Maatietoiset kirjoitukset sensuroidaan muualta

Onko totuuden sana niin vaarallista, että se pitää systemaattisesti sensuroida kaikkialta muualta, paitsi täältä Suomi24.fi salaliittoteoria-palstalta?
Esim. tiedepalstalta, filosofia-palstoilta jne. lähtevät maatietoiset aloitukset alta aikayksikön pois. Samoin Vauva.fi:ssä, Kalevan Juttutuvassa jne, ei saa kuulua maatietoinen ääni. Miksi?
Eihän kaikki käy Suomi24:sen salaliittoteoriapalstalla. On jotenkin hullua, että tämä maatietoisuus halutaan käsittää nimenomaan joksikin salaliittoteoriaksi, jota se ei itsessään edes ole. Toki moniin salaliittoteorioihin kuuluu se, että maatietoisuutta halutaan sensuroida, tai että ihmiset halutaan pitää tyhminä upottamalla heihin palloteorian kaltaista sepitettä. Kaikki maatietoiset eivät kuitenkaan tällaiseen systemaattiseen aivopesuun usko, tai eivät pidä sitä merkittävänä.

Eli Maatietoisuus tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että käsittää maan oikean muodon. Siis, että maa on litteä.

Fanaattinen maatietoinen haluaa pitää voimakkaasti esillä aitoa maatietoisuutta ja tällaisia ihmisiä karsastetaan.

Salaliittoteorioihin uppoutuneet maatietoiset sotkee soppaan muitakin uskomuksia. Esim NWO, Pizzagate, QAnon jne, vaikka nämä eivät itsessään ole maatietoisia salaliittoteorioita. Moni vain leipoo erilaisista salaliittoteorioista itselleen mieluisimman kakun ja päällystää sen maatietoisella käsityksellä.
Itse en lähtökohtaisesti usko varsinaisesti mihinkään salaliittoteorioihin, mutta sen kuitenkin huomaan, että joku taho haluaa pitää maatietoisuuden piilossa. Jollekin taholle se on liikaa, että ihmiset tulevat järkiinsä ja alkavat ajatella maatietoisesti. Ja että tajuavat todella sen, että maapalloteoria erilaisine hypoteeseineen on ihan älyttömiä. Eivät kertakaikkiaan istu maalaisjärkeen mitenkään!

101

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuus halutaan piilottaa ja siinä on sensuurilla hyvin tärkeä osuus.

      • Anonyymi

        Totta. Meidän on pidettävä yllä totuutta! Maatietoisia traktaatteja postiluukkuihin ja toreilla suoraan ihmisille käteen. Maatietoisia tarroja myös näkyville paikoille! Itse olen liimaillut maatietoisia Flat Earth -tarroja sähkökaappeihin, hisseihin, pylväisiin ja vessojen seiniin, sekä peileihin. Monissa näissä paikoissa tarrat ovat saaneet säilyä. Hisseistä ne tosin revitään aika pian pois. Aion jatkaa tätä tarrojen liimailua, ja toivon, että muutkin maatietoiset flättärit tekisi samaa. Totuus ei pala tulessakaan, joten olkaamme rohkeita levittämään tätä totuutta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Meidän on pidettävä yllä totuutta! Maatietoisia traktaatteja postiluukkuihin ja toreilla suoraan ihmisille käteen. Maatietoisia tarroja myös näkyville paikoille! Itse olen liimaillut maatietoisia Flat Earth -tarroja sähkökaappeihin, hisseihin, pylväisiin ja vessojen seiniin, sekä peileihin. Monissa näissä paikoissa tarrat ovat saaneet säilyä. Hisseistä ne tosin revitään aika pian pois. Aion jatkaa tätä tarrojen liimailua, ja toivon, että muutkin maatietoiset flättärit tekisi samaa. Totuus ei pala tulessakaan, joten olkaamme rohkeita levittämään tätä totuutta!

        Juuri näin. Lisää tiedon levitystä. Traktaatteja ja tarroja vain joka paikkaan!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Juuri näin. Lisää tiedon levitystä. Traktaatteja ja tarroja vain joka paikkaan!

        Siitä vaan töhrimään meidän yhteistä elinympäristöämme, sen jälkeen viimeistään teitä pidetään vajaaälyisinä sotkijoina.


    • Anonyymi

      Suurin osa foorumeista ei halua sinne mitään turhaa kinastelua jostain ihan päivänselvästä asiasta. Sen takia litteä maa, nibiru, ontto maa yms. salaliittoteoriatsaa lähteä, ensimmäisen vitsikeskustelun jälkeen, jotta järkevämmät keskustelut saa tilaa.

      • Ontto maa yms onkin huuhaata, sillä miten litteä maa voi olla ontto? Sen sijaan se, että toteaa raamatullisesti, että maa on litteä, ei ole mitään huuhaata. Siksi ihmettelen, miksi ihmiset eivät kestä tällaisen totuuden lausumista ääneen, vaan pitää heti alkaa inttämään vastaan. Pelottaako totuus niin paljon?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Ontto maa yms onkin huuhaata, sillä miten litteä maa voi olla ontto? Sen sijaan se, että toteaa raamatullisesti, että maa on litteä, ei ole mitään huuhaata. Siksi ihmettelen, miksi ihmiset eivät kestä tällaisen totuuden lausumista ääneen, vaan pitää heti alkaa inttämään vastaan. Pelottaako totuus niin paljon?

        Mikä totuus???? Milloin aiotte tuoda yhtäkään todistetta tuosta "totuudestanne" esiin????


    • Anonyymi

      Mikäs salaliitto se on jos väärälle palstalle laitettuja kirjoituksia poistetaan?

      Koitas mennä auto-palstalle kirjoittelemaan puuronkeitosta niin kyllä sekin lähtee.

      • Anonyymi

        Maatietoinen keskustelu tiedepalstalla ja tähtitiedepalstalla ei ole väärällä palstalla keskustelua. Moni tieteilijäkin seisoo litteän maan takana. Ja erilaisia teorioita pitää saada voida käydä myös tieteellisillä palstoilla. Ei niitä pidä, eikä edes saisi sensuroira. Estää vapaata keskustelua sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maatietoinen keskustelu tiedepalstalla ja tähtitiedepalstalla ei ole väärällä palstalla keskustelua. Moni tieteilijäkin seisoo litteän maan takana. Ja erilaisia teorioita pitää saada voida käydä myös tieteellisillä palstoilla. Ei niitä pidä, eikä edes saisi sensuroira. Estää vapaata keskustelua sellainen.

        Itseasiassa ei kuulu. Tänne ne keskustelut kuuluvat. Litteän maan teoriaan sisältyy oletus suurimman osan tiedehenkilöiden ja avaruusjärjestöjen kuulumisesta salaliittoon.
        Muuta selitystä heillä ei ole siitä, miksi suurinosa tieteestä on päätynyt maanmuodossa palloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa ei kuulu. Tänne ne keskustelut kuuluvat. Litteän maan teoriaan sisältyy oletus suurimman osan tiedehenkilöiden ja avaruusjärjestöjen kuulumisesta salaliittoon.
        Muuta selitystä heillä ei ole siitä, miksi suurinosa tieteestä on päätynyt maanmuodossa palloon.

        Kerro yksi hyvä syy, miksi maatietoinen keskustelu muka ei kuuluisi tiedepalstoille. Keskustellaanhan siellä myös monia muita teorioita, jotka eivät mahdu valtavirtateorioiden kategoriaan. Jos palloteoria kuuluu tiedepalstoille, miksei litteän maan teoria kuulu? Tässä asetetaan teoriat eriarvoiseen asemaan 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro yksi hyvä syy, miksi maatietoinen keskustelu muka ei kuuluisi tiedepalstoille. Keskustellaanhan siellä myös monia muita teorioita, jotka eivät mahdu valtavirtateorioiden kategoriaan. Jos palloteoria kuuluu tiedepalstoille, miksei litteän maan teoria kuulu? Tässä asetetaan teoriat eriarvoiseen asemaan 🤔

        No millä perusteella mielestäsi esimerkiksi NASAn julkaisemat kuvat maasta eivät olisi totta?
        Jos sanot, että NASA:n kuvat maasta ovat huijausta, niin silloinhan myönnät, että uskot salaliittoon. Silloin teoriasi on salaliittoteoria ja tämä keskustelu on juuri oikealla palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro yksi hyvä syy, miksi maatietoinen keskustelu muka ei kuuluisi tiedepalstoille. Keskustellaanhan siellä myös monia muita teorioita, jotka eivät mahdu valtavirtateorioiden kategoriaan. Jos palloteoria kuuluu tiedepalstoille, miksei litteän maan teoria kuulu? Tässä asetetaan teoriat eriarvoiseen asemaan 🤔

        Eihän niitä aseteta eriarvoiseen asemaan, maapallofakta on vuosisatojen ajan tuhansien tiedemiesten toimesta todistettu. Siis todistettu fakta.
        Litteästä maasta ei ole edes teoriaa, jokainen teistä littu-uskovaisista höpöttelee omiaan, en ole nähnyt missään teoriaa, josta te kaikki olisitte edes lähimainkaan yksimielisiä


    • Anonyymi

      Jos olisit "maatietoinen" tietäisit että elämme maapallolla, mutta nähtävästi olet liian tyhmä ymmärtämään.

      • Anonyymi

        Nyt meni mielenkiintoiseksi. Todista väittämäsi tieteellisellä menetelmällä.


      • Anonyymi

      • Noin ajatteleen palloluuloinen. Ymmärrättekö, missä harhassa elätte?!! Avatkaa silmänne! Toisaalta se on loppupeleissä se ja sama, uskooko maahan oikealla tavalla litteänä, vai väärin että se pallo olisi. Nimittäin tärkein on se, että seuraako Jeesusta. Maatietoisuus kuitenkin helpottaa ihmisen oloa ja eloa monella tapaa, joten siksi se on suositeltavaa vaihtaa palloharhainen näkemys maatietoiseen näkemykseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita tiedettä tässä asiassa että se on jo selvä.

        https://www.youtube.com/watch?v=_bHqBy92iGM

        https://www.youtube.com/watch?v=su-fmoZUkF8

        https://www.youtube.com/watch?v=Dd-FAyHdpxI

        https://www.youtube.com/watch?v=7ae_XdFEQDw

        Ja lopuksi vähän muutakin.

        https://www.youtube.com/watch?v=AQl8h7Aa75s

        Kyllä tarvitaan tiede ja tieteellisellä menetelmällä todistettu fakta, ellei hyväksy elävänsä fiktiivisessä tilassa.

        Heliocentrismi Uskovainen, joista suurin osa on myös liittynyt Kasvovaippalaisuus seurakuntaan, ei tietysti tieteellistä todistetta tarvitse uskolleen. Oma uskominen asiaan riittää aivan hyvin.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Noin ajatteleen palloluuloinen. Ymmärrättekö, missä harhassa elätte?!! Avatkaa silmänne! Toisaalta se on loppupeleissä se ja sama, uskooko maahan oikealla tavalla litteänä, vai väärin että se pallo olisi. Nimittäin tärkein on se, että seuraako Jeesusta. Maatietoisuus kuitenkin helpottaa ihmisen oloa ja eloa monella tapaa, joten siksi se on suositeltavaa vaihtaa palloharhainen näkemys maatietoiseen näkemykseen!

        Oletko trolli vai muuten typerä? Ymmärrätkö missä harhassa elät?
        Koska Jeesus on saarnannut litteän maan puolesta? Muistaakseni Jeesus ei yhdessäkään puheessaan ottanut kantaa maan muotoon?
        Miten valheessa eläminen helpottaa ihmisen oloa ja eloa? Koska Jeesus on vaatinut, että pitäisi elää valheessa, siis hyljätä todistetut tosiasiat ja alkaa saarnaamaan lähimmäisilleen valheita? Oletkohan nyt ymmärtänyt Jeesuksen opetukset täysin väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni mielenkiintoiseksi. Todista väittämäsi tieteellisellä menetelmällä.

        Joulukuu, Sydney. Päivän pituus 14 h. MOT


    • Ei sellainen littumaalässytys tietenkään tällekään palstalle kuuluisi.

      • Mikä sinä olet määräilemään. Sitä paitsi maatietoinen käsitys ei todellakaan ole mitään lässytystä, vaan järjen ääntä! Maa on erittäin todennäköisesti litteä, sanoitte mitä tahansa!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Mikä sinä olet määräilemään. Sitä paitsi maatietoinen käsitys ei todellakaan ole mitään lässytystä, vaan järjen ääntä! Maa on erittäin todennäköisesti litteä, sanoitte mitä tahansa!

        Totta ! Olen myös erittäin vakuuttunut maan litteydestä. Pallo teoria kuullostaa nykysi ihan hullutukselta.


    • Jos haluat väittää että litteä maa on jotain muuta kuin salaliittoteoria, sinun pitää selittää miksi joka paikassa sitten sanotaan, että se on pallo? Eikö NASA ole jossain salaliitossa mukana, koska ne sanoo että maa on pallo?

      Olen tähän mennessä tietääkseni ainoa ihminen maailmassa joka on onnistunut keksimään litteä maa teorian joka ei sisällä eikä tarvi salaliittoa. Minun litteä maa teoria on siksi myös maailman parhain, koska se on yksinkertaisin (occamin partaveitsi).

      • Se, että NASA on monessa asiassa taustavaikuttajana ei ole mikään salaliittoteoria, vaan aika varmaksi todettu juttu. Miksi porukka näkee sen salaliittoteoriana?
        Maa on litteä, enkä itse tule vaihtamaan katsantokantaa tässä asiassa ikinä. Olen nimittäin niin vakuuttunut siitä, että tää maa todellakin on litteä. Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. Pallomainen tellus vai ei mene enää mun järkeen.


      • Maatietoinen kirjoitti:

        Se, että NASA on monessa asiassa taustavaikuttajana ei ole mikään salaliittoteoria, vaan aika varmaksi todettu juttu. Miksi porukka näkee sen salaliittoteoriana?
        Maa on litteä, enkä itse tule vaihtamaan katsantokantaa tässä asiassa ikinä. Olen nimittäin niin vakuuttunut siitä, että tää maa todellakin on litteä. Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. Pallomainen tellus vai ei mene enää mun järkeen.

        <<Se, että NASA on monessa asiassa taustavaikuttajana ei ole mikään salaliittoteoria, vaan aika varmaksi todettu juttu. Miksi porukka näkee sen salaliittoteoriana?>>

        Eihän se ole pelkästään NASA, vaan kaikkien muidenkin, kuten japanilaisten, kiinalaisten, venäläisten ja ESAn pitää olla mukana tässä salaliitossa, koska ne on kaikki ottanut kuvia maapallosta tai ollut avaruudessa.

        <<Olen nimittäin niin vakuuttunut siitä, että tää maa todellakin on litteä. Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. >>

        Epäilen vahvasti. Harvat oikeasti uskovat litteään maahan, vaikka väittävät uskovansa siihen sataprosenttisesti.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Se, että NASA on monessa asiassa taustavaikuttajana ei ole mikään salaliittoteoria, vaan aika varmaksi todettu juttu. Miksi porukka näkee sen salaliittoteoriana?
        Maa on litteä, enkä itse tule vaihtamaan katsantokantaa tässä asiassa ikinä. Olen nimittäin niin vakuuttunut siitä, että tää maa todellakin on litteä. Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. Pallomainen tellus vai ei mene enää mun järkeen.

        "Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. Pallomainen tellus vai ei mene enää mun järkeen."

        Tuo kuulostaa samalta kun joku poppamies tuntee ja aistii joka solulla että myrkkysieni on lääke potilaan sairauksiin. Sitten potilas kuolee myrkkysieneen ja se oli mukamas hänen oma vikansa, kun poppamies oli niin varma hoidosta.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Se, että NASA on monessa asiassa taustavaikuttajana ei ole mikään salaliittoteoria, vaan aika varmaksi todettu juttu. Miksi porukka näkee sen salaliittoteoriana?
        Maa on litteä, enkä itse tule vaihtamaan katsantokantaa tässä asiassa ikinä. Olen nimittäin niin vakuuttunut siitä, että tää maa todellakin on litteä. Tunnen ja aistin sen ihan joka solullani. Pallomainen tellus vai ei mene enää mun järkeen.

        Pitäisikö sun käydä vaikka Australiassa, tai Patagoniassa havainnoimassa tilannetta? Vaikka joulukuussa…


      • Anonyymi

        Kristityt poistavat jatkuvasti uusia ja vanhoja palstoja vauva.fi.ssa, joissa joku uskaltaa kyseenalaistaa kristinuskon. Kun aloitin uuden palstan ja laitoin uuden viestin, vastaus oli heti pitkä teksti: kopio Raamatusta. Kun jatkoin kirjoittamista, viesti taas poistettiin. He ovat loputtomasti poistaneet palstoja, jos joku ei hyväksy kristinuskoa ainoana ja oikeana. Tässä olisi video. Ihastukaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=cQ4114XO-Xo


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen hinku teillä on yrittää todistella, että maa olisi litteä? Normijärkinen olisi hiljaa ja pitäisi sen omana salaisena tietonaan. Tämä palsta jo todistaa teidän älykkyystasonne, onko se tavoitteenne edellämainitulle?

      • Anonyymi

        Sun järkesi ei kyllä paljoa päätä pakoita ! Taitannee älyykkyys osa määrä olla sulla aika hepponen. En laskis sinuna itteä normi järkisten listoille !


    • Vauva.fi. sivustolta tosiaan sensuroidaan kaikki litteämaa aiheiset aloitukset hetkessä pois. Sama on myös avaruus.fi. keskustelufoorumilla.

      Syy on se, että NASA lahjoo kaikki maapallo eliittiin kuuluvat ja käyttävät valtavia summia pallomaa propagandan levittämiseen.

      • Anonyymi

        Iteki olen yrittänyt aiheellisesti pitää esillä litteän maan tietoisuutta avaruus.fi palstalla, mutta aina siivotaan pois ennen ku ehtii aamenta tai öylättiä nielemään. On se kumma, kun totuutta pelätään näin. Vauva.fi on myös outo, koska se sallii keskustelun muistakin, kuin vauvoista, mutta litteä maa vain tuntuu olevan jotenkin punainen vaate sielläkin. aika oudollista!


      • Anonyymi

        Jos sulla olisi mitään hajua maan eliitistä niin sinä paskoisit housuusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iteki olen yrittänyt aiheellisesti pitää esillä litteän maan tietoisuutta avaruus.fi palstalla, mutta aina siivotaan pois ennen ku ehtii aamenta tai öylättiä nielemään. On se kumma, kun totuutta pelätään näin. Vauva.fi on myös outo, koska se sallii keskustelun muistakin, kuin vauvoista, mutta litteä maa vain tuntuu olevan jotenkin punainen vaate sielläkin. aika oudollista!

        Ei kukaan totuutta pelkää, valheitten levittäminen täytyy tietenkin estää, miksi joillakin pitäisi olla oikeus valehdella lähimmäisilleen nsuut ja silmät täyteen? Keskustellahan asioista aina voi, mutta miksi jollakulla olisi oikeus herjata toisia kirjoittajia ja esittää mitä pöyristyttävimpia valheita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iteki olen yrittänyt aiheellisesti pitää esillä litteän maan tietoisuutta avaruus.fi palstalla, mutta aina siivotaan pois ennen ku ehtii aamenta tai öylättiä nielemään. On se kumma, kun totuutta pelätään näin. Vauva.fi on myös outo, koska se sallii keskustelun muistakin, kuin vauvoista, mutta litteä maa vain tuntuu olevan jotenkin punainen vaate sielläkin. aika oudollista!

        Mikä ihme tuo nyt on? Kullakin palstalla puhutaan vain ja ainoastaan palstan aiheesta, miten esim. vauvapalstalle kuuluisi litteän maan valheet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihme tuo nyt on? Kullakin palstalla puhutaan vain ja ainoastaan palstan aiheesta, miten esim. vauvapalstalle kuuluisi litteän maan valheet?

        Käy kattoo vauva.fi ja sano sitte moni niistä liittyy vauvoihin ...


      • Anonyymi

        No nyt on salaliittoa! 10/10!!


    • Anonyymi

      Artikkeli käsittelee litteäuskoisuutta.

      https://www.psychologytoday.com/us/blog/psych-unseen/201702/flat-earthers-belief-skepticism-and-denialism

      “You are never dedicated to something you have complete confidence in. No one is fanatically shouting that the sun is going to rise tomorrow. They know it's going to rise tomorrow. When people are fanatically dedicated to political or religious faiths or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas or goals are in doubt.”

      Niin eli uskooko väki oikeesti että maa on litteä vai haluuko he vain uskoa että se on litteä esim. henkilökohtaisista syistä kuten että sais olla osa jotain itseään suurempaa tai olla mukana jossain revolutionaalisessa liikkeessä etulinjassa jne jne.

      Artikkelissa puhuttiin uskomisen erottamisesta "believing in" ja "believing that" Oxfordin professorin mukaan. Believing that on yksinkertaistetusti sitä että asiasta on todisteita "seeing is believing". Believing in on yksinkertaistetusti sitä ettei todisteita ole jolloin uskomus ei ole kumottavissa. Molemmat ovat normaaleja kognitiivisia todellisuusmalleja mutta sekoittuessaan ne voivat johtaa valheellisiin todellisuusmalleihin.

      Artikkelin mukaan litteään maahan liittyy myös denialismi. Litteään maahan liittyy siis mieltymys että siihen uskotaan mielummin aivan kuin todisteita pallomaisesta maasta ei olis tai niillä ei olis merkitystä. Käytännössä maata pidetään litteänä koska pallomaisen maan todisteet eivät vakuuta. Käytännössä litteän maan kannattajat eivät kiistä tiedettä vaan se kiistää tietelijät. Believing in ja believing that ovat siis jokseenkin sekoittuneet. Maata pidetään litteänä sekä denialistisesta että uskomuksellisesta syystä jolloin sopiva miellyttävämpi todellisuusmalli saadaan luotua.

      • Olen käynyt joskus joutessani ivaamassa avaruushöhliä heidän omalla sivustollaan Suomi24:n tähtitiede- osiolla.
        Olen aina saanut kirjoituksilleni hyvin lämpimän vastaanoton.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olen käynyt joskus joutessani ivaamassa avaruushöhliä heidän omalla sivustollaan Suomi24:n tähtitiede- osiolla.
        Olen aina saanut kirjoituksilleni hyvin lämpimän vastaanoton.

        Havaitsiko kommentoija puolestaan tähtitiede -palstalla heidän ivaavan litteäuskoisia? Jos litteälle maalle olis oma palsta esim. täällä suomi24:ssä pysyiskö keskustelu siellä vai hiipuisko jopa koko kultin suosio kun ei oiskaan enää syytä räkyttää missään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Havaitsiko kommentoija puolestaan tähtitiede -palstalla heidän ivaavan litteäuskoisia? Jos litteälle maalle olis oma palsta esim. täällä suomi24:ssä pysyiskö keskustelu siellä vai hiipuisko jopa koko kultin suosio kun ei oiskaan enää syytä räkyttää missään?

        Niin ..., oikein hyvää pohdintaa.

        Yleensä minua on ivattu homoksi, persuksi ja Venäjän trolliksi sekä naziksi jos olen vihjaillutkin että Maa voisi ollakin litteä.....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Niin ..., oikein hyvää pohdintaa.

        Yleensä minua on ivattu homoksi, persuksi ja Venäjän trolliksi sekä naziksi jos olen vihjaillutkin että Maa voisi ollakin litteä.....

