Hei mitä teen velkainen auto(Rahoitusyhtiön) ja moottori meni rikki, korjaus liian kallista ! Jos saan itse etsiä ostajaa kelle tälläistä voi tarjota/myydä vähä
ajetusta 137000km VM.2013 Ford Focus hatchback ?
Auton myynti
13
460
Vastaukset
- Anonyymi
Paaliin vaan.
- Anonyymi
Laita nettiautoon ja ilmoitukseen paljonko maksamatta.
Saisitko sen myytyä 0 hinnalla eli uusi omistaja maksaa loput osarit.
Kysy rahotusyhtiöstä.
Paljon vielä maksamatta? - Anonyymi
Painat liikkeeseen ehjänä etkä puhu mitään teet kuten kaikki yksityis kusettajat tekevät. Liike korjaa ja myy pikku sipillä.
- Anonyymi
Laita myyntiin huutokaupat.com. Kuvaukseen, että "moottorissa hieman fiksattavaa mutta alamäkeen menee sujuvasti"
- Anonyymi
Korjautat autosi ja nautit ajamisesta, mitä päivänselviä kyselet, jokainen hoitaa aina omat asiansa, mitä haet olkapäätä, kyllä sitä rahaa löytyy aina tupakkaan ja alkoholiin, aina.
Tai myyt rikkinäisenä ja makselet velkasi niinkuin normaali ihmiset tekee eikä venkoile. - Anonyymi
Et voi myydä rahoitusyhtiön omistamaa autoa. Velka on maksettava ensin pois ennen kuin voit alkaa tehdä kauppaa autosta.
- Anonyymi
Tottakai voi myydä, maksaa velan ensin tavalla tai toisella, tai siirtää ostajalle.
- Anonyymi
Tämä on juurikin esimerkki siitä, että autoilun kustannukset ei ole vain se bensan hinta. Vaikka palsta on muka täynnä tee-se-itse -pellejä, niin mustapekka voi osua kohdalle.
Tapauksessa olisi ratkaisuna vaihtomoottori romuksi menneestä autosta. Jos motilla on ajettu lisäksi vähemmän kuin entisellä, auton arvo jopa nousee hiukan. - Anonyymi
Käy vaihtamassa pikkuliikkeestä toinen auto sillä ja teette uuden rahoituksen , pieniltä saa parhaat hinnat sinnehän ne mennee merkkiliikkeistäkin
- Anonyymi
Siis rikkinäisenä . Tuon kilsaisen fokuksen ottaa kyllä moni viallisenakin
- Anonyymi
Älä jätä maksamatta , voutin tilityshinta ei viallisille ole huima ja huutokaupassa ei nuo konevikaiset oikein nouse, olen 15v sieltä autoja ostanut joten tieto on varmaa.
- Anonyymi
Mikä rikki? Mitä kävi.
Olen ostanut vuoden sisällä kaksi autoa joissa jakoketju ja toisessa hihna katkennut. Kummassakin oli venttiileitä vääntynyt, ei muuta. Omistaja oli saanut 3500 tuhannen euron arvion autoliikkeen huollosta, eli koneen osto ja sen vaihto.
Kulut mulle oli venttiilit ja jakopäänosat, alle 500eur. Auto kunnossa ja myyty. - Anonyymi
On aikomus ostaa käytetty auto ensivuoden alussa. ( vm. 2005/2007 ) Olen katsellut myynnissä olevia ja yksi ilmoitus sattui silmiini. Auton km. alle 200tkm. = ok. Vakkariksi ilmoitettu, mutta kuvassa oli automaatti vaihteinen auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839