Onko kysessä taistelu liberalismin ja konservatiivisuuden välillä? Venäjä on erittäin korservatiinen maa.
USAn demokraattinen puolue vihaa Venäjää mutta republikaanit eivät vihaa
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Republikaanit ovat aina olleet voimakkaammin Venäjä-vastaisia kuin kansainvälistä yhteistyötä arvostavat demokraatit. Trump oli ainoa poikkeus. Syy siihen herättää vieläkin kysymyksiä.
- Anonyymi
Bush keskittyi öljysotiin, mikä hyödytti Venäjää. Bush jopa kehui Putinia hyvistä toimista Tshetseniassa.
- Anonyymi
Muka isänmaallisuuttaan mainostavat persutkin rakastavat Venäjää ja Donetskin tietotoimiston kaalipieru MV on monille persuille kuin raamatun sanaa.
- Anonyymi
Hyvin oivallettu. Venäjä on tänään samanlainen ahneiden riistäjäliikemiesten johtama maa, kuten USA. Talousjärjestelmät eivät enää merkitse niin kuin joskus kauan sitten merkitsivät. Tässä ajassa muut arvot ratkaisevat sen, miten USA:n kaksi pääpuoluetta suhtautuvat Venäjään, kuten homokysymykset, BLM-hulluus, pakolaisuus jne. Näissä monissa asioissa Venäjän politiikka on paljon lähempänä USA:n republikaaneja, kuin mitä on USA:n demokraattien ajamat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415