Lidlin kelvoton kanta-asiakasohjelma

Anonyymi

Kenellä on aikaa plärätä kaupassa kymmenen minuuttia kännykkää, että saisi aktivoitua kupongin jolla saa 12 senttiä alennusta jostain timjamista mikä ei ole ostoslistalla? Ensiksi on raaputettava arpoja joista ei tietenkään voita mitään muuta kuin toisen järjettömän asian "alennuksella".
Jos kupongeissa on jotain mikä on ostoslistalla, niin kuponki ehtii vanheta. Samoin vanhenee isoilla ostoksilla ansaittu 1,5 euron alennuskuponki, koska kupongin käyttö on tehty lähes mahdottomaksi aktivoida kiireessä kassalla. Ei riitä että piippaat Lidl plussan, vaan kuponki on jossain valikoiden takana ja lähetettävä erikseen. Jos on.
Joulun alla oli arvonta jossa oli palkintona lapin loma. 35€:n ostoksista sai kupongin joita piti olla kaksi, että sai osallistua arvontaan. Nekin tietenkin piti aktivoida erikseen ja lähettää sitten arvontaan. Toista kuponkia en koskaan saanut, vaikka ostokseni ylittivät reilusti tuon 35€:n rajan. Asiakaspalvelu ei koskaan vastannut.

Omasta puolestani Lidl saa pitää tunkkinsa! En enää kertaakaan erehdy avaamaan hermot riekaleiksi repivää Lidl-sovellusta ja tuskin enää edes sen ovea. Alan käydä Osuuskaupassa jonka kanta-asiakkuudesta saakin jotain konkreettista ja vielä nelisen kymppiä osinkoa jäsenmaksulle.

80

3551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihinkä sulla työttömällä on niin kiire? Kaljaa sä kumminkin vaan ostat kun se on sentin halvempaa.

      • Anonyymi

        Ja liha tulee Puolasta ja Baltiasta.
        Kylmäketju ?
        Mä käyn Prismassa, samalla kun käyn tapaamassa nuoria Hyllykalliolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja liha tulee Puolasta ja Baltiasta.
        Kylmäketju ?
        Mä käyn Prismassa, samalla kun käyn tapaamassa nuoria Hyllykalliolla.

        Samat sanat eli aloituksessa on kerrottu juuri ne samat seikat, joiden vuoksi myös minä poistin tuon Lidlin sovelluksen.


      • Anonyymi

        Mikä tää juttu on, että tietämättä ihmisestä mitään oletetaan hänen olevan työtön? Tänään joku akka huusi mulle "töihin siitä* kaupungilla. Olen kyllä töissä. Nainen oli päihdeaddiktin näköinen. Vtuttaa tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tää juttu on, että tietämättä ihmisestä mitään oletetaan hänen olevan työtön? Tänään joku akka huusi mulle "töihin siitä* kaupungilla. Olen kyllä töissä. Nainen oli päihdeaddiktin näköinen. Vtuttaa tuollainen.

        Vai päihdeaddiktin näköinen?,,,, Miltä luulet itse näyttäväsi, jos sinut uskotaan työttömäksi ulkonäkösi perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai päihdeaddiktin näköinen?,,,, Miltä luulet itse näyttäväsi, jos sinut uskotaan työttömäksi ulkonäkösi perusteella?

        Normaalilta suht hyvännäköiseltä naiselta 😏 Ja akateeminen koulutus on mulla ja se näkyy pukeutumisessa... kateus varmaan sai sen huutamaan..


    • Anonyymi

      Onneksi kampanja on niin lapsellinen ja typerä ettei kukaan täysijärkinen sekaannu siihen sen enempää kuin netissä vastaan putkahtaviin pelien ilmaiskierroksiin.
      Kassoja on aina liian vähän ja kun ihmiset 50 sentin kupongin toivossa räpeltävät kännykkäänsä kaivaen sieltä sovelluksen valikon takaa löytyvän Lidl plus kortin piippautettua, niin kertyy entisestään lisää jonoa. Harvinaisen typerä kanta-asiakasohjelma.

    • Anonyymi

      Ja sitten kun ei oo hetkeen käyttäny sovellusta, niin sovellus ei aukeekkaan, vaan vaatii jotain aktivointikoodia, joka lähetetään sähköpostiin. Rupiappa ny kaupan kassalla menemään ensin sähköpostiin, sitten klik, leikkaa ja liitä, oho, eiku, jokony, eisäättana. HÄ?

