Ketä muu???

Anonyymi

Ketä muu syrjäytyny. Juon yksin kotona kaikki päivät.

17

756

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin juon minäkin olutta 25kpl melkeen joka päivä. Sisuskaluja särkee mutta ei voi mitään. M35v

      • Anonyymi

        Niin ja syrjäytymistä takana 20vuotta. M35v


      • Anonyymi

        No ehkä olisi aika hakea siihen apua eikä vaan jatkaa samaa rallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja syrjäytymistä takana 20vuotta. M35v

        Taas olut maistuu otan koko illan ja aamuun astin. Nyt alkaa matti elokuva pitää katsoa sitä ja dokata. Ja syrjäytyminen jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas olut maistuu otan koko illan ja aamuun astin. Nyt alkaa matti elokuva pitää katsoa sitä ja dokata. Ja syrjäytyminen jatkuu.

        M35v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas olut maistuu otan koko illan ja aamuun astin. Nyt alkaa matti elokuva pitää katsoa sitä ja dokata. Ja syrjäytyminen jatkuu.

        Olet löytänyt polun sijasta oikein syrjäytymisen valtatien .


    • Anonyymi

      Ketä muu....!!!
      Olet juonut jo aivosi pilalle.
      Et osaa enää kirjoittaa suomen kielellä.

    • Anonyymi

      Noin nuoria joilla elämää edessä paljon on jo syrjäytyneitä.Itse olen 69 v.vanha nainen.Yksin asun vuokralla ja syrjäytymisen syy. Nyt 2 vuoden aikana 17 kpl,ihmisiä kuollut elämä. Myös 22 vuoden suhteeni.Suku on kireinen ajatus mailma antaa sen surra rauhassa yksin! Kuolemahan eläville on pelottava asia.Ei haluta kohdata edes selaista ihmistä joilla 1 kuolut elämä.No pidän kini aikataulusta,ruoka rytmistä.ulkoilen yksin paljon säästä ja vuoden ajoista välitämätt.Pysyn tolkussa sillä ja sentän nukun illan torkkuna aamun virkuna.Joku aktivkerho ilainen kävin.Mutta ystäviä en saa ikäisistä naisita joista moni yksin systä tai toisita tai nuoremista. Kun en kitaa viiniä enkä istu bubit ,en tupakoi.En viihdy kahvipöydissä juoruamassa tuntematomista ihmisistä.Enkä jaksa kunella joidenkin suteiden tai avioerojen pätymiset sata vuotta sitten tai vaikea lapsuus. Juri noita sala kotona kappi juoppojen jutuja.Kun vanhanakin märehtivät mennyt aika.Vaistämättä syrjäyty.

      • Anonyymi

        Ei pidä antautua yksinäisyyteen vaan voi liittyä johonkin kerhoon tai yhdistykseen, sillä niitä Suomenmaassa riittä jokaiselle vaikka useita. Kerhoja tai rantaparlamenttejä .
        Lukuisissa sukulaisten, ystävien, tuttavien sekä työ- ja harrastukavereiden hautajaisissa olen käynyt, milloin vaan vieraana, mutta monia kertoja myös kantajana tai edustamani yhteisön viimeisen kukkatervehdyksen viejänä. Miten se aina minulle lankeaa ? Monet muut karsastavat tuollaisia vaikeita tilaisuuksia ja tuputtava että " mene sinä kun on kokemusta"
        Ja onhan sitä tullut roppakaupalla jo työnkin puolesta. Satoja leskiä, tyttäriä sekä äitejä on tullut itketettyä. Kyllä siihenkin hommaan turtuu ja pitää sitä tavanomaisena työnä.
        Vaikka ihminen touhuaa raskaiden asioiden kanssa, niin ei pidä kuitenkaan syrjäytyä, vaan vielä eläkeiässäkin voi olla iloisella mielellä ja puuhastella kaikenlaista muiden ihmisten kanssa. Ei se lohtu sieltä kapakoista löydy lasiin pohjia tuijottaen, vaan pitää välillä tehdä radikaali ympäristön vaihdos ja lomailla tai muuten rentoutua jossakin muualla, niin taas jaksaa hyvin sen jälkeen sitä puisevaa arkea.


      • Anonyymi

        Liiioil tosi myötis viesti myötist buumereil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiioil tosi myötis viesti myötist buumereil

        Onko myös Outokummun hikkykopla myötäisellä mielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko myös Outokummun hikkykopla myötäisellä mielellä?

        Häh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh

        Olipa tyhjentävästi sanottu. Nyt rantaparlamenttiin keskustelemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tyhjentävästi sanottu. Nyt rantaparlamenttiin keskustelemaan .

        Häh


    • Anonyymi

      Syrjässä syrjäkylä sivussa laidassa partaalla nössö tahdoton.
      Isänikin joi yksin kotona. Soitteli joskus ja kertoi, että eräs tietty julkkislaulajanainen on hällä kylässä.
      Kuoli sinne tönöönsä 62v. Oli edellisenä iltana nuorimmalle pojalle kertonu ihan sekoja.
      Hän eli niinkuin halusi.

      • Anonyymi

        Ehti kuitenkin kylvää ne syrjäytymisgeenit maailmalle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe