OneAmerica on valtava 100 miljardin dollarin vakuutusyhtiö, jonka pääkonttori on sijainnut Indianapolisissa vuodesta 1877. Yrityksellä on noin 2 400 työntekijää ja yhtiö myy henkivakuutuksia, mukaan lukien ryhmähenkivakuutuksia työnantajille.
Toimitusjohtaja Davison sanoi, että kuolemantapausten lisääntyminen edustaa ”valtavia, valtavia lukuja”. Kyseessä eivät siis ole vanhukset, vaan pääasiassa työikäiset 18–64-vuotiaat, jotka ovat sellaisten yritysten työntekijöitä, joilla on ryhmähenkivakuutus OneAmerican kautta.
”Ja se, mitä näimme vuoden kolmannella neljänneksellä, näemme sen jatkuneen neljännelle neljännekselle, on se, että kuolleisuusluvut ovat 40% korkeammat verrattuna pandemiaa edeltävään tilanteeseen”, toimitusjohtaja kertoi ylikuolleisuuden kasvusta. ”40 prosenttia on täysin ennenkuulumatonta”, hän painotti. ”Suurin osa kuolemantapauksista ei ole luokiteltu COVID-19-kuolemiin”, Davison sanoi.
Raportissa ei mainita ylikuolleisuuden oleellista aiheuttajaa: COVID-rokotuksia, joiden toisen mRNA-piikityskierroksen ajankohta osuuu kolmannelle ja neljännelle vuosineljännekselle 2021. Vastaava valtava ylikuolleisuus on mitattu myös Suomessa, mennen täysin yksiin rokoteagendan kanssa, mutta valtamedia vaikenee.
Lähde: JustTheNews
Työikäisten kuolemat lisääntyivät loppuvuodesta 40%. Kyse ei koronakuolemista.
2
189
Vastaukset
- Anonyymi
Yleinen kuolleisuus on noussut Suomessa viime kesästä lähtien, siitä lähtien kun alettiin jakaa toisia mRNA-injektioita.
Ylikuolleisuutta (n. 1500 henkilöä) selittänee osaltaan mRNA-injektioiden haittavaikutukset, joista vain murto-osa raportoidaan FIMEAlle. Toinen selittäjä lienee hoitovelka joka on syntynyt kun koronatoimien vuoksi on viivästetty muuta tarpeellista hoitoa, esim. lykätty leikkauksia.
Koronavirustautiinhan ei ole edelleenkään kuollut enempää kuin kausi-influenssaan kuolee normaalisti joka vuosi. Influenssaa sen sijaan ei ole esiintynyt juuri ollenkaan, joten influessakuolemat ovat plus miinus nolla koronan kanssa kuolintilastoissa. (Monet lääkärit ovat alun alkaen epäilleetkin koronan olevan tosiasiassa influenssaa, etenkään kun koronavirusta ei edelleenkään ole pystytty eristämään missään laboratoriossa koko maailmassa.)
Korona ei siis selitä ylikuolleisuutta. Syy on jossain muualla.
Erityisen huolestuttavaa on että myös nuorten kuolleisuus on noussut. Syksyllä aloitettiin 12-17-vuotiaiden piikitykset.
Nyt ollaan vähentämässä väestöstä 5-11-vuotiaita! Ikään kuin kukaan tosissaan
kuvittelisi, että 5-vuotiaat lapset hyötyisivät kokeellisesta geeniterapiaruiskeesta.
Kansalaisaloite, käy allekirjoittamassa:
Alle 12-vuotiaiden koronarokotukset lapsen edun ja oikeuksien vastaisia
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9457 JustTheNews on tunnettu fake news -sivusto. https://www.google.com/amp/s/mediabiasfactcheck.com/just-the-news/?amp=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579