        Kysymys on oliko tarkoituksena havaita että ko. palstalla todella keskustellaan litteästä maasta kuin vastustajana vai oliko tarkoituksena mennä lähtökohtaisesti vain ivaamaan saadakseen mainittua palautetta.


      • Anonyymi

        Maata ei pidetä litteänä denialistisesta syystä. Maata pidetään litteänä kun ollaan tultu vakuuttuneeksi sen muodosta, että se on litteä. Tällöin totta kai haluamme kieltää maan pallomaisuuden, koska litteys poissulkee samontein pallomaisuuden. Ja totta kai mieluusti uskoisin pallomaiseen maahan, jos se vain astuisi mun järkeen, mutta kun ei astu. Tällöin luonnollisesti valitsen litteän maan käsityksen, koska se vain nyt tuntuu kaikin puolin järkevämmältä. Toivon, ettette työnnä esimerkkejä mistään Australian päivien mitoista, kun ette ole kuitenkaan olleet sitä omin silmin havainnoitsemassa. Toisekseen kun ette tiedä valon kaareutumisilmiöstäkään mitään. Itse en ainakaan maallikkona uskalla lähtee minnekään väittämään mitään. Tyydyn vain osaani ja tunnustan, että maa on litteä, koska muut mallit eivät vain astu minun järkeeni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maata ei pidetä litteänä denialistisesta syystä. Maata pidetään litteänä kun ollaan tultu vakuuttuneeksi sen muodosta, että se on litteä. Tällöin totta kai haluamme kieltää maan pallomaisuuden, koska litteys poissulkee samontein pallomaisuuden. Ja totta kai mieluusti uskoisin pallomaiseen maahan, jos se vain astuisi mun järkeen, mutta kun ei astu. Tällöin luonnollisesti valitsen litteän maan käsityksen, koska se vain nyt tuntuu kaikin puolin järkevämmältä. Toivon, ettette työnnä esimerkkejä mistään Australian päivien mitoista, kun ette ole kuitenkaan olleet sitä omin silmin havainnoitsemassa. Toisekseen kun ette tiedä valon kaareutumisilmiöstäkään mitään. Itse en ainakaan maallikkona uskalla lähtee minnekään väittämään mitään. Tyydyn vain osaani ja tunnustan, että maa on litteä, koska muut mallit eivät vain astu minun järkeeni!

        Ihan relevantti kommentti mutta jos ollaan tarkkoja niin viestiä ei oltu kirjoitettu kolmannessa persoonassa. Siinä ei varsinaisesti osoitettu henkilökohtaista mielipidettä toisin kuin kommentissa. Kommentissa ilmeni että viesti oli henkilökohtaisesti otettu koska siihen vastattiin mielipiteellä.

        Usko on jokaisen henkilökohtainen asia mutta litteysuskossa se näyttäytyy netissä usein myös melko fundamentalisena uskona koska kohdatessa jotain mistä ei henkilökohtaisesti kenties pidetä tai ollaan eri mieltä vaikuttaa rektio denialistiselta. Senkö perusteella maa on litteä koska voidaan kieltää kaikki omaan henkilökohtaiseen uskoon kuulumattomat ulottuvuudet?

        Usko tosiaan on henkilökohtainen asia mutta onko kaikki mikä ei sovi omaan maailmankäsitykseen automaattisesti valhetta. Provosoidutaanko siitä jos jotain ei ymmärretä ja tehdäänkö välittömästi jakolinja meihin ja teihin jos jotain ei ymmärretä? Että ihmiset uskovat pallomaahan niin koetaanko se jonain kuin vainona litteää kohtaan?

        Onko littamaahan uskominen kiellettyä? Koetaanko ettei uskonvapautta maan muoto -asiassa tapahdu ja koetaanko että on maan oikean muodon tunnistaminen on erityisen tärkeää? Onko maan oltava automaattisesti litteä jos se ei voi olla pallomainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan relevantti kommentti mutta jos ollaan tarkkoja niin viestiä ei oltu kirjoitettu kolmannessa persoonassa. Siinä ei varsinaisesti osoitettu henkilökohtaista mielipidettä toisin kuin kommentissa. Kommentissa ilmeni että viesti oli henkilökohtaisesti otettu koska siihen vastattiin mielipiteellä.

        Usko on jokaisen henkilökohtainen asia mutta litteysuskossa se näyttäytyy netissä usein myös melko fundamentalisena uskona koska kohdatessa jotain mistä ei henkilökohtaisesti kenties pidetä tai ollaan eri mieltä vaikuttaa rektio denialistiselta. Senkö perusteella maa on litteä koska voidaan kieltää kaikki omaan henkilökohtaiseen uskoon kuulumattomat ulottuvuudet?

        Usko tosiaan on henkilökohtainen asia mutta onko kaikki mikä ei sovi omaan maailmankäsitykseen automaattisesti valhetta. Provosoidutaanko siitä jos jotain ei ymmärretä ja tehdäänkö välittömästi jakolinja meihin ja teihin jos jotain ei ymmärretä? Että ihmiset uskovat pallomaahan niin koetaanko se jonain kuin vainona litteää kohtaan?

        Onko littamaahan uskominen kiellettyä? Koetaanko ettei uskonvapautta maan muoto -asiassa tapahdu ja koetaanko että on maan oikean muodon tunnistaminen on erityisen tärkeää? Onko maan oltava automaattisesti litteä jos se ei voi olla pallomainen?

        Rakastan näitä heliosentrismin uskonnollisia ryhmiä, jotka puhuvat aina pahaa niille, jotka kysyvät tieteellisellä menetelmällä todistettuja tosiasioita, kuten sinä tarvitset. Filosofia tarvitsee vain yksimielisyyden, eikö niin? Kokeilu on niin 40-lukua, nykyään vain kirjoita siitä paperi ja pyydä muita kumoamaan se tieteellisellä menetelmällä ja jos he eivät pysty, olet oikeassa! Universumi aloitetaan esimerkiksi siitä, että vaaleanpunainen yksisarvinen syö liikaa punaista chiliä ja pierasi isosti, kuin valtava kasa. Joten kiistä se tieteellisillä menetelmälä. Ja kun olet siinä, jos haistat todella huolellisesti, voit silti haistaa sen pallojen jälkimaun suussasi juuri nyt. Kaverit, oletteko myös liittyneet kasvovaippa -seurakuntaan?

        -Akhmed


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan näitä heliosentrismin uskonnollisia ryhmiä, jotka puhuvat aina pahaa niille, jotka kysyvät tieteellisellä menetelmällä todistettuja tosiasioita, kuten sinä tarvitset. Filosofia tarvitsee vain yksimielisyyden, eikö niin? Kokeilu on niin 40-lukua, nykyään vain kirjoita siitä paperi ja pyydä muita kumoamaan se tieteellisellä menetelmällä ja jos he eivät pysty, olet oikeassa! Universumi aloitetaan esimerkiksi siitä, että vaaleanpunainen yksisarvinen syö liikaa punaista chiliä ja pierasi isosti, kuin valtava kasa. Joten kiistä se tieteellisillä menetelmälä. Ja kun olet siinä, jos haistat todella huolellisesti, voit silti haistaa sen pallojen jälkimaun suussasi juuri nyt. Kaverit, oletteko myös liittyneet kasvovaippa -seurakuntaan?

        -Akhmed

        Hieman hämmentävä kommentti. Aina voidaan mennä sen taakse että kommentti on hämmentävä tai ettei sitä ymmärretty mutta tässä tapauksessa voidaan myös todeta että esitetyt kysymyksetkin väistettiin lahjakkaasti.

        Mitä pahaa siinä puhuttiin? Mitä "minä" tarvitsen? Annettiinko viestissä henkilökohtainen virallinen kanta maan muodosta sillä että esitettiin kysymyksiä ja jokseenkin havaintoja joita kuitenkin esitettiin ehdollisessa muodossa.