    • Anonyymi

      Sitte meet kuitenkin R-Kioskille ja lyöt peukalohangallisen Veikkauksen pelitositteita myyjälle ja pyydät tarkistamaan ne, kun itte et laiskuuttas jaksa. Ja sen takia taakses kertyvä jono ei haittaa pätkääkään?

      • Anonyymi

        Osuuskauppa ja K-market saavat tämän idioottimaisuuden takia uusia asiakkaita.


    • Anonyymi

      Lidlin "bonusjärjestelmä" on naurettava.

      Poistin kännykästäni enkä enää ikinä tule sitä käyttämään.

    • Anonyymi

      Samat kananfileet ja juustosiivut viikottain tarjoukessa. Ei jaksa kiinnostaa. Salaattipuoli aivan onneton. Maitotuotteet omituisia.

    • Anonyymi

      Harvoin siinä sovelluksessa hääppöisiä tarjouksia on. Lidlissähän on ihan hyviä tarjouksia ja halvat hinnat ilman sitä sovellustakin. Salaattipuoli on mun mielestä oikein hyvä ja edullinen. Kalaa löytyy ja kaikkea, halvalla. Tänäänkin hain pari pussillista tavaraa, meni 30 euroa. Samat olis maksanu osuuskaupassa pitkälti yli 40 euroa. Hähä..

      • Anonyymi

        Hevi on kelvollinen, mutta ei sen halvempi kuin muuallakaan. Kala on kallista ja valikoima pieni. Kanaa on kohtuullisesti, sama hinta kuin muillakin. Punaista lihaa en syö, joten en tiedä siitä.
        Leipä tavallista tai jos tykkää pakasteista paistetusta niin ok, makuasia. Jogurtit samoja sokeripommeja kaikkialla. Maidot menettelee, paitsi se saksalainen "ikimaito", sitä lapset ei huoli.
        Perusostokset saa Halpahallista samaan hintaan, jos ei halvemmalla ja keskimäärin parempaa laatua.
        Tuo lidl-kortti on todella surkea ja ärsyttävä. Kun sen on ladannut, niin pitäisi omantunnon rauhoittamiseksi käyttää, vaan ei maksa vaivaa. Yhden 50 sentin bonuskupongin olen onnistunut käytämään ja toinen euron kuponki vanheni. Euron takia en kuitenkaan lähde kauppaan päiviä ennen kuin olen suunnitellut! Raivostuttavaa!


    • Anonyymi

      Ei vastaa Lidlin asiakaspalvelu mihinkään, ei. Pitäköön tunkkinsa, mokomakin natsi-siwa.

    • Anonyymi

      Sama mieltä, en minäkin viitsi räplätä kassajonossa puhelinta, muut kurkkivat olan yli onhan se niin mielenkiintoista minkä niminen äijä siinä. Se mm. siitä tietoturvallisuudesta.

      Lidlin alennuspuuhaa on p:stä, aivan liian mutkikasta sille asiakasryhmälle, joka siellä halua käydää.

      Minä ppistan sen Lidl puhelimesta ja mielellään maksan hiukan enempi, ellei menen Prismaan, jossa saa korttia vilauttamalla sentään selvät luvut tilille.

    • Anonyymi

      Joo, ei maksa vaivaa alkaa sekoilemaan jonkun helvetin kupongin takia kassalla. Romanialainen metvursti halvalla, hyi stana.

    • Anonyymi

      Se perhanan 50 sentin bonus jää vielä saamatta, kun se pitää osata tallentaa ja aktivoida moneen kertaan.
      Kassalla kun pitäisi vilauttaa lidl-plus kortti, niin ensin pitää raaputtaa arpoja kun on muutenkin kiire! Ostoksia hihnalle lapatessa ei voi räplätä kännykkää ja kassa huitelee ne samantien eteenpäin, niin siinä ditten koko jono odottaa kun sinä raaputat arpoja! 😡

    • Anonyymi

      Lidl ampuu itseään jalkaan tällä surkealla sovelluksella. Harvemmin enää käyn natsinarketissa juuri tämän dähellyssovelluksen vuoksi.

      • Anonyymi

        Osuuskauppa saa uusia ssiakkaita. Olisi syytä alkaa harkitsemaan laajentamista Prismaksi.


      • Anonyymi

        Nyt se lidit bonus on pilattu saa tuoreutta vaan 5
        Euroa saa itse valita ...yhtä huono kun huonoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt se lidit bonus on pilattu saa tuoreutta vaan 5
        Euroa saa itse valita ...yhtä huono kun huonoin..

        Suurin mitä minä olen saanut oli 1,5€ kun oli runsaasti jouluostoksia, mutta sekin kuponki vanheni kun en ekalla yrittämällä osannut naputella kaikkia kohtia oikein.
        Sen jälkeen minäkin aloin käydä Osuuskaupassa, kun suoraan sanoen kyrsi, kun vanha äijä tunsi itsensä niin typeräksi ja huijatuksi.


    • Anonyymi

      S markettiin tai K kauppaan vaan suosista. Lidlin lihat aika arvoituksellisia... en pistäisi suuhuni ikinä.

    • Anonyymi

      No ei suinkaan sitä sovellusta ole PAKKO ottaa käyttöön ? Ihan normaalisti vaan käyt ruokakaupassa ? Ei mitään ongelmaa.

      • Anonyymi

        Lidlissä ei voi käydä normaalisti ruokakaupassa.


    • Anonyymi

      Tokmannissakin vittumainen toi klubiasiakkuus----kassalla pitäis aina antaa puhelinnumeroa ääneen..................................en ikinä liity klubiasiakkaaksi ko puljussa TÄYTTÄ PASKAA

      • Anonyymi

        Pelkäätkö puhua ääneen? Onko sulla sakian kuuloonen ääni?


    • Anonyymi

      Tokmannilla asiakkaat kyylää hyllyjen välistä salaa mitä muut ostaa. Vähän arveluttaa mennä siihen kioskiin.

      • Anonyymi

        Ne on niitä maskittomia.


    • Anonyymi

      Lidl pettää tarkoituksella asiakkaitaan, laittaa jotkut halvat jäätelöpuikot tarjoukseen, ota kolme, maksa kaksi.
      Kuvassa on paljon jäätelöitä, mutta niin pienellä ettei siitä näe muuta kuin Gelatelli. Altaassa on sitten paljon Gelatellia, mutta kun otin kolme kun halvalla sai, niin juuri ei kuulunut tarjoukseen.
      Pitää taas käydä kymmenen kertaa Halpahallissa ja Osuuskaupassa, kun periaatteesta vituttaa tuollainen.

      • Anonyymi

        Samoin kävi tumman suklaan kanssa. Kauppa antaa ymmärtää että kaikki saman sarjan suklaat ovat tarjouksessa, kolme kolmella eurolla, vaan siinä keskellä on yksi joka ei tarjoukseen kuulu ja kassalla maksat kaikista kolmesta normaalin hinnan. 🤬


    • Anonyymi

      Olin menossa tänään Lidliin. Katsoin kännystä että on tarvitsemani tuote -25%
      Aktivoin sen, niin saman tien tuli näytölle tieto että pitää rastittaa kohta, missä hyväksyy uudet ehdot.

      Vilkaisin, että nuo kun olen lukenut niin aikaa kuluu ja en oikeastaan ymmärtänyt mihinkä olisin sitoutunut.
      Poistin sovelluksen ja menin käytävän toisella puolella olevaan kauppaan. Näkemiin Lidl!,

    • Anonyymi

      Sovelluksessa on se vika, että se heittää siitä muutaman päivän käyttämättömyyden jälkeen pihalle. Sitten kun joskus satunnaisesti käyt lidlissä, ja kirjaudut sisään, niin eipä onnistukaan. Vaan sovellus lähettää sähköpostiin aktivointilinkin, joka pitää käydä ensin sähköpostissa aktivoimassa.

      Joo, en jaksa joka kerta samaa vidduilua, goodbye vaan sovellus.

    • Anonyymi

      Pitkän päälle säästää kun ei enää tarvitse ajella eri kaupoissa tarjousten perässä, vaan ostan kaiken Halpahallista. Kahdessa kaupassa käydessä tulee ostettua enemmän. Ei sekään mitään, mutta saa tuoreempaa ruokaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Alennukseen oikeuttava bonuskuponki on lopetettu. Sen sijaan saat ilmaiseksi vaikkapa tomaattimurskaa, ruisjauhoja tai vehnäpaahtoleivän, kun tehtyjen ostosten summa on yli 200 euroa. Tämä etu vanhanee muutamissa päivissä, joten ei maksa vaivaa kerätä leimoja, etenkään kun en noita tuotteita todellakaan syö enkä tarvitse.

