Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta

Anonyymi

Osoitus rokotteiden tehosta.

223

1541

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        AIEMMIN koronarokotuksiin epäilevästi suhtautuneella Isbergillä on sanottavaa kaikille rokottamattomille.

        – Mieti, miltä tuntuu sillä hetkellä, kun ambulanssi ajaa pihaan, alkaa matka hengityskoneeseen ja voit syyttää vain itseäsi. Kaikki eivät siltä matkalta palaa. Minä olin onnekas.

        Suhtautuminen rokotteisiin on muuttunut täysin, Isberg vakuuttaa.

        –  Olin aiemmin tosi kriittinen koronapiikkiä kohtaan ja turpaan tuli. Sain elämän ja kuoleman opetuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIEMMIN koronarokotuksiin epäilevästi suhtautuneella Isbergillä on sanottavaa kaikille rokottamattomille.

        – Mieti, miltä tuntuu sillä hetkellä, kun ambulanssi ajaa pihaan, alkaa matka hengityskoneeseen ja voit syyttää vain itseäsi. Kaikki eivät siltä matkalta palaa. Minä olin onnekas.

        Suhtautuminen rokotteisiin on muuttunut täysin, Isberg vakuuttaa.

        –  Olin aiemmin tosi kriittinen koronapiikkiä kohtaan ja turpaan tuli. Sain elämän ja kuoleman opetuksen.

        AMBULANSSIKYYDILLÄ mentiin ensin Peijakseen ja sieltä Meilahteen. Isberg muistaa hetkiä sieltä täältä, kuten sen, että Meilahteen ”ajettiin aika haipakkaa”.

        – Minut nukutettiin Meilahdessa 1. marraskuuta. Juuri ennen nukahtamistani pyysin lääkäriä, vai olikohan se hoitaja, kertomaan Pialle, että minä rakastan häntä tosi paljon, toteaa Isberg ja liikuttuu.


      • Anonyymi

        Kuinkahan moni siellä tehohoidossa koronan vuoksi
        olevista on rokottamaton kantasuomalainen?
        'Rokottamattomalla' tarkoitan sellaista joka ei ole ottanut yhtään koronarokotetta.
        Luulen että heitä on siellä äärimmäisen vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIEMMIN koronarokotuksiin epäilevästi suhtautuneella Isbergillä on sanottavaa kaikille rokottamattomille.

        – Mieti, miltä tuntuu sillä hetkellä, kun ambulanssi ajaa pihaan, alkaa matka hengityskoneeseen ja voit syyttää vain itseäsi. Kaikki eivät siltä matkalta palaa. Minä olin onnekas.

        Suhtautuminen rokotteisiin on muuttunut täysin, Isberg vakuuttaa.

        –  Olin aiemmin tosi kriittinen koronapiikkiä kohtaan ja turpaan tuli. Sain elämän ja kuoleman opetuksen.

        Niin mutta kun rokottamattomat ovat kuolemattomat omasta mielestään


      • Anonyymi

        Meidän appimme kuoli rokotteiden haittavaikutuksiin. Aivokuume, sydän ja maksavaurio. Oli terve ennen rokotusta. Kaikki kolme yleisintä rokotteen haittavaikutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AIEMMIN koronarokotuksiin epäilevästi suhtautuneella Isbergillä on sanottavaa kaikille rokottamattomille.

        – Mieti, miltä tuntuu sillä hetkellä, kun ambulanssi ajaa pihaan, alkaa matka hengityskoneeseen ja voit syyttää vain itseäsi. Kaikki eivät siltä matkalta palaa. Minä olin onnekas.

        Suhtautuminen rokotteisiin on muuttunut täysin, Isberg vakuuttaa.

        –  Olin aiemmin tosi kriittinen koronapiikkiä kohtaan ja turpaan tuli. Sain elämän ja kuoleman opetuksen.

        Totuus - Henkilö joka joutuu sairaalaan ja teho-hoitoon koronan vuoksi, omaa niin huonon luonnollisen immuniteetin, että olisi 100% varmuudella hoidossa rokotehaittojen vuoksi.
        Tästä johtuu että nyt 'koronaan' kuolleista on 2/3 on rokotettuja. Kannattaa tutustua kuka on 'rokotettu' kuka 'rokottamaton'. Nyt kuolee vanhuksia jotka ovat ottaneet yhden rokotuksen puoli vuotta sitten ja ovat nyt 'rokottamattomia'. Immuniteetti on vaurioitunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan moni siellä tehohoidossa koronan vuoksi
        olevista on rokottamaton kantasuomalainen?
        'Rokottamattomalla' tarkoitan sellaista joka ei ole ottanut yhtään koronarokotetta.
        Luulen että heitä on siellä äärimmäisen vähän.

        Niimpä, mutta rokotteen jo ottaneetkin luetaan heihin,välillä.


      • Anonyymi

        Tyypillinen THL-palkkatrollin aloitus. Pelottelua ja virheellisiä tietoja.

        Ihminen on THL:n tilastoissa "rokotettu" koronaa vastaan vasta kun ekasta mRNA-geeniterapiainjektiosta on kulunut kolme viikkoa tai toisesta yksi viikko.

        Kun uutiset perustuvat tällaisiin tilastoihin, ei kansalainen voi tietää, kuinka monta piikkiä sairaaloiden "koronapotilaat" ovat saaneet, tai eivät ole saaneet.

        Rokotusstatuksen määritelmästä kertoo EPSHP:n ylilääkäri tässä Posi-TV:n haastattelussa, alkaen 8 min.:
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

        Ihmisiä ei pidä jaotella sen mukaa mitä terveysvalintoja he ovat tehneet. Jotkut ottavat tämän kokeellisen mRNA-injektion, toiset eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AMBULANSSIKYYDILLÄ mentiin ensin Peijakseen ja sieltä Meilahteen. Isberg muistaa hetkiä sieltä täältä, kuten sen, että Meilahteen ”ajettiin aika haipakkaa”.

        – Minut nukutettiin Meilahdessa 1. marraskuuta. Juuri ennen nukahtamistani pyysin lääkäriä, vai olikohan se hoitaja, kertomaan Pialle, että minä rakastan häntä tosi paljon, toteaa Isberg ja liikuttuu.

        Sairaaloissa on valtavasti injektiohaittapotilaita. Heistä media vaikenee, kun pitää saada kaikille se piikki.

        https://rapsodia.fi/hoitohenkilokunta-puhukaa-2/

        Sairaanhoitaja Jenni Maasalo rohkaisee ja kannustaa kaikkia hoitajia, lääkäreitä ja ensihoitoa kertomaan yhdessä siitä, mitä te olette työpaikollanne nähneet ja kokeneet? Sairaalahoitoon joutuu yhä enemmän ja enemmän terveitä ihmisiä, jotka on saaneet rokotteen ja siitä vakavia haittavaikutuksia.


    • Anonyymi

      Tuo onkin aikamoinen yhtälö. Sama juttu lienee Israelissa, joka on rokotekattavuudeltaan maailman huippua. Ja siellä sairaalat täynnä ja neljäs piikkikierros menossa. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi. Sen hallitus on Pfizerin talutusnuorassa ja vain heidän tuotettaan käytetään. Lopputuloksesta ei kukaan välitä, mutta kuolleisuuskäyrä osoittaa taivaalle.

      • Anonyymi

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviäviin kirjoituksiin kriittisesti. Salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn oma blogi tai matkapuhelimella itsekuvattu kuvattu tubevideo. Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.
        😀😄
        Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭


      • Anonyymi

        "Israelin kuolleisuuskäyrä osoittaa taivaalle???
        Viimeisen viikon aikana 20 kuollutta. Pahimpana aikoina päivänä kuolleita Israelissa oli yli 100 kuollutta päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Israelin kuolleisuuskäyrä osoittaa taivaalle???
        Viimeisen viikon aikana 20 kuollutta. Pahimpana aikoina päivänä kuolleita Israelissa oli yli 100 kuollutta päivässä.

        Totuus on toinen kuin salaliittoteoreetikko satuilee.
        😀😄
        Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭


      • Anonyymi

        Israelissa on rokotettuja huomattavasti vähemmän kuin Suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        Kiitos päivän parhaista nauruista! Taas.

        Nauroin huutonaurua monta minuuttia tuolle darpalle ja lusiferaasille. Ei todellakaan ole olemassa mitään niin ääliömäisen idioottimaisen typerää roskaa, etteikö rokotevastainen salaliittohörhö siihen aivan sokeasti uskoisi.


      • Anonyymi

        Se käyrä sattuu olemaan tartuntojen, oletkos värisokea?


      • Anonyymi

        Neljäs piikkikierroshan todettiin Israelissa tehottomaksi. Kun samaa ainetta oli jo kolmeen kertaan piikitetty niin neljännellä ei saatu edes prosentin verran immuniteetin palautumista aikaan. Silti Ilta-Sanomat tänään lööpeissään kyselee joudutaanko buustereita ottamaan ikuisesti. Tuskinpa joudutaan kun niistä ei ole mitään hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        Anoko se siellä, vai Ossi?
        Joko te olette koronan hankkineet itsellenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        sama teksti vaikka mikä aihe
        ei toistamalla todeksi muutu
        valitettavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoko se siellä, vai Ossi?
        Joko te olette koronan hankkineet itsellenne?

        Onhan ne rokotettuja.
        Tää on niile julmaa peliä.
        Ainahan sodassa tulee uhreja,
        noiden hörhöjen kannattajat kamppailee nyt raskaalla teholla hengestään.
        Mutta jos kuolevat oli se Jumalan ja Anon käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus on toinen kuin salaliittoteoreetikko satuilee.
        😀😄
        Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljäs piikkikierroshan todettiin Israelissa tehottomaksi. Kun samaa ainetta oli jo kolmeen kertaan piikitetty niin neljännellä ei saatu edes prosentin verran immuniteetin palautumista aikaan. Silti Ilta-Sanomat tänään lööpeissään kyselee joudutaanko buustereita ottamaan ikuisesti. Tuskinpa joudutaan kun niistä ei ole mitään hyötyä.

        Kun samaa paskaa pistää monta kertaa. Tulos enemmän paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos päivän parhaista nauruista! Taas.

        Nauroin huutonaurua monta minuuttia tuolle darpalle ja lusiferaasille. Ei todellakaan ole olemassa mitään niin ääliömäisen idioottimaisen typerää roskaa, etteikö rokotevastainen salaliittohörhö siihen aivan sokeasti uskoisi.

        Seon sitä lahkolaisuutta.jos laholaisuuspappi sanoo että myrkytä lapset.niintekivät Guatemalassa.ja kun toinen sanoo että jos lapsi vastustaa tapa ja hautaa ladon alle.saas nähdä milloin Suomessa eka kerta tao milloin pikku Eerika. Tai Jokela ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoko se siellä, vai Ossi?
        Joko te olette koronan hankkineet itsellenne?