        Mitä sitten tulee heliosentriseen maailmankuvaan on hieman erikoista jos palloisuutta pidetään sellaisena kun litteä maa ajattelee itse että on vain yksi aurinko joka kiertää maata kuvun sisällä. Samaa auringon palvontaa täällä on harjoitettu jo muinaisen Babylonian ajoiltaa lähtien. Litteä maako toi vaihtoehdon tuolle käsitykselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman hämmentävä kommentti. Aina voidaan mennä sen taakse että kommentti on hämmentävä tai ettei sitä ymmärretty mutta tässä tapauksessa voidaan myös todeta että esitetyt kysymyksetkin väistettiin lahjakkaasti.

        Mitä pahaa siinä puhuttiin? Mitä "minä" tarvitsen? Annettiinko viestissä henkilökohtainen virallinen kanta maan muodosta sillä että esitettiin kysymyksiä ja jokseenkin havaintoja joita kuitenkin esitettiin ehdollisessa muodossa.

        Mitä sitten tulee heliosentriseen maailmankuvaan on hieman erikoista jos palloisuutta pidetään sellaisena kun litteä maa ajattelee itse että on vain yksi aurinko joka kiertää maata kuvun sisällä. Samaa auringon palvontaa täällä on harjoitettu jo muinaisen Babylonian ajoiltaa lähtien. Litteä maako toi vaihtoehdon tuolle käsitykselle?

        Eiku minä olla sinä kanta. Minä tykkä aurinko uskonto. Sinä tykkä yksisarvi pallo haju myös. Valkopaperi todista sinä uskonto. Pyha penis menee nasa raketti ylös. Avarusasema pomppulinna. Hieno 8K video. https://www.youtube.com/watch?v=QSNa8U1yGrM
        Vaa vahan tietotekniika alusa. Hyvä usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku minä olla sinä kanta. Minä tykkä aurinko uskonto. Sinä tykkä yksisarvi pallo haju myös. Valkopaperi todista sinä uskonto. Pyha penis menee nasa raketti ylös. Avarusasema pomppulinna. Hieno 8K video. https://www.youtube.com/watch?v=QSNa8U1yGrM
        Vaa vahan tietotekniika alusa. Hyvä usko.

        Keskustelussa ei ole ilmaistu henkilökohtaista kantaa mihinkään ja henkilökohtaista kantaa ei ole myöskään pakko ilmaista annettujen sääntöjen raameissa. Henkilökohtaisen kannan voi käytännössä aina pitää omana tietonaan mutta jos näin ei tapahdu on kysymys onko sille jokin henkilökohtainen syy tai onko sille mahdollisesti jonkin kolmannen osapuolen tahon vaikuttava syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maata ei pidetä litteänä denialistisesta syystä. Maata pidetään litteänä kun ollaan tultu vakuuttuneeksi sen muodosta, että se on litteä. Tällöin totta kai haluamme kieltää maan pallomaisuuden, koska litteys poissulkee samontein pallomaisuuden. Ja totta kai mieluusti uskoisin pallomaiseen maahan, jos se vain astuisi mun järkeen, mutta kun ei astu. Tällöin luonnollisesti valitsen litteän maan käsityksen, koska se vain nyt tuntuu kaikin puolin järkevämmältä. Toivon, ettette työnnä esimerkkejä mistään Australian päivien mitoista, kun ette ole kuitenkaan olleet sitä omin silmin havainnoitsemassa. Toisekseen kun ette tiedä valon kaareutumisilmiöstäkään mitään. Itse en ainakaan maallikkona uskalla lähtee minnekään väittämään mitään. Tyydyn vain osaani ja tunnustan, että maa on litteä, koska muut mallit eivät vain astu minun järkeeni!

        Totta! Maa on todellakin litteä ja sen toteamiseen ei tarvita mitään denialismia. Toisaalta pallodenialismia kylläkin, koska palloteoria ei vain ole millään muotoa relevantti ja järkevä!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Totta! Maa on todellakin litteä ja sen toteamiseen ei tarvita mitään denialismia. Toisaalta pallodenialismia kylläkin, koska palloteoria ei vain ole millään muotoa relevantti ja järkevä!

        Esitit sitten kovin varman MIELIPITEEN, aiotko myös TODISTAA sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esitit sitten kovin varman MIELIPITEEN, aiotko myös TODISTAA sen.

        Olen väsynyt jotenkin tähän ajojahtiin ja systemaattiseen ahdistelemiseen palloluuloisten taholta. Olen päättänyt tauon täältä, koska jatkuva inttely ottaa mielen päälle. Pysyn silti kannassani, että maa on litteä. Kantaani en muuta, koska olen siitä niin täydellisen vakuuttunut. Keskustelukulttuuria täällä en vain toistaiseksi jaksa, joten joudun nyt pitämään taukoa täältä.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Olen väsynyt jotenkin tähän ajojahtiin ja systemaattiseen ahdistelemiseen palloluuloisten taholta. Olen päättänyt tauon täältä, koska jatkuva inttely ottaa mielen päälle. Pysyn silti kannassani, että maa on litteä. Kantaani en muuta, koska olen siitä niin täydellisen vakuuttunut. Keskustelukulttuuria täällä en vain toistaiseksi jaksa, joten joudun nyt pitämään taukoa täältä.

        Lupaathan oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaathan oikeasti?

        Älä ole noin tyly.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Olen väsynyt jotenkin tähän ajojahtiin ja systemaattiseen ahdistelemiseen palloluuloisten taholta. Olen päättänyt tauon täältä, koska jatkuva inttely ottaa mielen päälle. Pysyn silti kannassani, että maa on litteä. Kantaani en muuta, koska olen siitä niin täydellisen vakuuttunut. Keskustelukulttuuria täällä en vain toistaiseksi jaksa, joten joudun nyt pitämään taukoa täältä.

        Hyvä hyvä! Muistakin pysyä poissa, täällä on jo noita littumaavalehtelijoita enemmän kuin laki sallii, jos yksikin häviää palstoilta, se on prosentuaalisesti jo merkittävä parannus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole noin tyly.

        Eikö nuo littu-uskovaiset ole koskaan olleet tylyjä? Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitit sitten kovin varman MIELIPITEEN, aiotko myös TODISTAA sen.

        Todistaa mitä?

        Että mulla on mielipide?

        Ei mielipidettä tarvitse todistaa; se on vain mielipide; en myöskään sanonut että joku olisi narkkari, sanoin että on narkkareita jotka puhuvat tuolla samalla tavalla omasta asiastaan.

        Koitin siis sanoa lähinnä että hän on lainannut ilmaisuasunsa narkkarien epistolasta vain vaihtaen parit sanat.

        Mitä helvettiä; eiks mielipiteet ole enää sallittuja?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Olen väsynyt jotenkin tähän ajojahtiin ja systemaattiseen ahdistelemiseen palloluuloisten taholta. Olen päättänyt tauon täältä, koska jatkuva inttely ottaa mielen päälle. Pysyn silti kannassani, että maa on litteä. Kantaani en muuta, koska olen siitä niin täydellisen vakuuttunut. Keskustelukulttuuria täällä en vain toistaiseksi jaksa, joten joudun nyt pitämään taukoa täältä.

        Älä pidä taukoa, häviä ikuisiksi ajoiksi, ja maailma pelastuu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pidä taukoa, häviä ikuisiksi ajoiksi, ja maailma pelastuu....

        Miksi puhut nuin törkiästi toiselle??! Peiliin kattomisen paikka! Nyt kouluun oppimaan niitä käytöstapoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nuo littu-uskovaiset ole koskaan olleet tylyjä? Sitä saa mitä tilaa.

        Älä lähe tollasseen. Jos joku on ollu joskus tyly, älä nää oo kaikille! Miks kostaa jonku tyly käytös kaikille lättäreille? Hä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lähe tollasseen. Jos joku on ollu joskus tyly, älä nää oo kaikille! Miks kostaa jonku tyly käytös kaikille lättäreille? Hä?

        Koska Raamattu sanoo kohtele muita kuin itseäsi; jos joku kohtelee muita tylysty hän siis odottaa samaa kohtelua?

        Ja ei se että lopetat nimimerkillä kirjoittelun, mutta jatkat kirjoittelua ilman ole "mä nyt poistun".