      • Anonyymi

        Joo huono tämä uusi bonus enää ei niin käytyä tule lidit jos menettää bonus on ihan roskaa monesti .entinen systeemi parempi


    • Anonyymi

      Koska te ymmärrätte s-market on paras kauppa josta saa jaikkea ja myös bonusta.

    • Anonyymi

      Kupongeilla tofua, varsiselleriä, kikhernepastaa ja muita äijäruokia, ei kiitos.
      Nolla euroa Lidliin tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Joo ei tarvi käydä natsi-siwassa..

    • Anonyymi

      En näe kyllä mitään ongelmaa käyttää sovellusta. Katson kotona jo kaikki sieltä ennen kauppaan menoa niin ei tarvi kassalla tohottaa:)

      • Anonyymi

        Mitä ostit viimeksi niillä kupongeilla? Diskopallon, kyssäkaalia vai silmänympärysvoidetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ostit viimeksi niillä kupongeilla? Diskopallon, kyssäkaalia vai silmänympärysvoidetta?

        Kyssäkaali on hyvää ja terveellistä. Kannattaisi sinunkin syödä.


    • Anonyymi

      Samat kanafileet viikosta toiseen tarjouksessa, ei kiitos.

    • Anonyymi

      Nyt ne saatanan kälttärit piilottaa kilohinnan niin että joutuu hankkimaan kalliit uudet silmälasit, jos aikoo tehdä hintaseurantaa!
      Pakkauskootkin ovat niin epämääräisiä, että täytyy olla laskin, jos aikoo laskea sen kilohinnan. Usein koko on sekin niin hyvin piilotettu, ettei sitä hevillä löydä.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/878b772c-8e0b-4d1b-8aa1-ea211d845275

    • Anonyymi

      Ja Eija Vilpas kiekuu tarjouksia teevees. Eli viikon huijauksia.

    • Anonyymi

      Kyllä taas alkoi v*tuttamaan kun erehdyin Lidliin. Nälissäni ajatelin hakea pizzaa, kun olivat tarjouksessa. Tarjouspizzoja ei vain löytynyt.
      Energiaakin olisin tarvinnut, vaan energiajuomat eivät näyttäneet olevan tarjouksessa, vaikka sovelluksessa olikin. En sitten ottanut niitäkään, kun en tiennyt mitä kassa niistä veloittaa.
      Vitamiinit kolme kahden hinnalla. Tarjouspurkit oli sotkettu iloisesti sekaisin ei tarjouksessa olevien kanssa ja oli aika mahdotonta nähdä sovelluksen pienestä kuvasta mitka tarjoukseen kuuluvat. Vanhasta vahingosta viisastuneena jätin purkit hyllyyn ja siirryin tarjouksessa oleviin ananassäilykkeisiin. Tarkistin kahteen kertaan, että mikä purkeista oli tarjouksessa. Otin täydestä laatikosta purkin ja vertasin kuvaan, mikä täsmäsi, sama nimi ja grammamäärä. Kaksi kahdella eurolla, joten otin toisenkin purkin.
      Kassan jälkeen katsoin poistuessani kuittia ja huomasin että ananaspurkeista oli kummastakin täysi hinta. Mitä ihmettä? En viitisinyt alle kahden euron takia enää kääntyä, koska suuttuneena päätin, että tämä oli viimeinen huijaus, enkä astu enää koskaan jalallani tuohon pahan mielen kauppaan.
      Kotona tutkin purkkeja, että mikä nyt taas meni pieleen? Kauan piti tutkia että huomasin, että muuten samanlaisessa etiketissä oli yhden sanan ero. Toinen oli renkaita ja toinen paloja. Oma moka siis että menin tähän Lidlin ikiaikaiseen halpaan, tarjoustuotteet sekoitetaan ei tarjouksessa olevien kanssa ja kun joukossa on yksikin ei tarjoukseen kuuluva, niin maksat kaikista täyden hinnan.
      Oletteko koskaan kuulleet, että sama tuote olisi tällä lailla rajattu, esim. vaikka tonnikala öljyssä tai vedessä? Minä en muualla kuin Lidlissä.
      Se on loppu nyt minun Lidlissä käymiset! Pantilliset pullotkin palautan Osuuskauppaan, vaikka en niistä mitään saakaan. Ne menevät kuitenkin hyväntekeväisyyteen, kun joku järjestö ne sieltä kerää.

