kaikki yli 70 vuotiaat laihduttajat mukaan.

Anonyymi

mielellään pituus ja paino myös ja mikä kk tavoite.aina puhutaan että sain 30kg pois. miksi ei puhuta miksi sait ylimäärästä 30kg. mulle 75kg liikaa ikä 70v pituus 165cm joskus ollu 83kg silloin noin 50v olin törkeän lihava silloin .65kg tavote ikä edeleen 70v.laittakaa aina alotus paino ja ikä ja pituus niin muut tajuu missä menee.ei se että tiputit 8kg mitään merkitse jos alotus painosi oli 80kg.

14

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

suklaa ollu mun paheeni.5 levyä viikossa. jos olen masentunut tai ahdistunu haen suklaata. ikä edeleen yli 70v.

• Anonyymi

peiliin eteen ei kehtaa mennä kun paino 74kg.pituus 165cm. aloitetaan tästä.

• Anonyymi

lapset jo maailmalla .kun ikää mulla yli 70v.ja suklaa maistuu.paino nousee kohta yli 75kg jos en lopeta herkuttelua ja olen mies.auttakaa pliis etten sairastu tähän painooni.armeijassa olin kai 62kg ja siitä tullu nyt noin 13kg lisää.on kauheetä tämä painon nousu.

• Anonyymi

onko kohtalo tovereitä. saa myös naiset kirjoittaa vaikka ei ole armejaa käynny. muistakaa pituus ikä ja paino ja tavoite. mulla 6kk tavoite jos saisi 9kg pois. 1.5 kg kk voisko onnistua kohtalo toverit.

• Anonyymi

olisi kiva oola seuravat 15vuotta solakampi kun täyttää 85v jos luoja suo.

• Anonyymi

kyllä voit vastata vaikka olisit 30vuotias pullukka.mutta olisi kiva jos noin 70v haluisi myös laihduttaa. kyllä minä ymmärän että yli 50v alkaa paino nousta mutta kaikki alle 50vuotiaat niin syy on seksin puute.

• Anonyymi

jos seksin puute lihottaa niin voihan 70 vuotias itsetyydyttää ja näin estää lihomista. Vaikee kuvitella että yli 70 vuotias jaksai olla miehen päällä ja ratsastaa.

• Mulla jää herkut kauppaan, mutta kodista syön kaikki mikä on makeaa ja suolaista.
      Eli kun käy vieraita, syön kaiken ruoan kun jää. Eikä se riitä, usein vielä 5 dl pikakauraa, puoli dl sokeria ja maitoa .

olen laihduttanut 20 kertaa, se oli helppoa ja aina aioin pitää samaa ruokavaliota. Vain 3-5 päivää keräsin motivaatiota, sitten aamulla musta kahvi, päivällä1 laatiko broilerinkiusausta, 16 keittojuurespussi, klo 19 1 laatikko broilerinkiusausta.

Kunnes se lipsahti raskaan lenkin tai muun pahan takia.

Nyt 65 v alkaen en ole saanut otetta edes aloitukseen, siis 10 v olen vain lihonut 1 kg vuosi.

Laihdutuksessa huomasin, olisi pitänyt syödä Kalsiumia, eli kalkkia 500-1000 mg vrk. Nyt on lievä osteoporoosi. kalkkia tarvitsee lähes joka päivä.

• Torstaina 6.2 menen laihdutusneuvolaan, josta apua painonhallintaan ja verenpaineeseen.
        siis terveyskeskukseen.

• olin 175, selkäranka luhistunut, ei mitään kipuja ollut, nyt 169 cm 74 kg.

• Anonyymi

sulla myös 5kg liikaa. on muita kohtalo toveireita minä ikä 70v ja 74kg on liikaa. kun pituus 165cm oli joskus 170cm.mutta paino törkeän paljon 74kg pliis auttakaa. mitä tehdä.

• Anonyymi

mikä naisia lihoittaa kun ikää noin 50v. onko rakkauden puute läheisyyden puute painon nousuun jopa 80kg kertokaa painon nousun syy esim nuorena 55kg ja nyt 80kg mistä johtuu. vastatkaa ikä 70v-85v

• Anonyymi

aina joku kertoo laihduin 8kk 18kg mistä lähit 70kg oliko se max ja nyt 52kg vai 120kg ja nyt 102kg ja pituus 155cm,

• Anonyymi

Sanoman toimittaja pahoittelee kansan lietsomista tarpeettomaan pelkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7659
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1903
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      799
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      767
    Aihe