Mitä haittaa on litteänmaan kannattajista?

Anonyymi

Ette saa heidän uskontoaan nurin vaikka kuinka koetatte laittaa linkkejä Wikipediaan. Yhtä hyvin voisitte mennä Vatikaaniin Pietarinkirkkoon huutelemaan, että Jeesusta ei ole olemassa. Me tiedämme että maa on pallo, mutta jos joku on valinnut uskoa toisin, niin siinähän sitten uskovat. He eivät sentään ole uskontoaan väkivalloin kenellekään tuputtaneet, eivätkä käyttäneet väkivaltaa sen puolustamiseen. Vaikka veisitte yhden litteänmaan kannattajan avaruuteen katselemaan pallomaata, tulisi hänestä automaattisesti "pallosalaliiton" osallinen muiden litteänmaan kannattajien mielestä. Eikä se aina tarkoita sitä, että nämä henkilöt olisivat jotenkin psykiatrisen hoidon tarpeessa. Yleensä se tarkoittaa koulutuksen ja tiedon puutetta, jossa tieto korvataan olettamuksilla, eikä tosiasioilla.
Joten siitä vaan, littailkaa rauhassa!

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mike Hughes kuoli litteä maa tutkimuksissaan, tehdessään raketin joka sitten kosahti hänen sitä testaillessaan tappaen Miken samalla.

Sitten oli tämä yksi litteä maa raiskaaja, jota koko litteä maa yhteisö, tai suuri osa sitä sitten puolusteli ja syytteli raiskauksen kohteeksi joutunutta naista kaikenlaisilla mielikuvituksellisilla jutuilla. Sitä tapahtui tälläkin foorumilla. Käytännössä siis hyväuskoisesti toistelivat raiskaajan juttuja.

Sitten oli tämä yksi tyyppi joka kävi repimässä kaupassa jotain lasten kirjoja ja esimerkiksi Neil Degrassea ja monia muita tiedemiehiä on uhkailtu ties kuinka paljon.

Salaliittoteoriat ovat usein syynä myös väkivaltaan ihmisten kotona. Koitetaan pakottaa läheisiä uskomaan omia uskomuksia.

Qanonteoriat johtivat ihan suoraan väkivaltaan ja ihmisten kuolemaan.

Kaikki tämä joidenkin lapsellisten salaliittoteorioiden takia, mitkä ei ole totta.

• Anonyymi

Mitään haittaa ei kyllä mulle tullut siitä että mies delasi.

Kerrotko millainen haitta sulle tuli?

Libertariaanisen maailmankatsomuksen jonkinlaisena kannattajana katson että halukkailla on oikeus kuolla hulluuteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään haittaa ei kyllä mulle tullut siitä että mies delasi.

Kerrotko millainen haitta sulle tuli?

Libertariaanisen maailmankatsomuksen jonkinlaisena kannattajana katson että halukkailla on oikeus kuolla hulluuteensa.

Niin, olet oikeassa, että itsehän hän oman elämänsä päätti, vaikkakin vahingossa.

Itse kuitenkin kannatan sellaista ajatusta, että varoitan ainakin kerran tai pari kertaa, jotta henkilö saa kuulla elävänsä tällaisessa salaliittoharhassa. Vaikeaahan se on myöntää olleensa huijattu ehkä vuosien ajan kaikenlaisten helppoheikkien toimesta, mutta silti on tärkeää, että he saa vat tiedon mahdollisimman selkeällä ja ymmärrettävällä tavalla. Sen jälkeen jos kuitenkin tekee jotain hölmöä, niin ainakaan ei ole siitä kiinni etteikö olisi kuullut varoitusta.

Uskon että Mike Huges sai hyvin paljon varoituksia eri ihmisiltä. Joukossa varmasti oli myös insinöörejä, jotka osasivat arvioida hänen rakettiensa toimintavarmuutta yms.

Tämän lisäksi varmasti oli toisia salaliittoteoreetikkoja, jotka toimivat yllyttäjinä. Hän ilmeisesti piti näiden yllyttäjien mielipiteitä tärkeämpinä ja sen takia kävi miten kävi.

Uskon, että Patricia Steerekin sai varoituksia monelta taholta, mutta silti päätti muuttaa sinne Britanniaan tällaisen litteä maa salaliittoteoreetikon, Antonio Subiratsin luokse, joka sitten kohteli häntä julmasti ja myöhemmin levitteli hänestä netissä kaikenlaisia keksimiään törkyjuttuja. En tiedä mitä Anotiniolle tapahtui tämän jälkeen ja myös Patricia katosi julkisuudesta.
        https://theunexpectedcosmology.com/everything-that-was-beautiful-became-ugly-escaping-flat-earth-with-patricia-steere/

Vastaavia tarinoita on varmasti lukemattomia, mitkä tapahtuu salassa perheiden sisällä. Salaliittoihin liittyy usein voimakasta vainoharhaisuutta, jotka sitten tuhoavat perheitä ja ihmissuhteita.