    • Anonyymi

      Noiden tarjousten perässä on aivan turha mennä Lidliin, koska jos tarjous jostakin järkevästä, niin tavara loppuu samantien.
      Nytkin jauheliha on loppunut päiviä sitten. Vain normaalihintaisia löytyy.

    • Anonyymi

      On elämä vaikeaa...

    • Anonyymi

      Lillin kannattais laittaa mainoksen, että hyppelemällä jänishyppyjä koko käytävän mitan, saat ostoksista 10 senttiä alennusta.

      Ei paljon säästäisi, mutta olisi hauskaa katsella. 🤣

    • Anonyymi

      Kokeilpaa hake Halpa-hallin tarjouksia esim kahvi männä viikolla, ei tainnut
      aamupäivän jälkeen löytyä.

    • Anonyymi

      Harvakseltaan kun tulee lidlissä käytyä, niin se sovellus uloskirjaa käyttäjän sillä tapaa, että se pitää käydä aktivoimassa sähköpostin kautta. Tämä on kiva huomata kassalla, ja sanoa myyjälle, että ootas mä käyn sähköpostissa ensin, sitten kahlaat sähköpostissa, härväät aktivoimislinkin kanssa, kirjaannut uudelleen, oho, tapahtui virhe, uudestaan, äh, ei onnistu. No menkööt normihinnalla, pitääpä kotona perehtyä seuraavalla kerralla sovelluksen uudelleen aktivoimiseen, jos muistaa, no arvaatte että en varmaan muista. Tai jos saankin sen kotona aktivoitua, niin seuraavalla kerralla se on taas aktivointia vailla, kun käyn ehkä kerran kuukaudessa lidlissä korkeintaan. Joka kerta ollu sama juttu.

    • Anonyymi

      Natsi-siwa 😂

    • Anonyymi

      Ei riitä että tarjoustavarat on aina loppu, Lidl panee niihin sellaiset rajoitukset ikään kuin ansoina että lopulta täyden hinnan.
      Hain Seinäjoella ollessani peiton ja totesin että tarvitaan sellainen molemmille.
      No, peittoa ei enää ollutkaan äpissä eli yksi per asiakas vaikka sellaisesta rajoituksesta mainoksessa ei kerrota, mutta ei Lapualla niitä ole edes täydellä hinnalla vaikka tarjousaika ei eilen ollut edes puolivälissä.

      • Anonyymi

        Eihän Keskiselläkään ole enää tarjoustavaroita kun täältä asti sinne ajelee.
        Enemmän ottaa päähän kelvoton tavara. Joku kehui Lidlin Kong Strong energiajuomaa ja erehdyin ostamaan sitä heti 9:n pakkauksen. Niitä ei saa auki. Pyysin vahvempaa kaveriani avaamaan, niin tuloksena oli että pullo meni ruttuun ja juomaa valkoiselle matolleni.


    • Anonyymi

      No nyt on kyllä outoja ongelmia. Ensinnäkin kannattaa ihan kotona rauhassa kirjautua lidl sovellukseen ja aktivoida ne tarjoukset jotka haluaa, tai vaikka kaikki, eihän niitä ole pakko käyttää, niin ei sit kassalla tartte muuta kun täpätä se qr-koodi ylös ja plinkauttaa jäsenyys.
      Itse teen tämän aina pihalla ennen kun meen kauppaan, ja katon samalla niitä tarjouksia.

      Ja tuo toinen ongelma että pitää sähköpostin kautta aktivoida, niin kuinka monta vuotta se on ollut käyttämättä? Itellä ollut välillä helposti vuosi, ylikin käyttämättä, kun muutin joskus sen verran kauemmas lidlistä että jäi käynnit vähiin, eikä sitä oo mitenkään tarvinnu aktivoida. Ainoo et sit ne lähettää sähköpostiin ilmaisia tuotteita, kun on ollut vähän aikaa käymättä Lidlissä, ja ne pitää sit aktivoida sieltä sähköpostin kautta.

      Ihan hyvä ja helppokäyttöinen sovellus se on.

      • Anonyymi

        Joo mutta kun niitä tarjoustavaroita ei ole tai ne on jotain tyyliin luomuretiisiä.


    • Anonyymi

      Jos sovelluksen käyttäminen on liian vaikeaa, kannattaa välttää Lidliä. Tosin tyhmillä ihmisillä on usein myös vähemmän rahaa...

      • Anonyymi

        Voi sua! En tiedä minkä ongelman takia olet niin ylimielinen, mutta toivottavasti helpottaa pian!

        P. S. jos haluat yrittää esittää älykästä ja varakasta, niin opettele ensin edes kohteliaan ja muita kunnioittavan puheen abc. Muuten ei mene läpi.


    • Anonyymi

      Taas on kaikki lopussa...

      • Anonyymi

        Niinpä, kun asiakkaita riittää. Kyllä muissakin kaupoissa on tarjoukset loppu. Olen tyytyväinen Lidlin järjestelmään. Bonuksia voi käyttää kassalla heti kun rajan on ylittänyt. Hyvä kauppa on Lidl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, kun asiakkaita riittää. Kyllä muissakin kaupoissa on tarjoukset loppu. Olen tyytyväinen Lidlin järjestelmään. Bonuksia voi käyttää kassalla heti kun rajan on ylittänyt. Hyvä kauppa on Lidl.

        Lidlissä on kaikki loppu jos tarjous on jostain järkevästä.
        Mitä bonuksia siellä muka saa? Ilmainen viilipurkki ei juuri lämmitä.
        Valikoimista on poistunut näköjään solevita appelsiinimehu pahvitölkissä ja vitamiinipillerit.
        Pähkinäsekoitus ja tomaatit piti olla tarjouksessa, vaan tyhjät oli hyllyt. Turha sinne on enää mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlissä on kaikki loppu jos tarjous on jostain järkevästä.
        Mitä bonuksia siellä muka saa? Ilmainen viilipurkki ei juuri lämmitä.
        Valikoimista on poistunut näköjään solevita appelsiinimehu pahvitölkissä ja vitamiinipillerit.
        Pähkinäsekoitus ja tomaatit piti olla tarjouksessa, vaan tyhjät oli hyllyt. Turha sinne on enää mennä.

        2003 vuonna Lidli tuli Lapualle.. sais tua ny edes pullakahavit asiakkaillensa tarjota 20-vuotis kaupan johdosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlissä on kaikki loppu jos tarjous on jostain järkevästä.
        Mitä bonuksia siellä muka saa? Ilmainen viilipurkki ei juuri lämmitä.
        Valikoimista on poistunut näköjään solevita appelsiinimehu pahvitölkissä ja vitamiinipillerit.
        Pähkinäsekoitus ja tomaatit piti olla tarjouksessa, vaan tyhjät oli hyllyt. Turha sinne on enää mennä.

        Halpahallissa oli yksi päivä sikanauta jauheliha 30%:n tarjouksessa. Viimeinen käyttöpäivä vai oli jo mennyt. Monta pakettia oli. Varmaan ne joku huononäköinen onnessaan osti, että löysimpäs halvalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlissä on kaikki loppu jos tarjous on jostain järkevästä.
        Mitä bonuksia siellä muka saa? Ilmainen viilipurkki ei juuri lämmitä.
        Valikoimista on poistunut näköjään solevita appelsiinimehu pahvitölkissä ja vitamiinipillerit.
        Pähkinäsekoitus ja tomaatit piti olla tarjouksessa, vaan tyhjät oli hyllyt. Turha sinne on enää mennä.

        Vitamiinipillerit löytyy kassa 1 läheltä, etsin itsekkin ja kysyin ja löytyi.
        Mulle ei tullut viilipurkkia. Yht. 6€ rahaa kun kk ostot meni 210€ yli. Eli n. 2,5% ostoista.
        Kun käy asiakkaita paljon tavara käy kaupan, eipä ole vanhaa tarjolla. Vihannekset ja hedelmät ylivoimaista tuoreudestaan Lidlissä verrattuna muihin ja vielä hinnatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitamiinipillerit löytyy kassa 1 läheltä, etsin itsekkin ja kysyin ja löytyi.
        Mulle ei tullut viilipurkkia. Yht. 6€ rahaa kun kk ostot meni 210€ yli. Eli n. 2,5% ostoista.
        Kun käy asiakkaita paljon tavara käy kaupan, eipä ole vanhaa tarjolla. Vihannekset ja hedelmät ylivoimaista tuoreudestaan Lidlissä verrattuna muihin ja vielä hinnatkin.

