Omikronin aiheuttamia oireita voi verrata rokotteen aiheuttamiin tavallisiin oireisiin, eli lämmönnousu, sairaalloinen olo, väsymys, kipu jne. Erona kuitenkin se, että omikronilla "rokotetut" saavat sen oikeasti toimivan ja luonnollisen suojan tautia vastaan, joka voi kestää mahdollisesti loppuiän, kun taas koronarokotteen suoja on puutteellinen ja varsin lyhyt, ja jos huono tuuri käy, joudut sairaalaan rokotteen, et taudin, vuoksi.
Aika puhkaista covid-kupla:
Muutoin lieväkin tauti voi muuttua joissain tapauksissa jopa tarpeettomaksi helvetiksi, sillä koronavirustautiin liittyy äärimmäisenkin kovia pelkoja ja ahdistusta. Siitä voimme kiittää kuolemaa ja pelkoja lietsovaa mediaa ja Covid19-politiikkaa.
Korona psykosomaattiset oireet = kovaoireinen tauti
- lämpöily/kuumeilu
- nuha ja yskä
- fyysiset hengitysvaikeudet, keuhkoinfektio
- psyykkiset hengitysvaikeudet, tukehtumisen tunne
- väsymys, uupumus
- kivut, säryt
- vapina
- hikoilu
- unettomuus
- rytmihäiriöt ja korkea syke
- verenpaineen nousu
- jopa jatkuva päänsärky
- migreenikohtaukset
- huimaus, tajunnan menetys
- derealisaatio ja muut vastaavat psyykkiset oireet
- muistihäiriöt
- keskittymiskyvyttömyys
- kömpelyys, motoriset häiriöt
- jatkuva pelokkuus ja ahdistuneisuus
- paniikkihäiriökohtaukset
- epärealistiset ajatukset ja kuvitelmat
- kuolemanpelko
- häpeä
Nimittäin melko moni "koronahelvettiään" kuvaillut on kertonut juuri sellaisista oireista, joita liittyy myös psykosomaattiseen oireyhtymään. Eikä se ole millään tavalla edes ihme, kun miettii tätä informaatiotulvaa, mitä se on ollut: lähes yksinomaan kuolemaa, epätoivoa, tuskaa, tehohoitoa, pelkoa, uhkaa, häpeää jne. Jotkut on ehkä huomannut myös sen, millaisia reaktioita aiheuttaa ns. hyvät uutiset. Se saa heidät epäuskoisiksi, jopa aggressiivisiksi, että ei voi tuollaista olla, on vain tuskaa ja epätoivoa, sekä kuolemaa. Näin pahasti tautiin liittyvä oheisaines voi aiheuttaa mt-ongelmia. Long covidiakin osa tutkijoista on alkanut epäilemään psykosomaattiseksi liittännäissairaudeksi
Eli puhkokaa ne covid-kuplat. Ei tämä ole isorokko, eikä ebola. Mitä realistisemmin tautiin suhtautuu, sitä lähempänä on taudin todellista kuvaa.
Omikron on erinomainen "rokote".
5
1536
Vastaukset
- Anonyymi
Tältähän asia on koko ajan näyttänyt. Moni on sitten vielä rajoitusten takia vähentänyt kuntoilua ja yleiskunnon laskun myötä entistä alttiimpia oireilemaan mitä ihmeellisimmillä tavoilla.
- Anonyymi
kyllä aloittajakin ahdistu kun ei henki kulje ja tukehtumisen tunne iskee. kokeile, laita muovikassi päähäsi ja vetäise jeesusteipillä kaulan ympäri kiinni, sitä on korona pahimmillaan ja johtaa kuolemaan.
- Anonyymi
Olen eri mieltä, vaikkakin vakavasti allerginen lääkkeille. Pelotti taustani vuoksi ottaa rokote. Kaksi olen ottanut vailla oireita. 😊Ja samoja reaktioita, mitä lääkkeet/rokotteet voivat saada immuunipuolustuksessa aikaan, saa myös virus - sillä erolla että immuunireaktion lisäksi kehossa jyllää tuolloin lisäksi myös pöpö, joten keho joituu vielä kovemmille ja vaarana ovat sekä bakteerijälkitaudit (kokemusta keuhkokuumeesta..) että niihin välttämättä pumpattavat lääkkeet.
Valitettavasti koronaankin voi sairastua muutaman kuukauden välein, eli immuniteettia ei synny sairastamallakaan.
Mutta jokainen tekee oman riskiarvionsa.😊
Ja lisäksi sanon että harmittaa ”vain” influenssaan, vertailu aika harva varmaan sairastanut todistetusti sitä. Olen urheilullinen kolmekymppinen ja minulla oli 4-5 päivää yli 40 asteen kuume ja olin hyvin heikossa hapessa influenssan vuoksi. Viimeksi oli kuume ollut vuosia aiemmin kerran ja sitä ennen lapsena. (Miehellä pysyi lämpö alle 39.) Voin kuvitella että vanhus ei olis kestäny.😔
..mutts toivottavasti nyt lievenee rokotesuojan ja varianttien myötä niin, että riittäis perus sairaslomat! 🙏 - Anonyymi
… edellinen viesti siis vastaus ketjun aloitukseem
- Anonyymi
1. rokote: käsi arka n. 2 päivää
2, rokote: päänsärkyä n. 2 päivää
3. rokote: käsi arka n. 2. päivää
Mutta tämähän on "sana sanaa vastaan", aloittajaa tuskin minun kokemukseni kiinnostavat, kun "nyt laitetaan loppu myrkkypiikeille"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747