        Omikron on rokottamattomille yhtä vaarallinen kuin tavallinen kausi-infulenssa. Itse asiassa vaarattomampi, vain 0.08% sairastuneista kuolee (tavallisessa infulensassa 1%)
        Tauti on PAHEMPI rokotetuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        Noin hyvin keksittyä satua ei ihan jokainen pystykään kertomaan nauramatta, ei ainakaan kasvotusten X'D)) Vastaavia "tositarinoita" olen kuullut mielisairaaloissa psykoosipotilaiden kertomana.

        ....." ÄLYPÖLYTETYISSÄ" XD...."KAUKO_OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN" ...hmmm.. %D..."LUSIFERAASI"..... :D)))... "DARPA:n KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ" (??????).. Ei helevata sentään.... Nyt en kyllä lakkaa koko iltana nauramasta! :*D


        Tuhannet KIITOKSET vuoden parhaista nauruista! ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä faktat ja todisteet. Ei ihme, että maailmalla kerrotaankin sen muuttavan nimensä Pfisraeliksi.

        Salaliittoteorikot olivat jälleen oikeassa, rokotteissa Kauko-ohjattavaa älypölyä

        FAKTAT JA TOTUUS

        CDC:n ilmiantaja: rokotteissa DARPA:n käyttöjärjestelmä

        CDC:n työntekijä antaa lyhyen, mutta todella suoran varoituksen rokotteista tällä videolla. Jaetaan rohkeasti tietoa eteenpäin, koska ihmisiä havahtuu koko ajan enemmän ja enemmän hereille tästä median ja poliitikkojen luomasta valheellisesta koronapsykoosista.

        TOTUUS MASKILAMPAILLE

        Tässä on CDC:n ilmiantajan sanoma kirjallisessa muodossa:

        “Ajan takaisin kotiin ja näette tässä CDC:n (USA:n THL) korttini. Älkää ottako tätä rokotetta. Monet soittavat minulle ja kertovat melkein kuolleensa. Kaksi kertoi ottaneensa influenssa ja koronapiikin, ja molemmat melkein kuolivat. Niissä tulee yhteensä 50 mg annos; (25mg 25mg). Sinuun laitetaan DARPA:n käyttöjärjestelmä, jonka mukana tulee lusiferaasi… Tämä yhdistää sinut tietokoneeseen. Jos olette ottaneet piikkejä ja sairastuneet niistä, ota lääkärisi kanssa D-dimeeritesti, koska kyse on luultavasti mikroverihyytymistä. Elinaikaennuste arvio on 0,5 – 3 vuotta, jos olet ottanut tämän itseesi… Me rukoilemme puolestasi. Älkää ottako piikkejä. Mistä tiedän? Koska olen työskennellyt siellä, mutta nyt toimin ilmiantajana.”

        ÄLYPÖLYTETYISSÄ MYRKKYROKOTTEISSA KAUKO-OHJAUS MYRKYN AKTIVOINTIIN

        https://rapsodia.fi/alkaa-ottako-piikkeja-2/

        Pistä toinenkin foliohattu päähän, ei näytä yksi riittävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anoko se siellä, vai Ossi?
        Joko te olette koronan hankkineet itsellenne?

        Ursulako se siellä piikittelee?


    • Anonyymi

      Meno koronassa on aivan Hölmölän touhua. Pienen rokottamattomien ja vakavan riskin omaavien (vakavat sairaudet, hyvin korkea ikä tai runsas lihavuus jne) takia koko maa suljetaan. STM ja Krista Kiuru ovat pahimpia hysterian lietsojia ja rajoitusten vaatijoita, ja herää kysymys miksi. Kyseesssä lienee naisporukan tunteisiin menevä päätöksentekotaito eli tunne (pelko, hysteria ja vallankäytön halu) ajaa tähän. Miehet THL:ssä ja HUS:ssa koettavat toppuutella mutta ei auta.

      Tällä ylihysterialla ajetaan suuri joukko pienyrittäjiä konkurssiin ja itsemurhaan, kansalaiset ahdistumaan ja mielenterveysongelmaisina hakemaan eläkettä ja valtio velkaaantumaan yhä lisää. On täyttä tuubaa Kiurun ja kumppaneiden vedota siihen että sairaalamme romahtavat jatkossa. Eivät romahda. Nyt pitäisi heti lopettaa kaikenlainen jäljitystyö ja testaaminen koska ne uuvuttavat ja syövät terveydenhoidon resursseja.

      Korona ei tule häviämään maapallolta koskaan. Aina tulee uusi muunnos. Asia on pakko hyväksyä ja alkaa elämään ja vapauttaa maamme ja muut maat tästä touhusta. Pahimpien riskiryhmäläisten täytyy suojautua eli eristäytyä ja vältellä tiettyjä aktiviteetteja, ei enemmistön.

      Maamme hallitus on totaalinen floppi, siellä on naisenemmistö tärkeimmissä ministeripaikoissa. Naisille tyypillistä toimintaa on tunnevaltainen päätöksenteko, eli ne eivät perustu järkeen ja laajojen kokonaisuuksien hahmottamiseen. Lisäksi tyypillistä on epävarmuus, jahkailu ja loputon keskustelu. Lisäjuttuna se että moni heistä on aivan liian nuori tällaisiin tehtäviin joissa vaaditaan elämänkokemusta ja sen mukanaan mahdollisesti tullutta viisautta. Itsevarma, vakaa ja osaava ministeri ei tarvitse esiintymiskoulutusta (jonka kautta Marin ja Saarikko ovat puhuneet väkinäinen hymyirvistys naamalla) eikä kymmeniä avustajia joiden taakse piiloudutaan.

      • Anonyymi

        Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭


      • Anonyymi

        Hei. Hyvä kirjoitus !

        Nyt tarvitaan vain ja ainoastaan tervettä järkeä ja malttia. Meillä on rokotekattavuus kahdelle piikille jo yli 80% ja kolmellekin kohta kolmasosa kansasta. Nämä riittävät oikein hyvin pitämään kurissa tämän omikron - muunnoksenkin aiheuttamat vaivat.

        Nyt on aika alkaa suhtautumaan tähän kulkutautiin normaalilla tavalla.


      • Anonyymi

        Juuri luin ettei korona aiheuttanutkaan konkursseja kuten pelättiin. Älä hoppuile, sillä jos koronavirusta ei saada hävitettyä kuten niin monet muut virukset, niin tulee sellainen rokote, joka tepsii. Jos se muuttuu kausi-influenssan tapaiseksi, niin tartunnat tippuvat minimiin tähän hetkeen verrattuna. Flunssan olen sairastanut, mutta influenssaa en koskaan, kun olen saanut siihen rokotteen 20-vuotta.
        Kirjoitit: "Pahimpien riskiryhmäläisten täytyy suojautua eli eristäytyä ja vältellä tiettyjä aktiviteetteja, ei enemmistön." Kuinkas tässä nyt näin on käynyt, että vähemmistön sana ei painakkaan ja sen täytyy mennä piiloon enemmistön tieltä? Kuis on sateenkaari lapset, pitäisikö totella tätä kirjoittajaa?


      • Anonyymi

        Kun se on maailmanlaajuinen tartuntatauti.
        Meillä loistava hallitus tähän. Suomessa kunnioitetaan ihmisoikeuksia ja suojellaan taudilta haavoittuvaisempia ryhmiä ja estetään taudin leviämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on maailmanlaajuinen tartuntatauti.
        Meillä loistava hallitus tähän. Suomessa kunnioitetaan ihmisoikeuksia ja suojellaan taudilta haavoittuvaisempia ryhmiä ja estetään taudin leviämistä.

        Vihreä agenda: vähemmän ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on maailmanlaajuinen tartuntatauti.
        Meillä loistava hallitus tähän. Suomessa kunnioitetaan ihmisoikeuksia ja suojellaan taudilta haavoittuvaisempia ryhmiä ja estetään taudin leviämistä.

        Näin on.


    • Anonyymi

      No aloittajan tulkinnan mukaan tartunnat loppuu sitten kuin seinään, kun saavutetaan tartunnoissa rokottamattomien määrä, jonka jälkeen enää ei tule uusia tartuntoja, koska aloittajan mielestä rokotettu ei voi saada tartuntaa.

      • Anonyymi

        Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

        Aloittaja on täysin oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

        Aloittaja on täysin oikeassa.

        Just just...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

        Aloittaja on täysin oikeassa.

        Ei täytä oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täytä oikeasti.

        Sairaalahoidossa enemmistö koronapotilaista on rokottamattomia.


    • Anonyymi

      Miksi tarvitaan tehosterokotteita eli samaa rokotetta annetaan useamman kerran, ei ole rokotteen sisältöä muunneltu, jos kerran rokotte perustuu siihen, että rokotteessa on piikkiproteiinin valmistus ohje, jota keho alkaa tuottamaan.
      Miksi tarvitaan useampia rokotteita, kyllähän keho muistaa tuon reseptin ja osaa valmistaa koronan vasta-aineita, ei koko ajan tarvitse uusia keholle samaa reseptiä.

      • Anonyymi

        Sinun mukaasi tarvitsee pukea vain kerran talvitakki ja kengät. Eikä niitä sen jälkeen tarvitse.

        "kyllähän keho muistaa tuon reseptin"

        Vain hölmö ei ymmärrä kun on kylmä, täytyy sitä vastaan suojautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mukaasi tarvitsee pukea vain kerran talvitakki ja kengät. Eikä niitä sen jälkeen tarvitse.

        "kyllähän keho muistaa tuon reseptin"

        Vain hölmö ei ymmärrä kun on kylmä, täytyy sitä vastaan suojautua.

        😂😂😅😅🤣🤣😅😅😂😅🤣


      • Anonyymi

        Variantti eli muunnos ei ole sama kuin alkuperäinen. Eihän virus niin tyhmä ole, että yrittää levittää samaa koostumusta aina uudelleeen.


      • Anonyymi

        Rokote on tutkittu ja turvallinen.
        mRNA-rokotteessa ei ole antigeenia, vaan elimistö muodostaa vaikuttavan aineen itse mRNA-rokotteen vaikutuksesta. mRNA-rokotteen sisältämä lähetti-mRNA saa lihassolut rokotteen pistokohdassa tuottamaan vaikuttavaa ainetta.

        Kun se on vain lähettinukleiinihapon pätkä, koodi,joka menee pistokohdan lihassoluihin ja jos kohtaa viruksen, ryhtyy tuottamaan vasta-aineita.
        Uskomatonta, että sillä on ollut näin valtaisa teho. Ymmärrän hyvin että kun virus jyllää, taritaan rokotteiden kehittämistä edelleen.

        Hienoa, että on olemassa viisaita ja koulutettuja, joilla on tietoa ja taitoa kehittää tätäkin erikoisalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun mukaasi tarvitsee pukea vain kerran talvitakki ja kengät. Eikä niitä sen jälkeen tarvitse.

        "kyllähän keho muistaa tuon reseptin"

        Vain hölmö ei ymmärrä kun on kylmä, täytyy sitä vastaan suojautua.