        Ei ole tullut nuo vitamiinit vastaan nun kassa 1 ei ole koskaan auki.
        Viimeksi ei ollut mikään kassa auki kun kävin 20:40, siivosivat jo sulkemista varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut nuo vitamiinit vastaan nun kassa 1 ei ole koskaan auki.
        Viimeksi ei ollut mikään kassa auki kun kävin 20:40, siivosivat jo sulkemista varten.

        Ovat karkkihyllyn paikalla. Vitamiinit. Ja kysy, vai oonko niin unkkoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat karkkihyllyn paikalla. Vitamiinit. Ja kysy, vai oonko niin unkkoo?

        Ostin jo. Halpahallista.


    • Anonyymi

      On surkea. Vähentää Lidlin käyttöä asiointiin.

    • Anonyymi

      Nyt loppuu sitten vihannekset ja hedelmät. Niitä siellä usein on ollutkin, toisin kuin kuponkitarjoustuotteita.
      Eipä ole enää juurikaan tullut käytyä tuolla ja nyt loppuu sekin vähä.

      "Lidl lopettaa hedelmien ja vihannesten lennättämisen Suomeen"
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009928603.html

      • Anonyymi

        Kovin yksipuolinen on ruokavaliosi, tankoparsa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin yksipuolinen on ruokavaliosi, tankoparsa...

        Ei suinkaan. Toivon vain että kilpailun loppuminen parantaa halpahallin heviosastoa niin että nahistuneet heitetään alekoppaan ja ne pilaantuneet sieltä alekopasta kaatopaikalle.

        Kovin paljon on Lidl myynyt eioota viime aikoina. Muutama viikko sitten lähes koko hevi-osasto oli tyhjä ja käyttötavaroissakin paljon tyhjiä hyllyjä. Ajattelin jo, että se on loppuunmyynti menossa, mutta ei ehkä sittenkään vielä.
        Exelini näyttää että olen vähentänyt ostojani Lidlistä n. 70 prosenttia, eikä todellakaan kaduta.

        Lidlin typerä äppi ärsyttää näköjään muitakin kuin minua.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18057376/koska-tuo-lidlin-keksima-alypuhelimen-pakko-kaupassa-loppuu#page-top


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taas ne on muokanneet "bonus" ohjelmaansa. Yksin asuva ei saa enää mitään, koska ostaa liian vähän, kun ostot nollataan kuun vaihteessa.
      Ennen sai sentään aina joskus merisuolaa tai keittokasvispussin, nyt ri mitään, eikä alennuskuponkeja enää ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ongelma on se, että se lidlin äppi kirjaa minut pihalle, jos ei muutamaan päivään ole käyttänyt sovellusta, tai puhdistaa välimuistin, kuten puhelin usein ehdottaa. Sinne pitäis aina joka kaupankäynnin yhteydessä kirjautua uudelleen. Ja siinä pitää aina joku vahvistuskoodi yms hässäkät tehdä, sähköpostin kautta, ennen kuin onnistuu. Arvatkaa tuleeko tämä usein mieleen vasta siinä ostoksia laittaessa kassahihnalle. Siinä on enää myöhäistä alkaa salasanoja muistelemaan, ja sähkopostia selaamaan. Takana hönkii jo asiakas niskaan.

    • Anonyymi

      Lidli saa pitää tunkkinsa, en käy enää juurikaan siellä. Kalliit hinnat ja äppisekoilu kruunaa koko paketin.

    • Anonyymi

      Natsisiwa boikottiin!

    • Anonyymi

      Aivan järjettömiä tämmöiset äppitarjoukset mutta onhan tuolla muutenkin toiminta aivan kaaoksen omaista , taitaa mennä henkilökunnalta suurin osa ajasta kun juoksevat kassan ja hyllyjen väliä , miksi tämmöiseen kehitykseen ei puututa , ei tämmöinen ainakaan mitään säästöä tuo , nykyisin tuleekin käytyä muissa kaupoissa näiden asioiden vuoksi .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe