Kansainvälisesti arvostettu patologi, tohtori Arne Burkhardt, sekä maineikas mikrobiologian ja tartuntatautien tohtori Sucharit Bhakdi julkaisivat hiljattain todisteet, jonka perusteella voidaan odottaa, että mRNA-rokotteet tappavat ainakin 40% koronarokotteen ottaneista.
https://rapsodia.fi/covid-rokotteet-tappavat-40-rokotetuista-2
Ruumiinavaukset vahvistaneet: Koronarokotteet tappavat 40% mRNA-piikitetyistä
8
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakaan vielä näin ei ole käynyt.
Kaikki kuolevat kyllä aikanaan, rokotetut ja rokottamattomat 100 %.Tuo patologi oli avannut muutaman ihmisen oli sitä mieltä että 40% kuolleista kärsi immuunipuolustusongelmista tms.. Tuo nyt ei tarkoita että 40% rokotetuista kuolisi.
- Anonyymi
kyllähän tossa voi olla vinha perä. on kyseessä kuitenkin sen verran myrkyllinen uusi kehon käyttöjärjestelmä kyseessä.ja tässähän ollaaan paraikaa todellisessa ihmiskokeessa.ja piikkeihin onkin kuollut jo hälyttävän paljon ihmisiä.paljonko vielä tulee kuolemaankaan nuoria terveitä piikkiin..sen aika näyttää
- Anonyymi
Tätä minä ihmettelen. Ihmispolo, joka ei osaa edes kirjoittaa, yrittää niin tosissaan käydä lääketieteen asiantuntijasta. Kaikki sekavaa sisältöä ja kielenkäyttöä myöden puhuu sen puolesta, että viisaampi viitsii korkeintaan hymähtää hyväntahtoisesti.
- Anonyymi
Voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi.
Venäläiset käyttävät mielellään näitä eläintermejä kun järki loppuu.
- Anonyymi
En minä ole lammas. Olen susi ja syön sinut pässi. Sinusta tulee paskaa.
- Anonyymi
Anteeksi tyhmä kysymys miksi rokotetaan rokotteella joka ei estä tarttumista, sairastumista???? Autotehtaat kanssa saa myydä jarruttomia autoja ja valtio maksaa vahingot. Tää rokote olis uskottavampi jos tekijä ottais jonkin vastuun. PERKELE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346