• Anonyymi

Mike Hughes taisi loppujen lopuksi olla vaaraksi vain itselleen, johtuen siitä mitä rakettikokeessa tapahtui. Ellei sitten käynyt niin, että raketin kappaleet tappoivat pudotessaan jonkun onnettoman.

Raiskaajan puolustelu on kyllä sairasta, mutta ehkä tyyppi vain oli todella taitava supliikkimies. Ja kun littumaan kannattajat tuppaavat muutenkin olemaan kovin herkkäuskoisia...

Kirjojen repiminen kaupassa on kyllä idioottimaista, mutta omahan on vahinkonsa. Aivan varmasti tyyppi joutui maksamaan tuhoamansa kirjat ja mahdollisesti sai vielä päälle rikosrekisterimerkinnän vandalismista tai vastaavasta.

Meille muille on onnekasta, etteivät littumaan kannattajat ole vallassa, sillä kirjoituksissa he ovat osoittaneet olevansa usein ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia. Eräskin uhosi tuossa alempana, että pallomaan kannattajia alettaisiin polttaa roviolla. Tyypillistä toimintaa ahdasmielisille ja suvaitsemattomille uskonnollisille fanaatikoille...

• Anonyymi

Ehkä eivät ole aggressiivisia Suomessa, mutta muualla on.

• Anonyymi

Äläs ny! Viktori tekee kohta laskuvarjohypyn Heurekan katolle ja tekee kommandoiskun.

• Minä en halua olla aggressiivinen, enkä haluaisikaan, koska silloin ihmiset kääntävät helpommin selkänsä. Haluan kyllä tuoda voimakkaasti maatietoista näkemystä ihmisille, mutten voimalla ja vängällä, vaan rakkaudella! Sillä vain rakkaudellinen sanoma menee parhaiten perille!

• Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

Minä en halua olla aggressiivinen, enkä haluaisikaan, koska silloin ihmiset kääntävät helpommin selkänsä. Haluan kyllä tuoda voimakkaasti maatietoista näkemystä ihmisille, mutten voimalla ja vängällä, vaan rakkaudella! Sillä vain rakkaudellinen sanoma menee parhaiten perille!

Mutta sinähän et ole edes maatietoinen, jos olisit tietäisit todisteista että elämme maapallolla.

• Anonyymi

Kovin tässä pallopäät ovat käyttäneet aikaansa toisinajattelijoita kohtaan.

Ihmisellä on vain 5 perusaistia eikä niillä voida havaita Maan muotoa.

• Anonyymi

Vai niin. Olet siis litta. Siinähän olet. Anna meidän muiden olla pallopäitä.

• Anonyymi

Ei siihen sen enempää aisteja tarvitakkaan, ja lisäksi tietysti toimivat aivot!

• Anonyymi

Näköaisti riittää siihen ja pyöreä on tulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Olet siis litta. Siinähän olet. Anna meidän muiden olla pallopäitä.

Ite oon ylpeästi litta! Ja kannan lippuani ylpeänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oon ylpeästi litta! Ja kannan lippuani ylpeänä.

Kerrot ylpeästi siis olevasi idiootti?

• Anonyymi

Pallopäät poltetaan kohta roviolla!

• Anonyymi

Kuka polttaa, Sinäkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka polttaa, Sinäkö?

Kyllä meitä surettaa nuo littuilijat eli lättymaan kannattajat, kun ne kuitenkin yksi päivä tippuu siitä reunalta suoraan helvettiin, joka loimuaa ikuista tulta ja tappuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meitä surettaa nuo littuilijat eli lättymaan kannattajat, kun ne kuitenkin yksi päivä tippuu siitä reunalta suoraan helvettiin, joka loimuaa ikuista tulta ja tappuraa.

Eihän ne pääse sinne, kun siellä on vastassa kaksimetrisiä pingviinejä rynnäkkökiväärien kanssa.

• Itse en kannata tuota. Jumala ei kysy viimeisenä päivänä, minkä muotoiseksi maan käsitit. Ei. Se kysyy vain ja ainostaan, että seurasitko sinä Jeesusta. Olitko sinä uskossa. Sitä se kysyy. Ja taivaaseen pääsee totisesti myös palloluuloisena, kunhan vain on Jeesuksen seuraaja. Se, miksi kannattaa olla maatietoinen, on vain ainoastaan siksi, että taivaltaminen olisi helpompaa. Eikä sielunvihollinen pääsis niin hyökkäilemään. Siksi kannattaa käsittää maa oikealla tavalla litteäksi!

• Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

Itse en kannata tuota. Jumala ei kysy viimeisenä päivänä, minkä muotoiseksi maan käsitit. Ei. Se kysyy vain ja ainostaan, että seurasitko sinä Jeesusta. Olitko sinä uskossa. Sitä se kysyy. Ja taivaaseen pääsee totisesti myös palloluuloisena, kunhan vain on Jeesuksen seuraaja. Se, miksi kannattaa olla maatietoinen, on vain ainoastaan siksi, että taivaltaminen olisi helpompaa. Eikä sielunvihollinen pääsis niin hyökkäilemään. Siksi kannattaa käsittää maa oikealla tavalla litteäksi!

Silti sinä olet ottanut evankeliumin rinnalle tämän toisenlaisen evankeliumin ja tehnyt siitä melkein elämäntehtävän itsellesi. Asian josta Jeesus ei käskenyt sinua puhumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti sinä olet ottanut evankeliumin rinnalle tämän toisenlaisen evankeliumin ja tehnyt siitä melkein elämäntehtävän itsellesi. Asian josta Jeesus ei käskenyt sinua puhumaan.

Tää on loistava pointti.

Maatietoinen, miksi tuhlaat aikaasi joutavaan?

Keskity Jeesukseen!

• Anonyymi

Kerro lisää omasta hyvinvoinnistasi

• Anonyymi

No mikäs tässä ollessa. Kolmas rokote hihassa, ei mitään sairauksia, ruokaa on jääkaapissa ja kämppä lämmin.

• Anonyymi

Palloilkaa te vain pallopäät. Me lättäpäät tiedäm.e joka tapauksessa olevamme oikeassa!

• Anonyymi

Kyllä littuilija mikä on littu.

Siitä seuraa lapsilleenkin ihan litun littumainen kohtalo. Muut menevät maapallon ympärysmatkoille ja hymyilevät palatessaan, mutta littuilijat tippuvat litun reunalta litun alla ikuisesti roihuavaan helvetin tuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä littuilija mikä on littu.

Siitä seuraa lapsilleenkin ihan litun littumainen kohtalo. Muut menevät maapallon ympärysmatkoille ja hymyilevät palatessaan, mutta littuilijat tippuvat litun reunalta litun alla ikuisesti roihuavaan helvetin tuleen.

Mulla on jo 86 kaveria sairastuneet koronaan. 48 heistä on kuollut ja 14 on vielä tehoilla.

• Anonyymi

Tiedätte olevanne tyhmiä.

• Anonyymi

Huomionkipeitä trollejahan nuo littumaan "kannattajat" ovat. Ehkä jotkut oikeastikin uskovat littumaahan, mutta he ovat niin tyhmiä että kirjoitustaitoa heillä ei ole.

• Joku voi trollata maan litteydellä, mutta aito maatietoinen huomaa kyllä ajan mittaan trollit. Kyllä meitä oikeita maatietoisia on. Toki meilläkin voi käsitykset vaihdella ja olla pieniä nyanssieroja, mutta se ei haittaa. Joissain asioissa voi olla vähän erilaisia näkemyksiä ja se on sinänsä ihan ok. Tiedänhän minä esimerkiksi jopa yhden flättärin, joka uskoo maan olevan neliönmuotoinen. Vaikka itse pidän neliönmuotoista maata yhtä mahdottomana, kuin pallomaata, niin parempi se on silti uskoa neliön muotoiseen lättämaahan, kuin palloon. Neliön muotoinen lättämaahan on muodollisesti lähempänä ympyrän muotoista lättämaata, jota maa oman käsitykseni mukaan on. Maa on siis kuin äänilevy, jonka ytimenä on maailman napa (pallokäsityksen mukaan pohjoisnapa). Mutta ei sekään hassumpi ole, jos uskoo maan olevan neliön muotoinen jalaksillaan seisova lättä. Neliön mallisessa mallissa vain on paljon ongelmakohtia, joita en jaksa tässä alkaa sen enempää avaamaan. Just näiden ongelmakohtien vuoksi itse mieluummin uskon pyöreän muotoiseen lättämaahan.

• Maatietoinen kirjoitti:

Joku voi trollata maan litteydellä, mutta aito maatietoinen huomaa kyllä ajan mittaan trollit. Kyllä meitä oikeita maatietoisia on. Toki meilläkin voi käsitykset vaihdella ja olla pieniä nyanssieroja, mutta se ei haittaa. Joissain asioissa voi olla vähän erilaisia näkemyksiä ja se on sinänsä ihan ok. Tiedänhän minä esimerkiksi jopa yhden flättärin, joka uskoo maan olevan neliönmuotoinen. Vaikka itse pidän neliönmuotoista maata yhtä mahdottomana, kuin pallomaata, niin parempi se on silti uskoa neliön muotoiseen lättämaahan, kuin palloon. Neliön muotoinen lättämaahan on muodollisesti lähempänä ympyrän muotoista lättämaata, jota maa oman käsitykseni mukaan on. Maa on siis kuin äänilevy, jonka ytimenä on maailman napa (pallokäsityksen mukaan pohjoisnapa). Mutta ei sekään hassumpi ole, jos uskoo maan olevan neliön muotoinen jalaksillaan seisova lättä. Neliön mallisessa mallissa vain on paljon ongelmakohtia, joita en jaksa tässä alkaa sen enempää avaamaan. Just näiden ongelmakohtien vuoksi itse mieluummin uskon pyöreän muotoiseen lättämaahan.

Eli pahin harha on uskoa
        - pallomaahan.
        Pienempi paha on uskoa
        - neliön muotoiseen lättämaahan.
        Viisainta on uskoa
        - ympyrän muotoiseen lättämaahan (johon itsekin uskon)

• Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

Joku voi trollata maan litteydellä, mutta aito maatietoinen huomaa kyllä ajan mittaan trollit. Kyllä meitä oikeita maatietoisia on. Toki meilläkin voi käsitykset vaihdella ja olla pieniä nyanssieroja, mutta se ei haittaa. Joissain asioissa voi olla vähän erilaisia näkemyksiä ja se on sinänsä ihan ok. Tiedänhän minä esimerkiksi jopa yhden flättärin, joka uskoo maan olevan neliönmuotoinen. Vaikka itse pidän neliönmuotoista maata yhtä mahdottomana, kuin pallomaata, niin parempi se on silti uskoa neliön muotoiseen lättämaahan, kuin palloon. Neliön muotoinen lättämaahan on muodollisesti lähempänä ympyrän muotoista lättämaata, jota maa oman käsitykseni mukaan on. Maa on siis kuin äänilevy, jonka ytimenä on maailman napa (pallokäsityksen mukaan pohjoisnapa). Mutta ei sekään hassumpi ole, jos uskoo maan olevan neliön muotoinen jalaksillaan seisova lättä. Neliön mallisessa mallissa vain on paljon ongelmakohtia, joita en jaksa tässä alkaa sen enempää avaamaan. Just näiden ongelmakohtien vuoksi itse mieluummin uskon pyöreän muotoiseen lättämaahan.

Kauhean monisanaisesti jaksat todistella silkkaa paskaa, eli olet tyypillinen trolli.

• Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

Eli pahin harha on uskoa
        - pallomaahan.
        Pienempi paha on uskoa
        - neliön muotoiseen lättämaahan.
        Viisainta on uskoa
        - ympyrän muotoiseen lättämaahan (johon itsekin uskon)

Ihme pelle! Ympyrän muotoiseen lättämaahan uskominen on yhtä typerää kuin pallomaahan uskominen. Lättämaa on neliön muotoinen. Taidat olla vain trollaava pallopää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme pelle! Ympyrän muotoiseen lättämaahan uskominen on yhtä typerää kuin pallomaahan uskominen. Lättämaa on neliön muotoinen. Taidat olla vain trollaava pallopää!

Taidat itse olla trollaava pallopää. Aika moni flättäri on sitä mieltä, että maa on ympyrän mallinen lätty, eikä todellakaan neliön mallinen. Toki jotku uskoo neliön malliseen lättämaahan, mutta itse pidän sitä ongelmallisena. Jos maanpiirissä olisi kulmat, kai niiden sijainti tiedettäisiin. Ja kai ne voitaisiin myös havainnoida silmin. Itse en usko, että maalla on mitään kulmia. Muutenkin neliön mallinen lättämaa ontuu. Ympyrän mallinen ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla trollaava pallopää. Aika moni flättäri on sitä mieltä, että maa on ympyrän mallinen lätty, eikä todellakaan neliön mallinen. Toki jotku uskoo neliön malliseen lättämaahan, mutta itse pidän sitä ongelmallisena. Jos maanpiirissä olisi kulmat, kai niiden sijainti tiedettäisiin. Ja kai ne voitaisiin myös havainnoida silmin. Itse en usko, että maalla on mitään kulmia. Muutenkin neliön mallinen lättämaa ontuu. Ympyrän mallinen ei.

Et siis ole todellinen litteänmaan kannattaja! Raamattukin puhuu neliön muotoisesta maasta!

• Tuhlaavat energiaa ja kaistanleveyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8079
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2131
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2042
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    8. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      996
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe