Lavatansseissa syrjitään naisia.
Tanssit kestää noin 4-5 tuntia ja naistenhaku yleisesti on noin 1h.
Lipun hinta on naisille sama.
Tämä on aivan sama asia kuin tunnin hieronta on naisille vartin.
Suomesta ei löydy viranomaista joka näkisi tässä ongelmaa.
Ystävällisesti levittäkää tätä jotta joku viranomainen herää tähän syrjintään.
Tasa-arvovaltuutetulle olen kirjoittanut kolmesti.
Naisten syrjintä
5
116
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko mennä tuollaisiin naisia halventaviin tilaisuuksiin. Nykyäänhän voi naisparitkin tanssia, mikä estää.
- Anonyymi
Samoin joissakin tanssipaikoissa on naistenhaku koko illan, joten kannattaa valita tanssipaikka huolellisesti.
- Anonyymi
Asiantuntijoille tiedoksi jos naistentansseissa löytyy niin ne on viikolla. On vähän hankala sovittaa iltatansseja ja työntekoa.
Jos teillä ei ole järkevää kommentoitavaa niin älkää kommentoiko.
Ja varmaan haluan käydä tansseissa jos rakastan tanssia.
Mikä oikeus paikoilla on syrjiä naisia.- Anonyymi
On minuakin haettu, vaikka ei ole "naisten hakua" ollutkaan. Mikä estää?
- Anonyymi
Sinulla on ahdas mielinen uskontoon pohjautuva käsitys. Täällä kyllä hakee kaikki sukupuolet, ei ne ole noin ahdasmielisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837