Mitä koiraa muistutat

Anonyymi

20

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koira enkä halua muistuttaa koiraa. Minua ei kävelytetä hihnassa eikä k*seteta,
      ei edes pylvään juuressa.

      • Anonyymi

        Minä taas tykkään silityksestä ja rapsutuksesta, voisin olla vaikka söpö puudeli.


    • Anonyymi

      katso netistä vaikka zoosex video ni ymmärrät.

    • Olen kaksijalkainen ihminen, enkä muistuta millään tavalla koiraa.

    • Anonyymi

      Suurin osa listalla muistuttaa dobermannia
      Se on verovirkailijan jalostama
      Sopii veronimijädemarille

    • Anonyymi

      Vanhana ihmisenä en avaa liteitä täällä,en sähköposti en puhelin. Mutta olen kissa fani joten testin tekisin jos olisi kissa roduista.miau ,hau hau miau

      • Anonyymi

        Miksi kissat ovat karkeasti sanottuna samannäköisiä
        ja koirat aivan erinäköisiä kuten dobermanni ja sosdemmanni?


    • Tein testin, kaikki testit on hauskaa ajankulua.

      Ilman muuta muistutan spanielia, ei vaikkaan, missä kohtaa mahdoin fuskata...

      "Sinussa on paljon samaa kuin cockerspanielissa. Iloinen, ystävällinen ja lapsirakas cockeri tunnetaan mukavana seurakoirana. Juuri sellainen sinäkin olet: seurallinen, sopeutuvainen ja lempeä tyyppi. Viihdyt parhaiten läheistesi vierellä kotosalla, mutta sinusta löytyy myös todella utelias, leikkisä ja toimintaa rakastava puoli. Olet oikea söpöliini – sinun kanssasi on mahdoton olla tulematta toimeen!"

      Hau hau hau vaan te muut haukut

      • Anonyymi

        "maissii" - et fuskannut!
        Käyn palstoilla lukemassa kirjoituksia, ja kyllä tuon sinulle tarjotun koirarodun mukainen luonnekuvaus osuu oikeaan! Pidän kirjoituksistasi :)
        mdx


      • Minullekin tuli cockerspanieli, vaikka oma suosikkirotuni ei tainnut olla kisassa mukana. Cavalier King Charles spaniel minulla on ollut ja huomasin jo silloin että passaamme yhteen ominaisuuksiltamme.
        Erona on se että en kyllä heiluta häntääni kaikille. :))


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Minullekin tuli cockerspanieli, vaikka oma suosikkirotuni ei tainnut olla kisassa mukana. Cavalier King Charles spaniel minulla on ollut ja huomasin jo silloin että passaamme yhteen ominaisuuksiltamme.
        Erona on se että en kyllä heiluta häntääni kaikille. :))

        Olet uskollinen, etkä suostu vieraiden lieassa kulkemaan! Hyvä sinä... :)
        m


    • " Labbis on ystävällinen, iloinen ja läheisilleen uskollinen, aivan kuten sinäkin. Olet hyväntuulinen ja innokas tyyppi. Pidät liikunnasta ja aktiviteeteista, mutta joskus köllit mielelläsi sohvallakin. Tulet toimeen kaikkien kanssa ja rakastat perhettäsi yli kaiken. Tai no, ruokaa rakastat myös melko paljon! "

      Aika monessa meistä on varmaan aika annos labradorinnoutajaa, onhan se Suomen suosituin koirarotu tuon artikkelin mukaan. Labbis on kuitenkin mielestäni liiankin lepsu ja tuttavallinen kaikille , ei oikein sovi talonvahdiksi. Meillä on ollut yksi mäyräkoira ja kaksi schäferiä, ja jos olisi vielä koira otettu, schäfer se olisi ilmeisesti ollut. Ne vaativat hyvän koulutuksen, mutta se onnistuu. Ne ovat lahjomattomia, vahvaluonteisia, sopeutuvia ja täydellisen lojaaleja perheelleen. Meidänkin "sessukat" olivat aina valmiita lenkkiseuraksi, lasten leikkikaveriksi, marjametsään, uimaan, veneelle, autoretkille, pilkille ja ylipäätään minne tahansa mukaan lähtemään ja sopeutumaan kulloisiinkin oloihin. Toisen kanssa lapset harrastivat agilityä. Mäyris on metsästyskoira, turhankin itsenäinen ja jääräpäinen, mutta hyvin rakas perheenjäsen sekin oli.

      Olikohan testissä ollenkaan saksanpaimenkoiraa eli schäferiä, sekin suosituimpien koirarotujen kärkeä? Viralliset koirarotujen luonnemääritelmät eivät tietenkään sellaisinaan sovi ihmiskuvauksiin, harvalla meillä sentään esimerkiksi metsästys- tai paimennusviettiä on.

      • Minä olen kissaihminen, mutta kun koirienkin kanssa hyvin toimeen tulen, tein huvikseni tuon testin.
        Tuo sama labbis siitä minullekin tuli.
        No ruuan perään en kauheasti ole, on tietysti hyvä, että sitä on tarvittaessa.


    • Anonyymi

      Pinsseri jos saan valita :)

      Gubbe 72

      • Anonyymi

        Oli mulla 8 vuotta kunnes puutiainen myrkyn lykkäs :´-(


    • Anonyymi

      Labrador kannattaa risteyttää dobermanniin ennen käyttöä,
      talonvahti der Doberdor suojaa sosdemtunkeilulta
      veronpitävä riippuvakorvainen vahti
      mit herabhängenden Ohren Wasser abweisenden Fell

    • Anonyymi

      Haukkujat näyttävät tekevän testin.

    • Anonyymi

      Jos asutte omakotitalossa syrjässä
      ja pelkäätte niitä
      se on vaarallista koska kansainväliset maturemmit voivat tulla ryöstöaikeissa ja puhdistaa

      silloin rakennetaan aita
      aika korkea ja portti lukkoon
      talon pihalle pari kappaletta näitä
      kyllä lähtee
      nimittäin ryöstöremmi tai susi
      tai sitten niidenpää, koska tämä ei irroita otetta, vaikka leikkaisi kahtia
      https://www.youtube.com/watch?v=B4ZCXjJtdsI

    • Anonyymi

      Tämä ketju on kuin alakoululaisten kirjoittama. Puhe toisesta lapsuudesta
      näyttää pitävän paikkansa.

      • Anonyymi

        No hyvä, tunnustan, on perhekoirista olemassa myös Brasilian versio eli nämä on kasvatettu perheen suojelemiseksi erityisesti viidakossa mutta sopii tännekin yksinäisille alueille, joissa erilaiset heimot ja etniset jengit käyvät kimppuun, näin osaajat ovat saaneet suojakseen perhekoiria, jotka ovat ehdottoman solidaarisia perheelle
        https://www.youtube.com/watch?v=Su0h6-2-bic


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      58
      2502
    2. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      172
      2461
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      26
      1979
    4. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      89
      1838
    5. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

      Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      132
      1554
    6. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      22
      1487
    7. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      244
      1462
    8. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      96
      1396
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

      https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      301
      1266
    10. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      74
      1173
    Aihe