCtW-zDU-0KOdFm5_hpfGUMKzh6vLLlNWFvoOmgt63_AnI - Anonyymi
Taitaa nuoret naiset kiihottaa?
- Anonyymi
Jopa niin paljon, että nuorta naista nyt olen äänestänytkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373