        Kyllä sairastamalla tai rokotuksilla saatu immuniteetti kestää tavallisesti kauemmin kuin muutaman kuukauden, kuten sanotaan näiden nrma-rokotuksilla aikaansaatu vaikutus kestävän.
        Koronaviruksilla on sellainen ominaisuus, että minkä tahansa koronavirusperheen sairastettuaan saa ainakin jonkilaisen elinikäisen immuniteetin kaikkia koronavirusten aiheuttamia tauteja vastaan. Ainakin taudit tulevat lievempänä.
        Rokotteet sen sijaan näyttävät sairastuttavan osan ihmisistä. Osan koronaan, osan sydän ja verisuoniongelmiin, osalle tulee immuunijärjestelmän ylireagointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokote on tutkittu ja turvallinen.
        mRNA-rokotteessa ei ole antigeenia, vaan elimistö muodostaa vaikuttavan aineen itse mRNA-rokotteen vaikutuksesta. mRNA-rokotteen sisältämä lähetti-mRNA saa lihassolut rokotteen pistokohdassa tuottamaan vaikuttavaa ainetta.

        Kun se on vain lähettinukleiinihapon pätkä, koodi,joka menee pistokohdan lihassoluihin ja jos kohtaa viruksen, ryhtyy tuottamaan vasta-aineita.
        Uskomatonta, että sillä on ollut näin valtaisa teho. Ymmärrän hyvin että kun virus jyllää, taritaan rokotteiden kehittämistä edelleen.

        Hienoa, että on olemassa viisaita ja koulutettuja, joilla on tietoa ja taitoa kehittää tätäkin erikoisalaa.

        Omien solujen tuottama piikkiproteiini ei ole samanlainen kuin koronaviruksen. Rna eli ohje joka saa solut tuottamaan piikkiproteiinia on tietokoneella tehty malli.
        Tämän tuloksena syntyvä piikkiproteiini on pitempi kuin alkuperäinen ja se tunkeutuu syvemmälle ihmisen soluihin ja on kulkeutunut ympäri ruumista, eikä jäänyt vain paikallisesti pistokohdan lihakseen kuten oli tarkoitettu.

        Näistä koronarokotteiden puolustajista ja haittojen kieltäjistä tulee mieleen entisen Neuvostoliiton puolustajat. Heidän mielestään neukkula ja kommunismi olivat Maailman paras systeemi koska... Kommarit itse sanoivat niin.


    • Anonyymi

      Rokottomattomat luo sairaita ihmisiä sairaaloihin tyhjästä

      • Anonyymi

        Valitettavasti näin pääsi käymään. Heidän' luonnollinen immuniteettinsa' ei pärjännytkään koronavirukselle.


      • Anonyymi

        Kerro tarkemmin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti näin pääsi käymään. Heidän' luonnollinen immuniteettinsa' ei pärjännytkään koronavirukselle.

        "Usein sairaalahoitoon joutuneilla on todettu puolustusjärjestelmän ylireagointi, josta oireet ovat johtuneet, ei niinkään viruksesta itsestään", sanoi Turun yliopistollisen keskussairaalan virologian ylilääkäri Tytti Vuorinen.

        https://yle.fi/uutiset/3-12248482?fbclid=IwAR3TWAcVtt1I9da2xfQ2-Xn5Lx4Wmyy4VLgyntmYxd44KFXMHE12eAGoz4I

        En usko, että kyse on piikittömän ihmisen puolustusjärjestelmän ylireagoinnista. Ei se ole aikaisemminkaan ylireagoinut eikä se tee sitä nytkään.


    • Anonyymi

      Omikron sairastuttaa enemmän koronarokotettuja kuin koronarokottamattomia.

      Tanskassa ja Englannissa monissa ikäryhmissä koronatartuntoja 100000 ihmistä kohti on enemmän kahdesti koronarokotetuilla kuin koronarokottamattomilla.

      • Anonyymi

        Olisiko faktaa? Blokisi ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko faktaa? Blokisi ei kelpaa.

        Salaliittoteoreetikolla ei ole faktoja.

        😅😅😂😂🤣🤣😅😂😅😅🤣


      • Anonyymi

        Pandrmia on vielä vankka ja virus tekee variantteja. Meidän jokaisen tulee estää tartunnan leviämistä. Rokote on osoittanut tehonsa , suurin osa ei sairastu ja jos sairastuu, tauti on lievempi.

        Korona on se uhka. Rokote on meidän ase. Tutkittu, turvallinen ja kansalaiselle maksuton.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pandrmia on vielä vankka ja virus tekee variantteja. Meidän jokaisen tulee estää tartunnan leviämistä. Rokote on osoittanut tehonsa , suurin osa ei sairastu ja jos sairastuu, tauti on lievempi.

        Korona on se uhka. Rokote on meidän ase. Tutkittu, turvallinen ja kansalaiselle maksuton.

        Näin on. Rokote on poistanut monta virusta maan päältä ja nämä eläimistä ihmisiin tulleet virukset ovat niitä hankalimpia, kun muodostavat paljon uusia variantteja.


    • Anonyymi

      Rokottamattomien mielestä koko koronaa ei ole edes olemassa. Siitäkin huolimatta rokottamattomat täyttävät suurimman osan koronasairaanhoidon potilaista kaikkialla maailmassa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi

        Höpö höpö miksi kansalle ei jaeta halpaa ja turvallista ivermektiiniä joka todistetusti tehoaa koronaan vaan jotain kokeellista piikkiä jonka seurauksia ei vielä edes tiedetä?🤦🤦🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö miksi kansalle ei jaeta halpaa ja turvallista ivermektiiniä joka todistetusti tehoaa koronaan vaan jotain kokeellista piikkiä jonka seurauksia ei vielä edes tiedetä?🤦🤦🤦

        Missä faktat tehosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö miksi kansalle ei jaeta halpaa ja turvallista ivermektiiniä joka todistetusti tehoaa koronaan vaan jotain kokeellista piikkiä jonka seurauksia ei vielä edes tiedetä?🤦🤦🤦

        On sovittu viranomaisten ja kilpailijan kanssa, ettei kommentoida.
        https://yle.fi/uutiset/3-11313348


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Se on faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä faktat tehosta?

        Niikko kertoi eduskunnassa!!!


      • Anonyymi

        Väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö miksi kansalle ei jaeta halpaa ja turvallista ivermektiiniä joka todistetusti tehoaa koronaan vaan jotain kokeellista piikkiä jonka seurauksia ei vielä edes tiedetä?🤦🤦🤦

        Menepä pelastamaan toverisi teholta viemällä tätä loislääkettä heille, jos suostuvat ottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niikko kertoi eduskunnassa!!!

        Vitsi kun poikani ei ole kansanedustaja. Sai koronan, oli karanteenissa ja tilasi noutioruokaa. Sen olo parani sillä:-)


      • Anonyymi

        Just niin. Kallista hörhöilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö miksi kansalle ei jaeta halpaa ja turvallista ivermektiiniä joka todistetusti tehoaa koronaan vaan jotain kokeellista piikkiä jonka seurauksia ei vielä edes tiedetä?🤦🤦🤦

        Rokote ei ole kokeellinen vaan laillinen testattu turvallinen ja tehokas.
        Rokotetuista suurin osa ei sairastu ollenkaan. Jotkus saavat taudin ja jotkut joutuvat jopa sairaalahoitoon.

        Kun taas kaverisi rokottamattomat päätyvät varmimmin raskaaseen tehohoitoon vaikka teitä on vain murto-osa väestöstä.

        Mutta mitäpä toisten kärsimys sinua liikuttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niikko kertoi eduskunnassa!!!

        Ja Niikko on persu ja vielä helluntailainen ja helluntailainen puhuu aina totta eikä se persukaan liiemmälti valehtele eli invermektiinin teho on todistetusti faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä pelastamaan toverisi teholta viemällä tätä loislääkettä heille, jos suostuvat ottamaan.

        Ai niin, ne on kokeilleet jo HUS.n infektioylilääkäri Järvinen sanoo, että ivermektiinin ja D-vitamiinin kaltaiset lääkkeet eivät toimi. Myöskään remdesiviristä ja muista viruslääkkeistä ei ole ollut käytännön hyötyä koronan hoidossa.
        Rokotteiden tehosta sen sijaan on osoitettavissa konkreettista hyötyä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämän päivän tilanne kaikkialla.

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta

      • Anonyymi

        Suurin osa noistakin "rokottamattomista" noita yhden piikin ottaneita. Meinasivat ekaan kuolla joten eivät toista ota ja ovat siis rokottamattomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa noistakin "rokottamattomista" noita yhden piikin ottaneita. Meinasivat ekaan kuolla joten eivät toista ota ja ovat siis rokottamattomia.

        Jopas löntin pukkasit, olisiko siinä niitä Niikon loisia? Rokottamaton on sanansa mukaan henkilö, joka ei ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä. Vai meinasivat kuolla, mutta eivät sitten kuolleetkaan, jäivät odottamaan seuraavaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas löntin pukkasit, olisiko siinä niitä Niikon loisia? Rokottamaton on sanansa mukaan henkilö, joka ei ole ottanut ensimmäistäkään piikkiä. Vai meinasivat kuolla, mutta eivät sitten kuolleetkaan, jäivät odottamaan seuraavaa!!!

        Höpsis. Koronassa jokainen on pian "rokottamaton" jos ei ole uusinut piikitystään tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. Koronassa jokainen on pian "rokottamaton" jos ei ole uusinut piikitystään tarpeeksi.

        Joka tapauksessa rokottamattomaksi lasketaan jos ei ole ottanut yhtään rokotetta tai jos on ottanut yhden alle 20 päivää sitten. Katsotaan, että vaikutus alkaa 21 päivää rokottamisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa noistakin "rokottamattomista" noita yhden piikin ottaneita. Meinasivat ekaan kuolla joten eivät toista ota ja ovat siis rokottamattomia.

        Yhdenkin pikin ottaneet menevät rokotettujen kategoriaan. Siis 21 päivän jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa noistakin "rokottamattomista" noita yhden piikin ottaneita. Meinasivat ekaan kuolla joten eivät toista ota ja ovat siis rokottamattomia.

        Lähes kaikki sairaala- ja tehohoidossa hoidettavat ovat niitä jotka eivät ole ottaneet ainuttakaan rokotetta, vain pieni osa rokotettuja. Tiedot löytyy kyllä etsimällä ja ovat selkeästi värillisillä pylväillä esitetty ikäryhmittäin.


    • Anonyymi

      1/10 000 Pfizerin koronarokote piikistä aiheuttaa sydänlihas- tai sydänpussintulehduksen. Lähde EMA rokotteen päivitetty turvallisuus raportti 9 joulukuuta 2021.
      https://www.ema.europa.eu/en/documents/covid-19-vaccine-safety-update/covid-19-vaccine-safety-update-comirnaty-9-december-2021_en.pdf

      Media on valehdellut, että esiintyvyys on vain noin 2 miljoonasta.
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008115176.html
      Eikä ole tätä korjannut vaikka nyt tiedetään että tuo ei pidä alkuunkaan paikkaansa.

      • Anonyymi

        Samassa raportissa todetaan, että uutena mahdollisena suvuvaikutuksena on ilmennyt autoimmuunihepatiitti ja tämän esiintyvyyttä tarkkaillaan.

        Kun noita turvallisuusraportteja käy vähän läpi tuolta eman tuotesivun lopusta niin syntyy kyllä sellainen kuva, että todellakin kyse on lääkekokeesta joka viedään loppuun riippumatta piikin turvallisuudesta.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samassa raportissa todetaan, että uutena mahdollisena suvuvaikutuksena on ilmennyt autoimmuunihepatiitti ja tämän esiintyvyyttä tarkkaillaan.

        Kun noita turvallisuusraportteja käy vähän läpi tuolta eman tuotesivun lopusta niin syntyy kyllä sellainen kuva, että todellakin kyse on lääkekokeesta joka viedään loppuun riippumatta piikin turvallisuudesta.

        https://www.ema.europa.eu/en/medicines/human/EPAR/comirnaty

        Järkyttävää on se, että tämä kaikki on julkista tietoa. Mutta koska kukaan ei sitä valtamediassa huutele ihmiset ei usko siihen. Tai ajattelee tämän olevan merkityksetöntä kun media ei vaahtoa siitä. Edes kansanedustajat eivät ole kiinnostuneita virallisista raporteista vaan puskevat vaarallista piikkiä väkisin kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää on se, että tämä kaikki on julkista tietoa. Mutta koska kukaan ei sitä valtamediassa huutele ihmiset ei usko siihen. Tai ajattelee tämän olevan merkityksetöntä kun media ei vaahtoa siitä. Edes kansanedustajat eivät ole kiinnostuneita virallisista raporteista vaan puskevat vaarallista piikkiä väkisin kaikille.

        Tästä maasta onkin tullut yhden asian valtio. Muuta kantaa ei hyväksytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä maasta onkin tullut yhden asian valtio. Muuta kantaa ei hyväksytä.

        Eikä kukaan usko vanhentuneeseen tietoon, kun korona jyllää.
        Ja kun rokotteita on jaettu yli 400 muljoonaa ja Suomessakin miljoona ja mitään rokotteista aiheutunutta haittaa ei ole tullut.
        Päinvastoin, rokotetut pääosin eivät sairastu tai saavat lievän taudin.
        Ilman rokotusta elelevästä joukkiosta koostuu suurin osa raskaan tehohoidon paikkojen kuormitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää on se, että tämä kaikki on julkista tietoa. Mutta koska kukaan ei sitä valtamediassa huutele ihmiset ei usko siihen. Tai ajattelee tämän olevan merkityksetöntä kun media ei vaahtoa siitä. Edes kansanedustajat eivät ole kiinnostuneita virallisista raporteista vaan puskevat vaarallista piikkiä väkisin kaikille.

        Kyllä uskotaan. Ja jokainen voi ihan mistä tahansa lääkkeestä lukea sivuvaikutuksia, joita sillä lääkkeellä voi esiintyä
        Niitä vaan silti syödään , koska hyödyt ovat suurempia kuin haitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järkyttävää on se, että tämä kaikki on julkista tietoa. Mutta koska kukaan ei sitä valtamediassa huutele ihmiset ei usko siihen. Tai ajattelee tämän olevan merkityksetöntä kun media ei vaahtoa siitä. Edes kansanedustajat eivät ole kiinnostuneita virallisista raporteista vaan puskevat vaarallista piikkiä väkisin kaikille.

        Rokotteoista voisi olla asiallistakin kritiikkiä. Rokotevastainen propaganda koostuu aineistosta, jonka voi jakaa kolmeen luokkaan: luokka h = täyttää huuhaata, luokka v = valetietoa, valelähteitä ja valeauktoriteetteja, luokka a = asiallista tietoa. A-luokka ei tehoaisi ihmisiin riittävästi joten se hukutetaan tekaistuun h- ja v- luokan kauhupropagandaan. A-luokka on suunniteltu herättämään luottamusta, h ja v-luokkien tarkoitus on lietsoa pelkoa. Koronataudin vaaroja vähätellään ja rokotteiden vaaroja ylenpalttisesti liioitellaan. Sylttytehtaalta tuleva propaganda on kieltämättä taitavasti suunniteltua, sen jatkolevitys vaikka täällä Suomessa on sitten vähän sitä sun tätä.

        Jos rokotekritiikki sisältäisi vain a-luokan tietoa niin sen voisi ottaa vakavasti. Totuus on, että rokotteet eivät ole täyttäneet niitä toiveita, joita niihin on asetettu. Niillä ei ole saatu pandemiaa aisoihin niinkuin oletettiin. Haittavaikutuksia on ja se on myönnetty. Ne haittavaikutukset ovat ainakin minun ymmärtääkseni kuitenkin samoja, joita viruskin aiheuttaa, rokotteista niitä tulee vain selvästi vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä kukaan usko vanhentuneeseen tietoon, kun korona jyllää.
        Ja kun rokotteita on jaettu yli 400 muljoonaa ja Suomessakin miljoona ja mitään rokotteista aiheutunutta haittaa ei ole tullut.
        Päinvastoin, rokotetut pääosin eivät sairastu tai saavat lievän taudin.
        Ilman rokotusta elelevästä joukkiosta koostuu suurin osa raskaan tehohoidon paikkojen kuormitus.

        Ilmeisesti et jaksanut vilkaista tuota virallista tuotteen päivitettyä turvallisuus raporttia 9.12.2021 tuo ei ole vanhaa tietoa vaan viimeisintä virallista tietoa.

        https://www.ema.europa.eu/en/documents/covid-19-vaccine-safety-update/covid-19-vaccine-safety-update-comirnaty-9-december-2021_en.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskotaan. Ja jokainen voi ihan mistä tahansa lääkkeestä lukea sivuvaikutuksia, joita sillä lääkkeellä voi esiintyä
        Niitä vaan silti syödään , koska hyödyt ovat suurempia kuin haitat.

        1/10 000 on älyttömän yleinen sivuhaitta rokotteelle. Ja tässä tapauksessa se on vain yksi monista sivuhaitoista. Lisäksi hyötyjen osoittaminen tähänmennessä on vähän niin ja näin.


      • Anonyymi
        Oikonomi kirjoitti:

        Rokotteoista voisi olla asiallistakin kritiikkiä. Rokotevastainen propaganda koostuu aineistosta, jonka voi jakaa kolmeen luokkaan: luokka h = täyttää huuhaata, luokka v = valetietoa, valelähteitä ja valeauktoriteetteja, luokka a = asiallista tietoa. A-luokka ei tehoaisi ihmisiin riittävästi joten se hukutetaan tekaistuun h- ja v- luokan kauhupropagandaan. A-luokka on suunniteltu herättämään luottamusta, h ja v-luokkien tarkoitus on lietsoa pelkoa. Koronataudin vaaroja vähätellään ja rokotteiden vaaroja ylenpalttisesti liioitellaan. Sylttytehtaalta tuleva propaganda on kieltämättä taitavasti suunniteltua, sen jatkolevitys vaikka täällä Suomessa on sitten vähän sitä sun tätä.

        Jos rokotekritiikki sisältäisi vain a-luokan tietoa niin sen voisi ottaa vakavasti. Totuus on, että rokotteet eivät ole täyttäneet niitä toiveita, joita niihin on asetettu. Niillä ei ole saatu pandemiaa aisoihin niinkuin oletettiin. Haittavaikutuksia on ja se on myönnetty. Ne haittavaikutukset ovat ainakin minun ymmärtääkseni kuitenkin samoja, joita viruskin aiheuttaa, rokotteista niitä tulee vain selvästi vähemmän.

        Tuossa ajattelussasi on se ongelma, että kaikki terveet ihmiset ei tule koskaan sairastumaan covid-19 tautiin. Niin ollen he eivät tule viiruksesta noita haittoja saamaan. Sen sijaan haittojen todennäköisyys rokotteilla toteutuu, jos ne pistetään jokaiseen ja vieläpä moneen kertaan. Covid ei tule olemaan ensimmäinen virus sairaus ihmisen historiassa jonka kaikki sairastavat vaikka rokote asiantuntija Mika Rämet niin väittäisi.


    • Anonyymi

      Kyllä se totuus vielä tulee ilmi ja se voi olla piikitetyille vaikeata ….

    • Anonyymi

      Rokotteiden teho on kiistaton, kun tarkastellaan koronatartuntojen määrää ja hoidon tarvetta rokotussuojan mukaan.
      ..THL:n Salminen painottaa, kuinka riski on todella korkea, jos ei ole rokotusten antamaan suojaa, . 50–59-vuotiaat ovat terveysturvallisuusjohtajan mukaan niitä, joiden riski joutua sairaalaan on korkein, jos heillä ei ole rokotteen antamaa suojaa.
      – Eli kyllä tämän perusteella kannattaa ehdottomasti rokote ottaa, Salminen päätti."
      85 prosenttia tehohoidossa olevista on rokottamattomia. Siinä prosentit, miettikää sitä, rokottamaton kansanosa aiheuttaa karmeat kustannukset veronmaksajille ja monelle riskiryhmäläiselle hengenvaaran.

      • Anonyymi

        Piikitykset kyllä vähentää korona potilaiden hakeutumista sairaaloihin. Piikkihaittojen takia ihmisiä kyllä hakeutuu sairaaloihin enemmän kuin koronan takia.


      • Anonyymi

        "50–59-vuotiaat"

        Muuttuuko ihmiset jotenkin vahvemmiksi kun ne täyttää 60v?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "50–59-vuotiaat"

        Muuttuuko ihmiset jotenkin vahvemmiksi kun ne täyttää 60v?

        Se vaan sattuu olemaan , että tutkiuksissa laitetaan ihmiset ikäluokkiin havaintojen mukaan.

        Voi olla että kun vanhemmat ikäluokat rokotettiin ensin, yli 60 on saaneet jot oisenkin rokotteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikitykset kyllä vähentää korona potilaiden hakeutumista sairaaloihin. Piikkihaittojen takia ihmisiä kyllä hakeutuu sairaaloihin enemmän kuin koronan takia.

        Koronapotilaat hakeutuvat sairaalaan, kun henki ei kulje.
        Rokotettuja vähemmän, rokottamattomia enemmän.


    • Anonyymi

      Faktat löytyvät Pfizer-mediasta.
      Kaikki muu on salaliittoteoriaa.

    • Anonyymi

      Se on aivan yksi ja sama onko piikitetty vai piikittämätön. Tuo virus muuntaa muotoaan ja sen hallita on menetetty sokkailemalla auki kiinni auki ,tekisikö vai eikö tekisi menettelyiden pohjalta. Paineita loi liikaa talous jolloin toimissa joustettiin näin jälki käteen katsottuna liian aikaisin ja nyt on mopo sitten karannut käsistä.

      https://yle.fi/uutiset/3-11942036

      Ny se on sitten melkolailla sama tekeekö jotain vai eikö tee yhtikäs mitään.

      • Anonyymi

        Miksi ihminen on voittanut lukemattomia kertoja vihollisen? Se ei ole antanut periksi. Emmekä anna nytkään.

        Hyvä Suomi ja suomalaiset.


    • Anonyymi

      Kaikki maailman maat, Maiden johto, tiedoitusvälineet, sairaalat, lääkärit, tiedemiehet, tutkijat, sanomalehdet, televisiot valehtelee.

      Blokini kertoo totuuden. Rokotteet eivät tehoa ja rokotekuolemia on miljoonia.

    • Anonyymi

      Mikä lie uusin tilasto? Kerrotaanko siinä oikeasti onko rokotettu vai vaietaan rokotteen varoajalta (eli ei kerrotakkaan) mikä myös riskialtis rokotehaittojen suhteen?
      Ovatko ne k-piikin ottamatta jättäneet jotka tilastoon päätyvät heitä joita ei mikään valistus tavoita, edes alkeellinen flunssantorjuntaohje? On olemassa heikkokuntoisia, ei iäkkäitä täysin syrjäytyneitä päihdeongelmaisia jotka eivät edes itsestään välitä, näitäkö on paljon sairaalaan päätyneissä piikittämättömissä?

      • Anonyymi

        Uusimmat tilastot kaikkialla kertovat.

        Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta

        Osoitus rokotteiden tehosta.


    • Anonyymi

      Sukulaisperhe on koronassa, vaikka kaikki ovat kolmesti rokotettuja ja käyttävät maskeja. Ovat käyneet kaupassa hiljaisimpana aikana ja eristäytyneet muista. Asiantuntija on todennut, että ei tiedetä, miksi jotkut sairastuvat vakavasti, joten rokote tuskin pelastaa vakavaltakaan taudilta. Rokotteiden seurauksia ei voi vielä tietää kukaan.

      • Anonyymi

        Onko ne sairaalassa?


    • Anonyymi

      Ihminen on voittanut lukemattomia kertoja vihollisen? Se ei ole antanut periksi. Emmekä anna nytkään.

      Hyvä Suomi ja suomalaiset.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lääketiede: "Jos virus ehtii muuntumaan ennen rokotteen valmistumista, ei rokotteesta ole enää apua".

      Voitteko arvon rokotemyönteiset kertoa koronarokotteesta, millaisilla keinoilla siihen on jo etukäteen kyetty sisällyttämään informaatio, joka tunnistaa variantit, joita ei ole vielä olemassakaan? Tehän tiedätte rokotteista ja niiden kehityksestä kaiken, niin nyt saatte tilaisuuden loistaa asiantuntemuksellanne.

      • Anonyymi

        Tuo myös huolestuttavaa tekevät rokotteisiin muutoksia Noita muutoksia ei testata viitä-kymmentä vuotta vaan uusi rokote pistetään samantien jakeluun.
        Keksitty "lääke" jota ei tarvitse testata vaikka sen laatua muutetaankin aina silloin tällöin.


      • Anonyymi

        Valtaeliitti häviää taistelun, mikäli ne ei saa kaikkia rokotettua.

        Tuulipukukansaa goijjataan


      • Anonyymi

        Lääketiede?

        En tiedä paljon rokotteesta, muuta kuin tulokset. Useimmat eivät sairastu. Rokottamattomat sairastavat nyt vaikeitaa muotoja.

        Rokotteita kehitetään kokoajan, koska virus muuntuu. koska se on muuntunut niin paljon, että tää messengernukleiinihappo ei enää tunnista sitä koronaksi, en tiedä.
        Kun on tilanne päällä, ennustaminen on vaikeaa.

        Aika näyttää ja tulevaisuuteen luottavaisin mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo myös huolestuttavaa tekevät rokotteisiin muutoksia Noita muutoksia ei testata viitä-kymmentä vuotta vaan uusi rokote pistetään samantien jakeluun.
        Keksitty "lääke" jota ei tarvitse testata vaikka sen laatua muutetaankin aina silloin tällöin.

        Ei todellakaan. Virus nimettiin omaksi taudinaiheuttajakseen 2019, siitä nimikin.
        Ja nyt on jo saatu torjunnassa hyvin toimineita rokotteita. Tää on kilpajuoksua, mutta meillä on fiksuimmat erikoisosaajat koko ajan perässä.
        Korona on voimissaan, mutta se heikkenee kiertäessään. Ainakin toivon niin.


    • Anonyymi

      Faktaa kaikkialla!

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

      Osoitus rokotteiden tehosta.

      • Anonyymi

        Näyttäkää kuvia täysistä osastoista


      • Anonyymi

        Pääkaupunkiseudulla, missä rokotekattavuus on suuri, sairaaloissa saattaa olla enemmän väkeä ja sanotaan, että ne on rokottamattomia.

        Pohjanmaalla, missä rokotekattavuus on alhainen, sairaalat on miltei tyhjillään niin valtamedia sanoo, että "rokotteet on toimineet. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääkaupunkiseudulla, missä rokotekattavuus on suuri, sairaaloissa saattaa olla enemmän väkeä ja sanotaan, että ne on rokottamattomia.

        Pohjanmaalla, missä rokotekattavuus on alhainen, sairaalat on miltei tyhjillään niin valtamedia sanoo, että "rokotteet on toimineet. :)))

        En tiedä teistä, mutta pääosa suomalaisita on rehellisiä.
        Tilastoja kerätään toiminnan kartoittamiseksi ja parantamiseksi.
        Jos potilasta hoidetaan koronan vuoksi, tilastoidaan, onko potilas rokotettu vai ei.
        Tosi yksiselitteistä.

        Vaikuttaa vainoharhaiselta luulla, jos joku ajatus sotii omia lajatuksia vastaan, että sen kertoja valehtelaa ja vääristelee.


    • Anonyymi

      Näin helppoa on osoittaa rokotteiden mahtava teho:

      2 x 5,6 - 0,2349 / 4,5 x (28399 / 92394 x 773742) 4,8453 x 0,0048348 = "Rokote näyttäisi antavan erinomaisen suojan X varianttia, Y varianttia, Z varianttia, Å varianttia, Ö varianttia, Ä varianttia jne. vastaan." Ja kansa ulvoo "ooooh meijät on pelastettu! Rokottamattomat uhkaa meijän terveyttä! Oi pyhä todistus ja julistus!"

      • Anonyymi

        Silti
        pääosa rokotetuista ei sairastu ollenkaan. Pieni osa sairastuu jasiitäkin vain muutama päätyy sairaalahoitoon.
        Sairaalahoidossa olevat koronapotilaat ovat suurimmaksi osaksi rokottamattomia.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Kahdesti rokotetut myös sairastuvat ja tartuttavat rokotettuja ja rokottamattomia.
      Eikä kaikki rokottamattomat ole sairastuneet koronaan.
      Myös rokotteiden teho laskee nopeasti.

      • Anonyymi

        Kaikki rokottamattomat eivät ole sairastuneet koronaan.
        Rokottamaton voi sairastua koronaan ja levittää sitä.
        Rokotettukin voi sairastua koronaan ja levittää sitä.

        Silti sairaalahoitoon päätyy åääosin rokottamattomia.


    • Anonyymi

      Totuus velvoitta

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta.

      TOTUUS VELVOITAA

      • Anonyymi

        Miksi korona lisääntyy, vaikka rokotukset myös lisääntyy.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi korona lisääntyy, vaikka rokotukset myös lisääntyy.?

        Ja joka päivä ilmeisesti tuhannet rokottamattomat saa taudin ja tulee immuuneiksi joksikin aikaa virukselle. Eli niiden oma elimistö kykenee vastaainetta tuottamaan? Muutoinhan ne ei ikinä paranisi?
        Kohtahan kaikki rokottamattomatkin on taudin saaneet jos päivässä sairastuu 20 000 ja tauti leviää potenssiin.
        Heikkokuntoisemmat ilmeisesti kuolee? Normaalisti kuolee 4500 kuukaudessa ilman tautiakin? Nyt voi lähteä 10 000 kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi korona lisääntyy, vaikka rokotukset myös lisääntyy.?

        Olemme keskellä nopeasti leviävää, hitaasti itävää ja salakavalasti oireettomanakin sairastettavaa maailmanlaajuista koronaviruspandemiaa.

        korona on voitolla

        Meillä onvastuu sen taltuttamisesta.
        Rokotteet auttaa kyllä lieventämään viruksen tehoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joka päivä ilmeisesti tuhannet rokottamattomat saa taudin ja tulee immuuneiksi joksikin aikaa virukselle. Eli niiden oma elimistö kykenee vastaainetta tuottamaan? Muutoinhan ne ei ikinä paranisi?
        Kohtahan kaikki rokottamattomatkin on taudin saaneet jos päivässä sairastuu 20 000 ja tauti leviää potenssiin.
        Heikkokuntoisemmat ilmeisesti kuolee? Normaalisti kuolee 4500 kuukaudessa ilman tautiakin? Nyt voi lähteä 10 000 kuukaudessa.

        Tähän se hybridi strategia perustui. Että rokotetaan niin paljon kuin on mahdollista, annetaan loppujen sairastaa ja silti pystytään hoitamaan kaikki apua tarvitsevat.

        katotaan miten käy.


    • Anonyymi

      Ei se myrkky estä tartuttamasta eteenpäin.

      • Anonyymi

        Tämän myöntää valtamediakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän myöntää valtamediakin.

        Myöntääkö salaliittoteoreetikko totuutta?

        Melkein kaikki maailman maat myöntävät ja rokottavat kansalaisiaan.

        Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta ympäri maailman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän myöntää valtamediakin.

        Totta, mutta loiventaa viruksen aiheuttamaa tautia.


    • Anonyymi

      Rokotetuthan nyt on tautia levittänyt eihän noin paljoa ole edes rokottamattomia enään osa kun jo sairastanut kotonaan immuunin ollessa voimissaan eri tavoin kuin rokotetuilla viety olemattomiin .

      • Anonyymi

        Korona on voimissaan ja sitä voivat levittää rokotetutkin. Rokottamattomat vaan saa rajumpia muotoja taudista itselleen.


      • Anonyymi

        Koko väestöstä täysin rokottamattomia on noin reilu miljoona lapset mukaan luettuina.


    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi. Muistakaa tämä kun teette päätöksen otatteko rokotteen vai ei.

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta.

      TOTUUS VELVOITAA

      • Anonyymi

        relaa vähä 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        relaa vähä 😀

        Totuus velvoittaa!


    • Anonyymi

      Voi reppanat kun on tullu otettuu turhii piikkei, kas kun ette osta koko apteekkia tyhjäksi ja syö varuilta kaikkia mahdollisia pillereitä niin ette ikinä sairastu mihinkään.

      Muuten, montako uutta tehohoitopaikkaa on lisätty viimeisen 2 vuoden aikana, kyllä, ei yhtään , samat 100 kuten ennen pandemiaa. Ei ole sairaalat oikeesti huolissaan, pitävät tyhmien paniikkia yllä ihan rahan takia, tuhansia miljardeja lypsetty jo ei loppua näy.

      • Anonyymi

        Edelleenkin pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta.

        Rokotteet tehottomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta.

        Rokotteet tehottomia?

        relaa vähä 😀


    • Anonyymi

      Lol, ei.
      Myrkytetyt lampaat sielä hospitaalisa täyttää osastoja, ei puhdas veriset.

      • Anonyymi

        Mistä "tietosi" on peräisin? Blokistani?

        Suomen ja muun maailman viranomaiset kun ovat eri maiden tietotoimistojen mukaan kertoneet suurimman osan koronasairaanhoidon petipaikoista täyttävät rokottamattomat vaikka ovat hyvin pieni vähemmistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä "tietosi" on peräisin? Blokistani?

        Suomen ja muun maailman viranomaiset kun ovat eri maiden tietotoimistojen mukaan kertoneet suurimman osan koronasairaanhoidon petipaikoista täyttävät rokottamattomat vaikka ovat hyvin pieni vähemmistö.

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


    • Anonyymi

      Totuus velvoittaa.

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan korona sairaanhoidosta ympäri maailman.

      • Anonyymi

        🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭😀🤭


    • Anonyymi

      Mitä se haittaa koska omalle kohdalle ei satu ,vai sattuuko ?

      • Anonyymi

        Eipä oo sattunu, toheloille sattuu vaika ja mitä


      • Anonyymi

        Jos sattuu niin sitten terveydenhoidon ongelma? Jos terveydenhoito ei suoriudu niin ilmeisesti hallitus vaihtoon niitten asia huolehtia että suomessa riittävä terveydenhoito kapasiteetti tilanteessa kuin tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sattuu niin sitten terveydenhoidon ongelma? Jos terveydenhoito ei suoriudu niin ilmeisesti hallitus vaihtoon niitten asia huolehtia että suomessa riittävä terveydenhoito kapasiteetti tilanteessa kuin tilanteessa.

        Me suomalaiset yhdessä olemme vastuussa Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sattuu niin sitten terveydenhoidon ongelma? Jos terveydenhoito ei suoriudu niin ilmeisesti hallitus vaihtoon niitten asia huolehtia että suomessa riittävä terveydenhoito kapasiteetti tilanteessa kuin tilanteessa.

        Hallitus menee vaihtoon joka neljäs vuosi ainakin.

        Kyllä Lombardian maakunta Italiassa meni polvilleen kun korona sinne iski 2020 alussa.
        Voi olla että meni hallitus vaihtoon, vaikka eise hallituksen vika tietty ole, että pandemia puhkee.

        Mutta kiva, että syylliset hirtetään aamunkoitteessa:-) Eikä asialle itselleen haetakaan ratkaisua. Ihan niinkuin olisi Suomen oppositiopolitiikkaa. Vain vastuu puuttuu


    • Anonyymi

      Raskaalla teholla on 250 paikkaa. Tiedän että koronatehoja on rakennettu pandemian alusta asti. Koronapotilaat hoidetaan eristyksessä, ei muiden kanssa. Koronahoitaja ei voi hoitaa muita potilaita. Huoneeseen mennään välitilan kautta, jossa puetaan suojavarusteet.
      Keskimäärin koronapotilas on teholla 11 päivää, mutta on yli 30 päivääkin hoidettuja.

      Tavallisesti teholla ollaan päivä pari ison leikkauksen tai komplikaatioiden tai kolarin tai muun takia. On siellä kyllä neurologisia potilaista ja muita viikkojakin. Mutta kun ei ole infektiota, voi olla samassa tilassa vain väliseinällä erotettuna.

      • Anonyymi

        Kotona jos oma lapsi on vaikka se korona "potilas" niin vanhemmat ei tarvi mitään suoja-asuja kun ne sitä hoitaa? Jos lapsi joutuu sairaalaan tarvii henkilökunta raskaat suojavarusteet.
        Ihme säveltämistä. Päättäisivät onko se vaarallinen tauti vaikko ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotona jos oma lapsi on vaikka se korona "potilas" niin vanhemmat ei tarvi mitään suoja-asuja kun ne sitä hoitaa? Jos lapsi joutuu sairaalaan tarvii henkilökunta raskaat suojavarusteet.
        Ihme säveltämistä. Päättäisivät onko se vaarallinen tauti vaikko ei.

        Vanhemmat ovat altistuneita. Hoitohenkilökunta välttää altistumisen suojavarustein ja työskentelymenetelmin. Muutenhan hoitaja voisi tehdä työtä vain 15 min potilaan kanssa jalähteä sitten kotiin karanteeniin.


    • Anonyymi

      Osoitus median aivopesusta...

    • Anonyymi

      Hups.. saiko vahingossa ehtaa tavaraa sarjasta A20 tai A21?

      EU-parlamentin puhemies sairaalassa – kyseessä ”vakava komplikaatio”
      Sassolin kerrotaan kärsivän vakavasta komplikaatiosta, joka liittyy immuunijärjestelmän toimintahäiriöön.

      • Anonyymi

        Sama on ongelma kaikkialla. Pieni osa rokottamattomia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti.

        Koronasairaan hoito maksaa noin 3.000 € päivässä. Ja suuri osa ei pysty enään palaamaan entisiin töihinsä.

        Suurelta osalta keuhkot ovat vahingoituneet joten hengittäminen on sama kuin hengittäisit mehupillin kautta. Silloin ei passata hrngästyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama on ongelma kaikkialla. Pieni osa rokottamattomia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti.

        Koronasairaan hoito maksaa noin 3.000 € päivässä. Ja suuri osa ei pysty enään palaamaan entisiin töihinsä.

        Suurelta osalta keuhkot ovat vahingoituneet joten hengittäminen on sama kuin hengittäisit mehupillin kautta. Silloin ei passata hrngästyä.

        Jos työ ollut täyttä paskaa ja tarjoutuu mahdollisuus sairastaa long-codvin niin onhan se selvä että jokainen sen valitsee ja kertoo oireista mitä nyt on vaikka netistä lukenut.


    • Anonyymi

      Koronapotilaan hoito maksaa päivässä noin 3.000€.
      Suurin osa on rokottamattomia vaikka he ovat pieni vähemmistö suomalaisista.

      Sama on ongelma kaikkialla. Pieni osa rokottamattomia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti.

      • Anonyymi

        No kuka tuon 3000 tienaa? kenelle tuo 3000 pitää maksaa? Ulkomaalaiselle lääkeyhtiöllekkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka tuon 3000 tienaa? kenelle tuo 3000 pitää maksaa? Ulkomaalaiselle lääkeyhtiöllekkö.

        Laskennallisia kuluja nuo on hoitajia ja lääkäreitä ei irtisanottas vaikkei ainuttakaan korona potilasta olisi Istusivat vaan paskat pitempiä kahvitaukoja useammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka tuon 3000 tienaa? kenelle tuo 3000 pitää maksaa? Ulkomaalaiselle lääkeyhtiöllekkö.

        Teho-osaltolla työskenteleville, teho-osaston laitteiden valmistajille, siivoojille, sairaalaan paperipuolen työntekijöille, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teho-osaltolla työskenteleville, teho-osaston laitteiden valmistajille, siivoojille, sairaalaan paperipuolen työntekijöille, jne.

        Onko se hoitohenkilökunta töissä vain tarvittaessa. Minulla on ollut sellainen käsitys, että niillä on kuukausipalkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se hoitohenkilökunta töissä vain tarvittaessa. Minulla on ollut sellainen käsitys, että niillä on kuukausipalkka.

        Jos tehohoidossa ei tarvita pystyvät hoitamaan muita jonossa olevia potilaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskennallisia kuluja nuo on hoitajia ja lääkäreitä ei irtisanottas vaikkei ainuttakaan korona potilasta olisi Istusivat vaan paskat pitempiä kahvitaukoja useammin.

        Jos koronapotilauta ei olisi, he lyhentäisivät potilasjonoja muissa sairauksissa. Ei sairaalat ole koskaan tyhjiä, aina potilaita jonossa odottamassa vuoroaan.


    • Anonyymi

      Juuri rokotetut heikentyneellä vastustuskyvyllä ovat tulevien variantien armoilla ei rokottamattomat taudin sairastaneet?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Taas salaliittoteorikko kirjoittelee. Mutta puuttuu faktat ja jopa ylilääkärin nimi.


      • Anonyymi

        Faktat puuttuu, ymmärrättekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas salaliittoteorikko kirjoittelee. Mutta puuttuu faktat ja jopa ylilääkärin nimi.

        Tuossa sulle nimet ja ihan rakkaan YLE:n julkaisu. Että semmoiset salaliitot tällä kertaa.

        "Usein sairaalahoitoon joutuneilla on todettu puolustusjärjestelmän ylireagointi, josta oireet ovat johtuneet, ei niinkään viruksesta itsestään", sanoi Turun yliopistollisen keskussairaalan virologian ylilääkäri Tytti Vuorinen.

        https://yle.fi/uutiset/3-12248482?fbclid=IwAR3TWAcVtt1I9da2xfQ2-Xn5Lx4Wmyy4VLgyntmYxd44KFXMHE12eAGoz4I


    • Anonyymi

      Linkkiä?
      Jo marraskuussa rokotettujen osuus meni rokottamattomista sairaalassa ohi.Nyt viellä reilummin. Eipä yllätä...

      • Anonyymi

        Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteoreetikko ei linkkejä laita. Voit tarkistaa tiedot Blokistani.


    • Anonyymi

      Sairaaloissa lasketaan rokottamattomiin myös ne rokotetut joilla rokotteen suojateho on ajan kanssa hiipunut. Tilastot valehtelee.

      • Anonyymi

        Samoin kuin kuolonkolareissa lasketaan et ole käyttänyt turvavyötä kolsrin aikana vaikka olisit sitä syksyllä käyttänyt. Järkeenkäypää, ymmärrätkö?


      • Anonyymi

        Miten viitsit länkyttää koko ajan tuota samaa valetta?


    • Anonyymi

      Koronapotilaan hoito maksaa Suomessa meille veronmaksajille päivässä noin 3.000€.
      Suurin osa on rokottamattomia koronapotilaita vaikka he ovat pieni vähemmistö suomalaisista.

      Sama on ongelma kaikkialla. Pieni osa rokottamattomia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti.

      • Anonyymi

        Minkä tahansa potilaan hoito maksaa. Sairaalan rakentaminen maksaa. Sairaalalaitteet maksaa. Hoitohenkilökunnan palkat maksaa.
        Sitten jos siellä ei olisi yhtään potilasta ja henkilökunta voitaisiin irtisanoa niin sitten se ei maksaisi.


      • Anonyymi

        "Pieni osa rokottamattomia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti." (tuo pitää paikkansa)

        -Kohta suuri osa rokotettuja rokotehaittaisia maksaa meille veronmaksajille ruhtinaallisesti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yleinen kuolleisuus on tilastojen mukaan noussut voimakkaasti tämän kesän ja syksyn aikana (10,6 prosenttia). Etenkin vanhuksia on kuollut, noin kolmetuhatta enemmän kuin normaalivuosina. Myös nuorten kuolleisuus on noussut.

      https://www.ossitiihonen.com/2021/11/23/koronarokote-nostaa-kuolleisuutta/

      Tilastoja linkissä. Otteita artikkelista:
      --Rokote siis tappaa enemmän ihmisiä Iso-Britanniassa kuin pelastaa. Myös Suomessa kuolleisuus on tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan noussut. Viikoilla 1-41 kuolleisuuden kasvu on 3,4 % verrattuna edellisten 4 v keskiarvoon ja viikoilla 27-41 se on kasvanut 10,6 % verrattuna edellisten 4 v keskiarvoon samoilla viikoilla. [11][12]

      --- Korona ei selitä ylikuolleisuutta, sillä:

      Suomessa koronan kanssa kuolleiden mediaani-ikä on 84 vuotta ja heillä on keskimäärin yksi tai useampi perussairaus. Tilastokeskuksen ennakkotietojen mukaan vuonna 2020 Suomessa kuoli koronaan (tai koronan kanssa) 534 ihmistä. Pandemian alusta koronaan sairastuneista suomalaisista on kuollut 0,7 %, joista yhdeksän kymmenestä oli yli 70-vuotiaita. Vuonna 2020 alle 70-vuotiasta kuoli vain 60 ihmistä ja alle 30-vuotiasta ei yksikään. [16]
      Jotta tämän saa jonkunlaiseen kontekstiin, niin vuonna 2014 Suomessa kuoli liukastumalla tai kompastumalla 674 ihmistä. Tähän mennessä (22.11.2021), epidemian alusta laskettuna, 99,98 % kaikista suomalaisista on selvinnyt taudista. Vuonna 2020 siitä selvisi 99,99 % samoin kuin liukastumis-/kompastumiskuolemalta. Koronassa merkittävä riskitekijä on ylipaino ja liukastumis-/kompastumiskuolemassa villasukat. Kumpaankin riskitekijään voi vaikuttaa itse ilman rokotusta.

    • Anonyymi

      Nämä geeniterapiaruiskeet tappavat Suomen kansaa. Voiko sitä selvemmin enää sanoa kun näkee nuo tilastot.

      Miksi lapsillekin?

      Kansalaisaloite:
      Alle 12-vuotiaiden koronarokotukset lapsen edun ja oikeuksien vastaisia
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9457

      Kansalaisaloite:
      Laki turvallisten joukkorokotusten varmistamiseksi - huomioiden etenkin meneillään olevat geeniteknologiset (GMO) koronarokotukset ja niiden haittavaikutukset
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9438

      Kansalaisaloite:
      Koronavirus, Covid-19 on poistettava yleisvaarallisten tautien listalta
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9661

      • Anonyymi

        Kommenttisi on tyypillinen rokotevastainen trollin vastine. Faktaton tietysti, miten muutenkaan.


    • Anonyymi

      Valtamedia huutaa sairaaloiden resurssipulaa, mutta sairaalassa olijoiden ja teholla olijoiden lukumääristä annetaan tietoja niin niukasti, että sitä voi kutsua suorastaan pimittämiseksi. Todellisuudessa nämä luvut ovat tälläkin hetkellä normaaleja influenssasesongin lukuja.

      Tällä hetkellä on koko maassa teholla noin 50 koronatautidiagnoosin saanutta henkilöä . Osa heistä on hoidossa jonkin perussairauden vuoksi, siis koronan kanssa, ei koronan takia. Hengitystieinfektioista ei muuten pysty diagnosoimaan pätevästi ovatko ne koronaa vai jotain muuta, koska "koronatesti" eli PCR-testi ei kykene erottelemaan eri viruksia toisistaan eikä koronavirukselle ole olemassa laboratoriotestejä syystä, että koronavirusta ei ole eristetty missään laboratoriossa koko maailmassa (vieläkään).

      50 koronapotilasta ei ole erityisen paljon. Vuonna 2016 oli influenssaepidemia, jonka vuoksi tehohoitoon joutui kerralla yli 100 potilasta. Asiasta ei suuremmin uutisoitu.

      Kun media ei anna lukijalle mitään mihin SUHTEUTTAA lukuja, hän ei voi arvioida niiden merkitystä. Tällainen uutisointi on journalismin perussääntöjen vastaista ja mielestäni tässä tapauksessa sitä voi pitää suoranaisena harhauttamisena.

      Harhaanjohtavalla uutisoinnilla halutaan ylläpitää pandemianarratiivia, vaikka lääketieteellisesti koronavirustaudissa ei edes ole kyse pandemiasta vaan tavallisesta epidemiasta.

      STM:n luokituksen mukaan korona ei ole pandemia
      https://www.ossitiihonen.com/tag/pandemian-maaritelma/

      • Anonyymi

        Aina välillä kun joku huomaa ihmetellä, että eihän ne potilasmäärät oikeastaan niin kovin suuria olekaan, aloittavat lääkärit ja poliitikot valitusvirren henkilöresurssien vähäisyydestä.

        Tosiasia "resurssipulan" taustalla on että tälläkin hetkellä suuri joukko valkotakkisia liehuu POISSA POTILASTYÖSTÄ, poissa vuodepotilaidensa luota, koska mahdollisia koronatartuntoja pitää "jäljittää", "testata", ja tietenkin kaikki ihmiset pitää piikittää kokeellisella geeniterapialla.

        Pländemian ylläpitotoimet vievät henkilökunnan työaikaa, ei oikeiden potilaiden hoito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina välillä kun joku huomaa ihmetellä, että eihän ne potilasmäärät oikeastaan niin kovin suuria olekaan, aloittavat lääkärit ja poliitikot valitusvirren henkilöresurssien vähäisyydestä.

        Tosiasia "resurssipulan" taustalla on että tälläkin hetkellä suuri joukko valkotakkisia liehuu POISSA POTILASTYÖSTÄ, poissa vuodepotilaidensa luota, koska mahdollisia koronatartuntoja pitää "jäljittää", "testata", ja tietenkin kaikki ihmiset pitää piikittää kokeellisella geeniterapialla.

        Pländemian ylläpitotoimet vievät henkilökunnan työaikaa, ei oikeiden potilaiden hoito.

        Normaalivuosina influenssaan menehtyy 500-1000 ihmistä, pääosin samoista riskiryhmistä kuin koronaankin. Koronaan kuoli 2020 yhteensä 558 ihmistä, mikä siis vastaa tavanomaista influenssakuolleisuutta. Tämän vuoden luvut tulevat THL:n tietojen mukaan olemaan samaa tasoa.

        Sairaaloissa riittää hyvin tilaa kaikille potilaille, koronapotilaillekin. Ja lääkäreiden ja hoitajien työvoima riittää mainiosti myös, kunhan vain lakkaisivat ravaamassa niissä turhissa PCR-testauksissa, piikityksissä ja "jäljityksissä." - Mutta nämähän ovat feikkipandemian ylläpitotoimia, ja siksi niistä ei voida luopua vaikka potilaat makaisivat sairaaloissa ilman hoitoa ja vaikka kiireellisiä leikkauksia ja hammashoitoja jouduttaisiin lykkäämään.


    • Anonyymi

      Aloitus on tyypillinen THL-palkkatrollin tekele. Pelkopropagandaa ja disinformaatiota.

      • Anonyymi

        Kommenttisi on tyypillinen rokotevastainen trolli vastine. Faktaton tietysti.


    • Anonyymi

      Viime aikoina on saatu lukea perin kummallisia uutisotsikoita. Ministeri Kiuru esimerkiksi valehteli hiljattain kirkkain silmin mm. että Suomessa olisi muka jäljellä koronapotilaille enää yksi tehohoitopaikka. Tämähän ei pidä paikkaansa. - Jutussa toki tehohoitolääkäri hieman lievensi poliittisista syistä riehaantuneen ministerin lausuntoa, mutta valitteli samaa: tehohoito kuormittunutta koronapotilaiden vuoksi.

      Suomessa oli alun perin varattu, ja on yhä, pelkästään koronapotilaille yli 300 tehohoitopaikkaa. Käytössä on koko "pandemia"-ajalta ollut koronapotilaiden käytössä enimmillään 64 paikkaa, tällä hetkellä vajaat 50. Kun lisäksi saadaan tarvittaessa käyttöön Kiurun itsensä toissakeväänä lupaamat ja järjestämät 1000 lisäpaikkaa, ei todellakaan pitäisi olla mitään vaikeutta hoitaa sekä korona- että muita potilaita Suomen sairaaloissa.
      Tämä marina mitä nyt kuulemme mediasta ylilääkäreiltä ja poliitikoilta on pelkästään poliittista. Ihme etteivät suomalaiset näe sen läpi. Ehkä olemme todellakin niin pelon sokaisemia. Ihmisiä on hyvin helppo pelotella fyysisellä sairaudella ja kärsimyksellä. Tätä pelkopropagandaa - perusteetonta pelon lietsontaa - on jatkunut nyt jo kaksi vuotta.

      Pitäisi viheltää peli poikki. Mutta tässä on poliittiset syyt taustalla:

      https://rapsodia.fi/koronapassi-ei-liity-koronaan-ministeri-krista-kiuru-2/

      Koronapassi ei liity koronaan – ministeri Krista Kiuru

      Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiuru (sd) kertoi perjantaina 17. joulukuuta järjestetyssä tiedotustilaisuudessa aikeista laajentaa koronapassin käyttöä. Ministeri Kiuru lipsautteli tässä tilaisuudessa jo hieman myös totuutta ohi kasvomaskinsa. Nimittäin sieltähän tuli vihdoin jotain sellaista, missä kuulostaa olevan edes jonkinmoista logiikkaa, kun hän kertoi, että koronapassi ei liity millään tavalla tähän nykyiseen epidemiaan tai sen hallintaan vaan päätös passista ja sen laajamittaisesta käytöstä on jo tehty paljon aikaisemmin.

      Kiuru tahtoo siis saada tämän kansalaisten digitaalisen valvonnantyökalun pysyväksi osaksi yhteiskuntaamme sekä lainsäädäntöämme siten, että sitä käytettäisiin jatkuvasti laajennettavissa määrin yhteiskunnan toimintoihin osallistumisen edellytyksenä.

      Tässä on suora lainaus Krista Kiurun sanoista:

      “Tämä linjaus rokotepassista tai koronapassi valmistelusta on tehty jo todella paljon aikaisemmin. Ja tätä kautta koronapassin käytön laajentaminen on linjattu tehtäväksi jo paljon aikaisemmin. Ja se ei liity vain ja ainoastaan tähän tautitilanteeseen eikä synny tarpeesta vain tätä tautitilannetta tasapainottamaan. Vaan yleisemminkin meidän lainsäädännössä pitäisi olla välineitä koronapassin käytölle silloinkin, kun rajoituksia ei ole voimassa. Joten tätä ei tehdä vain tähän tilanteeseen. Tärkeätä on myös sitten se, että me saamme rokotuksiin vauhtia.”

      Ministeri Kiuru, miksi ihmeessä tätä passia sitten kutsutaan valheellisesti koronapassiksi? Onko tarkoituksena siis huijata kansalaiset koronan varjolla hyväksymään tähän uudenlaisen valvonnan ja kontrollin digitaaliseen järjestelmään siirtyminen?

      • Anonyymi

        Erittäin tyypillinen rokotevastainen trolli vastaus. Faktaton tietysti musta tuntuu kirjoitus.

        🤣🤣😅😂😅😅


    • Anonyymi

      Valaiseva esimerkki rokotevastaisuuesta. He me veronmaksajat maksoimme 3.000€ päivässä.

      "Sain elämän ja kuoleman opetuksen" – Jeppe, 55, suhtautui rokotuksiin kriittisesti, kunnes päätyi ambulanssilla Meilahteen: Ehti esittää hoitajalle yhden toiveen. Veronmaksajat maksavat rokotevastaisten hoidot.

      https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4430077#kommentit

    • Anonyymi

      Nyt narraat. Oletko punikki?

    • Anonyymi

      Suomessa on satojatuhansia ilman yhtäkään rokotusta.Kun korona käy läpi nämä kaikki, se tietää monta sataa kuollutta lisää, tuhansia tartuntoja päivässä, sairaalat täynnä samoin teho-osastot, ennenkuin se jää vaanimaan vuosiksi heikkojen tappajaksi, keuhkokuumeen kaveriksi.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Koronapotilaan tehohoito maksaa noin 3.000€ päivässä. Pieni osa rokottamattomia täyttävät suurimman osan koronasairaanhoidon petipaikoista.


    • Anonyymi

      Totuus velvoittaa meitä

      Pieni osa ihmisistä on rokottamatta, tämä pieni osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

      Koronapotilaan tehohoito maksaa noin 3.000€/päivässä.

      • Anonyymi

        Totuus velvoittaa meitä

        Suurin osa ihmisistä on rokotettu, tämä osa täyttää suuren osan koronasairaanhoidosta.

        Rokotehaittapotilaan tehohoito maksaa noin 3.000€/päivässä.


    • Anonyymi

      Rokotevastaisten kyseenalaiset "asiantuntijalähteet" kaatuvat naurettavuuteensa

      Anonyymi
      09.01.2022 18:42
      Ilmoita
      Rokotevastaiset ovat luoneet näitä tekaistuja "lääkärijärjestöjä" tyhjästä. Mahtipontisista nimistä huolimatta ne ovat järjestään disinformaatiota levittäviä sekopääjärjestöjä:

      "America’s Frontline Doctors"

      Kyseessä on 2019 perustettu USA:n oikeistosiipeä oleva liike, joka levittää misinformaatiota ja kehoittaa käyttämään testaamattomia hoitokeinoja koronaa vastaan. Eräs heidän merkittäviä jäseniään on Stella Immanuel, joka aikaisemmin on väittänyt muun muassa lääketehtaiden käyttävän avaruusolentojen DNA:ta ja että gynekologiset ongelmat saattavat johtua siitä että ihmiset unissaan harrastavat seksiä demonien ja noitien kanssa.
      LÄHDE: https://www.bbc.com/news/world-africa-53579773

      "World Doctors Alliance "

      Prameasta nimestään huolimatta tuossa on kyse sekavasta joukosta satunnaisia lääkäreitä, jotka ovat koko pandemian ajan levittäneet mitä villeimpiä väitteitä.

      Jotkin oikeat lääkärijärjestöt painottavat viestinnässään, että eivät kenties samantyyppisestä nimestään huolimatta ole missään tekemisissä kyseinen organisaation kanssa.

      Järjestön jäseniin kuuluu mm. Dolores Cahill jonka mielestä maskien käyttö alentaa älykkyysosamäärää ja maskeja kuulemma suositellaan, koska "happivajeisia ihmisiä on helpompi kontrolloida". Hän on myöskin tunnettu mielipiteestään, jonka mukaan mitään rokotteita ei tarvita, vaan C ja D vitamiinia ja hydroksiklorokiiniä (jota pidettiin korona-pandemian alussa lupaavana lääkkeenä, mutta on osoittautunut testeissä sittemmin hyödyttömäksi).

      mm. https://apnews.com/article/fact-checking-afs:Content:9573357676

      "Doctors for COVID Ethics"

      Perustajajäsen on jo jäänyt kiinni oman tohtoritittelinsä vääristelystä. Järjestön väitteet on kumottu aikoja sitten useiden oikeiden ammattilaisten toimesta ja loput voi lukea vaikka täältä: https://medium.com/annie-lab/investigation-a-group-of-doctors-spreading-misleading-claims-about-covid-19-vaccines-8d4ce1395a9b

      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      THL-palkkatrolli se vaan pukkaa samaa propagandaansa... Ei niiltä paljon vaadita.

      • Anonyymi

        mRNA-injektioiden toiminta, koronapassin laittomuus, maskien hyödyttömyys ja haitat... syrjintä, joukkoharha, elämän tarkoitus.

        Neuvot kuinka ohentaa joukkohypnoosia. Fanaattisesti pandemianarratiiviin takertuva, median pelkopropagandan vaurioittama ihminen torjuu faktat. Kuinka tarjota informaatiota niin että se voidaan ottaa vastaan.

        Vuodetut asiakirjat osoittavat, että Saksan ja Britannian hallitukset tilasivat asiantuntijaryhmiltä ohjeita kuinka saada ihmiset pelon valtaan ja noudattamaan rajoituksia. Käyttäytymistieteilijät antoivat suoria ohjeita mm. kuinka kuvata yliampuvasti tukehtumiskuolemaa (ihmisen suurin pelko), ohjeita lasten pelottelusta ja syyllistämisestä (jos ei pese käsiä tarpeeksi usein vanhemmat saavat koronan ja kuolevat), kuinka pimittää tieto että tauti ei ole tosiasiassa niin vaarallinen kuin halutaan antaa kuvaa.

        Hallitukset joutuivat myöntämään vuodetut dokumentit aidoiksi, mutta vähättelivät niitä. Sen jälkeen Saksassa vuoti sähköpostikirjeenvaihto, joka osoitti hallituksen nimenomaisesti tilanneen kyseiset ohjeistukset asiantuntijaryhmältä. Paljastui myös, että kun lääkärit olivat alun perin päätyneet siihen että koronatautiin sairastuneiden kuolleisuusprosentti on 0,57 hallitus piti sitä liian alhaisena ja sai sovittua, että se kaksinkertaistettaisiin yli 0,1:n. Ym. ym...

        Suomen tila alkuvuonna 2022 | Tapio Puolimatka |
        https://www.youtube.com/watch?v=HE_Gv-POefA

        Näistä virallisista huijauksista, joissa on siis ollut mukana myös psykologeja ja muita ihmismielen ja ryhmien toiminnan asiantuntijoita, kertoo myös suomalainen psykiatri-psykoterapeutti Nina Honkanen videollaan. "Kyllä meitä on höynäytetty", hän sanoo.

        https://tokentube.net/v/1314227810/-75---Nina-Kristiina-Honkanen---Sensuuri--Disinformaatio--Pelko


    • Anonyymi

      Rokotetut siellä teholla makaa ja niille aina hoetaan että oot hengissä vain rokotteen takia ja ne uskoo

      • Anonyymi

        Totuus velvoittaa
        💶💵💸💸💵💵💶
        Yhä edelleen HUS:n alueella n. 60% koronan takia sairaalahoitoon joutuvista on rokottamattomia.
        💸💸💵💵💶💵
        Ottaen huomioon rokottamattomien osuuden väestöstä vähemmistönä, ovat he suuresti yliedustettuna sairaalahoitoon joutuvien joukossa.
        💷💷💸

        Miksi totuus ei velvoita myös salaliittoteoreetikkoa?


    • Anonyymi

      23325 tartuntaa,osoitus rokotteen tehosta.

      • Anonyymi

        💵💶💵
        Ottaen huomioon rokottamattomien osuuden väestöstä vähemmistönä, ovat he suuresti yliedustettuna sairaalahoitoon joutuvien joukossa.
        💷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💵💶💵
        Ottaen huomioon rokottamattomien osuuden väestöstä vähemmistönä, ovat he suuresti yliedustettuna sairaalahoitoon joutuvien joukossa.
        💷

        "Usein sairaalahoitoon joutuneilla on todettu puolustusjärjestelmän ylireagointi, josta oireet ovat johtuneet, ei niinkään viruksesta itsestään", sanoi Turun yliopistollisen keskussairaalan virologian ylilääkäri Tytti Vuorinen.

        https://yle.fi/uutiset/3-12248482?fbclid=IwAR3TWAcVtt1I9da2xfQ2-Xn5Lx4Wmyy4VLgyntmYxd44KFXMHE12eAGoz4I

        Ja kenellekähän mahtaa puolustusjärjestelmä ylireagoida? Tuskin piikittömällä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Usein sairaalahoitoon joutuneilla on todettu puolustusjärjestelmän ylireagointi, josta oireet ovat johtuneet, ei niinkään viruksesta itsestään", sanoi Turun yliopistollisen keskussairaalan virologian ylilääkäri Tytti Vuorinen.

        https://yle.fi/uutiset/3-12248482?fbclid=IwAR3TWAcVtt1I9da2xfQ2-Xn5Lx4Wmyy4VLgyntmYxd44KFXMHE12eAGoz4I

        Ja kenellekähän mahtaa puolustusjärjestelmä ylireagoida? Tuskin piikittömällä...

        No kun juuri piikittömillä kun heidän immuunipuolustuksensa joutuu paniikkiin kun jotain täysin outoa tulee elimistöön.


    • Anonyymi

      Suomessa on kuulemma alettu rakentaa keskitysleirejä rokottamattomia varten, että heistä saa kupattua verta Punaiselle Ristille ja heidän kuollessaan myös elimiä rokotetuille. Rokotettujen veri ei kelpaa kuulemma verenluovutukseen.

      • Anonyymi

        Laita nyt ensiksi se ensimmäisen. Sitten voit jatkaa sepustustasi miljoonista rokotteisiin kuolleita.


      • Anonyymi

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteoreetikko etkö parempaan vastineeseen pysty?

        Salaliittoteoreetikko: Kaikki valehtelee, blokini kertoo ainoastaan totuuden.


    • Anonyymi

      💶💵💸💸💵💵💶
      Yhä edelleen HUS:n alueella n. 60% koronan takia sairaalahoitoon joutuvista on rokottamattomia.
      💸💸💵💵💶💵
      Ottaen huomioon rokottamattomien osuuden väestöstä vähemmistönä, ovat he suuresti yliedustettuna sairaalahoitoon joutuvien joukossa.
      💷💷💸
      https://www.hus.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19/koronavirus-lukuina
      💷💸💵💶

    • Anonyymi

      Rokottamattomat jatkavat koronasairaaloiden petipaikkojon täyttämistä suurimmakdi osaksi.

    • Anonyymi

      Ureaa sen olla pitää eikä myrkkypiikkejä 🥃♥️

    • Anonyymi

      Nyt on jo alkanut tihkua esiin se, että koronarokotteet ovat täyttä paskaa. Ja vaarallista paskaa.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      31
      5925
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      257
      3500
    3. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      3021
    4. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      128
      2644
    5. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2300
    6. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      112
      1983
    7. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      208
      1885
    8. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      199
      1761
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      58
      1432
    10. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1336
    Aihe