Kyllä kannattaa pitää Herra luotettava !!!!!!

Silloin pystyy sanoa Kiitos Herralle kun annat Oikea Herätyksen meille !!

Sellainen Herätys missä Jumalan Tuli laskeutuu ihmisiin ja he ovat valtavissa synnintuskissa,, koska ovat saaneet synninpistos sydämiin ja hävettää mitä tuli tehty ja sydän huutaa pelasta minut Herra !!!!

Herätys niinkuin Juutalaiset koki Helluntaina >>

A.pt. 2
37 Kun he tämän kuulivat, saivat he piston sydämeensä ja sanoivat Pietarille ja muille apostoleille: "Miehet, veljet, mitä meidän pitää tekemän?"

9

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Synnissä kärvistely on vapaaehtoista. Itse aiheutettu tauti. Vapahtaja olet sinä.

• MÄ OLEN PAHOILLAAN ETTÄ OLET RAKAS luopunut toivosta tulla Jeesuksen kaltainen ja vaeltaa kuin Hän vaelsi !!!

Siis te muut Rakkaat !!!! Rukoilkaa lakkaamatta Oikea Herätys itselle ja pidä Luottamus Jumalaan ja Jeesuksemme Kristukselle,,, joka on meidän Syntien poistaja tässä ajassa. Taivaaseen ei pääse syntiä !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

MÄ OLEN PAHOILLAAN ETTÄ OLET RAKAS luopunut toivosta tulla Jeesuksen kaltainen ja vaeltaa kuin Hän vaelsi !!!

Siis te muut Rakkaat !!!! Rukoilkaa lakkaamatta Oikea Herätys itselle ja pidä Luottamus Jumalaan ja Jeesuksemme Kristukselle,,, joka on meidän Syntien poistaja tässä ajassa. Taivaaseen ei pääse syntiä !!

Taivaskyytiä kannattaa kysellä Elon Muskilta. Kallista ja moraalitonta mutta sopisi tyyliin.

Jeesuksen kaltainen - kuollut ja maatunut, turha julkkis. Kuka haluaisi olla moinen, ennen aikojaan.
        Synnin poistaja olet sinä itse - turha koko käsite yksinkertaisten alistamiseksi. Vapahtaja olet siis sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Taivaskyytiä kannattaa kysellä Elon Muskilta. Kallista ja moraalitonta mutta sopisi tyyliin.

Jeesuksen kaltainen - kuollut ja maatunut, turha julkkis. Kuka haluaisi olla moinen, ennen aikojaan.
        Synnin poistaja olet sinä itse - turha koko käsite yksinkertaisten alistamiseksi. Vapahtaja olet siis sinä.

Kyllä sinäkin Rakas saat myöskin tietää totuuden siinä päivänä kun kuolet. Ja se on varma asia että jokainen kuolee joskus..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Kyllä sinäkin Rakas saat myöskin tietää totuuden siinä päivänä kun kuolet. Ja se on varma asia että jokainen kuolee joskus..

Tietoisuus, myös nuo sinun turhat luulot lakkaa sillä hetkellä kun synapsit ei enää yhdistä.
        Se siitä, the end, loppu, ende, slut, конец, mwisho, ipari, 結尾.
        Kaikki ei onneksi kuole harhoissaan pystyyn.

• Anonyymi

Jumalaan voi aina luottaa hädässä kuin valurautaiseen pelastusrenkaaseen ja puiseen ankkuriin.

• Anonyymi

Jumalaan todellakin voi luottaa ilman helluntaieksytystä.

• Aamen Rakas ! Näin VOI !!!

• https://www.youtube.com/watch?v=qJ_MGWio-vc
      Ylistetään Hänet joka om luotettava !!!

Ps. 21:7

(21:8) Sillä kuningas luottaa Herraan, ja Korkeimman armo tekee hänet horjumattomaksi.

Ps. 22:4

(22:5) Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.

Ps. 22:5

(22:6) He huusivat sinua ja pelastuivat; he luottivat sinuun eivätkä tulleet häpeään.

Ps. 118:8

Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.

Ps. 118:9

Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ruhtinaihin.

Sananl. 29:25

Ihmispelko panee paulan, mutta Herraan luottavainen on turvattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe