Unkarian presidentti sanoi hyvin !!

Meillä on oma kultuuri jossa on oma Kristinuskonto .

Musliimit ei voi vaatia että me luovutaan meidän uskonnosta.

Suomalaiset on heikko kansa missä löytyy vain minioriteetti joka voi ja halua pysyä Suomalaisena !!

Mun mielestä ulkomaalainen voi tulla Suomeen pakolaisenakin jos hän kääntyy Krristinuskovaiseksi ja käy kasteelle. Muuten käännetään takaisin !!
Mitään toista piilouskovaisena ei sallistaisi.

Kolme kkukauden turismiviisumi käyttöön ja sen aika Kristittyjen kasteelle,,, tai ulos Suomesta !!!

Ja tässä Unkari Pääministrin vala >>

Virkavala

Vala on seuraava: Én, [henkilön nimi] fogadom, hogy Magyarországhoz és annak Alaptörvényéhez hű leszek, jogszabályait megtartom és másokkal is megtartatom; [tehtävän nimi] tisztségemet a magyar nemzet javára gyakorolom. [Ja valan vannojan vakaumuksen mukaan] Isten engem úgy segéljen!

Minä [henkilön nimi], vannon olevani uskollinen Unkarille ja sen perustuslaille, kunnioitan ja panen täytäntöön sen oikeudelliset säännöt muille; Käytän tehtävääni [tehtävän nimi] Unkarin kansan hyväksi. [Ja valan vannojan vakaumuksen mukaan] Jumala auttakoon minua!

Olisko niin että Suomen Pääministeri on enemmän uskollinen musliimeille kuin oman kansalle ja antaa niiden viedä meidän kultuuri joka on Lutherilainen kultuuri !!

33

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vakaumusrakenne Unkarissa 2011
      Katolilaiset 38,9 %
      Kalvinistit 11,6 %
      Luterilaiset 2,2 %
      Muut uskonnot 1,9 %
      Uskontokuntiin kuulumattomat 18,2 %
      Ei vastanneet 27,2 %

Wikipedian mukaan Unkarissa lähes puolet eivät ole kristittyjä ja huomaa että melkein 30% ei hakua/uskalla sanoa. Varmaan kiva elää pelon alla.

• Anonyymi

Unkarissa on kristitty perheministeri joka kannattaa perinteistä perhemallia ja hallitus antaa heille roimasti tukea.

• Anonyymi

No ei ole. Muttamenkööt sinne persut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unkarissa on kristitty perheministeri joka kannattaa perinteistä perhemallia ja hallitus antaa heille roimasti tukea.

Mistäpä tuon tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinne vaan mutta käänny katolilaiseksi. Kristittynä joudut vainon alle.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakas !!!!
        Hyvin olet perillä miten Unkariassa heitetään ulos muu uskonto ja näyttäämallia muille.

Mutta en ole rasisti vaan toivotaan kaikki ulkomaalaiset tervetulleitta kun kääntyy Krisinuskoon ja käy kasteelle !!!

• Anonyymi

• Anonyymi

Uskoko sinusta teki tuollaisen rasistin?

• Anonyymi

Varmaankin. Nehän ne onpahimpia.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin. Nehän ne onpahimpia.

Kirjoitin tuon sinulle Rakas !! >>

Mutta en ole rasisti vaan toivotaan kaikki ulkomaalaiset tervetulleitta kun kääntyy Krisinuskoon ja käy kasteelle !!!

Minulla on paras ystävä Romaaniasta ja hän olen kastanut kun hän itse sen vaati. Siis olen paljon tekemisissä ulkmaalaisten kanssa. Jopa musliimien kanssa joille olen kertonut että olette tulleet Suomeen , Koska Jumala on teitä tänne lähettänyt löytämään Jeesusta ,,, teidän Oikea Jumalanne !!!

• Anonyymi

No höpö höpö. Suomessa on uskonnonvapaus. Saa uskoa mihin tahansa tai olla uskomatta. Olen asunut 5 muslimimaassa, eikä kukaan edes vihjaissut, että minun pitäisi kääntyä muslimiksi. Kristinusko on maailman ainoa uskonto, johon kuuluu evankeliointi, ja jopa pakkokäännyttäminen. Savis yrittää siis heijastaa omia taipumuksiaan muihin.

• Anonyymi

muhamed omana aikanaan pakko käännytti ihmisiä muslimeiksi.
        Joko käännyt islamiin tai pääsi katkaistaan.

koraanissa on edelleen käsky pakolla käännyttää.
        Jos muslimi kääntyy Kristityksi hänet tulee koraanin mukaan surmata.

muslimeita pakenee kokoajan kotimaistaan jotka muslimivaltioita
        muslimit sotivat aina keskenään.
        Tuota terroria muslimit tulevat karkuun Kristittyihin maihin.

• Anonyymi

Oikeassa olet

• Anonyymi

Oisko niin, että uskovaiset tykkäävät valehdella.

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Suurella osalla suomalaisia - ml. minulla - ei ole koskaan ollut luterilaista kulttuuria. Eikä tule olemaan, jos se on noin muukalaisvihamielistä.

• Anonyymi

Kyllä vika on ihan aloittajan oma. Kristinuskon keskeinen sanoma on rakastaa lähimmäistään kuten itseään. Jeesus kehotti myös tekemään toisille sen, mitä haluaa itselleen tehtävän. Jä kääntämään toinen poski.

• Anonyymi

Te rasistitko rakastatte lähimmäistänne ? Kummallisesti se tulee esille jaottamalla ihmiset meihin ja muihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te rasistitko rakastatte lähimmäistänne ? Kummallisesti se tulee esille jaottamalla ihmiset meihin ja muihin.

Tarkoitin vain että aloittaja ei ole oikein sisäistänyt kristinuskoa. Jeesus kääntyis haudassaan, jos siellä olis, kun hänen nimeensä syrjitään toisia ihmisiä.

• Anonyymi

Unkarin diktaattori saa vetää itsensä pöntöstä alas

• Anonyymi

Mitä on luterilainen kulttuuri?

• Anonyymi

Enpä usko, että kukaan pakolainen tai maahanmuuttaja vaatii sinua luopumaan uskonnostasi. Sinun kannaltasi suutempi ongelma on varmasnkin ne kunnasta riippuen 20...50% ihmisistä, jotka eivät kuulu kirkkoon. Kastamattomiakin on aika paljon. Miten ajattelit hoitaa pakkokäännytyksen heidän osaltaan?

• Anonyymi

kristinusko on kestänyt yli 2000v se ei häviä ikinä.

• Anonyymi

Hinduismi on n. 3500 v vanha. Buddhalaisuus, taolaisuus ja shintolaisuus ovat myös yhä vomissaan ja kristinuskoa vanhempia.

• Anonyymi

Kyllä uskonnoista olisi korkea aika päästä eroon ihan globaalisti.
      Ovat täysin keskeinen ongelma maailmassa.
      Aloitetaan vaikka valitsemalla ne vuoden turhakkeeksi.

• Anonyymi

Islam ja ilmastouskonto joutais mennä ensimmäisinä. Ja tietysti tuo monikulttuuriuskonto/ääriliike.

• Anonyymi

"Mun mielestä ulkomaalainen voi tulla Suomeen pakolaisenakin jos hän kääntyy Krristinuskovaiseksi ja käy kasteelle. Muuten käännetään takaisin !!
      Mitään toista piilouskovaisena ei sallistaisi."

Minun mielestä ulkomaalainen tulla suomeen pakolaisena mutta sitä säilytetäään kopissa lukkojen takana niin kauan kun taas poistuu suomesta suomalaisia häiritsemästä. Ruokana ovat vesi ja kuorimattomat perunat

• Ainoa takuu että ulkomaalainen kääntyy Suomalaiseksi on ettähän luopuu omasta uskonnosta kun hän käy Kristittyjen kasteessa .

Minusta tämä tulis liittää meidän peruslakiin !!

Muuten meillä voi olla pian ulkomaalaishallinto eduskunnassa ja kohta meillä ei ole oma Lutterilainen uskonto tai Kristinusko meidän maassa joka on jo satoja vuosia ollut meidän kultuurissa lippulaiva...

• Ulkomaat
      ”Emme halua enää muslimeja” – Tšekki on ottanut vastaan vain kourallisen pakolaisia, eikä juuri kukaan halua enempää

EU:n kiistelty ohjelma sijoittaa turvapaikanhakijoita päättyy tiistaina ristiriitaisissa merkeissä. Tšekki ja moni itäinen jäsenmaa kapinoi ottamalla suojiinsa vain kourallisen ihmisiä, Puola ja Unkari eivät huolineet ensimmäistäkään. Enemmistö tšekeistä vastustaa pakolaisten ottamista edes sotaa käyvistä maista.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005380561.html

• Anonyymi

Tuollainen ajattelu on vaarallista, sanoi Tuppurainen.

• Tuppurainen tarvitsee Jeesusta myöskin !!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      277
      6114
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3138
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2322
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      73
      1797
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1572
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1513
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      162
      1468
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      88
      1343
    Aihe