Hei!
en löydä mistään tietoa niin turvauduin viimeisenä oljenkortena tänne :D. Voiko Maunulan laboratorioon mennä yksityislääkärin lähetteellä?
HUS Maunulan laboratorio
6
1588
Vastaukset
- Anonyymi
Kun itse käyn yksityinen lääkäri ITÄ_Helsinki jossa tarvitaan veren kuva. Sano suoraan mene terveyskeskus pyydä itse aika läkäri ja läkärinltä lähete labra.tai röngen. Heidän läheteillä ei mennä labra/ röngen. MUTTA HEIDÄN LÄHETEILLÄ PÄÄSTÄN JULKISEN SEKTORIN SAIRAALA POLIKLINKAT!Joss tutkivat ja itse päättävät siellä kokeiden ymm.tarpelisuus.OLE AINA SUORA JOS KÄYTÄT YKSITYISTÄ LÄKÄRIÄ, SANO RAHA TILANTEESI JA SE EI VARAA YKSITYISET RÖNGEN LAPRAT. EI HÄPEÄ OLLA SUORA. OLISIT SANUT TIEDON HÄNEN LABRA LÄHETE EI KELPAA JULKINEN SEKTORI.JOUDUT KÄNTYY JULKISEN PUOLEN TERVEYSKESKUS LÄKÄRIN PUOLEN ASIASTA!
- Anonyymi
Onko Suomessa enää luotettavia laboratorioita?
- Anonyymi
Taas rasistia kirjoita täälä . Ei ole mitän mamula erikoista terveyshoito .Me mahanmuutajat tarte jonota enempän kuin suomalialaiset . Miksi kirjoita mamulat ? Se loukaa meitä kaiki . Saate siten syytä itse oma kun tule terori.Älkä olko rasisti natsi kaiki aina .
- Anonyymi
Ole hiljaa somppu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hiljaa somppu.
ole hiljaa suomalainen
- Anonyymi
voi mennnä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978