        Et sitten osannut poistua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maata ei pidetä litteänä denialistisesta syystä. Maata pidetään litteänä kun ollaan tultu vakuuttuneeksi sen muodosta, että se on litteä. Tällöin totta kai haluamme kieltää maan pallomaisuuden, koska litteys poissulkee samontein pallomaisuuden. Ja totta kai mieluusti uskoisin pallomaiseen maahan, jos se vain astuisi mun järkeen, mutta kun ei astu. Tällöin luonnollisesti valitsen litteän maan käsityksen, koska se vain nyt tuntuu kaikin puolin järkevämmältä. Toivon, ettette työnnä esimerkkejä mistään Australian päivien mitoista, kun ette ole kuitenkaan olleet sitä omin silmin havainnoitsemassa. Toisekseen kun ette tiedä valon kaareutumisilmiöstäkään mitään. Itse en ainakaan maallikkona uskalla lähtee minnekään väittämään mitään. Tyydyn vain osaani ja tunnustan, että maa on litteä, koska muut mallit eivät vain astu minun järkeeni!

        Tiedäthän, hyvä lapsi, että todellisuus on olemassa, se ei muutu muuksi vaikkei se "astu minun järkeeni"! Maailma ei todellakaan muutu sinun mielesi mukaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhut nuin törkiästi toiselle??! Peiliin kattomisen paikka! Nyt kouluun oppimaan niitä käytöstapoja!

        Mistä alkaen koulussa on opetettu käytöstapoja?
        Olen oppinut tuon törkeän puhetavan noilta littu-uskovaisilta, hehän sitä harrastavat.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Niin ..., oikein hyvää pohdintaa.

        Yleensä minua on ivattu homoksi, persuksi ja Venäjän trolliksi sekä naziksi jos olen vihjaillutkin että Maa voisi ollakin litteä.....

        Tod näk ootki ehkä trolli. Tämä epäilys mulle on tullu. Oon ite oikia flättäri ni huomaan sun jutuissa paljo epä johon mukaisuuksia ! Joko viljelet niitä tahalteen tahi sulla on luki häiriö... en oo lääkär ni en ossaa sanoa ookko trolli vai iha oikiasti sitä mitä oot ?


    • Anonyymi

      Lue MV! Meidan Venaja lehti kertoo totuus! Ano Tiltunen kirjoitaa myos MV-lehti.

      • Älä sekoita meitä maatietoisisia noihin MV-lehteihin. Ja tietääkseni MV-lehden takana on ihan joku muu, kuin Tiltusen Ano. En edes tiedä sellaista Anoa. Turtiaisen Anon tiedän ja sitäkään en mielläni seuraa. Eksyttäjiä ovat. MV-lehden takana on Janus Putkonen ja kuten tiedämme, tällaisiin ihmisiin ei pidä luottaa. He vetävät meitä tarkoituksella harhaan ja palvelevat vain Kremliä.


    • Anonyymi

      Kyse on sitä että te littatollot ette saisi aivopestyä enempää herkässä tilassa olevia ihmisiä, näkeehän sen sinustakin että mielen terveys romahti mitättömästä olemattomaan kun kuulit litteästä maasta

      • Kirjoitat tosi epäasiallisesti! Tuo on syy, miksi itse en hirveänä viihdy täällä! Te ette siedä yhtään toisinajattelijoita. Oletteko huomanneet, kuinka tylyjä te voitte olla! Miksi ihmeessä pitää lynkata maatietoinen ajattelu noin tylyllä tavalla?
        Jos ette kestä totuutta, tai kykene käsittelemään sitä, niin suosittelen olemaan hiljaa. Se, että hikeennytte noin, vahvistaa vain sitä, että meidän näkemyksemme täytyy olla oikeassa. Ei mulla tähän hätään nyt muuta. Kivaa kevättä kuitenkin ja yritetään kohdella ihmisiä ystävällisesti!!!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Kirjoitat tosi epäasiallisesti! Tuo on syy, miksi itse en hirveänä viihdy täällä! Te ette siedä yhtään toisinajattelijoita. Oletteko huomanneet, kuinka tylyjä te voitte olla! Miksi ihmeessä pitää lynkata maatietoinen ajattelu noin tylyllä tavalla?
        Jos ette kestä totuutta, tai kykene käsittelemään sitä, niin suosittelen olemaan hiljaa. Se, että hikeennytte noin, vahvistaa vain sitä, että meidän näkemyksemme täytyy olla oikeassa. Ei mulla tähän hätään nyt muuta. Kivaa kevättä kuitenkin ja yritetään kohdella ihmisiä ystävällisesti!!!

        Koska te littu-uskovaiset olette enemän kuin epäasiallisia, turha totuudenpuhujia on syyllistää. Teidän valheenne jota te kutsutte häpeämättä "maatietoisuudeksi", ei ansaitse muuta kuin lynkkayksen.
        Ei täällä kukaan ole hikeentynyt, sinua lukuunottamatta, mutta jotain rajaa sentään tuohon trollaukseen ja valehteluun. Se, että joku yrittää takoa järkeä teidän päähänne, voitte kutsua ainoastaan ystävänpalvelukseksi.
        Maapallon muodosta ei voi olla toisinajattelijoita, se on vuosisatojen aikana tuhansien tiedemiesten toimesta varmistettu, siinä ei ole enää tilaa toisinajattelijoille.
        Elä itsekin, niinkuin opetat, ja kohtele toisia, kuten itseäsi tahtoisit kohdeltavan.


      • Taas meni maapallopäällä tunteisiin. Toisaalta se on ymmärrettävää, kun oma maapallo teorian varaan rakennettu ajattelutapa sortuu, joutuu myöntämään erehdyksensä ja huomaamaan että maa on litteä ja flättärit olivat viisaampia.

        Mutta me ymmärrämme! Olemmehan lähes jokainen flättäri ennen valaistumista eläneet pallomaa myytin uhreina.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Taas meni maapallopäällä tunteisiin. Toisaalta se on ymmärrettävää, kun oma maapallo teorian varaan rakennettu ajattelutapa sortuu, joutuu myöntämään erehdyksensä ja huomaamaan että maa on litteä ja flättärit olivat viisaampia.

        Mutta me ymmärrämme! Olemmehan lähes jokainen flättäri ennen valaistumista eläneet pallomaa myytin uhreina.

        Anteeksi, en huomannut, että vastasin Sinulle, arvoisa Merinisäkäs, Sinulle järjen puhuminen on samaa kuin yrittäisi saada kiviseinää ymmärtämään.
        Olet oikeassa, toisella meistä meni pahasti tunteisiin, ja se en ollut minä, taas tuli noita perustelemattomia väitteitä, ja muuta valheellista nillitystä. Alan heti littu-uskovaiseksi jos esitätte edes yhden todisteen, aattele nyt ite, vain yksi pieni järkeenkäyvä ja toistettavissa oleva todiste? Ei ole paljon vaadittu? Sen jälkeenhän teitä olisi maailmassa miljoonia, eikö kannattaisi yrittää?


    • Pallopäät pelkäävät totuutta ja haluavat uhkailla meitä viattomia lättäreitä pallomaa uskonnollaan.

      • Pallomaa on vain yksi tapa muiden joukossa, joilla kansa saadaan pidettyä tyhmänä. Oikeastaan ensimmäisenähän ihmisiin pitää upottaa tämä palloharha, jotta voi syöttää muutakin pajunköyttä. Olen täysin varma siitä, että valtaa pitävä eliitti tietää maan olevan litteän. Eivät he muuten niin suvereenisti hallitsisi isoja joukkoja ihmisiä. Sama tosin ei toimi tavallisella rahvaalla, jos ei ole valtaa. Eli jos olet maatietoinen, et automaattisesti pääse manipuloimaan muita. Et, koska ne ovat jo suurempien johtajien johdateltavina. Ne täytyy ensin uskoa itsensä taakse. Sitten niitä pystyy manipuloimaan mennen ja tullen. Itse tosin en haluaisi manipuloida ja harhautella ihmisiä, vaikka mulla olisikin paljon valtaa. Sitäkin enemmän levittäisin maatietoutta kaikille ihmisille! Totuudessa kannattaa nimittäin pysyä kaikessa viestinnässä!


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Pallomaa on vain yksi tapa muiden joukossa, joilla kansa saadaan pidettyä tyhmänä. Oikeastaan ensimmäisenähän ihmisiin pitää upottaa tämä palloharha, jotta voi syöttää muutakin pajunköyttä. Olen täysin varma siitä, että valtaa pitävä eliitti tietää maan olevan litteän. Eivät he muuten niin suvereenisti hallitsisi isoja joukkoja ihmisiä. Sama tosin ei toimi tavallisella rahvaalla, jos ei ole valtaa. Eli jos olet maatietoinen, et automaattisesti pääse manipuloimaan muita. Et, koska ne ovat jo suurempien johtajien johdateltavina. Ne täytyy ensin uskoa itsensä taakse. Sitten niitä pystyy manipuloimaan mennen ja tullen. Itse tosin en haluaisi manipuloida ja harhautella ihmisiä, vaikka mulla olisikin paljon valtaa. Sitäkin enemmän levittäisin maatietoutta kaikille ihmisille! Totuudessa kannattaa nimittäin pysyä kaikessa viestinnässä!

        Mikähän järki tuossa sinun jutussasi oli? Millä tavalla valheen kertominen muka auttaisi manipuloimaan ihmisiä?
        Tosin ei ole mitään yhtenäistä, valtaa pitävää eliittiä, joka maassa on omat vallanpitäjänsä, jotka ärhentelevät naapurien "eliitille".
        Tosin jokainen täysijärkinen ihminen koko maapallolla ymmärtää heliosentrisen maailmankuvan, jos se olisi valhetta, miten se muka auttaisi "eliittiä" hallitsemaan ihmisiä? Täysin järjetöntä!

        ps, litteään maahan ei usko kuin muutama hassu onneton, luulen että suurin osa tuota littumaan ilosanomasta meuhkaava on pelkkä typerä trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän järki tuossa sinun jutussasi oli? Millä tavalla valheen kertominen muka auttaisi manipuloimaan ihmisiä?
        Tosin ei ole mitään yhtenäistä, valtaa pitävää eliittiä, joka maassa on omat vallanpitäjänsä, jotka ärhentelevät naapurien "eliitille".
        Tosin jokainen täysijärkinen ihminen koko maapallolla ymmärtää heliosentrisen maailmankuvan, jos se olisi valhetta, miten se muka auttaisi "eliittiä" hallitsemaan ihmisiä? Täysin järjetöntä!

        ps, litteään maahan ei usko kuin muutama hassu onneton, luulen että suurin osa tuota littumaan ilosanomasta meuhkaava on pelkkä typerä trolli

        Mietipä uudelleen! Miksi ihmisten kaaliin upotetaan valheita? Puuttinki tietää sen, että mitä tyhmempänä alaiswt pietään, sitä paremmin ne saahaan tanssimaan pillin tahtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietipä uudelleen! Miksi ihmisten kaaliin upotetaan valheita? Puuttinki tietää sen, että mitä tyhmempänä alaiswt pietään, sitä paremmin ne saahaan tanssimaan pillin tahtiin.

        Mikä järki tuossa sinun jutussasi on? KUVITELLAAN, että heliosentrinen maailmankuva olisi valhetta? Miten sen kertominen auttaisi sitä väittämääsi "eliittiä" paremmin hallitsemaan meitä tavallisia ihmisiä? Koko jutussa ei ole järjen hiventäkään!
        Sitä paitsi tuo aurinkokeskeinen maailmankuva on tunnettu jo vuosisatoja, sitä ovat tutkineet tuhannet tiedemiehet, valtaapitäviä on tänä aikana tullut ja mennyt, niin että mitään yhtenäistä "eliittiä" ei ole ollut olemassakaan.
        Oletko muuten huomannut, että nykyisin voi kuka tahansa amatööri hankkia välineet joilla todistaa heliosentrisen maailmankuvan todeksi, siihen ei mitään "eliittiä" tarvita.

        Putinia ei kannata tähän sekoittaa, se on vain yksi diktaattori tuossa pitkässä diktaattorien listassa, ja niitten ei ole tarvinnut eristää ja erehdyttää kuin omaa kansaansa.


    • Anonyymi

      Mitäs siinä jos väärässä paikassa oleva juttu poistetaan?

      Kyllä säkin haluaisit että poistoon menee jos joku tulee tänne kirjoittelemaan kukkasten hoidosta tai mitenkä lehmän saa poikimaan.

      Palstat on aina tietylle aihepiirille, ja jos kirjoittaa väärään paikkaan se tuleekin poistaa.

      Viki varmaan tuosta lehmästä kyllä innostuisi, mutta ei annetan sen häiritä.

      • Anonyymi

        Vikiltä varmaan voisi myös saada vinkkejä tuosta mitenkä lehmä poikii, kun kuulemma on kokemusta ainakin kahdesta?


      • Sensuuri on viime aikoina ollut kovaa, mitä tulee maatietoisuuteen. Välillä me saatamme joutua banniin ihan vain sen takia, että pidämme totuutta esillä. En tiedä, kuka sitä niin pelkää, että maatietoisuutta pidetään esillä, sillä onhan se nyt ihan perustavanlaatuista, että kaikki saavat tietää, mikä maan todellinen muoto on. En usko, että se on keltään pois, että tietää maan olevan todellisuudessa olevan litteä. Jostain syystä erityisesti korkein eliitti haluaa pitää tämän tiedon vain itsellään pitääkseen alaisensa riittävän tyhminä ja näin heitä on helpompaa hallita. Useat maatietoiset ajattelevat asian olevan näin.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Sensuuri on viime aikoina ollut kovaa, mitä tulee maatietoisuuteen. Välillä me saatamme joutua banniin ihan vain sen takia, että pidämme totuutta esillä. En tiedä, kuka sitä niin pelkää, että maatietoisuutta pidetään esillä, sillä onhan se nyt ihan perustavanlaatuista, että kaikki saavat tietää, mikä maan todellinen muoto on. En usko, että se on keltään pois, että tietää maan olevan todellisuudessa olevan litteä. Jostain syystä erityisesti korkein eliitti haluaa pitää tämän tiedon vain itsellään pitääkseen alaisensa riittävän tyhminä ja näin heitä on helpompaa hallita. Useat maatietoiset ajattelevat asian olevan näin.

        Ei todellakaan ole keltään pois, että tietää maan olevan litteä!
        Mitäs jos suostuisitte noihin satoihin pyyntöihin ja TODISTAISITTE SEN!
        Ei tuo nillitys ja muu valheellinen piipitys todista yhtään mitään, ei valhe muutu totuudeksi, toistaa sitä miten monta kertaa hyvänsä.
        Voisitte, arvoisat valehtelijat, lakata kutsumasta itseänne "maatietoisiksi", ettehän te tiedä yhtään mitään, varsinkaan maasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole keltään pois, että tietää maan olevan litteä!
        Mitäs jos suostuisitte noihin satoihin pyyntöihin ja TODISTAISITTE SEN!
        Ei tuo nillitys ja muu valheellinen piipitys todista yhtään mitään, ei valhe muutu totuudeksi, toistaa sitä miten monta kertaa hyvänsä.
        Voisitte, arvoisat valehtelijat, lakata kutsumasta itseänne "maatietoisiksi", ettehän te tiedä yhtään mitään, varsinkaan maasta!

        Taisi osua pahaan paikkaan, ku tuollain alat puolustamaan omaa palloharhaista näkemystä! Onko vaikeaa hoksata, että sua on juksattu. Se, mitä sinun päähän on upotettu, kaipaa kriittistä tarkastelua. Tai ehkä kuulut siihen pieneen elittiin, jotka säikähtävät, kun ”rahvaatkin” ovat heränneet totuuteen…


    • Pallopäät yrittävä piilottaa totuuden jotta pystyisivät säilyttämään uskonsa horjuvaan maapalloteoriaan.

      • Anonyymi

        Edelleenkin: todistakaa se litteä maanne, niin että se voidaan tieteellisesti todistaa, väitteet, inttämiset ja muu nillitys ei kelpaa todisteeksi, siis TODISTEITA ESIIN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin: todistakaa se litteä maanne, niin että se voidaan tieteellisesti todistaa, väitteet, inttämiset ja muu nillitys ei kelpaa todisteeksi, siis TODISTEITA ESIIN?

        Olet suruton, eli epäuskossa vaeltava syntinen. Sinun kannattaa ottaa vastaan Herra Jeesus Kristus, niin kaikki asia valkenee sulle hänen kauttaan. Kun elät Jeesuksessa, näet maailman tilanteen todellisen tilan. Jos et näe, olet turvautunut väärään kristukseen.


    • Olin sensuurin vuoksi suljetulla pitkään. Kaikenlaisessa mediapimennossa siis.
      Miksi olin teljettynä?
      No kun ilmeisesti olen jakanut liikaa sellaista tietoutta, mitä ei saisi ja mikä ei ole eliitille mieleen. Olen halunnut pitää aktiivisesti maatietoutta yllä kertomalla, että maa ei ole pallon muotoinen. Jos joku osaa tyhjentävästi todistaa, että maa olisi pallo, ei minuakaan tarvitsisi suljetulle lähettää ja vaientaa näin minun suuta. On ikävää, kun tälleen sensuroidaan totuutta. Nyt olen kuitenkin vapaa ja aion alkaa taas julistaa tätä maatietoista sanomaa. Netin lisäksi otan myös reaalielämän paremmin haltuun ja lähden siis levittämään maatietoista ajattelua ihan tuonne turuille ja toreille.

      • Anonyymi

        Millä perusteella sinut vietiin suljetulle, mikä oli virallinen selitys ja kuka ilmiantoi sinut mielipidepoliisille eli mielenterveysviranomaisille?


      • Anonyymi

        Miksi sut laskettiin sieltä pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sut laskettiin sieltä pois?

        Miksi sinä olet vapaalla jalalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella sinut vietiin suljetulle, mikä oli virallinen selitys ja kuka ilmiantoi sinut mielipidepoliisille eli mielenterveysviranomaisille?

        Todennäköisesti puhui liikaa totuutta. Maapallo kusetus on pahin kusetus jonka ansiosta kaikki muuki kusetus on heleppua. Jotta tajuaa maan olevan litteän, ossaa eppäillä muutaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti puhui liikaa totuutta. Maapallo kusetus on pahin kusetus jonka ansiosta kaikki muuki kusetus on heleppua. Jotta tajuaa maan olevan litteän, ossaa eppäillä muutaki.

        Todellakin. Maapallopalturi on niin paksua kusetetta, jonka liian moni uskoo todeksi, ku se on verhoiltu niin uskottavaan asuun. Kusetetta se on sittenkin ja sellaseen kusetukseen ei kannate uskoa! Maa on vakaasti litta!


    • Anonyymi

      Enpä ole ikinä nähnyt, että maatietoiset aloitukset olisi missään ja milloinkaan sensuroitu.
      Tosin nuo typerykset litta-uskovaiset törkeästi käyttävät "maatietoiset" nimitystä omista harhakuvitelmistaan, miten kukaan voi olla "maatietoinen" jos ei ymmärrä maasta ja maailmasta yhtään mitään?
      Nimen omaan tuota maalaisjärkeä täällä kysytään, ja siihen ei tietystikään kuulu mikään älytön ja typerä litta-usko.

    • Anonyymi

      Mielisairas joutuu suljetulle koska ei osaa käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla.

      • Anonyymi

        Mielisairas joutuu suljetutulle osastolle vain ja ainoastaan jos on sairas, ei sinne muuta pääsyä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairas joutuu suljetutulle osastolle vain ja ainoastaan jos on sairas, ei sinne muuta pääsyä ole.

        Kyllä se niin on, että moni mielisairas ei pääse yhtään minnekään, vaikka olisi halua. Ja sitten näihin sairaaloihin kuskataan sellaisia, jotka eivät sinne todellakaan kuuluisi.
        Jos jonku mieli on silleen höpsösti vinossa ja hän puhuu harmittomia, ei tällainen kaveri pääse sairaalaan, vaikka tarve olisi kova.
        Mutta auta armias, jos sinulla on jotain totuutta, joka voi horjuttaa ns. valtatotuutta, niin sinut nähdään vaaralliseksi ja joudut äkkiarvaamatta suljetulle.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että moni mielisairas ei pääse yhtään minnekään, vaikka olisi halua. Ja sitten näihin sairaaloihin kuskataan sellaisia, jotka eivät sinne todellakaan kuuluisi.
        Jos jonku mieli on silleen höpsösti vinossa ja hän puhuu harmittomia, ei tällainen kaveri pääse sairaalaan, vaikka tarve olisi kova.
        Mutta auta armias, jos sinulla on jotain totuutta, joka voi horjuttaa ns. valtatotuutta, niin sinut nähdään vaaralliseksi ja joudut äkkiarvaamatta suljetulle.

        Kunhan kuvittelet, ei totuuden puhujia joudu suljetulle, kyllä siihen vaaditaan selkeitä sairauden oireita, ja todella vakavia jos viedään suljetulle.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Kyllä se niin on, että moni mielisairas ei pääse yhtään minnekään, vaikka olisi halua. Ja sitten näihin sairaaloihin kuskataan sellaisia, jotka eivät sinne todellakaan kuuluisi.
        Jos jonku mieli on silleen höpsösti vinossa ja hän puhuu harmittomia, ei tällainen kaveri pääse sairaalaan, vaikka tarve olisi kova.
        Mutta auta armias, jos sinulla on jotain totuutta, joka voi horjuttaa ns. valtatotuutta, niin sinut nähdään vaaralliseksi ja joudut äkkiarvaamatta suljetulle.

        Valitettavasti olet osittain oikeassa, Suomessa ei mielisairaille ole tarpeeksi paikkoja.

        Mutta ei siihen vaikuta se mistä puhuu sillä tavalla kuin väität.

        Väitteesi että puhumalla Litteästä Maasta, vainoista tai rokotteista johtaisi suljetulle on väärä, muussa tapauksessa palstalla ei sellaisista kirjoitettaisi nyt nähtävää määrää, suljetulta kun ei, kuten tiedät itse, pääse kirjoittelemaan nettiin.


    • Anonyymi

      Tällaisia uskomusoppeja ei oikein voi ottaa vastaan vakavaan keskusteluun tavoittelevissa keskusteluryhmissä. Sinäkin vaikutat henkilöltä joka voi päivässä kirjoittaa useamman tuollaisen viestin, joten parempi että ne ohjataan tänne salaliittopalstalle suoraan muiden samanlaisten joukkoon.

    • Anonyymi

      Tätä sensuuria tapahtuu aivan mielettömättömästi. Parhaat todisteet litteästä maasta hävitetään saman tien. Se yks jenkkiläinen tiedemies, minkä niminen se olikaan, on useita kertoja yrittänyt aukottomasti todistaa maan litteyttä, mutta aina ne poistetaan. Nykyään hän on poistettu Twitteristä ja monilta muilta areenoilta, koska on liian viisas ja selittää tosi hienosti maatietoista tietoutta ihmisille. Hän on meidän tavoin litteän maan kannattaja. Tietää myös maan olemuksesta paljon enemmän, kuin yksikään muu meistä!

      • Anonyymi

        NASA:n tiedemiehet tietävät että maa on litteä.


    • Anonyymi

      Ei sensuroinnissa muusta ole kyse kuin että pallopäät haluavat pysyä uskossaan ja torjua kaiken maapalloteoriaan kohdistuvan arvostelun.

    • Anonyymi

      Eihän maatietoisis kommentteja mistään ole sensuroitu, ainoastaan litteän maan häpeämätön ja typerä valehtelu on poistettu valheena, ja se on ihan oikein.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe